نوشته شده توسط : admin

شاید برایتان سؤال شود که کار بازسازی ساختمان در چه مقطعی آغاز به کار کرد و چه دلایلی باعث ایجاد این کار شده است؟ باید پذیرفت که انسان ها در محیط زندگی خود خیلی زود احساس دلزدگی می کنند و یک تغییر در ساختمان می تواند بر روان انسان تاثیر بسیار زیادی بگذارد و اگر عمل بازسازی ساختمان اجرا نشود می تواند تأثیرات منفی فراوانی بر روح و روان آدمی بگذارد که بسیار مضر است. اما اینکه چه شد که بعد از ساخت نمای داخلی و خارجی به بازسازی ساختمان خود فکر کردند باید گفت شروع دوره انقلاب صنعتی و گسترش دستگاه های نوین و پیشرفته باعث به وجود آمدن راه های ساده برای کار بازسازی ساختمان شد. این دستگاه های نوین طی سالیان دراز دچار تحولات فراوانی شدند که کار بازسازی را راحت تر کرد و حتی خطرات این کار را نیزکمتر کرد گرچه این کار با به وجود آمدن برج ها و آپارتمان ها همچنان خطرات زیادی دارد و باید از افراد متخصص بازسازی ساختمان که دارای تجارب مناسب این کار هستند استفاده شود تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود. باید گفت در سال های خیلی دور برای بازسازی ساختمان از یک سری اصول و قواعد هندسی بسیار منظم و پیچیده ای استفاده می شد که همین امر اجرای بازسازی ساختمان را به طول می انجامد،اما در روش های نوین بازسازی ساختمان با توجه به میزان پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته کار بازسازی ساختمان را بسیار سهل و آسان کرده است که مدت زمان بازسازی را به نصف زمان دوره های پیش کرده است. در بازسازی ساختمان به روش های نوین بخش بسیار زیادی از ساختمان از پیش آماده شده است، مثل بخشی از دیوار ها و پنجره ها که بعد از ساخت بخشی از طبقات به ساختمان اضافه شده و کار بازسازی ساختمان را بسیار راحتر از قبل می کنند. تیم مشاوران کارویس در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هموطنان عزیز است و با راهنمایی کامل و جامع به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بابت بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

روش های نوین بازسازی ساختمان در چه سالی به اوج پیشرفت خود رسید

شاید به صورت دقیق نمی توان گفت که روش های نوین بازسازی ساختمان از چه سالی آغاز شد اما باید این نکته را متذکر شد که با انقلاب صنعتی و تولید گسترده دستگاه های که باعث آسان تر شدن همه ی موارد زندگی می شد در امر بازسازی ساختمان نیز این دستگاه ها روز به روز گسترده تر شدند و امر بازسازی ساختمان را از آن حالت سنتی و سخت و زمان بر به روش های نوین و دستگاه هایی که هم خطرات بازسازی ساختمان را کم می کرد و هم در مدت زمان بازسازی ساختمان تاثیر گذاشت و این امر بسیار راحتر از زمان های گذشته کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

تاریخچه بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه در ایران تعداد کمی از افراد هستند که با کار بازسازی ساختمان آشنایی کامل دارند به همین دلیل است که ما در سطح شهر ساختمان هایی که نیاز به بازسازی ساختمان دارند را زیاد میبینیم، اما چرا اینقد اطلاعات درباره بازسازی ساختمان کم است؟ شاید یکی از دلایلش این باشد که هیچ گونه تبلیغات درستی در رسانه ها برای بازسازی نمای داخلی و خارجی وجود ندارد و مردم همچنان بر این باور هستند که تعویض منزل بهتر از بازسازی ساختمان است. این واقعیت که با بازسازی ساختمان می توان نمای داخلی وخارجی را به زیبایی اولیه برگرداند را کسی نمی تواند باور کند مگر اینکه این کار را انجام دهد و نتیجه اش را به چشم ببیند. باید گفت که در ایام گذشته از داربست استفاده می شد برای بازسازی ساختمان که کار بسیار زمان بری بود و همچنین هزینه های زیادی داشت اما در بازسازی نما به روش جدید از تکنیک ها و متد هایی استفاده می شود که در طول یک الی دو هفته ساختمان شما را به همان زیبایی اولیه باز می گرداند. اما برای اینکه مشتری متقاعد شود که عمل بازسازی ساختمان اش را انجام دهد باید یک سری اطلاعات درست به او داد و نظرش را برای این کار جلب کرد. تیم مشاوران کارویس در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هموطنان عزیز است و با راهنمایی کامل و جامع به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بابت بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

چه روش هایی باعث جذب بیشتر مشتری در کار بازسازی ساختمان می شود

باید گفت که متد ها برای جذب مشتری در کار بازسازی ساختمان کمی با بقیه موارد خدمات ساختمانی متفاوت است که این نیز به دلیل نداشتن هیچ گونه اطلاعات درست راجع به بازسازی ساختمان است. از روش های مؤثر برای جذب مشتری می توان به: ۱) ساختن تیزر های تبلیغاتی که اطلاعات جامع برای بازسازی ساختمان را به مشتری بدهد ۲) استفاده از شبکه های مجازی، خبرنامه ها و روزنامه ها برای بازسازی ساختمان ۳) سریع و حرفه ای عمل کردن تیم بازسازی ساختمان برای رضایت بیشتر مشتری. همواره این نکته را باید دانست که اگر یک کارفرما از تیم راضی باشد و نتیجه مد نظرش را ببیند، همسایه ها،آشنایان و دوستان خود را تشویق می کند که کار بازسازی ساختمان خود را انجام دهند و این گونه نیز اطلاع رسانی درست ایجاد می شود و با بازسازی بیشتر نماهای داخلی و خارجی سطح شهر، می توان حال بهتری را به اهالی شهر بخشید که این یکی از اهداف مهم شرکت کارویس است و با تلاش برای زیبایی در سطح شهر با تبلیغات درست و ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود تصمیم دارد که این هدف خود با بهترین کیفیت عملی کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

بازسازی ساختمان ،روش های جذب مشتری



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان به سبک های مختلفی به اجرا در می آید که این بسته به خلاقیت معمار و نوع سلیقه افرادی که می خواهند بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمانشان را به اجرا در بیاورند تفاوت می کند و می تواند دستخوش تغییرات و تحولات فراوانی شود، باید گفت بازسازی ساختمان به طور کلی به دو دسته از سبک ها تقسیم می شود ۱)سبک مدرن ۲)سبک سنتی که هر کدام دارای زیر شاخه های زیادی هستند. بازسازی ساختمان در هر دوره و با توجه به نیاز ها و پیشرفت روز افزون تکنولوژی مدام در حال تحول است، در بخش سبک های مدرن در بازسازی ساختمان زیر شاخه ها بدین صورت هستند: سبک پست مدرن، سبک فوتوریسم، سبک پارامتریک، سبک کیهانی (غیر خطی) و… در بخش سبک های سنتی در بازسازی ساختمان زیر شاخه ها بدین صورت هستند: گوتیک،کلاسیک، مصر باستان، ژاپنی، پهلوی، اسلامی و… که همه این ها در زمان های خود معماری و بازسازی ساختمان را دچار تغییر و تحولات فراوانی کرده و تاثیر زیادی بر نوع نقش ساختمان های آن دوره ی زمانی گذاشته اند. برای اطلاع از تمام سبک ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

تلفیق سبک های مدرن و سنتی در بازسازی ساختمان

 

باید گفت با توجه به نوع تفکر و ایده های جامعه معاصر که تمام راه ها و روش های هنر را رفته و شناخته اند تنها راه ایجاد یک سبک نوین برای ایجاد تنوع و تغییر با ترکیب سبک های بازسازی ساختمان انجام می شود و باعث یک راه و دریچه جدیدی در معماری می شود که با سلایق و نوع علاقه های جامعه معاصر می تواند بیشتر ارتباط برقرار کند. سبک مدرن که ریشه و اساس آن از تغییر نوع علایق جامعه، نوع پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تمایل جامعه معاصر به شکستن قواعد در معماری و بازسازی ساختمان، است و با سبک سنتی که با قواعد خاص و هندسه پیچیده ای ساخته می شد و بنا به علایق جامعه آن دوره ساخته  می شد که بیشتر بر آرامش و شکوه و جلال توجه داشت، بسیار متفاوت است. شاید برایتان سؤال شود که چگونه می شود این دو سبک از بازسازی ساختمان را با هم ترکیب کرد؟ با توجه به میزان تفاوت های زیادی که این سبک ها با هم دارند اما از نظر پایه و اساس یکی هستند و می توان با در نظر گرفتن اصول معماری این دو سبک را با هم و به شیوه های بسیار زیبا تلفیق کرد و بازسازی ساختمان را دچار دگرگونی زیادی کرد که البته این نکته را باید در نظر گرفت که توسط افراد متخصص و معماران ماهر و کاربلدی به اجرا در آورده شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان به سبک مدرن یا سنتی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار بازسازی ساختمان یکی از عوامل تاثیر گذاری که کارفرما را به امر بازسازی و نوسازی ساختمان سوق می دهد روانشناسی محیط است، بازسازی ساختمان یکی از عوامل بسیار مهم بر روحیه و روان افراد ساکن در آن محیط است و به دلیل آن است که ذات آدمیت به گونه ای است که با بازسازی ساختمان و تغییر و تحول محیط اطرافش از نظر روحی و روانی هم دچار تغییرات می شود، اما شاید برایتان سؤال پیش بیاید که آیا با بازسازی ساختمان روحیه و روان انسان دچار چه نوع تغییراتی می شود؟  آیا ممکن  تاثیر منفی نیز بر روان بگذارد و یا خیر؟ چیزی که در این بخش از مقالات بازسازی ساختمان کارویس قصد داریم برای شما بگوییم رسیدگی به این موضوع برحسب تجربیات متعدد شرکت خدمات ساختمانی کارویس در امر بازسازی و نوسازی ساختمان است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طراحی داخلی و بازسازی ساختمان از مهمترین عوامل در ایجاد فضاهای مثبت و منفی در ساختمان است، اگر مدتی است بین خود و دیگر اعضای خانواده تان احساس دوری و سردی می کنید و یا در منزل احساس ناراحتی و یا افسردگی می کنید بهتر است با یک تیم حرفه ای بازسازی ساختمان تماس حاصل فرمایید و هر چه زود کار بازسازی و نوسازی ساختمان خود را آغاز کنید. اما اینکه بازسازی ساختمان می تواند تاثیر منفی بر روان بگذارد،باید گفت ممکن است این اتفاق بیفتد اما این اتفاق در صورتی به وقوع می پیوندد که شما با تماس به افرادی که تخصص و تحصیلات بازسازی ساختمان را ندارند تماس حاصل فرمایید که این خود باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری می شود که تا مدت ها گریبان شمارا خواهد گرفت. برای اینکه از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید بهتر است با یک تماس به تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

روانشناسی محیط و تاثیر آن بر رفتار انسان در بازسازی ساختمان

 

شاید برایتان پیش آمده باشد که به طور مثال در بعضی از کلینیک های دندان پزشکی و در سالن انتظار وقتی نشسته اید تا دکتر شمارا صدا کند هیچ استرسی ندارید و احساس خفگی و ترس برایتان به وجود نمی آید و برعکس در بعضی از سالن های انتظار آنچنان احساس ترس و خفگی می کنید که مجبور می شوید سالن را ترک کنید، باید گفت این همان روانشناسی محیط است که با بازسازی ساختمان در ارتباط مستقیم است. شما در طی روز  برای کار های مختلف به محیط های زیادی می روید و احساس های متفاوتی را در این محیط ها بدست می آورید که این همان نوع بازسازی ساختمان و چیدمان آن است و محیط هایی که در شما احساس خوب یا بد و یا خستگی وشادابی را ایجاد می کند و تاثیرات روانی مختلفی را در شما به جا می گذراد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

ارتباط بازسازی ساختمان با روانشناسی محیط



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی در زمان صفویان با شکوه و جلال بیشتری توسط مسلمانان گسترش یافت و باعث شد که بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی در کشور های دیگر هم گسترش یابد و مورد استقبال تمام مردم دنیا قرار گیرد. باید گفت بازسازی ساختمان سبک ها و روش های مختلفی دارد که بسته به علاقه و خصوصیات اخلاقی یک فرد می تواند متفاوت باشد مثلا در بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی یک سری اصول دارد که باید حتما در آن رعایت شود مثل: ۱) مردم واری  ۲) پرهیز از بیهودگی ۳) درون گرایی ۴)استفاده از مصالح بومی در بازسازی ساختمان است، که باید به طور حتم رعایت شود تا بتواند آن شکوه و جلال ساختمان را با شیوه معماری اسلامی را به خوبی جلوه گر کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی آیا در زمان حال هم ممکن است اجرایی شود و یا ممکن است با شیوه های معماری نوین ترکیب شود و حالتی موخر به بازسازی ساختمان ببخشد؟ این اتفاق می تواند به زیبایی هر چه تمام تر رخ دهد اما باید گفت کشور های عربی بیشتر از آن استفاده کرده اند تا کشوری همچون ایران و این به این دلیل است که بازسازی ساختمان در ایران بیشتر با الهام گرفتن از سبک های رومی و اروپایی انجام می شود که این با فرهنگ و نوع سلیقه اصیل ما ایرانی ها کمی متفاوت است و باعث دور ماندن ما از از ریشه های خود شده است، از جمله ساختمان هایی که بازسازی را با ترکیب سبک های نوین و الهام گرفتن از معماری اسلامی توانسته اند به اجرا در آورند: برج العرب در دوبی ،قصر مونتازا در مصر، مسجد جامع شیخ زاهد در امارات است که توانسته اند با استفاده از شیوه معماری اسلامی حرکتی نو در بازسازی ساختمان و معماری انجام دهند. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

