نوشته شده توسط : admin

شاید برای خیلی از کسانی که کار نماشویی ساختمان خود را انجام می دهند سوال پیش بیاید که تا چه مدت احتیاج به نماشویی ساختمان ندارند ، باید این نکته را بدانید که اگر می خواهید یک ساختمان همیشه تمیز داشته باشید باید کار نماشویی ساختمان را هر ۴ یا ۵ ماه یک بار انجام دهید تا جرم و آلودگی به سطح ساختمان نفوذ نکند و عمل شستشوی نما به درستی انجام گیرد . اما برای اینکه بتوانید نمای ساختمانتان را برای مدت طولانی تری تمیز نگه دارید باید بعد از نماشویی ساختمان از مواد نگه دارنده ای استفاده کنید تا نمای شما برای مدت طولانی تری نسبت به جرم و آلودگی مقاوم بماند. اما این مواد نگه دارنده چه هستند؟ برای نماهای مثل سنگ و بتن و ساختمان های با نمای رنگ شده از RESIN استفاده می شود، رزین یک ماده چسب مانند است که کاربرد های فراوانی در صنعت دارد و نمونه های مختلفی از آن نیز وجود دارد که مورد مصرفی آن در کار نماشویی ساختمان رزین اپوکسی و یا رزین پلی اوتان است که مخصوص نماهای سنگی و بتنی، آجری و رنگ شده است. با استفاده از رزین برای عایق بندی باید اول کار نماشویی ساختمان به صورت کلی انجام گیرد و بعد توسط تیم متخصص عایق بندی با رزین آغاز شود. عایق بندی توسط رزین می تواند نما ساختمان شمارا تا چند سال به صورت کامل محافظت کند و مانع از نفوذ سیاهی و آلودگی به سطح نمای ساختمان شما شود.اما هزینه های عایق بندی به چه صورت است؟ باید قبل از اینکه کار عایق بندی را شروع کنید از قیمت های رزین اطلاع داشه باشید، قیمت های این ماده پر کاربرد در صنعت کمی بالاس و همینطور به تیم متخصصی احتیاج است که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد پس باید بدانید کمی هزینه های شما نیز بالا می رود اما مزایای این کار این است که تا مدت حداقل ۳ الی ۴ سال احتیاج به نماشویی ساختمان ندارید.

 

عایق بندی و آب بندی بعد از نماشویی ساختمان چه تفاوت هایی دارند

همانطور که می دانید نوع متریال استفاده شده در نماهای ساختمان های مختلف با هم متفاوت است و برای برای هر کدام از نوع نماشویی ساختمان با روش های خاص و کاربردی برای آن متریال استفاده می شود و همان طور که در سطر بالا توضیح دادیم اگر بخواهید برای مدت طولانی تری ساختمانتان احتیاج به نماشویی نداشته باشد باید از عایق بندی با رزین استفاده شود اما این نوع عایق بندی تنها در ساختمان های با نمای سنگ و بتن و آجر ونما های رنگ شده استفاده می شود ولی برای نماهای کاپوزیتی و شیشه ای چه باید کرد؟ برای این نوع نماها کار عایق بندی بعد از نماشویی ساختمان انجام نمی شود یعنی عایق کردن این نماها ممکن نیست اما برای اینکه آب لای درز این نوع نماها نفوذ نکند چسب سیلیکون یا همان چسب آکواریوم استفاده می کنند تا این نوع نماها دیر تر خراب شوند و یک نوع به اصطلاح محکم کاری ایست که برای این نوع نماها بعد از نماشویی ساختمان انجام می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

عایق بندی و آب بندی در نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قبل از شروع کار نماشویی ساختمان همیشه نگرانی های از بابت خرابی و از بین رفتن  سطح و رنگ نما در بین کارفرما ها وجود دارد اما علت این نگرانی چیست و چرا همیشه عمل نماشویی ساختمان از بابت همین باور های غلط به تعویق می افتد، عمل نماشویی ساختمان نه تنها باعث زیبایی نمای شما می شود بلکه استحکام و مقاومت نمای شمارا نیز بالا می برد زیرا نماشویی ساختمان باعث از بین رفتن آلودگی ها و کپک و جرم در نمای ساختمان شما می شود و بدین سبب نمای ساختمان شما، زیبایی بی نظیری پیدا خواهد کرد که در این صورت مسلما بر قیمت آن تأثیر محسوسی خواهد گذاشت. برای اینکه بدانید عمل نماشویی ساختمان به چه صورت انجام می گیرد باید اول بدانید سطح نمای ساختمانتان از چه جنسی است زیرا بسته به جنس سطح نمای شما عمل نماشویی ساختمان بسیار متفاوت خواهد بود مثلا اگر سطح ساختمانتان از جنس سنگ است معمولا با روش های خشن مثل واتر جت و واتر سند بلاست، نماشویی ساختمان انجام  می گیرد و اگر در حین عمل نماشویی ساختمان قسمتی از سنگ نما دچار شکستگی شد تیم نماشویی ساختمان موظف است تعمیرات لازمه را انجام دهد. برای آنکه با تمام مراحل نماشویی ساختمان آشنا شوید و دیگر نگرانی از بابت شستشوی نمای خود نداشته باشید بهتر است با تیم مشاوران ما که دوره های تخصصی این کار را دیده اند تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید تا بتوانید با آسودگی خاطر کار نماشویی ساختمانتان را انجام دهید.

 

نماشویی ساختمان برای سطح نما های فرسوده چگونه است

در امر نماشویی ساختمان با توجه به قدمت نما، نوع نماشویی ساختمان بسیار متفاوت خواهد بود مثلا اگر ساختمان عمر بیشتر از ۵۰ سال داشته باشد باید با ظرافت زیادی کار نماشویی ساختمان اجرا شود تا به سطح نمای ساختمان آسیبی نرسد. اما اگر ساختمان جزو آثار باستانی باشد چه باید کرد؟ برای این کار باید قبل از شروع کار با سازمان میراث فرهنگی هماهنگی های لازم را داشت تا حتی الامکان به این آثار ارزشمند آسیبی وارد نشود. تیم نماشویی ساختمان کارویس با در نظر گرفتن هدف خود یعنی نماشویی و تعمیر ساختمان های فرهنگی، هنری، اجتماعی تیمی متخصص و آموزش دیده ای را برای این کار قرار داده تا به این نوع ساختمان ها بتوان کمک بیشتری کرد و حال خوبی را به آنها هدیه داد.

 

انواع آلودگی هایی که باعث از بین رفتن نما می شوند وعمل نماشویی ساختمان را دچار مشکل می کنند

آلودگی ها مخصوصا در کلان شهر هایی مثل تهران بسیار بیشتر است، این نتیجه تردد زیاد خودروها و استفاده از ابزار آلات صنعتی و از بین رفتن بخش عمده ای از درختان و فضای سبز است که همین ها آلودگی های زیادی  به ساختمان ها می رساند و باعث از بین رفتن زیبایی اولیه ساختمان می شود و نیاز به نماشویی ساختمان را ایجاب می کند. از انواع آلودگی ها می توان به باران های اسیدی اشاره کرد که آثار زیان باری بر تمام موجودات زنده و بر نمای ساختمان ها دارد و اگر عمل نماشویی ساختمان به موقع انجام نشود می تواند باعث خوردگی و از بین رفتن سطح نما بشود که اگر این اتفاق افتاد دیگر نماشویی ساختمان فایده ای نداشته و باید کل نما را تعویض کرد و خسارات مالی بیشتری را متقبل شد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