شیوه های معماری اسلامی در بازسازی ساختمان

 

شیوه های معماری اسلامی در بازسازی ساختمان شامل: پارسی،رازی،خراسانی،آذری،اصفهانی،خراسانی، تهرانی، پارتی است که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی است که بازسازی ساختمان را دچار تغییرات و تحولات فراوانی می کند. منظور از هنر و معماری اسلامی، همان هنر و معماری سرزمین‌های‌ – خاورمیانه، آفریقای شمالی، هند شمالی و اسپانیا – است‌ که از آغاز قرن هفتم میلادی تحت حاکمیت مسلمانان قرار گرفتند. باید گفت بهترین راه برای اینکه به بازسازی ساختمان یک طرح جالب و خلاقانه هدیه کنیم به طوری که ساختمان یک جلوه زیبا و خاص پیدا کند بهتر است از سبک معماری اسلامی که با ذوق وسلیقه ما ایرانی ها تطابق دارد استفاده کنیم.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با گذشت سالیان ممکن است از نمای داخلی و یا خارجی منزل احساس دلزدگی و نارضایتی داشته باشید و این احساس زمانی برطرف می شود که بازسازی ساختمان خود را با یک تیم کاملا حرفه ای در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان آغاز کنید و با یک تغییر اساسی تمام نواقص را برطرف کنید و شکلی نوین و زیبا به منزل خود هدیه دهید تا هم احساس بهتری را به خود و اطرافیان خود منتقل کنید و هم به ارزش مالی ساختمان خود بیفزایید.  اما چرا این کار را خودتان با استفاده از نیروهای خدماتی و وسایل ابتدایی انجام ندهید؟ پاسخ کوتاه به این پرسش آن است که این کار به نیروی متخصص بازسازی ساختمان و ابزار تخصصی احتیاج دارد.بازسازی ساختمان کاری حقیقتا تخصصی‌شده است که برای آن به تسلط به تکنیک‌های گوناگون و داشتن ابزارهای مرتبط نیاز است تا به ساختمان آسیبی نرسد و هزینه‌های گزاف به بار نیاید.شاید یکی از نکاتی که برای اکثر افرادی که می خواهندکار بازسازی ساختمان خود را اجرا کنند  و تصور می کنند که اگر با هزینه های کمتر کار را به افرادی که تخصص ندارند و فقط به صورت تجربی عمل بازسازی ساختمان به اجرا در آورند با هزینه کم می توانند ساختمان خود را تغییر دهند، اما در واقع بر اساس تجربیات طولانی که شرکت کارویس در ضمینه بازسازی ساختمان دارد انجام این کار باعث ضرر و زیان های جبران ناپذیری است که باید در مدت کوتاهی آن را بپردازد. برای اطلاع از تمامی راه کار هایی که باعث می شود بازسازی ساختمان به درستی و بنا به در خواست شما انجام شود می توانید با تماس با تیم مهندسین معمار و تیم مشاوران شرکت کارویس به صورت رایگان تمامی سؤالات خود را مطرح کنید و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

تکنیک های کلیدی و رموز بازسازی ساختمان

 

بخش بازسازی و نوسازی ساختمان یکی از بخش های پر طرفدار در بخش خدمات ساختمانی است که شاید تقریبا همه افراد جامعه با آن آشنایی داشته باشند، باید گفت عمل بازسازی ساختمان یکی از کارهای بسیار تخصصی است که حتما باید با افراد که تحصیلات معماری را گزرانده اند و افرادی که تجربه بسیار زیادی در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان دارند به اجرا در آورده شود. بازسازی ساختمان نکات و رموز بسیار زیادی دارد که ما در این مقاله سعی می کنیم به صورت مختصر به آن ها اشاره کنیم ۱) برداشتن دیوار های غیر باربر: در این مورد باید سر ستون ها را در بخش داخلی ساختمان شناسایی کرد و به صورت اصولی دیوار را تخریب کرد به طوری که به فونداسیون ساختمان آسیبی وارد نکند.۲) تعمیرات و قرار دادن لوله کشی و تاسیسات ساختمانی: باید در این مورد بسیار دقت داشت زیرا در اکثر منازلی که بازسازی را انجام می دهند با آسیب به بخش لوله کشی باعث به آوردن خسارات مالی و یا حتی جانی می شوند. ۳) کف حمام و دستشویی و آشپزخانه که باید به گونه ای طراحی شود که آب به سمت لوله فاضلاب به راحتی هدایت شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

رموز بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای بازسازی ساختمان های قدیمی باید از شیوه های در معماری استفاده کرد که شاید هر مهندس معماری برای آن تجربه و دانش کافی را نداشته باشد و این به دلیل این است که ساختمان هایی که قدمت زیادی دارنند و جزو آثار باستانی محسوب می شوند باید با تکنیک های خاصی عمل بازسازی ساختمان را انجام دهند تا خدایی ناکرده هیچ گونه آسیبی به این نوع نماها زده نشود، این نوع ساختمان ها دارای ارزش بسیار زیادی هستند که باید با بازسازی ساختمان درست در نگه داشتن هویت و نمای قدیمی آن ها به این آثار احترام گذاشت. مجموعه کارویس با تیم با تجربه و کاربلد خود که شامل مهندسین معمار فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر کشور هستندو کارشناسانی که دارای تجربه های بسیار عالی در ضمینه ی ساختمانی و دارای رزومه ی عالی و حرفه ای در کار بازسازی ساختمان هستند استفاده کرده است تا با هدف خود یعنی حال خوب بخشیدن به تمام خانه ها قدمی هر چند کم در ضمینه نگه داری از آثار با ارزش کشور عزیزمان انجام دهد. برای اینکه  از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید بهتر است با یک تماس به تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

نکات حیاتی در بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نکات حیاتی و ضروری در انجام بازسازی ساختمان های قدیمی چه نکاتی هستند که ما برای شما در این مقاله از بازسازی ساختمان بخشی از آن را توضیح خواهیم داد. شاید به چشمتان خورده باشد ساختمان هایی که دارای قدمت بیشتر از ۱۰۰ سال هستند و به دلیل فرسودگی بی استفاده در گوشه هایی از شهر دیده می شوند که باید از آن ها به خوبی استفاده کرد اما متاسفانه شاهد آن هستیم که این ساختمان ها یا به طور کل تخریب می شوند و  یا صاحبانشان آن ها را رها می کنند و در جای دیگری سکنی می گزینند، این در صورتی است که با یک بازسازی ساختمان درست و با یک تیم حرفه ای می توان این ساختمان ها را به جاذبه های گردشگری تبدیل کرد تا دیگران از آن استفاده درست کنند و نیز صاحبان آن ساختمان بتوانند با پولی که از این راه در می آورند به این نوع از ساختمان ها بیشتر رسیدگی کنند تا نمای شهرمان را بتوانیم زیباتر ببینیم و حال خوبی را به محیط زندگی مان ببخشیم.

 

چند روش برای بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی

 

برای به اجرا در آوردن بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی باید در قدم اول از سازمان میراث فرهنگی مجوز ها و کمک های لازمه دریافت کرد تا با اطمینان خاطر بیشتری بازاسزی ساختمان را انجام داد. ازز روش های بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی می توان به ۱) بازسازی ساختمان بدون استفاده از متریال هان نوین مثل کامپوزیت و ترموود ۲) بازسازی ساختمان به روش دستی و بدون استفاده از دستگاه هایی که می تواند به این ساختمان ها آسیب وارد کند ۳) بازسازی ساختمان با استفاده از ملات هاییی که نقش تحکیم کننده در بازسازی را دارند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کارویس با افتخار اعلام میدارد که از بین تمام شرکت های فعال در حوزه بازسازی ساختمان توانسته پروژه های بزرگی را در سرتاسر کشور به خوبی به اتمام برساند و اولویت و رهبری خود در صنف بازسازی و نوسازی ساختمان را حفظ کند. در همین راستا با توجه به گسترش روزافزون تعداد پروژه های بازسازی که به طور همزمان انجام میگیرد، همواره به دنبال جذب و آموزش نیرو بوده و هست.

 

چگونه بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنیم؟

برای بازسازی ساختمان های چندین طبقه و برج ها، کارشناسان متخصص روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند که ما برای شما بخشی از آن را توضیح خواهیم داد. تشخیص اینکه بازسازی ساختمان شما باید با چه روشی انجام شود یا نیاز به افراد متخصص در کار بازسازی ساختمان دارد، برای صاحبان ساختمانها عملا کاری بسیار دشوار است. از طرفی حتی در صورت تشخیص روش درست اجرای بازسازی، این فرآیند احتیاج به تخصص فوق العاده بالایی دارد. همچنین پیدا کردن شرکت هایی که عمل بازسازی را توسط مهندسین معمار و کارشناسان متخصص  که مسئولیت پذیری بالایی داشته باشندجزو لزومات امر بازسازی ساختمان است. در کنار تمامی موارد اشاره شده برای افرادی که بازسازی ساختمان را انجام می دهند حتما باید بیمه مناسب پرداخت شود تا عواقب و خطراتی که در هنگام کار بازسازی امکان دارد بوجود آید را متوجه صاحبان ساختمان نکند. همه اینها عملا احتیاج به یک مدیریت بسیار قوی و داشتن همه تجهیزات روز دارد که مجموعه کارویس افتخار دارد که به راحتی پیچیده ترین پروژه های بازسازی ساختمان را مدیریت کند که رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت.شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت مصالح ساختمانی و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

ضمانت ها در کار بازسازی ساختمان به چه صورتی می باشد؟

 

همانطور که می دانید ضمانت و گارانتی از موضوعات بسیار مهم در انجام کلیه امور خدماتی محسوب می شود. شرکت کارویس با توجه به اعتمادی که به کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت دارد، تمامی خدمات بازسازی ساختمان خود را به مدت ۳ ماه پس از اجرای کار به لحاظ کیفیت اجرا ضمانت می کند. بدین منظور در یکی از بندهای قراردادی که بین طرفین برای اجرای خدمات بازسازی ساختمان منعقد می شود به این مورد اشاره کرده و در صورت وجود کوچکترین مشکل به لحاظ کیفیت اجرای فرآیند، این شرکت خود را موظف میداند تا سه ماه پس از اجرای کار، در کوتاه ترین زمان ممکن نواقص را برطرف کند. بند دیگری که در قراردادهای بازسازی ساختمان کارویس وجود دارد، به موضوع حوادث احتمالی بازسازی و بیمه مربوط به پرسنل شرکت می باشد که تمامی مسئولیت بیمه کارکنان و حوادث احتمالی را متوجه شرکت کرده و کارفرما در قبال هر گونه حادثه در انجام کار بازسازی ساختمان هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چرا خدمات بازسازی ساختمان کارویس؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه بدانید  بازسازی ساختمان را به چه کسی بسپارید بهتر است از تمام تعهدات و نوع قرار داد و ضمانت آن شرکت، کاملا آگاه باشید تا بتوانید بهترین راه کار را برای بازسازی ساختمان خود پیدا کنید. شرکت های متفاوتی هستند که خدمات بازسازی ساختمان را به شما ارائه می دهند اما شما هستید که قبل از شروع کار باید از تمام مراحل بازسازی ساختمان اطلاع داشته باشید که برای این کار پیشنهاد ما این است که با یک مشاورخوب تماس بگیرید اما اگر وقت تماس گرفتن ندارید ما برای شما نکات مهم راجع به اینکه شما بهترین انتخاب را انجام دهید می گوییم ، از مهمترین نکات این است که شرکتی که با آن شروع به کار می کنید باید ضمانت به شما بدهد که بعد از کار بازسازی ساختمان اگر خرابی در بخش های مختلف ساختمانتان ایجاد شد باید طبق ضمانتی که بین شرکت و کارفرما انجام می گیرد دوباره کار بازسازی ساختمان انجام میگیرد، نوع ضمانت در شرکت های مختلف می تواند تغییر کند.  باید به این نکته توجه کنید که ضمانت یکی از مهمترین نکاتی است که در مرحله قرار داد بایستی به آن اشاره کرد و حتما در متن قرارداد نوشته و امضا شود. شرکت کارویس این ضمانت را به شما می دهد که تا ۳ ماه بعد از بازسازی ساختمان اگر کارفرما از کار ناراضی بود باید مراحل بازسازی ساختمان اجرا شود زیرا رضایت مشتری یکی از اهداف مهم شرکت کارویس است ، ضمانت تعهدی است که در قرارداد های ما درج و به آن عمل می شود.