آیا نماشویی ساختمان کاری پر خطر و پر ریسک است



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه پاسخ سوال های که ذهنتان را درگیر کرده اند راجع به نماشویی ساختمان را دریابید در این مقاله با ما همرا شوید، در کار نماشویی ساختمان معمولا سوال ها این گونه اند که بعد از چه مدت زمانی کار نماشویی ساختمان باید انجام شود؟  مواد شوینده در کار نماشویی ساختمان چه چیزهای هستند؟  میزان هزینه ها بر چه اساسی است در نماشویی ساختمان؟  نوع نمای ساختمان چه تاٌثیری  بر روش شستشوی آن دارد؟  باید گفت که نماشویی ساختمان عملی است که باید هر ۴ الی ۵ ماه یک بار انجام شود، تغییر فصل یکی از عوامل متاٌثر در این کار است، این نکته را باید بدانید که اگر از مواد نانو در کار نماشویی ساختمان شما استفاده شود مدت زمان بیشتری طول می کشد که جرم و آلودگی و سیاهی به ساختمان شما بچسبد. برای اینکه بدانید از چه مواد شوینده ای در کار نماشویی ساختمان استفاده می شود باید بدانید که در ساختمان های با نمای سنگ ، بتن و آجر از سیلیس استفاده می شود و برای نما های شیشه ای و کامپوزیتی از مواد شوینده ضعیف با دستمال و تی استفاده می شود. هزینه کل نماشویی ساختمان بر حسب میزان جرم و آلودگی و متراژ ساختمان اندازه گیری و برآورد می شود. نوع نمای ساختمان  تاٌثیر مستقیم بر نوع شستشو و حتی نوع دستگاه های مورد استفاده از آن دارد. شرکت کارویس با مشاوران متخصص خود در حوزه نماشویی ساختمان همه روز ها حاضر به پاسخگویی شما هستند و با اعتماد به آن ها می توانید پاسخ تمام سوالاتتان را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

تخفیفات در نماشویی ساختمان به چه صورت است

در کار نماشویی ساختمان قیمت ها بر اساس میزان جرم و آلودگی و متراژ ساختمان محاسبه می شود. جرم آلودگی اگر زیاد باشد باید زمان بیشتری را نسبت به بقیه ساختمان ها بر روی آن گذاشت به علاوه اینکه انرژی بیشتری را از تیم نماشویی ساختمان می گیرد و همه این موارد وقتی اتفاق می افتد که کار نماشویی ساختمان به تعویق می افتد. در نتیجه به شما توصیه می کنیم که کار نماشویی ساختمان خود را به موقع انجام دهید تا با هزینه کمتر جان تازه ای به ساختمان و محیط اطرافتان هدیه دهید. اما تخفیف ها در هر شرکت متفاوت است مثلا در شرکت کارویس برای ساختمان هایی که کار های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی می کنند تخفیفاتی ارائه می شود و همچنین برای ساختمان هایی که متراژ بالایی دارند تخفیفات مخصوصی ارائه می کند زیرا هدف شرکت کارویس حال خوب بخشیدن به سطح شهر است و جان تازه ای دادن به ساختمان هایی که چهره مُرده به خود گرفته اند است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما تخفیفاتی را ارئه  واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

چند سوال مکرر در نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در نماشویی ساختمان موارد پنهان و روانی وجود دارد که تاثیرات مستقیم بر ما  می گذارند و نیاز به نماشویی ساختمان را برای ما ایجاب می کند. در روانشناسی محیط شاید بتوان بخش تاثیرات محیط اطراف که ما در آن زندگی می کنیم را بسیار پر رنگ دانست. اگر تا به حال به فکر نماشویی ساختمان خود نبوده اید بهتر است این کار را هر چه سریع تر در برنامه خود بگنجانید تا تاثیرات آن را بر آرامش روانی خود احساس کنید. نماشویی ساختمان مثل یک خانه تکانی برای نمای ساختمان است و حتما نباید در روز سال نو این کار انجام شود بلکه نماشویی می تواند هر چند ماه یک بار یا در هر فصل انجام گیرد تا جرم و آلودگی ها به لایه های زیرین نمای ساختمان نفوذ نکند و کار نماشویی ساختمان با مشکل مواجه نشود. شاید بار ها برایتان سوال شود که چرا افرادی که در اجتماع با هم زندگی میکنند و از کنار هم رد می شوند اینقدر عبوس و افسرده به نظر می آیند, یکی از دلایل آن می تواند رنگ نمای ساختمان و فرسودگی و آلودگی نمای ساختمان باشد که بهطور مستقیم با افکار و تصوارت ما در تماس  هستند. این باور غلط که نماشویی ساختمان هزینه بر، سخت و یا زمان بر است شاید هنوز هم در افکار مردم ریشه دارد که این به دلیل عدم اطلاع رسانی درست نسبت به نماشویی ساختمان، ایجاد شده است. از همین روست که در سطح شهر ساختمان هایی که حال خوبی ندارند را زیاد میبینیم و باید نسبت به آن ها وظیفه شناس باشیم تا حال خوبی را به شهر و منطقه خود هدیه کنیم. همیشه این نکته را باید بدانیم که با موجودیت بخشیدن و اهمیت به محیط اطرافمان انرژی مثبتی را به خودمان هدیه می کنیم. شما با تیم متخصص نماشویی ساختمان می توانید این کار را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید.

 

نکات مهم راجع به نماشویی ساختمان و روانشناسی محیط

زیبایی فضای محیطی از مهم ترین مسایلی است که باید به آن توجه کرد که البته در اکثر موارد نادیده گرفته می شود. شاید از قدم های مهم برای روانشناسی، محیط داخلی خانه باشد و بعد از آن نمای خارجی که هم بخش تعمیرات دارد و هم رنگ و هم نماشویی ساختمان. در اکثر موارد دیده شده است که نماشویی ساختمان کاری نیست که، حداقل در ایران به موقع انجام شود اما چرا؟ ترجیح اکثر افراد ساکن ساختمان رنگ کردن و یا تعمیرات و یا به کل تغییرات نما است که شاید جالب باشد بدانید که نماشویی ساختمان می تواند شامل همه این کار ها هم بشود اما این نکته حائز اهمیت است که خیلی از ساکنین در ساختمان ها به فکر نماشویی ساختمان خود نیستند و اولویتشان تعویض نما یا رنگ کردن نما است، این قضیه درست مثل این است که بعد از پوشیدن لباس و کهنه شدن، آن را دور بیندازیم که مسلما این کار درست و منطقی به نظر نمی آید، تصمیم درست و منطقی آن است که با تیم متخصص نماشویی ساختمان تماس حاصل فرمایید و با قیمت کمتر نمای ساختمان خود را مثل روز اول کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تاثیرات نماشویی ساختمان بر روان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با پیشرفت روزانه تکنولوژی، دستگاه های نماشویی ساختمان هم مدام در حال تغییر و تحول هستند که در سهولت انجام کار نماشویی ساختمان نیز بسیار تاثیر گذار می باشند. اما این دستگاه ها چه نوع دستگاه هایی هستند و برای چه نوع نماهایی استفاده می شوند ؟  برای نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای نوع دستگاه ها بسیار متفاوت هستند. یکی از این دستگاه های جذاب، ربات نماشویی ساختمان است که به تازگی توسط مخترعین ساخته شده که نیاز به نیروی انسانی را کم و در وقت و انرژی نیز صرفه جویی می کند در این زمینه دستگاه های دیگری هم هستند مثلINDOOR که برای نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای به کار می رود که ارتفاع کمی دارند. از دیگر دستگاه هایی که برای نماهای دیگر هم به کار می رود می توان به WATERJET اشاره کرد که از جمله دستگاه های کارآمد در نماشویی ساختمان است  که دارای فیلتراسیون بسیار قوی است که املاح آب را می گیرد و به آب خالص تبدیل می کند و آن را با مواد شوینده ترکیب و با  فشار قوی  به ساختمان پاشش می کند و  باعث رفع آلودگی ها و جرم از ساختمان می شود.

 

 

نماشویی ساختمان با روش نوین دسترسی با طناب یا Rope Access

در کار نماشویی ساختمان با راپل یا دسترسی باطناب که از لوازم کوهنوردی یا کار در ارتفاع استفاده می شود بایستی از لوازم استاندارد بهره برد. بعنوان مثال استفاده از طناب های بسیار محکم و کششی که مقاومت بالایی دارند و قادر هستند وزن های سنگین را هم تحمل کنند بسیار حائز اهمیت می باشد. از دیگر لوازم کار به روش دسترسی با طناب ، کارابین ، هارنس ، ID ، STOP ، تسمه ، یومار و شانت  هستند که باید قبل از کار حتما چک شوند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.­

 

میزان آب و برق مصرفی در کار نماشویی ساختمان

از جمله مواردی که اکثر شرکت ها کمتر به آن اشاره می کنند میزان آب و برقی است که در کار نماشویی ساختمان مصرف می شود. برای کار شتسشوی ساختمان های سنگی و آجری و چوبی از روش های سخت مثل  دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست استفاده می شود که هر کدام از این ها نیاز به آب و برق دارند. این مسئله ممکن است کمی کارفرما را اذیت کند زیرا علاوه بر هزینه ای که بابت نماشویی ساختمان به شرکت می پردازد باید هزینه آب و برق مصرف شده را هم پرداخت کند. شرکت کارویس با به کار بردن از نیروی متخصص و دستگاه های پیشرفته در زمان استفاده از این دستگاه ها صرفه جویی می کند و باعث کاهش هزینه های شما می شود. برای نما های شیشه ای و کامپوزیتی به دلیل حساسیت در شستشوی این نوع نماها از دستگاه های خشن نماشویی ساختمان استفاده نمی شود و باید به روش دستی به وسیله ابر و تی ، نماشویی ساختمان انجام شود که در این صورت هزینه های مصرف آب و برق کاهش پیدا می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