 

تاثیرات سابقه کار و میزان تجربه در کار بازسازی ساختمان

 

همیشه قبل از شروع هر کاری ما به میزان تجربه فرد یا تیمی که میخواهیم از آن استفاده کنیم نگاه می کنیم و بعد طبق آن تصمیم میگیریم که کار را به آن ها بسپاریم یا نه ، در زمینه بازسازی ساختمان یکی از موارد مهم میزان سابقه آن شرکت در این زمینه است زیرا یکی از موارد مهمی که کارفرما می تواند برای بازسازی ساختمان خود به یک شرکت اعتماد کند اطلاع از سوابق کاری ایست که آن شرکت در طول مدت فعالیت خود انجام داده است. برای آشنایی با زمینه فعالیت های هر شرکت باید قبل از شروع کار تحقیقات لازم را انجام دهید و سابقه کاری و ساختمان هایی که کار بازسازی خود را به آن شرکت سپرده اند را ببینید و به این نکته هم باید توجه داشت که سابقه کاری و میزان تجربه می تواند خطرات احتمالی را هم کمتر کند. شرکت کارویس به مدت ۳۰ سال است که در زمینه های بازسازی ساختمان و بقیه موارد مربوط به ساختمان، تعمیر و طراحی نما فعالیت می کند و در بین بقیه رقبای خود در این زمینه توانسته پیشتازی کند و اعتماد برج های بزرگ و ساختمان های معروف شهر را جلب کند و تجربه خود را در کار بازسازی ساختمان قوی تر از قبل کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

ضمانت در کار بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مصالح ساختمانی در بازسازی ساختمان یکی از موارد مهم است که خرید این مصالح معمولا بر اساس نیاز های کارفرما در بخش اول تعیین می شود ودر بخش بعد یا توسط کارفرما خریداری می شود و یا توسط تیم بازسازی ساختمان خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد، مصالح ساختمانی در بازسازی ساختمان شامل چند بخش است در این مقاله از کارویس برای شما بخشی از آن را می گوییم، بخش اول مصالح ساختمانی در بازسازی ساختمان:مصالح بومی هستند که شامل خاک،چوب،سنگ های برای بازسازی ساختمان است ،بخش دوم مصالح ساختمانی در بازسازی ساختمان: شامل فرادوره های خاکی است از جمله دانه رس،آجر،نسوزها،کاشی و سرامیک است، بخش سوم از مصالح ساختمانی برای بازسازی ساختمان: مصالح سخت شونده هستند از جمله آهک ها،گچ ها،ملات ها و اندود ها،سیمان و بتن ، بخش چهارم مصالح ساختمانی در بازسازی ساختمان : عایق ها هستند که خود نیز شامل عایق های حرارتی،عایق های رطوبتی ،عایق های صوتی هستند مثل شیششه های دو جداره و غیره. باید این نکته را متذکر شد که یک سری از مواد و مصالح بازسازی ساختمان در گروه خاصی قرار نمی گیرند مثل شیشه، پلاستیک، کامپوزیت و مصالح فلزی.  شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت مصالح ساختمانی و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

مصالح پر کاربرد در بازسازی ساختمان

در بازسازی ساختمان یک سری از مصالح هستند که بسیار پر کاربرد هستند که برای شما نام های ان ها و نوع استفاده و ککاربردشان را خواهیم گفت ۱)سیمان: سیمان گرد نرمی است که مخلوط آن با آب قابلیت چسباندن ذرات به یکدیگر و در نهایت به وجود آوردن جسمی صلب و یکپارچه را دارد، سیمان در امر بازسازی ساختمان به عنوان ملات چسباننده و نیز اتصال دانه های سنگی به یکدیگر در تهیه بتن مورد استفاده قرار می گیرد. ۲)بتن:از مصالخح جدید در بازسازی ساختمان محسوب می شود از ساخت و کاربرداش به شیوه کنونی یک قرن هم نمی گذرد اما یک نکته جالب این است که در بناهای تخت جمشید از بتن استفاده شده که این خود تارخ نگاران را به تحیر واداشته است، استفاده از بتن یکی از موارد ضروری در امر بازسازی ساختمان است که کنترل کیفیت و کنترل کیفیت در اجرای آن همم بسیار مهم است. ۳)گچ:از جمله از مصالح ساختمانی است که از دیر باز در امر بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت،گچ به علت سهولت کاربرد و نیز خواص ویژه جهت پوشش سطوح بسیار در همهه نقاط دنیا استفاده می شود. گچ در صنعت ها زیادی همچون صنعت ساختمان، صنعت سیمان،صنعت چینی سازی و سرامیک،صنعت شیشه سازی،صنعت ریخته گری،صنعت پزشکی،صنعت کاغذسازی به کار می رود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

مصالح ساختمانی در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این مقاله از بازسازی ساختمان کارویس برای شما از از نوع ساخت و تأثیر راه پله ها بر کل ساختمان می گوییم، در بازسازی و نوسازی ساختمان هایی که می خواهند تغییر کلی و جزیی در بخش راه پله های خود بدهند باید نکات زیادی را رعایت کرد زیرا راه پله در بازسازی ساختمان باید طبق یک اصول معماری انجام شود. در پله ها جهت شروع و خاتمه پله باید دقیقا مشخص شود و همچنین محل نصب دست انداز و ارتفاع تعیین می شود، طول و عرض و ارتفاع تابع شرایط مختلفی از جمله نوع استفاده، محل قرار گیری، تعداد طبقات و …می باشد ولی  در بازسازی تمامی این پله ها راحتی استفاده کننده و یکنواخت بودن عرض و ارتفاع در تمامی نقاط مهم می باشد. عرض هر کف پله بین ۲۹ تا ۳۰ سانتی متر بوده و این متناسب با استقرار انسان است، می توان برای کنترل عرض و ارتفاع از فرمول ۲h+b=63 -64 استفاده نمود. در این فرمول h ارتفاع است و b عرض پله می باشد. باید گفت در بازسازی ساختمان از پله  ها برای ارتباط بین دو سطح یا همان دو طبقه مجزا استفاده می شود، با پیشرفت روز افزون علم معماری نوع  پله ها هم دچار تغییرات و تنوع های بسیار زیادی شده است که به زیبا تر کردن محیط ساختمان کمک بسیار زیادی می کند. برای اطلاع از تمامی راه کار هایی که باعث می شود بازسازی ساختمان به درستی و بنا به در خواست شما انجام شود می توانید با تماس با تیم مهندسین معمار و تیم مشاوران شرکت کارویس به صورت رایگان تمامی سؤالات خود را مطرح کنید و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

انواع راه پله ها در بازسازی ساختمان

در بازسازی ساختمان از پله ها برای ارتباط بین دو سطح استفاده می شود که در تمامی نقشه ها باید به صورت اندازه گیری شده و دقیق ترسیم شود، در این قسمت از مقاله های بازسازی ساختمان کارویس از انواع پله ها با اندازه و فرم های مختلف را برای شما می گوییم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید ۱)پله های سر راست : این پله ها معمولا پاگرد هم ندارند و برای دوسطحی که فاصله ی کمی دارند باهم استفاده می شود ۲)پله های دوطرفه که دارای پاگرد هستند که برای ارتفاع عای بیشتر از۲.۵ متر استفاده می شود ۳)پله های پیچ دار که در بازسازی ساختمان های به تازگی بیشتر استفاده می شود و این به دلیل خاص بودن و زیبایی و ظرافت بی نظیری است که به کل ساختمان می بخشد که البته باید نکات بسیار زیادی را درباره راه پله های پیچ دار یا حلزونی رعایت کرد زیرا اندازه کف پله ها یکسان نیست و به نسبت زاویه پیچ متفاوت است و باید با دقت این پله ها درست و به کار برده شوند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،راه پله ها را جدی بگیرید



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در امر بازسازی ساختمان خیلی از کارفرمایان با ایده های خاص خود می خواهند فضای ساختمان را با یک تغییر اساسی متحول کنند، باید گفت خیلی از موارد شدنی است در بازسازی ساختمان اما یک سری موارد هستند که عمل بازسازی را برای یک سری از ساختمان ها با مشکل روبه رو می کنند، پس قبل از شروع کار در جلساتی که کارفرما با تیم مهندسین می گذارد و تمام ایده های خود را بیان می کند و مهندسین باید تمام تلاش خود را بکنند که آن ایده ها را به اجرا در آورند ولی اگر این موضوع شدنی نبود باید به کارفرما توضیحات کامل و جامع را راجع به این قضیه را بدهند. دراین قسمت از مقاله بازسازی ساختمان کارویس برای شما از یک نمونه نوسازی ساختمان برای زوجی که می خواستند چهره ساختمانشان را از حالت معمول در بیاورند می گوییم، ۱)در خواست اول این زوج خاص پسند برای بازسازی ساختمانشان این بود که بالکن کوچکشان به مکانی برای معاشرت های دوستانه و مهمانی ها خانگی تبدیل کنند، برای این کار تیم مهندسین بازسازی و نوسازی با اضافه کردن بخشی از پذیرایی به بالکن و قرار دادن سقف بر این بالکن و برداشتن دیوار بین پذیرایی و بالکن،گذاشتن درب شیشه ای به طوری که از پذیرایی دید به بالکن داشته باشد ایجاد شد که همین توانست این خواسته ی این زوج خاص پسند را اجرایی کند و رضایت آن ها را جلب کند. ۲) قرار دادن پرده سینمایی و پروژکتور در اتاق خواب، در این قسمت که به نظر آسان می آید اما مهندسین بازسازی ساختمان را دچار مشکلات فراوانی کرد که یکی از آن ها به دلیل این بود که پرده سینمایی و پروژکتور درست باید روبه روی تخت خواب قرار می گرفت اما به دلیل کوچک بودن اتاق خواب تخت باید روبه پنجره می بود و با توجه به اینکه قرار دادن پرده سینمایی بر روی پرده اتاق ممکن نیست این امر را دچار مشکل کرد که البته با تصمیم درست مهندسین بازسازی، این کار به اجرا در آمد. ۳) درخواست دیگر این زوج خاص پسند برای بازسازی این بود که در آشپزخانه شان یک پنجره تعبیه شود که با توجه به اینکه برداشتن بخشی از این دیوار که جزو دیوار باربر اصلی بود به کل ساختمان آسیب وارد میکرد این کار شدنی نبود و به این زوج توضیحات تخصصی داده شد که این عمل شدنی نیست اما با قرار دادن یک دستگاه تهویه هوا مناسب کارکرد پنجره را به صورت دیگر دارد برای آن ها نسب شد.

 

سبک های بازسازی ساختمان

 

شاید از سبک های بازسازی و نوسازی ساختمان تنها چیزی که به گوش خیلی از افراد آشناتر باشد سبک کلاسیک و سبک نوین باشد،اما باید گفت در امر بازسازی هزاران سبک می توان داشت که هر کدام می تواند خاص و منحصر به فرد باشد زیرا بعد از تحولات وسیعی که در قرن اخیر در هنر و معماری به وجود آمده سبک ها تعداد زیاد و بیشماری شده اند که هر کدام بر مبنای خصوصیات و طبع هر کدام از کارفرمایان متفاوت خواهد بود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان برای زوج خاص پسند



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه تجربه های بازسازی ساختمان خود را برای شما در میان بگذاریم در این بخش از مقالات نوسازی و بازسازی ساختمان یکی از روش هایی که می توان یک مکان ناشناخته را به مکانی پر تردد و پر بازدید تبدیل کرد می گوییم،معمولا تنها دغدغه هتل داران و تمام مجموعه هایی که می خواهد بازسازی ساختمانشان به شکلی نوین اجرا شود تا بازدید کنندگان زیادتری داشته باشند این است که مکانی که دارند  بازدید کننده را به نوعی مسحور کند، باید گفت این عمل تنها با یک بازسازی خلاقانه و معماری درست می تواند به وجود آید و یک تیم اجرایی حرفه ای که عمل بازسازی ساختمان را بتواند به خوبی اجرا کند. هتل ها جزو مجموعه هایی هستند که اهمیت مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان برایشان بسیار زیاد است، اما چگونه می توان با بازسازی ساختمان تعداد مراجعه کنندگان را افزایش داد؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید کارگردانان سینما برای طراحی داخلی بعضی از سکانس هایشان از نقاشی های معروف دنیا الهام میگیرند تا بتوانند یک صحنه خاص و نو را ایجاد کنند. برای اینکه در بخش داخلی هتل یک بازسازی نو ایجاد کنیم برای مسحور کردن بازدیدکنندگان می توان از نقاشی ها و یا حتی  بازسازی صحنه هایی از فیلم های معروف دنیا استفاده کرد که این مورد می تواند یک حس جدید را در بین بازدیدکنندگان ایجاد کند گویی فرد در بخشی از آن فیلم قرار دارد، برای ایجاد همچین مکانی باید تمام نکات ریز و درشت آن صحنه را معمار بازسازی کند تا بتواند یک احساس جدید را به بازدیدکننده القا کند.از نکاتی که در حین بازسازی ساختمان هایی مثل هتل ها باید رعایت شود این است که کسی که می خواهد برای حتی یک شب در آن مکان اقامت کند باید احساس راحتی کند و این اقامت برایش یک تجربه جذاب باشد این احساس راحتی وقتی به وجود می آید که فرد این مکان را مثل خانه خود بداند و در این مکان حال خوبی را داشته باشد. شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

نور پردازی و رنگ شناسی از ارکان مهم بازسازی هتل

باید گفت اکثر افرادی که یک هتل را انتخاب می کنند بعد از نظافت و پاکیزگی در بخش اتاق های هتل و نوع صرف غذا آن نورپردازی و رنگ هایی است که در بخش داخلی و خارجی به کار برده شده همین نکات ریز در بازسازی ساختمان است که می تواند در تصمیم مراجعه کنندگان دخیل باشد و حتی آن ها را مجاب کن که زمان بیشتری را در این هتل بگذرانند که این موارد باید با دقت بسیار زیادی توسط معمار بازسازی انتخاب شوند و به کار برده شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان یک هتل ناشناخته



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در نوسازی ساختمان موارد پنهان و روانی وجود دارد که تاثیرات مستقیم بر ما  می گذارند و نیاز به نوسازی ساختمان را برای ما ایجاب می کند، در روانشناسی محیط شاید بتوان بخش تاثیرات محیط اطراف که ما در آن زندگی می کنیم بسیار پر رنگ دانست. اگر تا به حال به فکر بازسازی ساختمان خود نبودید بهتر است این کار را هر چه سریع تر انجام دهید تأثیرات آن را بر آرامش روانی خود احساس کنید. بازسازی ساختمان مثل یک خانه تکانی برای ساختمان است و حتما نباید در روز سال نو این کار انجام شود بازسازی باید هر چند سال یک بار انجام شود . شاید بار ها برایتان سؤال شود که چرا افرادی که در اجتماع با هم زندگی میکنند و از کنار هم رد می شوند اینقد عبوس و بی احساسند, از دلایل آن می توان به  بی روح بودن طراحی داخلی محل کار و یا محل زندگی شان اشاره کرد، این باور غلط که بازسازی ساختمان هزینه بر است و یا سخت و زمان بر بودن کار نوسازی ساختمان شاید هنوز هم در افکار مردم ریشه دارد و اطلاع رسانی درست هم ایجاد نشده برای این کار از همین روست که در سطح شهر ساختمان هایی که حال خوبی ندارند را زیاد میبینیم باید نسبت به آن ها وظیفه شناس باشیم تا حال خوبی را به شهر و منطقه خود هدیه کنیم.همیشه این نکته را باید بدانیم که با موجودیت بخشیدن و اهمیت به محیط اطرافمان انرژی مثبتی را به خودمان هدیه می کنیم و با کار نوسازی ساختمان توسط تیم متخصص می توانید این کار را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید. برای اطلاع از تمام مراحل و روش ها بازسازی و نوسازی ساختمان بهتر است با یک تماس به تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع به بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