دستگاه های پیشرفته در نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه بدانید نماشویی ساختمان را به چه کسی بسپارید بهتر است از تمام تعهدات و نوع قرار داد و ضمانت آن شرکت، کاملا آگاه باشید تا بتوانید بهترین راه کار را برای نماشویی ساختمان خود پیدا کنید. شرکت های متفاوتی هستند که خدمات نماشویی ساختمان را به شما ارائه می دهند اما شما هستید که قبل از شروع کار باید از تمام مراحل نماشویی ساختمان اطلاع داشته باشید که برای این کار پیشنهاد ما این است که با یک مشاورخوب تماس بگیرید اما اگر وقت تماس گرفتن ندارید ما برای شما نکات مهم راجع به اینکه شما بهترین انتخاب را انجام دهید می گوییم ، از مهمترین نکات این است که شرکتی که با آن شروع به کار می کنید باید ضمانت به شما بدهد که بعد از کار نماشویی ساختمان اگر آلودگی و سیاهی نمای ساختمانتان کامل برطرف نشد باید طبق ضمانتی که بین شرکت و کارفرما انجام می گیرد دوباره کار نماشویی ساختمان انجام میگیرد، نوع ضمانت در شرکت های مختلف می تواند تغییر کند .  باید به این نکته توجه کنید که ضمانت یکی از مهمترین نکاتی است که در مرحله قرار داد بایستی به آن اشاره کرد و حتما در متن قرارداد نوشته و امضا شود. شرکت کارویس این ضمانت را به شما می دهد که تا ۳ ماه بعد از نماشویی ساختمان اگر کارفرما از کار ناراضی بود باید مراحل نماشویی ساختمان اجرا شود زیرا رضایت مشتری یکی از اهداف مهم شرکت کارویس است ، ضمانت تعهدی است که در قرارداد های ما درج و به آن عمل می شود.

 

تاثیرات سابقه کار و میزان تجربه در کار نماشویی ساختمان

همیشه قبل از شروع هر کاری ما به میزان تجربه فرد یا تیمی که میخواهیم از آن استفاده کنیم نگاه می کنیم و بعد طبق آن تصمیم میگیریم که کار را به آن ها بسپاریم یا نه ، در زمینه نماشویی ساختمان یکی از موارد مهم میزان سابقه آن شرکت در این زمینه است زیرا یکی از موارد مهمی که کارفرما می تواند برای نماشویی ساختمان خود به یک شرکت اعتماد کند اطلاع از سوابق کاری ایست که آن شرکت در طول مدت فعالیت خود انجام داده است. برای آشنایی با زمینه فعالیت های هر شرکت باید قبل از شروع کار تحقیقات لازم را انجام دهید و سابقه کاری و ساختمان هایی که کار نماشویی خود را به آن شرکت سپرده اند را ببینید و به این نکته هم باید توجه داشت که سابقه کاری و میزان تجربه می تواند خطرات احتمالی را هم کمتر کند. شرکت کارویس به مدت ۳۰ سال است که در زمینه های نماشویی ساختمان و بقیه موارد مربوط به شستشو ، تعمیر و طراحی نما فعالیت می کند و در بین بقیه رقبای خود در این زمینه توانسته پیشتازی کند و اعتماد برج های بزرگ و ساختمان های معروف شهر را جلب کند و تجربه خود را در کار نماشویی ساختمان قوی تر از قبل کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ایی این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

ضمانت در کار نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای آن که بدانید چه زمانی و به چه روش هایی باید نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید باید با یک تیم مشاور خوب در زمینه تخصصی نماشویی ساختمان تماس بگیرید اما این کار چه تاثیری می تواند داشته باشد ؟ در کار نماشویی ساختمان روش ها و راه کار های زیادی وجود دارد که هر ساختمان، بنا به این روش ها وارد مرحله اجرایی خود می شود، که بهتر است کارفرما قبل از شروع شدن مرحله اجرایی از آن با خبر باشد. برای آن که زیبایی ساختمانتان را حفظ کنید باید مراقبت های ویژه ای انجام دهید و یکی از آن ها هم نماشویی ساختمان در موقع مناسب است که مانع نفوذ آلودگی به لایه های زیرین سطح نمای ساختمان می شود، اما فرق مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه نماشویی ساختمان این است که گاهی کارفرما زمان کافی برای آمدن برای ملاقات حضوری برای یک شرکت را ندارد که در این زمان می تواند در وقت و انرژی خود صرفه جویی کند و با یک تماس کار را راحتر پیش ببرد. برای پیدا کردن یک مشاور در زمینه نماشویی ساختمان باید با شرکت های معتبر در این حوزه تماس بگیرید که هم فعالیت و هم تجربه کافی را داشته باشند و با ارائه بهترین راهکار خیال شمارا از بابت زیباتر شدن نمای ساختمانتان راحت کنند. شرکت کارویس با تیم متخصص و با تجربه خود به صورت رایگان آماده ارائه هر گونه مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه نماشویی ساختمان شما می باشد و به شما این نوید را می دهد که در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن خدمات خود را به شما ارائه کند و با صبر و حوصله جواب تمام سوالات شما را بدهد.

 

قرارداد نماشویی ساختمان

 

عقد قرار داد در زمینه نماشوی ساختمان بدین شکل است که بعد از مشاوره کامل راجع به نوع نمای ساختمان شما و میزان جرم و آلودگی قیمت های نسبی و خطرات احتمالی بیان می شود و همه این ها در قرارداد ثبت و بعد از تصمیم گیری نهایی، راجع به میزان سختی کار و اندازه بنا و نوع استفاده از مواد و دستگاه ها قرار داد بسته می شود و با توافق بر سر قیمت نماشویی ساختمان مراحل اجرایی آغاز می گردد . ممکن است در حین اجرا مواردی هچون تعمیرات و یا رنگ کاری برای نمای ساختمان توسط کارفرما در خواست شود که باید قرار داد دوباره تدوین شود و با در نظر گرفتن تمام مراحل ترمیم بعد از نماشویی ساختمان قیمت نهایی اعلام شود ، باید این نکته را در نظر گرفت که هزینه کارگران برای ارائه خدمات تعمیرات و رنگ کاری ممکن است دستخوش تغییر شود که همه این موارد باید در قرارداد ذکر و توسط کارفرما تایید و امضا شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و با مشاوره رایگان حضوری و غیر حضوری رضایت تمام و کمال  شما را تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

 مشاوره حضوری و غیر حضوری نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار نماشویی ساختمان بسته به نوع ساختمان تمام تعرفه ها، ضوابط و حتی هزینه ها تغییر می کند. مثلا برای نماشویی ساختمان  هتل ها و رستوران ها به دلیل نوع خاصی از نور پردازی و حساسیت راجع به در چشم ماندن مشتری با روش های خاصی باید کار نماشویی ساختمان اجرا شود. و یا در حوزه فرهنگی هنری اجتماعی مثل مساجد،سالن های تاتر،گالری ها،مدرسه ها و ساختمان های قدیمی و باستانی که نوع نماشویی ساختمان برای این بنا ها بسیار متفاوت است و باید توسط متخصصین هم حوزه نماشویی و هم حوزه بازسازی و مرمت آثار باستانی اجرا شود تا کوچکترین ضربه ایی به این ساختمان ها نرسد.  شرکت کارویس با در نظر گرفتن حساسیت در نماشویی ساختمان های در حوزه های فرنگی هنری اجتماعی ، تخفیف ها و تعرفه های خاصی برای آن ها قرار داده که این حمایت شرکت  از تمام کار های هنری و فرهنگی اجتماعی می رساند.  نماشویی ساختمان برای برج ها با تعداد طبقات ۳۰ به بالا،که از جمله کار ها پر خطریست که با تجهیزات متفاوتی اجرا می شود و نفرات که با طناب کار می کنند باید سابقه و تجربه کار زیادی داشته باشند و دور های مخصوص کار در ارتفاعات زیاد را دیده باشند و حتی از یک سرپرست لول   ۲یا ۳ باید استفاده شود که این کار باعث می شود که از بروز اتفاقات ناگوار جلو گیری شود. در کار نماشویی ساختمان برای برج های  ۳۰طبقه به بالا از دستگا های مخصوص مثل (کلایمر) که سرعت پایینی دارند و باید ماهیانه سرویس شوند که اگر این کار انجام نگیرد باعث بروز اتفاقات بسیار ناگوار در اجرای نماشویی ساختمان می شود ،کلایمر روی یک ریل قرار می گیرد که فرد را با امنیت بیشتری جابه جا می کند. از دیگر دستگاه هایی که در کار نماشویی ساختمان برای برجها استفاده می شود می توان به (ropeaccess) یا همان دسترسی با طناب است که سرعت عمل بالایی دارد و هزینه های جانبی آن کمتر است اجرا می شود. نکته ایی که در نماشویی ساختمان برای برج ها وجود دارد این است که با توجه به اینکه در ساختمان های عریض تر شرکت تخفیف هایی باید در نظر بگیرد اما در برجها این گونه نیست زیرا کار برای برج ها بسیار سخت و پر خطر است و به همین دلیل شامل تخفیفات قابل توجه نمی شود.