نکات مهم راجع به نوسازی ساختمان و روانشناسی محیط

زیبایی فضای محیطی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد که البته در اکثر موارد نادیده گرفته می شود. شاید از قدم های مهم برای روانشناسی محیط داخلی ساختمان باشد و بعد از آن نمای خارجی که هم بخش تعمیرات، رنگ و هم بازسازی دارد. در اکثر موارد دیده شده که نوسازی ساختمان کاری نیست که حداقل در ایران به موقع انجام شود اما چرا؟ ترجیح اکثر افراد ساکن ساختمان رنگ کردن و یا تعمیرات و یا به کل تغییر مکان است البته این کار درستی به نظر نمی رسد. بازسازی ساختمان می تواند شامل تغییرات بسیار جزیی ویا کلی بشود که اما این نکته حائز اهمیت است که خیلی از ساکنین در ساختمان ها به فکر بازسازی ساختمان خود نیستند و اولویتشان تعویض خانه است، درست مثل اینکه بعد از پوشیدن لباس و کهنه شدن آن را دور بیندازیم که این کاری است دور از عقل و منطق،تصمیم درست و منطقی آن است که با تیم متخصص نوسازی ساختمان تماس حاصل فرماییم و با قیمت مناسب نمای داخلی و یا خارجی ساختمان خود را آنگونه که علاقه مندیم بسازیم تا احساس بهتری را به محیط اطرافمان داشته باشیم.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تأثیر نوسازی ساختمان بر روان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه بازسازی ساختمان شما کمتر هزینه بردارد چه باید کرد؟ بازسازی ساختمان از مواردی است که که باید در هر ده سال حداقل یک بار انجام شود اما اگر بخواهیم برای مدت بیشتری عمل بازسازی ساختمان خود را به تعویق بیندازیم و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم باید بعد از نوسازی ساختمان از متریال هایی که مقاومت ساختمان را بالا می برند استفاده کرد. استفاده از متریال های با قیمت متوسط، استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در ساختمان جزو نیاز ها است اما اگر کارفرما تمایلی به این کار نداشته باشد نیازی به انجام این کار نیست،برداشتن تیغه ها یا همان دیوار های غیرر باربر بر هزینه ها تۀثیر مستقیم دارد و می تواند هزینه ها را افزایش دهد. اما برای اینکه برای اینکه بتوانید کار بازسازی خود را به بهترین نحو انجام دهید بهتر است قبل از شروع کار با تیم مشاوران بازسازی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را بپرسید و با خیال راحت بازسازی ساختمان خود را انجام دهید.

 

چه روش هایی هزینه های شمارا در کار بازسازی ساختمان افزایش می دهند

باید گفت متریال های گران قیمت برای بازسازی ساختمان در بازار بسیار زیاد است که کیفیت های مناسبی نیز دارند اما به کار بردن از این متریال ها لزومی ندارد مگر اینکه بودجه در نظر گرفته شده کارفرما برای استفاده از این متریال ها مناسب باشد در غیر این صورت باید از متریال های با قیمت مناسب استفاده کرد که مقاومت خوبی دارند و هم از کیفیت مرغوبی برخوردارند.از دیگر موارد که هزینه های بازسازی را زیاد تر می کند میزان تخریب در حین نوسازی ساختمان است که هزینه ها را می تواند تغییر دهد. دستمزد کارگران بازسازی که معمولا به روش روزمزد است هم در هزینه ها بسیار تأثیر گذار است،معمولا در اکثر ساختمان ها بسته به میزان کار از ۲ تا ۱۰ کارگر استفاده می شود که این میزان در هر ساختمان متغیر خواهد بود. تعمیرات بخش هایی مثل لوله کشی و سیم کشی برق می تواند هزینه های بازسازی ساختمان را افزایش دهد، که در این مورد باید گفت اگر لوله کشی یا سیم کشی دچار مشکل باشند باید تعمیر و یا تعویض شوند  و در غیر این صورت هیچ احتیاجی به تعمیرات ندارند.

 

استفاده از تعرفه ها و تخفیف ها ی شرکت کارویس

تعرفه ها و هزینه در هر شرکت متفاوت است مثلا در شرکت کارویس نوع هدف بدین صورت است که ساختمان های شهر با بازسازی ساختمان بتوانند جان تازه ای بگیرند و شهر فضای بهتری را پیدا کند البته اولویت شرکت کارویس  با ساختمان هایی که کار فرهنگی، هنری، اجتماعی می کنند و برای این هدف با قرار دادن تعرفه ها و تخفیف هایی مخصوص به شهروندان عزیز باعث کاهش هزینه های بازسازی ساختمان شما می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

راه های کمتر هزینه برداشتن بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه پاسخ سؤال های که ذهنتان را درگیر کرده اند راجع به بازسازی ساختمان را دریابید در این مقاله با ما همرا شوید، در کار بازسازی ساختمان معمولا سؤال ها این گونه اند که بازسازی ساختمان چه مدت زمانی به طول می انجامد؟ هزینه ها در بازسازی ساختمان چگونه است؟ آیا بازسازی ساختمان نیاز به تخصص خاصی دارد؟ بازسازی ساختمان چند سال یکبار باید انجام شود؟ باید گفت عمل بازسازی ساختمان عملی است که باید در زمانی اتفاق بیفتد که یا فضای داخلی یا خارجی ساختمان باعث دلزدگی اهالی آن ساختمان میشود و یا زمانی که ساختمان احتیاج به تعمیر و ترمیم دارد که در این صورت باید بازسازی ساختمان اجرایی شود. در مورد هزینه ها باید گفت بسته به نوع متریال های مصرفی در بازسازی و مدت زمان اجرایی کار و میزان تخریب و ساخت میزان هزینه ها دستخوش تغییر می شود. مدت زمان معمول در بازسازی ساختمان از یک هفته تا ۳ ماهه است که کمترین زمان به ساختمان هایی تعلق دارد که بخش جزیی و کوچک ساختمان خود را می خواهند تغییر دهند مثل بخش آشپزخانه و یا بخش اتاق ها و بیشترین زمان بازسازی هم به ساختمان هایی تعلق دارد که به طور کلی نمای خارجی و داخلی را می خواهند تغییر دهند در این صورت است که مدت زمان اجرایی کار نوسازی به طول می انجامد. باید گفت عمل بازسازی ساختمان را خیلی از افراد غیر متخصص انجام می دهند اما درست و اصولی آن است که عمل بازسازی زیر نظر یک مهندس معمار با تجربه اجرایی شود تا خدایی ناکرده برای ساختمان شما بعد گذشت مدت زمان کوتاه مشکلی به وجود نیاید. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

تخفیفات در امر بازسازی ساختمان به چه صورت است؟

در کار بازسازی ساختمان قیمت ها بر اساس ۱) مدت زمانی که کشیدن طرح برای معمار به طول می انجامد و تعداد روز هایی که کارشناسان و کارگران بازسازی ساختمان مشغول به کار هستند ۲) میزان کیفیت و مقدار متریال های مصرفی در بازسازی ۳) مقدار تخریب و نوسازی و یک سری موارد جزیی دیگر است که موقع کار اجرایی گفته می شود. شرکت کارویس برای ساختمان هایی که کار فرهنگی، هنری، اجتماعی می کنند با قرار دادن تخفیفات مناسب با این هدف که حال خوبی را به این ساختمان ها هدیه دهد برای ایجاد فضای مناسب به این گروه هایی از اجتماع تلاش می کند، تا افرادی که در این ساختمان ها مشغول به کار یا تحصیل هستند با روحیه بهتر و سازنده تری کار خود را پیش ببرند و بتوانند حال بهتری را به تمام اهالی شهر تهران ببخشند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چند سؤال مکرر در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای بازسازی ساختمان آیا احتیاج به یک فرد متخصص است؟ شاید این سؤال خیلی از کسانی باشد که می خواهند کار بازسازی و نوسازی ساختمان خود را آغاز کنند و نمی دانند به چه کسی باید این کار بسپارند و چرا نباید به یک سری افراد اعتماد کنند. باید گفت در امر بازسازی ساختمان با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که حتی تحصیلات خاصی هم ندارند با کمی تجربه در این امر کار های نوسازی و بازسازی را انجام می دهند و شاید به ظاهر هم خوب این کار را انجام می دهند اما بعد از گذشت یک سال با به وجود آمدن آسیب های جزئی و کلی ساختمان متوجه این قضیه می شوند که کار را باید به کاردان سپرد، باید گفت این افراد هیچ تعهد کافی برای این کار ندارند و عمل بازسازی ساختمان را بدون هیچ علم درستی انجام می دهند. برای کار بازسازی و نوسازی ساختمان باید حتما از افرادی که تحصیلات معماری دارند و در کنار این علم تجارب خوبی از بازسازی و طراحی ساختمان دارند باید استفاده کرد.برای اینکه  از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید بهتر است با یک تماس به تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

شرکت خدمات بازسازی ساختمان کارویس از چه افراد متخصصی استفاده می کند؟

شرکت خدمات ساختمانی کارویس با نیم قرن تجربه در امر بازسازی ساختمان و با هدف حال خوب بخشیدن به تمام اهالی شهر تمام توان و سعی خود را بر این موضوع گذاشته تا با بهره گیری از افراد حرفه ای و کاربلد و مهندسین معمار فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر سراسری کشور که توانایی اجرایی بازسازی و نوسازی تمام پروژه های بزرگ را دارند استفاده کند. شرکت کارویس با قرار دادن یک تیم جداگانه متشکل از کارگران و کارشناسان متخصص بخش اجرایی تصمیم بر این دارد که بدون هیچ وقت تلف کردنی در کمترین زمان پروژه ساختمانی شما را انجام دهند.

 

حداقل و حداکثر زمان برای بازسازی ساختمان

برای بازسازی ساختمان همیشه دغدغه اصلی کارفرمایان این است که آیا می شود در یک بازه زمانی کم این عمل انجام می شود و به نتیجه دلخواه رسید؟ باید گفت این عمل ممکن است اتفاق بیفتد اما نیازمند اصلی آن یک تیم فوق العاده حرفه ای است و در قدم بعدی پرداخت هزینه بیشتر برای افزایش کارگران ساختمانی که این خود بازه زمانی بازسازی ساختمان را افزایش می دهد، هرچند عمل بازسازی و نوسازی ساختمان نیازمند دقت بسیار بالایی است تا در حین کار آسیبی به ساختمان وارد نشود. در هر پروژه بازسازی ساختمان به صورت معمول و بسته به نوع تغییرات بین دو هفته تا سه ماه زمان می برد که حداکثر آن یعنی بازه ۳ ماه برای پروژه های است که نمای داخلی و خارجی را به طور کلی می خواهند تغییر دهند و بازه زمانی کوتاه یعنی یک تا دو هفته برای پروژه هایی است که عمل بازسازی را فقط در یک بخش از ساختمان مثل تعمیرات و تغییرات در بخش آشپزخانه و یا اتاق ها و غیره.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

آیا بازسازی ساختمان نیاز به تخصص خاصی دارد؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار بازسازی ساختمان می توان ایده های بسیار زیادی داد اما این ایده ها از هر چیزی می تواند الهام بگیرند که بنا بر در خواست کارفرما و میزان علاقه مندی اش می تواند دستخوش تغییر شود، بازسازی ساختمان دنیای بزرگی دارد زیرا هر مهندس معمار برای خود طرح و ایده هایی دارد که این نوع بازسازی را متفاوت می کند و رنگ و بوی تازه ای را به ساختمان می بخشد. مثلا اگر نوع سلیقه کارفرما به نوع معماری سنتی ایران نزدیک باشد می توان با الهام گرفتن از ساختمان های قدیمی ایرانی که بسیار زیبا و دقیق و آرامش بخش است طرح را کشید و آن را با معماری مدرن تلفیق کرد تا هم رضایت کارفرما را جلب کرد هم حرکتی نو در امر بازسازی ساختمان انجام داد، اما اگر سلیقه یک کارفرما تجمل گرایانه باشد می توان با سبک معماری مدرن و مجلل طرح را کشید و اجرا کرد. در بخش ایده یابی بازسازی ساختمان وجود یک معمار خلاق که بتواند بنا به درخواست کارفرما و نوع سلیقه ، میزان بودجه، نوع ایده تمام اهالی آن ساختمان را تنظیم کند و یک طرح کلی را بکشد بسیار مهم است زیرا خیلی از کارشناسان اجرای ساختمان هستند که سابقه زیادی در امر بازسازی ساختمان دارند اما نمی توانند آن گونه که کارفرما می خواهد ساختمان را بازسازی کنند و کارفرما در پایان کار ناراضی خواهد بود. برای اینکه از تمام ایده ای نوین در معماری و بازسازی ساختمان مطلع شوید می توانید با تیم مشاوران کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