 

نماشویی ساختمان برای مساجد ، گنبدها ، گلدسته ها و تکیه ها

در کار نماشویی ساختمان  برای گنبند ها و گلدسته ها که از کاشی در نمای آن ها استفاده شده است باید تمهیدات خاصی در نظر گرفت زیرا نماشویی این بنا ها بسیار حساس و پر اهمیت است. برای نماشویی ساختمان از جمله گنبد ها و گلدسته از واتر جت استفاده می شود و ماده شوینده آن هم دیسکیلر است و هیچ آسیبی به کاشی های رنگ شده نمی زند اما اگر در حین کار بخشی از کاشی از جای خود در رفت بعد از نماشویی آن را با چسب کاشی بر جای خود می چسبانند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان و به کار بردن از بهترین متد ها برای ساختمان های خاص کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان های خاص



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای کار نماشویی ساختمان حساسیت هایی راجع به نوع استفاده از مواد شوینده وجود دارد که به آن ها اشاره خوهیم کرد. برای اینکه نماشویی ساختمان به بهترین شکل انجام شود و نمای زیباتری داشته باشیم باید از شر تمام لکه های چربی و سیاهی آن راحت شویم. در نماشویی ساختمان برای بازیابی زیبایی اولیه فقد بکار بردن آب کافی نیست و باید حتما از مواد شوینده قوی استفاده کردکه البته این را باید در نظر گرفت که برای برخی نماها با توجه به مقاوت و نوع جنس آنها باید از مواد شوینده که کمی ضعیف تر هستند  استفاده شود. مثل شیشه و کامپوزیت که برای آن ها از روش های متفاوتی در نماشویی ساختمان استفاده می شود. مواد شوینده به دو دسته ی اسیدی و قلیایی تقسیم می شوند. بیشترین موادی که در کار نماشویی ساختمان استفاده می شوند (دیسکیلر) و (سیلیس) است, شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مواد چه هستند و آیا موقع نماشویی اگر فردی در اطراف خانه باشد برای او ضرر دارد یا نه, سیلیس انواع مختلفی دارد اما نوع کاربردی آن در نماشویی ساختمان  از جنس سنگ های ماسه ایست و در اندازه های میکرونی آن را در کارخانه پودر می کنند. گفتیم که در مواد شوینده  نماشویی ساختمان های شیشه ای و کامپوزیتی از موادی که نه زیاد قلیایی و نه زیاد اسیدی هستند به کار برده می شود و بیشترین روش نماشویی آن ها روش دستی است با ابر و تی و مواد شوینده ضعیفی که در شستشو های روزانه هر خانه  استفاده می شود و اگر از مواد شوینده پر قدرت استفاده شود می تواند بسیار زیان بار باشد و در مدت طولانی باعث خوردگی و از بین رفتن نمای ساختمان می شود, برای اینکه این نکات مهم را راجع به نماشویی ساختمان خود به کار ببرید از راه کار های شما  این است که از گروه متخصص و با تجربه ای استفاده  کنید و یا با مشاوران گروه کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان ازکارشناسان ما کمک بگیرید.