ایده های برای استفاده درست از فضای منفی و بدون کاربرد در امر بازسازی ساختمان

شاید مهمترین روش برای جلب رضایت کارفرما این باشد که از فضاهای دست نخورده خانه بتوان استفاد درست و کاربردی کرد زیرا دغدغه اکثر صاحبان خانه وسایلی است که خاطره انگیزند اما جایی برای آن ها نیست را در مکانی قرار دهند که جای وسایل اصلی را نگیرد و به اصطلاح توی دست و پا نباشند. برای این کار که احتیاج به ذهن خلاق یک معمار دارد باید با تشخیص درست فضای بدون کاربرد را با یک طرح نو و  با بازسازی ساختمان درست به جایی پر استفاده تبدیل کند. به طور مثال استفاده از فضای زیر پله به عنوان کتابخانه و یا انباری که پتو و رخت خواب مهمان در آن قرار گیرد و یا استفاده از مبلمان و تخت خواب های تاشو که قابلیت خمیدگی دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند و یا استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسایل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسایل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است ،باید گفت این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

ایده های جالب در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باید گفت نکته ای که در کار بازسازی ساختمان بسیار اهمیت دارد این است که با تغییر درست و هوشمندانه یک نوسازی و تحول اساسی به قالب ساختمان می توان بخشید تا اهالی آن ساختمان احساس راحت تر و زیبا تری به محیط خود داشته باشند. در امر بازسازی ساختمان می توان دنیای شگفت انگیزی را خلق کرد و این در صورتی به وجود می آید که یک معمار خلاق با الهام گرفتن از خواسته های تمام اهالی آن ساختمان یک طرح جامع را ارائه دهد و یک بازسازی اصولی و خلاقانه را به منصه ظهور برساند. باید گفت که فضای سرد یک ساختمان رابطه مستقیم با حال وهوای روحی اهالی آن دارد که البته می توان با بازسازی ساختمان این حال و هوا را نیز تغییر داد و روحیه ای تازه به ساختمان و تمام اهالی اش بخشید. یکی از عوامل مهم در معماری و نوع چیدمان خانه هایی که فضای سرد و خشکی دارند راهرو های تنگ در قسمت ورودی و یا دیوار های غیر باربر که معمولا برا جداکردن قسمت حال و پذیرایی هستند می توان اشاره کرد، با برداشتن یک سری از دیوار های غیر باربر که با برداشتن آن ها آسیبی به ساختمان نمی رسد می توان تحول عظیمی را به فضای داخلی ساختمان بخشید که البته با یک بازسازی ساختمان درست و دقیق این امر ممکن می شود.برای اطلاع از تمامی راه کار هایی باعث می ضشود بازسازی ساختمان به درستی و بنا به در خواست شما انجام شود می توانید با تماس با تیم مهندسین معمار و تیم مشاوران شرکت کارویس به صورت رایگان تمامی سؤالات خود را مطرح کنید و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

نوع چیدمان، رنگ دیوار ها و … در تغییر فضا برای بازسازی ساختمان

باید گفت نوع چیدمان یک ساختمان یکی از عوامل مهم برای بازسازی و تغییر فضای سرد و خشک به فضای گرم و صمیمی است اما چه چیدمانی فضا را از آن حال خشک در می آورد و باعث تغییر در فضا می شود؟ باید دیده باشید در ساختمان هایی که در آن از یک نوع مبلمان و به خصوص مبلمان سلطنتی استفاده می شود فضای رسمی و سردی را به کل ساختمان می دهد، که توصیه ما این است که با قرار دادن یک مبل تک نفره با شکلی مدرن یا سنتی اما متفاوت کنار مبلمان سلطنتی کمی تابو شکنی کنید و فضا را گرم تر کنید، در اکثر ساختمان هایی که از مبلمان سلطنتی استفاده می شود معمولا در قسمت حال مبلمان راحتی گذاشته می شود و معمولا دورهمی های خانوادگی در آن جا به وجود می آید و در مواقع رسمی مثل آمدن مهمان دورهمی ها در آن قسمتی که مبلمان سلطنتی قرار دارند به وجود می آید. از موارد دیگر نوع رنگ دیوار ها و وسایل مورد استفاده در ساختمان است که بسیار حائز اهمیت در بخش بازسازی ساختمان، به طور مثال استفاده از رنگ های خنثی مثل رنگ خاکستری  باید حتما به صورت رنگ مکمل کنار یک رنگ گرم و یا سرد قرار بگیرد تا از حالت تکراری و بی روح اش خلاص شود. باید گفت که دنیای بازسازی و نوسازی ساختمان دنیای بسیار بزرگی است که اگر به صورت اصولی انجام شود می تواند بسیار مؤثر باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تبدیل فضای سرد ساختمان به فضای گرم در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یک امر مهم در بازسازی ساختمان این است که کارفرما چه مقدار هزینه را برای نوسازی ساختمان خود جدا کرده است، که شرکت بازسازی با توجه به این مقدار هزینه و نوع درخواست و نیاز های او و با در نظر گرفتن تمام این موارد با یک طرح کلی به سراغ کارفرما می رود و بعد از تأیید طرح مراحل اجرایی را آغاز می کنند. هزینه ها در امر بازسازی ساختمان بسیار متغیر است و می تواند از ۵ میلیون تومان که شامل بازسازی های جزیی و با مدت کم است باشد تا ۱۰۰ ملیون به بالا که شامل نوسازی ساختمان به صورت کلی می شود باشد. ترس خیلی از کارفرمایان این است که در حین بازسازی هزینه ها افزایش پیدا کند و آن ها از پس پرداخت این مبلغ بر نیایند، باید گفت این یک امر بدیهی است در بازسازی و نوسازی ساختمان و می تواند اتفاق بیفتد اما شاید این سؤال در ذهنتان ایجاد شود چرا از قبل به شما این هزینه ها را نمی گویند؟ در امر بازسازی هزینه ها تقریبا غیر قابل پیشبینی است و این به این دلیل است که در حین کار اجرایی ممکن است کارشناسان و معماران متوجه خرابی یک بخش از ساختمان مثل قسمت لوله کشی یا برقکاری و یا آب و فاضلاب و خیلی از موارد این چنینی می شوند که باید در حین کار این موارد را ترمیم کنند و همین مورد هزینه های بازسازی را کمی تغییر می دهد که البته قبل از اجرا کردن مراحل ترمیم به کارفما اطلاع داده می  شود تا از مراحل و هزینه ها آگاه شود و به درخواست او کار ادامه پیدا کند. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی و تمام هزینه های نوسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

هزینه های کلی یک ساختمان شامل چند بخش می شود؟

۱) هزینه های مربوط به بازسازی نمای خارجی: مثل تعویض درب و پنجره، تغییر کلی متریال نما، بازسازی حیاط خانه ،تبدیل پشت بام معمولی به  roofgardenو قرار دادن فضای مناسب برای تفریحات اهالی آن ساختمان ۲) هزینه های مربوط به بازسازی نمای داخلی: مثل تعویض درب و پنجره های داخلی، تخریب و برداشتن دیوار های غیر باربر، تعویض ویا تغییر در متریال نما و یا قرار دادن کاغذ دیواری به جای رنگ کردن،قرار دادن کمد هایی که در مکان درست به کار می روند،تبدیل آشپزخانه ساده و معمولی به آشپزخانه اوپن و یا جزیره، تغییر کاربردی یک اتاق به اتاق کار یا خانه بازی کودکی و… ۳) هزینه های مربوط به بازسازی تأسیسات داخلی ساختمان: مثل تعویض سیم های برق و یا تعویض لوله کشی های آب و فاضلاب در امر نوسازی ساختمان. باید گفت هر کدام از این هزینه های بازسازی به در خواست کارفرما اجرا می شود و هزینه های تقریبی آن هم برآورد و به او گزارش داده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،هزینه هارو چیکار کنیم



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

درکار بازسازی و نوسازی ساختمان در خیلی از موارد کارفرمایان می خواهند فضای مورد نظر را تغییر کاربردی دهند و نوع عملکر فضا را عوض کنند که این ملزم به موارد بسیار زیادی است مثلا در موردی که یک ساختمان مسکونی را می خواهند با بازسازی به فضای تجاری تغییردهند باید با توجه به نوع کاری که قرار است صورت بگیرد یک بازسازی کلی انجام شود که این بازسازی از اتاق ها، سرویس بهداشتی و آشپزخانه آغاز می شود و به تغییرات در تأسیسات و برقکاری می رسد زیرا در ساختمان های مسکونی با توجه به نوع نیاز اهالی آن عملکرد هر یک از بخش های ساختمانی با یک مکانی تجاری بسیار متفاوت است و یک تیم بازسازی ساختمان و مهندسین معمار آن باید با توجه به تمام نکات ریز بازسازی این نوع ساختمان ها کار را اول پلان بندی کنند و بعد با توجه به خواسته های کارفرما یک طرح۳d را آماده می کنند و بر طبق اصول کار را با کارشناسان اجرایی آغاز می کنند. برای اینکه از روش ها و مراحل بازسازی ساختمان و تغییرات کاربردی محیط خود اطلاع پیدا کنید می توانید با یک تماس با شرکت کارویس به صورت کاملا رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

بازسازی و تغییر کاربردی کارخانه آدامس خروس نشان به دانشگاه هنر

یکی از مواردی که با بازسازی فضای خود را تغییر کاربردی داده است کارخانه آدامس خروس نشان به دانشگاه هنر سوره است، شاید برای شما جالب باشد که بدانید چگونه یک کارخانه آدامس به یک دانشگاه هنر تبدیل شده، باید گفت در سال ۱۳۷۲ با تغییر مکان دانشگاه سوره از خیابان فلسطین به خیابان آزادی و کارخانه آدامس خروس نشان تغییرات زیادی در این مکان رخ داد زیرا در دانشگاه هنر با توجه به نیاز های دانشجویان و کارگاه های مختلفی مورد نیاز برای رشته های مختلف،کلاس ها،سرویس بهداشتی و بوفه و فضاهای آتلیه برای رشته های عکاسی و نقاشی به وجود آمد. دانشگاه هنر سوره همچنان نیز شکل یک دانشگاه معمولی نیست و به این دلیل است که بافت اصلی ساختمان کارخانه آدامس خروس نشان نگه داری شده و فقط یک بازسازی داخلی انجام شده و یک طرح جالب توجه را برای یک دانشگاه ساخته که علاوه بر کوچک بودن محیط دانشگاه فضا برای تمام کارگاه ها و آتلیه ها وجود دارد.

 

نکات مهم بازسازی و تغییر کاربردی محیط

برای اینکه یک فضای برای کاربرد ها دیگر مثلا از تجاری به مسکونی و برعکس آماده شود باید نکات ریزی را رعایت کرد مثلا اگر بخشی از فضا مثل دیوار ها برداشته می شود باید توجه داشت که به سیستم تأسیساتی آسیبی وارد نکرده باشد و یا هنگام بازسازی ضربه ای به لوله کشی های آب و فاظلاب زده نشود. شاید با خیلی از ساختمان های که بعد از بازسازی دچار آسیب هایی همچون پوسیدگی های نا به هنگام و یا شکاف های عمیق روبه رو می شوند برخورده باشید که این متأسفانه ناشی از آن است که یک بازسازی بدون علم به معماری اجرا شده است . ما به شما توصیه می کنیم در انتخاب یک شرکت بازسازی و نوسازی تحیقاتی انجام داده و از تجارب آن ها اطلاع پیدا کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود و ضرر مالی ای به شما وارد نشود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،تغییر کاربردی محیط



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای آن که بدانید چه زمانی و به چه روش هایی باید بازسازی خود را آغاز کنید باید با یک تیم مشاور خوب در زمینه تخصصی بازسازی ساختمان تماس بگیرید اما این کار چه تاثیری می تواند داشته باشد؟ در کار بازسازی ساختمان روش ها و راه کار های زیادی وجود دارد که هر ساختمان، بنا به این روش ها وارد مرحله اجرایی خود می شود، که بهتر است کارفرما قبل از شروع شدن مرحله اجرایی، از آن با خبر باشد. برای آن که زیبایی خاصی به ساختمان خود ببخشید باید در زمان مناسب بازسازی ساختمان خود را آغاز کنید، اما فرق مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه بازسازی ساختمان این است که گاهی کارفرما زمان کافی برای آمدن برای ملاقات حضوری برای یک شرکت را ندارد که در این زمان می تواند در وقت و انرژی خود صرفه جویی کند و با یک تماس کار را راحتر پیش ببرد. برای پیدا کردن یک مشاور در زمینه بازسازی ساختمان باید با شرکت های معتبر در این حوزه تماس بگیرید که هم فعالیت و هم تجربه کافی را داشته باشند و با ارائه بهترین راهکار خیال شما را از بابت زیباتر شدن ساختمانتان راحت کنند. شرکت کارویس با تیم متخصص و با تجربه خود به صورت رایگان آماده ارائه هر گونه مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه بازسازی ساختمان شما می باشد و به شما این نوید را می دهد که در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن خدمات بازسازی ساختمان خود را به شما ارائه کند و با صبر و حوصله جواب تمام سؤالات شما را بدهد.

 

قرارداد بازسازی ساختمان

عقد قرار داد در زمینه بازسازی ساختمان بدین شکل است که بعد از مشاوره کامل راجع به نوع نمای داخلی و خارجی ساختمان شما و میزان تغییرات، قیمت های نسبی و خطرات احتمالی بیان می شود و همه این ها در قرارداد ثبت و بعد از تصمیم گیری نهایی، راجع به میزان سختی کار و اندازه بنا و نوع استفاده از مواد قرار داد بسته می شود و با توافق بر سر قیمت بازسازی ساختمان مراحل اجرایی آغاز می گردد. ممکن است در حین اجرا مواردی هچون تعمیرات و یا رنگ کاری برای ساختمان توسط کارفرما در خواست شود که باید قرار داد دوباره تدوین شود و با در نظر گرفتن تمام مراحل ترمیم بعد از بازسازی ساختمان، قیمت نهایی اعلام شود، باید این نکته را در نظر گرفت که هزینه کارگران برای ارائه خدمات تعمیرات و رنگ کاری ممکن است دستخوش تغییر شود که همه این موارد باید در قرارداد ذکر و توسط کارفرما تأیید و امضا شود. در امر بازسازی ساختمان مشاوره یکی از موارد بسیار مهم است که باید حتی درحین اجرا هم اتفاق بیفتد تا این کار به درست ترین روش اجرا شود تا بعد از اتمام عملیات بازسازی کارفرما از کار رضایت کامل داشته باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

مشاوره حضورری و غیر حضوری در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمانی که نیاز به تغییر یا تعمیر در ساختمان احساس شد بایستی با استفاده از یک تیم حرفه ای  بازسازی و نوسازی ساختمان، این کار را آغاز کرد. اما چه زمانی نیاز به بازسازی ساختمان احساس می شود؟ زمانی نیاز به بازسازی ساختمان احساس می شود که یک قسمت از ساختمان به علت فرسودگی نیاز به ترمیم و تعمیر داشته باشد یا اینکه کوچک بودن ساختمان اهالی آن را اذیت کند در این صورت است که با بازسازی درست و یک طرح خلاقانه و تغییرات کلی در ساختمان و اجرایی کردن طرح های جدید می توان آن بافت کهنه و قدیمی را تعویض و زیبایی تازه ای را به ساختمان بخشید. بازسازی ساختمان امری نیست که بتوان هر سال آن را انجام داد و بهتر است که بعد از گذشت مدت زمان طولانی تری بازسازی ساختمان انجام گیرد اما احتیاج است در هر زمان که این امر انجام می گیرد از پایه و اساس این عمل اجرا شود تا مدت زیادی نیاز به بازسازی پیدا نکند. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با یک تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

آشپزخانه یکی از موارد مهم در بازسازی

اکثر خانوم ها و آقایان چه در ایران و چه در بقیه کشور ها دوست دارند که آشپزخانه بزرگ و جا داری داشته باشند و در این بخش از خانه احساس راحتی بیشتری کنند زیرا بیشتر وقت خود را صرف امور آشپزی و شستشوی ظرف ها می کنند، همین امر در بازسازیی ساختمان بسیار مهم است و بیشتر سفارشات و نکات کارفرما مربوط به این بخش از خانه است که با بکار گیری از طرح های نوین و رنگ های زیبا می توان حس و حال دلپذیری را به این قسمت از خانه بخشید.

 

بازسازی توالت یک خانه قدیمی

بعد از قسمت آشپزخانه یکی از مواردی که بسیار درخواست بازسازی دارد سرویس بهداشتی یا همان توالت در خانه های ایرانی هاست، زیرا در گذشته سرویس های بهداشتی با فضای بسیار نامناسب ساخته می شد و معمولا افراد را دچار مشکل می کرد، توالت ها معمولا دارای فضا های پرت زیادی بودند که با بازسازی صحیح این فضا ها سعی شده است احساس بهتری را به اهالی ساختمان ارائه دهد. معمولا در گذشته سرویس های بهداشتی شکل راهرو داشت که فرد در آن احساس راحتی نمیکرد و یا سینک دستشویی در جای مناسبی نبود و رفت و آمد را دچار مشکل می کرد، متأسفانه در کشورمان تعداد کمی از افراد هستند که کار بازسازی را با علم و قوانین درست و صحیح اجرا می کنند و به همین دلیل است در اکثر ساختمان ها در ایران نیاز به بازسازی بعد از حتی کمتر از ده سال وجود دارد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چه زمانی باید بازسازی ساختمان انجام گیرد؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعداد زیادی از معماران توانسته اند با طرح های نوین خود عمل بازسازی ساختمان را از حالت معمول در بیاورند و یک سازه ی نو و خلاقانه را بسازند که یکی از این بازسازی ها که کاملا با باقی سازه ها فرق دارد هتلی در اسپانیا است به نام سیلکن پوئرتا آمریکا که در شهر مادرید قرار دارد و جزو نمونه های کم نظیر در عرصه بازسازی ساختمان است، هر طبقه و هر قسمت هتل بزرگ سیلکن پوئرتا توسط ۱۹ طراح و معمار مختلف از ۱۳ کشور دنیا ساخته شده تا نگاهی تازه را در بازسازی ساختمان و طراحی داخلی به وجود بیاورد، این هتل ۱۲ طبقه است که هر طبقه آن ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ متر مربع مساحت دارد و هر قسمت آن توسط یک طراح، بازسازی شده است، برای بازسازی این هتل بیش از حدود دو سال زمان صرف شده است و از معماران به نام جهان همچون زاها حدید، نورمن فاستر، دیوید چیپرفیلد، استودیو پلاسما، ریچارد گلاکمن و.. استفاده شده است که هر کدام ازین معماران توانسته اند با خلاقیت فوق العاده خود روحی تازه را به هر بخش از هتل سیلکن پوئرتا هدیه دهند و در عرصه بازسازی ساختمان انقلابی نو ایجاد کنند. یکی دیگر از موارد جالب در بازسازی ساختمان هتل عباسی در اصفهان است که با استفاده از ساختمانی با قدمت ۳۰۰ سال توانسته اند طرح هایی مدرن و مجلل که برگفته از هنر معماری ایرانی است را به اجرا در آورند تا هم از این آثار باستانی استفاده درست کنند و هم در حفاظت از آثارارزشمند قدمی برداشته شود. در شرکت کارویس درباره ارائه خدمات ساختمانی مثل بازسازی ساختمان برای ساختمان هایی با بیش از ۵۰ سال قدمت که جزو آثار مهم و ازشمند از معماری ایران هستند با قرار دادن تخفیفاتی، کار بازسازی ساختمان این مجموعه ها را اجرا می کند و با نگاهی تازه به معماری ایرانی سعی در حفاظت از این ساختمان ها دارد که برای پیش برد هر چه بهتر کار بازسازی از معماران و طراحان مسلط که تجربه کافی و علم کامل به این کار را دارند استفاده می کند.

 

بازسازی ساختمان هایی که جزو آثار باستانی هستند

درباره بازسازی ساختمان هایی که قدمت زیادی دارند باید گفت که با توجه به ساخت و ساز های بی رویه در تهران و شهرستان ها بافت قدیمی معماری ایران هم در حال نابودی است و این اتفاقی بسیار ناراحت کننده برای فرهنگ کشور عزیزمان است زیرا با از بین رفتن این بافت تاریخی بسیار مهم و ارزشمند، بخشی و از هنر و فرهنگ ما نیز در حال نابودی است که این اتفاقی است که در کمال تأسف به وقوع پیوسته است اما شرکت کارویس با هماهنگی میراث فرهنگی کل کشور تصمیم بر این دارد تا با به کار گیری از باستان شناسان و معماران خلاق، کار بازسازی این نوع ساختمان ها را با توجه به قواعد و قوانین به درستی انجام دهد تا قدمی مهم در عرصه تاریخ و فرهنگ و هنر این کشور بردارد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چند نمونه جالب از بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان چه مدت به طول می انجامد؟ این سؤال خیلی از کسانی است که می خواهند کار بازسازی و نوسازی ساختمان خود را آغاز کنند و محیط خسته کننده اطرافشان را به محیط دلخواه و جذابی تبدیل کنند، اما از این ترس دارند که چند روز قرار است که در خانه خود نباشند، باید گفت مدت زمان بازسازی یک ساختمان بسته به اینکه حجم بازسازی چقدر است متفاوت خواهد بود و ممکن است از یک هفته تا ۳ ماه به طول بیانجامد و این بستگی به این موارد دارد ۱) در کار بازسازی، تخریب وجو دارد یا نه؟ زیرا بسیاری از ساختمان ها هستند که فقط میخواهند مواردی همچون کمد، پارتیشن و یا لمینت کف را تغییر دهند و هیچ قسمتی از ساختمان را نمی خواهند تخریب کنند که در این صورت مدت زمان بازسازی و نوسازی کمتر خواهد شد ۲) اگر در تأسیسات ساختمانی مثل لوله کشی و برقکاری بخواهد تغییری ایجاد کنند باید بخش هایی از ساختمان، تخریب و بعد بازسازی شود که این مورد مدت زمان بازسازی را کمی زیاد تر می کند ۳) اگر کارفرما بخواهد بازسازی ساختمان را از صفر تا صد یعنی هم نمای داخلی هم نمای خارجی انجام دهد که مدت زمان بیشتری را می برد۴) ساختمان هایی که می خواهند یک بخش جدید اضافه کنند مثل انباری یا یک اتاقک در پشت بام، که زمان بازسازی را بیشتر می کند. برای اینکه از مدت زمان بازسازی و نوسازی ساختمانتان مطلع شوید بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید صحیح ترین راه و کمترین مدت زمان را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

آیا مدت زمان بازسازی ساختمان به جنس نما و عمر تأسیسات ساختمانی بستگی دارد؟

باید گفت برای ساختمان هایی که قدمت زیادی دارند عملیات تخریب باید با احتیاط و ظرافت فراوانی انجام شود تا آسیب جدی ای به تأسیسات ساختمانی وارد نشود زیرا اگر آسیبی به این بخش وارد شود باید کل لوله کشی ها و سیم های برق به طور کلی تعویض شوند، زیرا با یک آسیب کوچک به یک بخش به دلیل کهنه گی و فرسودگی، تمامی لوله کشی ممکن است دچار مشکلات جدی شوند و اهالی آن ساختمان را با مشکلات و خطرات فراوانی همراه کند، توصیه شرکت کارویس این است که اگر تصمیم به بازسازی ساختمان این خانه های قدیمی ذارید، قبل از آغاز تمام کارها، این نکات ضروری به کارفرما تذکر داده شود تا بنا به درخواست او از همان شروع کار هزینه ای جداگانه برای تعویض لوله ها و سیم های برق پوسیده ساختمان اختصاص داده شود که همین امر موجب می شود مدت زمان معمول در فرایند بازسازی ساختمان زیاد تر شود اما در عوض عمل بازسازی به صحیح ترین روش، اجرا و از مشکلات احتمالی جلوگیری می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

مدت زمان معمول در فرایند بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید در قدیم استفاده از بتن در نمای داخلی خانه آنچنان مرسوم نبود اما در عصر جدید معماری و بازسازی ساختمان به کار بردن متریال بتن مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است که جلوه ای تازه به ساختمان می بخشد و باعث مقاوت مصالح ساختمانی و جلوگیری از پوسیدگی و ریزش نما نیز می شود. متریال بتن در امر بازسازی و نوسازی ساختمان می تواند کمی هزینه ها را بالا ببرد اما در عوض سطح نما را از هر گونه ترک و شکاف حفاظت می کند که این امر باعث می شود ساختمان شما با یک ایده نو متفاوت شود و در عین حال مقاومت بالایی را پیدا کند، برای بازسازی ساختمان، در کنار بتن می توان تکه سنگ هایی قرار داد تا جلوه ای مجلل و نوین را به سطح نمای داخلی ساختمان شما بدهد. به تازگی با قالب های سیلیکونی بتن را به صورت تکه های شکل دار در می آورند و در سطح نمای ساختمان استفاده می کنند که همین امر باعث به وجود آمدن ایده های نوین در حوزه بازسازی ساختمان شده است و نوسازی را از حالت معمول در می آورد و نگاهی تازه را برای کسانی که می خواهند بازسازی ساختمانشان را آغاز کنند به وجود آورده است. باید این نکته را متذکر شد که استفاده از متریال بتن چه در نمای خارجی و چه در نمای داخلی ساختمان هیچ گونه ضرری ندارد و هیچ آسیب شیمیایی را وارد نمی کند بلکه باعث به وجود آمدن یک زیبایی خاص و بی نظیر در بازسازی ساختمان می شود.به دلیل اینکه استفاده از متریالی همچون آجر در بازسازی ساختمان یک عمل تکراری شده است، با به کار گیری از متریال های همچون بتن می توان در نوسازی ساختمان قدم تازه ای برداشت و یا با ترکیب بتن و آجر یا بتن و سنگ جلوه ای نوین از معماری مدرن را می توان به رخ کشید، که البته باید گفت کار با بتن باید توسط یک فرد متخصص انجام شود که تجربه بالایی در کار با بتن دارد زیرا بتن با خاصیت چسبندگی بسیار زیادی که دارد اگر در جای نامناسبی اجرا شود برداشت آن بسیار سخت خواهد بود. برای اطلاع از بروز ترین متریال ها و مواد در بازسازی ساختمان می توانید با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