 

مواد شوینده جدید در نماشویی ساختمان

با پیشرفت تکنولوژی و آوردن متد های جدید در کار نماشویی ساختمان استفاده از مواد نانو در نماشویی کار را راحتر کرده است.  این مواد باعث سهولت در کار نماشویی ساختمان و از بین بردن کامل تمام آلودگی های سطحی و غیر سطحی می شوند و جرم وآلودگی را به طور کل از بین می برند و مانع از نفود دوباره آلودگی برای مدت طولانی تری می شود. و نکته مهم در  نماشویی ساختمان با نانو این است که نیازمند تخصصص بالاست و به دلیل هزینه زیاد  نانو باید از تلف کردن آن حین نماشویی جلوگیری شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان  و به کار بردن بهترین مواد شوینده کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

مواد شوینده در نماشویی ساختمان چیست



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای نماشویی ساختمان شاید چیزی که ذهن کارفرما را درگیر می کند اول نوع نماشویی و دوم هزینه های آن است. اینجاست که تماس با یک مشاوره کاردرست در زمینه نماشویی ساختمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. عوامل متعددی در قیمت نماشویی ساختمان تاثیرگذار است که از جمله آنها می توان به متراژ نمای ساختمان و میزان آلودگی موجود بر روی سطح ساختمان اشاره کرد. بعنوان مثال مسئله ای که حائز اهمیت می باشد این است که ساختمان های بزرگ مثل برج ها نیز احتیاج به تخصص زیادی  در زمینه نماشویی دارد هم از نظر تیم کارشناسی که مرحله اجرایی را انجام می دهد و هم از نظر استفاده از مواد شوینده که به طبع مواد مصرفی در اینگونه پروژه ها بسیار زیاد است که  این موارد بر هزینه نهایی تاثیر گذار می باشد. از طرفی بر حسب میزان کثیفی و جرمی که ساختمان دارد هزینه ها تغییر می کند مثلا در ساختمانی که متراژ بالایی دارد اما کار نماشویی ساختمان خود را به موقع انجام داده و در هر فصل یا حداقل دو بار در سال این کار را کرده است هزینه ها متفاوت تر است از ساختمانی که از آخرین باری که کار نماشویی ساختمان را انجام داده است چند سالی می گذرد و چربی و جرم های سنگین، ساختمان را فرا گرفته است. مسلما برای هر کدام از این ساختمان ها توسط کارشناسان تیمی تشکیل می شود بر حسب میزان آلودگی و متراژ، هزینه ها بر آورد می شود. از دیگر مواردی که ساختمان شما را آلوده می کند  آلودگی های شهری است که مشکل نماشویی ساختمان را چند برابر می کند و باید بگوییم اگر در کلان شهر هایی زندگی می کنید که با آلودگی های جوی و زیست محیطی زیادی سر و کله میزنند، باید هزینه های زیادی را نسبت به شهر های کوچک برای نماشویی ساختمان خود صرف کنید.

 

 عوامل تاثیر گذار در هزینه های نماشویی ساختمان

برای نماشویی ساختمان روش های اجرایی متفاوتی وجود دارد که از جمله این ها می توان به نماشویی با طناب اشاره کرد که نیاز به تخصص و گذراندن دوره های بسیار حرفه ای دارد و باعث زودتر انجام شدن نماشویی ساختمان می شود و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود. روش دیگر استفاده از داربست است که یک روش سنتی در نماشویی ساختمان هست و وقت و زمان زیادی می برد. استفاده از داربست خطراتی را هم به همراه دارد که در اکثریت موارد پیشنهاد کارویس انجام فرآیند نماشویی بدون داربست خواهد بود. برای هر کدام از این روش های اجرایی هزینه ها متفاوت است. از دیگر عواملی که بر هزینه نماشویی ساختمان تاثیر دارد تعمیر یا رنگ کردن بعد از اجرای نماشویی است که این مبنی بر در خواست کارفرما اجرا می گردد و هزینه های جداگانه ایی دارد. لازم به ذکر است که برآورد نهایی و دقیق هزینه های نماشویی ساختمان در همان زمان و قبل از شروع به کار انجام می شود و بنا به درخواست کارفرما و نظر کارشناسان متخصص روش مناسب انتخاب و اجرا می گردد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی  را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تعرفه ها و هزینه های نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()