به کار بردن از سمنت بورد در بازسازی نمای داخلی ساختمان

سمنت بورد ها که اخیرا در نمای داخلی ساختمان به کار می روند برای ایجاد یک حالت نوستالژی و قدیمی معمولا در کافه ها و یا شو روم  (show room) به کار می رود و حالتی خاص و متفاوت را ایجاد می کند، می توان گفت این متریال ساختمانی هزینه های بالاتری را نسبت به بقیه متریال ها دارند اما زیبایی فوق العده ای را به مجموعه شما هدیه می دهند و یک جلوه ناب را برای شما به وجود می آورد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تغییر نمای آجری به بتنی در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار نوسازی و بازسازی ساختمان بسته به اینکه بازسازی را به صورت کلی انجام می دهید یا به صورت جزیی مقدار هزینه ها متفاوت خواهد بود به طور مثال هزینه ها برای کسی که می خواهد تنها قسمت آشپزخانه خود را بازسازی کند با کسی می خواهد کل بخش های ساختمان خود را بازسازی کند متفاوت است. مثلا برای آپارتمان ها نقلی و کوچک ۶۰ متری  که مخصوص زوج های جوان است، نوع طراحی و نوسازی ساختمان و همینطور هزینه ها فرق می کند. برای این نوع ساختمان ها به دلیل کمبود جا برای اهالی آن ساختمان، نخستین قدم برداشتن دیوار های غیر باربر در ساختمان است که می تواند تأثیر مثبتی در القای فضای بازتر داشته باشد و فضای دلنشین تری را به وجود آورد، قدم بعدی ایجاد فضای دلباز تر در آشپزخانه و استفاده درست از مکان های منفی برای ایجاد کمد است زیرا بیشترین مکانی که برای بانوی خانواده از اهمیت برخوردار است آشپزخانه است و دغدغه او نیز قرار دادن تمام وسایل آشپزی در کمد ها است. باید توجه داشت که در بازسازی آپارتمان های کوچک ۶۰ متری که معمولا دارای یک اتاق هستند قرار دادن مکانی برای مهمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به دلیلی کمبود جا مکانی که مهمان بتواند وسایل خود را قرار دهد ناممکن است مگر اینکه یک معمار بازسازی از قبل تدابیری برای این کار بیاندیشد. در مورد سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها، بسیار کوچک و تنگ و خفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید، زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن متد های جدید و ایده های نوین بازسازی برای این نوع ساختمان ها، تمام این کمبود ها رفع و عمل نوسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود. باید این نکته را متذکر شد که عمل بازسازی در ساختمان های کوچک ۶۰ متری باید بسیار خلاقانه باشد تا بتوان حس راحتی را به تمام اعضای آن خانواده هدیه دادکه البته این کار آسانی نیست و احتیاج به یک تیم قوی اجرایی و مهندسین با تجربه و خلاق دارد. نوسازی این ساختمان ها وقت و زمان بیشتری را نسبت به باقی ساختمان های با متراژ بزرگ تر می برد و شرکت کارویس به شما این نوید را می دهد که با بروز ترین روش ها، نوسازی ساختمان هایی با متراژ کوچک را اجرا می کند تا حال خوب و احساس راحتی و رضایت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

هزینه ها و تعرفه ها برای بازسازی ساختمان هایی با متراژ کم

میزان هزینه ها با توجه به مصرف متریال های استفاده شده در بازسازی ساختمان و اینکه معمار چقدر زمان خود را صرف طراحی کرده و بسیاری از نکات دیگر که در هنگام بازسازی دیده می شود، متغیر است اما کف هزینه ها در این نوع ساختمان ها از ۲۰ میلیون تومان آغاز می شود. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی و نوسازی ساختمان با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

هزینه های نوسازی یک آپارتمان ۶۰ متری در تهران



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان برای خانواده هایی که دارای فرزندان کوچک هستند نکات بسیار زیادی دارد زیرا با وجود فرزند سالاری که در کشورمان زیاد شده نظرات و ایده های همین افراد کوچک خانه، برای بازسازی بسیار حائز اهمیت است. برای والدینی که دوست دارند فرزندشان در خانه سرگرم باشد و مدام بهانه بیرون رفتن را نگیرد، تغییر فضای داخلی یک اتاق به یک خانه بازی برای کودکشان می تواند یک ایده بی نظیر و کاربردی باشد. این امر در بازسازی ساختمان باید یک طرح خلاقانه ای داشته باشد تا بعدها افراد را دچار کمبود جا نکند. اتاق بازی کودک بایستی دارای تمام وسائلی باشد که کودک برای آن ها اشتیاق فراوان دارد مثل قرار دادن یک سرسره و یا یک خانه کوچک اسباب بازی و یا استخر توپ که همه این ها می تواند یک کودک ۴ تا ۱۰ ساله را در خانه سرگرم و خیال والدین را راحت کند، برای بازسازی یک اتاق به خانه بازی کودک باید ساختمان دارای حداقل سه اتاق خواب باشد بهتر است مکان خواب کودک و مکان بازی اش را از هم جدا کرد تا کودک بتواند ذوق بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. برای اینکه کودک در فضای ایجاد شده واقعا خوشحال و سرگرم باشد و از همه مهمتر هیچ آسیبی را هم به خود نزد باید چند نکته را در بازسازی ساختمان رعایت کرد از جمله ۱) رنگ و شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودک در این خانه بازی وجود داشته باشد ۲) کف این خانه بازی از تاتمی های نرم پوشیده شود تا اگر کودک در حین بازی به زمین افتاد آسیبی به او وارد نشود ۳) درب این خانه بازی از شیشه های محکم باشد تا در حین بازی والدین کودکشان را از دور نیز بتوانند نظاره کنند ۴) با قرار دادن یک میز و صندلی و یک قفسه کتاب، کودک را به مسئله خواندن و نوشتن علاقه مند کرد. در بخش بازسازی خانه بازی کودک باید از خیلی از نکات ریز دیگر هم پیروی کرد که بنا به در خواست کارفرما اجرایی می شود و هزینه های آن نیز به صورت جداگانه برآورد می شود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

اگر خانه کوچک بود قرار دادن قسمتی برای بازی کودک با چه روش بازسازی انجام می شود ؟

در خانه هایی که متراژ پایین دارند و صاحبان خانه می خواهند با یک طرح درست و خلاقانه مکانی  برای کودک خود قرار دهند تا کودکشان در خانه سرگرم باشد و بهانه بیرون رفتن را نگیرد از یک سری ایده های نو می توان استفاده کرد که چند مورد آن را در این مقاله برای شما می گوییم، مثلا قرار دادن تخت تاشو در اتاق خواب کودک تا فضا برای اسباب بازی های مورد علاقه کودک فراهم شود و یا قرار دادن انباری و یا زیر پله برای فراهم کردن یک مکان مخصوص به کودک که بتواند در یک مکان به خصوص خودش را سرگرم کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تبدیل یک اتاق به خانه بازی کودک در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار بازسازی و نوسازی ساختمان مانند دیگر حوزه های کسب و کار، ارائه خدمات درست و سریع به مشتری یکی از موارد ضروری است که برای این کار بهره گیری از  متد های پیشرفته مثل خدمات آنلاین برای کار بازسازی ساختمان می تواند راه کاری مناسب باشد و رضایت مشتری را بیشتر جلب کند. برای سهولت در اجرا و ارائه خدمات آنلاین بازسازی ساختمان توصیه ما این است که وارد سایت های معتبر خدمات بازسازی ساختمان شوید و سفارشات خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا عملیات شما با موفقیت انجام شود و در کمتر از ۵ دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت و منتظر بمانید تا تیم متخصص بازسازی ساختمان راهی منزل شما شوند. نقش پیشرفت تکنولوژی کم کم در همه موارد زندگی ظهور پیدا می کند و شما در کمترین زمان ممکن می توانید تمام نیاز های خود را برطرف و به کار های ضروری تری در زندگی خود برسید. برای خدمات آنلاین بازسازی ساختمان مثل بقیه خدمات آنلاین، شاید کمی ترس داشته باشید که مبادا کار بازسازی و نوسازی شما به تعویق بیفتد و یا دچار مشکل شود اما شرکت کارویس با استفاده از پرسنل متعهد و ماهر خود در زمینه خدمات آنلاین و به کار بردن بهترین روش ها، کار بازسازی ساختمان شما را در زمانی کوتاه و به  بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

 

چگونه از خدمات آنلاین بازسازی ساختمان کارویس استفاده کنیم ؟

شرکت کارویس با بهترین تجارب و استفاده از بهترین متد ها برای جلب رضایت مشتری در انواع خدمات ساختمانی از جمله بازسازی ساختمان این نوید را به شما می دهد که با استفاده از نیرو های جوان و خوش فکر خود در زمینه های ساختمانی و به کار بردن تکنولوژی روز برای ارائه خدماتی مثل بازسازی ساختمان، سایتی را راه اندازی کرده که ارائه دهنده خدمات آنلاین و پر سرعتی است تا آماده خدمت به شما مردم خوش قلب تهران است. برای اینکه از تمام خدمات آنلاین کارویس استفاده کنید می توانید در سایت اصلی ما عضو و سفارشات خود را به ثبت برسانید. اگر با خدمات آنلاین آشنایی ندارید با شماره تلفن های شرکت کارویس تماس حاصل فرمائید تا از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

مشکلات در امر خدمات آنلاین بازسازی ساختمان

قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه از خدمات آن شرکت اطمینان حاصل کنید تا  دچار مشکل نشوید. به تعویق افتادن امور اجرایی تمامی خدمات آنلاین و همینطور در کار بازسازی ساختمان، ممکن است اتفاق بیفتد و این در اکثر شرکت های بزرگ نیز ممکن است پیش بیاید اما همه ی شرکت های دارای اعتبار، شما را از تمام مراحل اجرایی آگاه می کنند و اگر کار به تعویق بیفتد به شما اطلاع رسانی خواهند کرد و علت های این اتفاق را برای شما می گویند. اما اگر این اتفاق نیفتاد و شرکت ها به تعهدات خود در زمان بندی و نحوه اجرا پایبند نباشند، بهتر است با تماس با مراجع قانونی مشکل خود را برطرف کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

خدمات آنلاین، بازسازی ساختمان با یک کلیک!



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در حوزه بازسازی ساختمان شرکت های زیادی فعالیت می کنند که تبلیغات جذابی هم برای خود براه انداخته اند اما چه شرکت هایی خدمات صحیح و کامل بازسازی ساختمان را می توانند ارائه دهند؟ می توان گفت در این بازار شلوغ و پر آب و تاب تعداد کمی از شرکت ها و گروه های بازسازی ساختمان هستند که این کار را به درستی و با خلاقیت انجام می دهند زیرا  در اکثر گروه های بازسازی بجای استفاده از مهندسین خلاق از کسانی که به صورت تجربی کار بازسازی ساختمان را فراگرفته اند استفاده می شود که ممکن است این تجربه سطح کیفیت کار آن ها را بالا ببرد اما آن میزان از خلاقیتی ک یک معمار دارد و اصولی که برای بازسازی ساختمان به کار می برد را فردی که تحصیلاتی راجع به آن ندارد نمی تواند درک کند، انتخاب تیم حرفه ای درامر بازسازی ساختمان جزو اولین قدم ها برای این کار است که بایستی خیلی دقیق برداشته شود تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود. در قدم بعدی برای بازسازی ساختمان باید طی یک جلسه با مهندسین معمار و مهندسین اجرایی تمام نقطه نظر هایی که می خواهید برای ساختمانتان اعمال شود را لحاظ کنید و اینکه از چه سبک هاو رنگ هایی در نظر دارید که در ساختمانتان به کار برده شود. این جلسه بسیار مهم است و اگر شرکت معماری ای که با آن شروع به کار کرده اید این پیشنهاد را ندادند باید شما برای این جلسه پافشاری کنید زیرا ممکن است در پایان کار شما از نتیجه راضی نباشید و نوع بازسازی ساختمان با سلیقه شما اصطلاحا جور نباشد. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با یک تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

مراحل بازسازی ساختمان و روش های اجرایی آن

از مراحل بازسازی ساختمان می توان به ۱) انتخاب تیم حرفه ای و درجه یک اشاره کرد که اولین قدم برای انجام بازسازی ساختمان است ۲) بررسی نقشه اصلی ساختمان که ممکن است خیلی از ساختمان ها این نقشه را نداشته باشند که در این صورت مهندس معمار قبل از آغاز بازسازی ساختمان با وجود تمام نکات ساختمانی، نقشه ساختمان را به تصویر می کشد و از روی همان نقشه اطلاعات را به کارشناسان اجرایی ساختمان می دهد ۳) شروع عملیات تخریب که باید حتما توسط مهندس ناظر اجرا شود تا آسیبی به لوله کشی ها و سیم های برق و بخش های دیوار باربر اصلی وارد نکند ۴) ملاقات با کارفرما در حین ساخت و ساز یکی دیگر از واجبات اجراست تا کارفرما نظرات خود را راجع به نوع اجرایی طرح بتواند بیان کند تا در پایان هم از نتیجه کلی راضی باشد ۵) چیدمان وسایل خانه بعد از بازسازی که بنا به در خواست کارفرما اجرا می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شم ارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چقدر از خدمات بازسازی ساختمان اطلاع دارید؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان و بازسازی محلی که در آن وقت بیشتری را می گذرانید میتواند تأثیرات مثبت زیادی بر روان شما داشته باشد اما چرا بازسازی ساختمان در روحیه تمام اهالی آن ساختمان أثر میگذارد؟ انسان ها از زمانی که مجبور شدند برای زندگی و کسب در آمد در یک مکان مشخص اوقات خود را بگذرانند دچار یک نوع دلزدگی شده اند اما برای رفع این دلزدگی باید با بازسازی ساختمان چه به صورت جزیی و چه به صورت کلی از این آسیب ها جلوگیری کنند تا از این نوع از افسردگی و دلزدگی که به مرور خودش را نشان می دهد رهایی یابند. هرچند انسان ها خیلی زود به محیط اطرافشان عادت می کنند و آسیب های آن را بر روان خود احساس نمی کنند اما با بازسازی ساختمان می توانند تغییرات مثبت را بر روان خود احساس کنند و زندگی را برای خودشان زیباتر کنند. همیشه یک سری باورها وترس های غلط وجود دارند که مانع درخواست بازسازی ساختمان می شود مثل: اگر طرح جدید بعد از بازسازی ساختمان را نپسندیدیم چه و یا اگر در حین بازسازی ساختمان آسیبی به دیوار ها و یا لوله کشی ساختمان وارد شد چکار کنیم، باید بدانید که تیم های متخصص بازسازی ساختمان با در نظر گرفتن تمام موارد و خطرات احتمالی شروع به کار بازسازی می کنند و قبل از اینکه وارد مرحله اجرایی شوند طرح ۳d ساختمان را تهیه می کنند و به کارفرما ارائه می دهند و اگر مورد قبول قرار گرفت وارد مرحله اجرایی می شوند  اما اگر طرح پذیرفته نشد تیم مهندسین معمار باید طرح دیگری را برای آن ساختمان اراته دهند تا مورد قبول کارفرما قرار گیرد. برای اینکه بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود پیدا کنید بهتر است با تیم مشاوران گروه کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید درست ترین تصمیم را از بابت بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

جلسه با کارفرما قبل از شروع بازسازی ساختمان

از ملزومات کار بازسازی ساختمان این است که قبل از اینکه مهندسین معمار وارد مرحله طراحی ۳d شوند باید یک جلسه با تمام اعضای آن ساختمان بگذارند و با شخصیت و روحیه آن افراد آشنا شوند تا تیم مهندسین معمار بر اساس شخصیت، نوع شغل، سن، علاقه مندی های شخصی این افراد طرح را آماده کنند و به آن ها ارائه دهند. می توان گفت که این مرحله از بازسازی ساختمان امری بسیار حساس است و باید تمام سؤالات مطرح شده کاملا روانشناسانه و ساده باشد تا افراد را اذیت نکند و کار با دقت بسیار زیاد و به درستی انجام گیرد تا در انتها رضایت تمام کمال تمام اهالی را در پی داشته باشد. مهندسین معمار باید از هوش بالا و درک روانشناسانه ای برخوردار باشند تا بتوانند بر حسب سلیقه و علاقه ی اهالی آن ساختمان طرح سه بعدی را آماده و رضایت کارفرما را جلب کنند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،جانی دوباره به محیط



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شود که برای هر کدام باید نکات خاصی را مدنظر داشت و روش های منحصر به خود را بکار برد و اما بازسازی ساختمان به چه معناست؟ هر گاه احتیاج به تغییر در مورد محیط زندگی را احساس کردید چه در نما و چه در داخل ساختمان باید با یک تیم متخصص بازسازی ساختمان تماس بگیرید و آن ها بر حسب موقعیت و نوع سلیقه شما باید کار بازسازی را شروع کنند. گاهی این تغییر در ساختمان یک کار اجباری است مثلا وقتی بخشی از ساختمان به علت کهنگی، فرسودگی و یا یک بلای طبیعی دچار آسیب شده باشد در این صورت باید بازسازی ساختمان را آغاز کرد.  اما گاهی این تغییر به صورت کاملا اختیاری است، مثلا  فضای داخلی یا خارجی ساختمان صاحب خانه را دچار خستگی و دلزگی می کند و اینجاست که باید با انتخاب کردن تیم متخصص و خوب، کار بازسازی ساختمان خود را آغاز کند. از عواملی که کار بازسازی ساختمان را ایجاب می کند تغییر ماهیت ساختمان است مثلا از حالت مسکونی خارج و به حالت تجاری تبدیل می شود و در این صورت باید بازسازی ساختمان چه داخلی و چه خارجی انجام گیرد و بسته به نوع کاری که در آن محل قرار است انجام بگیرد بازسازی ساختمان اجرا شود.  در ساختمان های ویلایی و آپارتمانی نوع بازسازی ساختمان متفاوت است مثلا در ساختمان های آپارتمانی خواسته یکی از صاحب خانه ها برای بازسازی کافی نیست و احتیاج به تصمیم جمعی بین کل اعضای ساختمان دارد و همین کار بازسازی ساختمان را کمی سخت می کند. چیزی که در ساختمان های ویلایی راحتتر انجام می گیرد. برای اینکه کار بازسازی ساختمان را بهتر انجام دهید می توانید با شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و از مهندسین و متخصصان ما مشاوره  رایگان و کامل بگیرید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

بازسازی ساختمان چقدر می تواند هزینه بر باشد

در بازسازی ساختمان بسته به اینکه فضا داخلی یا خارجی است و چه جزییاتی  و از چه متریال هایی قرار است استفاده شود هزینه ها تغییر می کند. در بازسازی ساختمان مهندس طراح باید برحسب خواسته های اعضای خانواده و نوع سلیقه آن ها  یک طرح سه بعدی را تهیه کند و قبل از اجرا به صاحبخانه نشان دهد و رضایت آن ها را جلب شود و سپس کار بازسازی ساختمان را با تیم اجرایی آغاز کند. قابل ذکر است در همان طرح می توان بخشی از متریالی که قرار است استفاده شود مورد بررسی قرار گیرد و قیمت نسبی کل طراحی و اجرا به صاحبخانه ابلاغ می شود. در این بین هزینه کارگران و باربری انواع مصالح تخریب شده و مصالحی که قرار است استفاده شوند جداست و در حین اجرا این هزینه های بازسازی ساختمان مشخص می شود ولی از ابتدا باید تمام این هارا برای صاحبخانه توضیح داد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چرا بازسازی ساختمان ؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید هنوز هم خیلی از افراد هستند که وقتی کلمه نماشویی ساختمان را به کار می بریم برایشان واضح نیست که نماشویی ساختمان دقیقا به چه کاری می گویند و نوع پیشرفته نماشویی ساختمان چیست و با چه روش های نوینی به اجرا در می آید و چه تاثیری بر ساختمان می گذارد، باید گفت این باعث ناراحتی است که ما تکنولوژی های روز دنیا را هنوز هم به خوبی نمی شناسیم، نماشویی ساختمان یکی از مواردی است که هنوز هم بعد از گذشت سالیان درازی که از اختراعش به وسیله دستگاه های پیشرفته می گذرد هنوز در ایران تبلیغات درستی راجع به آن نشده است و افراد با دید منفی به آن نگاه می کنند، این در حالی است که عمل نماشویی ساختمان باعث زیبا تر شدن محیط شهری و پاک کردن تمام آلودگی هایی است که تاثیر مستقیم بر روان ما می گذارد می شود. هنوز هم خیلی از افراد بر این باورند که با پرداخت هزینه های گزاف و با تعویض نما و یا رنگ کردن نمای ساختمانشان می توانند ساختمان را زیباتر کنند، اما این موضوع را نمی دانند که با عمل نماشویی ساختمان با هزینه های کمتری می توانند این کار را انجام دهند و جانی دوباره را به محیط اطراف خود هدیه دهند. در سطح شهر با یک نگاه سطحی نیز متوجه می شوید که خیلی از ساختمان ها نمایشان دچار آلودگی های بسیار عمیق و یا حتی جرم و کپک شده است اما عمل نماشویی ساختمان را انجام نمی دهند و بر این بارند که با رنگ کردن و یا تعویض نما می شود آن زیبایی اولیه را به ساختمان بخشید که این خود جزو باورهای غلطی است که در مورد نماشویی ساختمان وجود دارد. برای اینکه بتوانید بهترین روش  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان چه تاثیری بر روان می گذراد

 

همانطور که قبلا در مقالات نماشویی ساختمان شرکت خدمات ساختمانی کارویس برای شما گفته بودیم، نماشویی ساختمان  تاثیرات بسیار محسوسی بر روان می گذارد و شاید  مهمترین آن ها این است که با بر طرف شدن آلودگی ها و سیاهی هایی که بر روی ساختمان است می توان تاثیر بسیار مثبت روانی را نه تنها بر اهالی آن منطقه بلکه بر کل شهر دید. شرکت کارویس با قرار دادن تعرفه هایی برای نماشویی ساختمان تمامی خیابان به طور کلی که این خود نیاز به همت جمعی آن اهالی دارد با یک سوم قیمت کار نماشویی ساختمان تمامی خیابان را انجام می دهد تا به هدف خود یعنی حال خوب بخشیدن به تمام اهالی شهر برسد و این احساس خوب و مثب روانی را به آن ها هدیه کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

زیباتر کردن محیط با نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بخش نماشویی ساختمان که یکی از خدمات کمتر شناخته شده ساختمانی است، در بین کارفرمایانی که می خواهند نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورند یک حساسیت کلی وجود دارد آن هم این است که نکند بعد از اتمام کار نماشویی ساختمان نمایشان از بین برود، باید گفت این حساسیت و نوع ریشه آن بر می گردد به اینکه همیشه مواد شوینده قوی باعث از بین رفتن سطح ماده می شود که این کاملا درست است اما در بخش نماشویی ساختمان با استفاده از مواد شوینده همچون سیلیس و دیسکیلر که جزو مواد شوینده بی خطر هستند هیچ گونه آسیبی به نما وارد نمی شود و بلکه باعث دوام بیشتر سطح نما می شود، به همین دلیل است که شرکت کارویس در تلاش برای از بین بردن این گونه حساسیت هایی است که باعث می شود ضرر مالی شما کمتر و کیفیت زندگی شما بهتر شود و حال خوبی را به شما و تمام هم محلی هایتان هدیه دهد. در امر نماشویی ساختمان تعداد کمی از افراد هستند که آشنایی کامل دارند با نوع اجرای این کار و این به دلیل آن است که تبلیغ درستی راجع به نماشویی ساختمان با روش های نوین همچون کار با راپل(طناب)  و ماشین های بالابر و یا حتی ربات هایی که عمل نماشویی ساختمان را حتی بدون دخالت دست به اجرا در می آورند نشده است که این تصویری روشن از نماشویی ساختمان را به کارفرمایان نمی دهد، همین امر باعث می شود که کسانی می خواهند عمل نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورند همیشه در شک و تردید هستند که نکند این کار باعث از بین بردن و یا آسیب نما شود و از مزایا و فواید این عمل اطلاع درستی ندارند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تعمیرات بعد از نماشویی ساختمان

پس از کار نماشویی ساختمان اگر آسیبی به سطح نما وارد شد باید به در خواست کارفرما یک تعمیرکلی انجام شود، پیشنهاد شرکت کارویس این است بعد از اتمام کار اگر ساختمان شما به علت پوسیدگی و فرسودگی نیاز به تعمیر داشت بلا فاصله بعد از نماشویی ساختمان تعمیرات و رنگ کاری اجرا شود که در این صورت است که می توانید از زیبایی ساختمان خود لذت ببرید. وقتی یک ساختمان در ابتدا نماشویی و سپس تعمیر می شود دچار تغییرات بسیار محسوسی می شود که حتی می تواند بر قیمت و ارزش خانه شما تاثیر زیادی داشته باشد در ضمن این فرآیند تاثیرات بسیار مثبت روانی بر اهالی آن خانه و حتی آن منطقه می تواند داشته باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی ساختمان هایی که رنگ شده اند را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان چه آسیبی به نما می زند؟



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود در بخش نماشویی ساختمان این است که، نوع پرداخت هزینه ها به کارشناسان و کارگران نماشویی ساختمان به چه صورت است؟ باید گفت نوع کار کسانی که عمل شستشو و نماشویی ساختمان را اجرا می کنند بسیار متفاوت است زیرا آن ها علاوه بر تجربه های پیش نیاز برای این کار دوره های حرفه ای کار در ارتفاع را باید بگذرانند و مدرک این رشته را داشته باشند، به همین دلیل است حقوق این افراد نسب به بقیه کسانی که کار ساختمانی می کنند مثل تعمیر کاران ساختمان و یا رنگ کاران، بیشتر است. در اکثر شرکت ها کارشناسان نماشویی ساختمان باید حتما بیمه شوند و حقوق آن ها نیز باید به صورت روز مزد پرداخت شود اما در شرکت های بزرگ و حرفه ای مثل شرکت کارویس دستمزد و حقوق افراد گاها به صورت روز مزد اما در اکثر موارد به صورت ماهیانه پرداخت می شود و این به دلیل است که با توجه به اینکه تقریبا هر روز بر سر پروژه های نماشویی ساختمان هستند و هیچ عضوی بیکار نمی ماند برای نظم بخشیدن به امر پرداخت هزینه ها به صورت ماهیانه حقوق داده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تسویه حساب به موقع کارفرما چه تأثیری بر ارائه خدمات نماشویی ساختمان دارد

 

باید گفت در اکثر شرکت های خدمات ساختمانی به این صورت است که قبل از آغاز به کار نماشویی ساختمان نصف هزینه ها کل باید پرداخت شود اما شرکت کارویس  به این دلیل که هدفش رضایت قلبی مشتری در پایان کار است، بیش از ۸۰ درصد از هزینه نماشویی ساختمان بعد از اتمام کار پرداخت می شود. اما متأسفانه یک سری از کارفرمایان با بدقولی و پرداخت نکردن هزینه پس از اتمام کار نماشویی ساختمان یک جور سؤ استفاده از این کار می کنند و ضربه بزرگی به چرخه ارائه خدمات ساختمای می زنند که نه تنها مدیر عامل شرکت را دچار بحران می کنند بلکه به کارگرانی که زحمات زیادی می کشند و کار خود را با دقت و تلاش زیاد انجام داده اند ضربه می خورد. اما در مواردی که کارفرما رضایت از کار ندارد و به این دلیل است که هزینه ها را پرداخت نکرده است تیم نماشویی ساختمان موظف است که دوباره عمل ترمیم نماشویی ساختمان را انجام دهد تا رضایت کارفرما را جلب و بعد از آن هزینه ها پرداخت شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نحوه پرداخت هزینه کارشناسان نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر مقالات نماشویی ساختمان کارویس را مطالعه نکرده اید یا وقت مطالعه آن ها را ندارید ما به صورت اجمالی برای شما از تمام نکات مهم و تازه نماشویی ساختمان خواهیم گفت، باید گفت در کار نماشویی ساختمان اکثر افراد بر این باورند زمانی که نمای ساختمانشان دچار هر نوع کثیفی و خرابی شد بهتر است کل نما را تعویض و یا رنگ کنند، که این باور بسیار نادرستی است. شاید این مطلع نبود و یا نداشتن هیچ تبلیغ درست رسانه ای برای نماشویی ساختمان این باور نادرست را در بین مردم قرار داده است، نماشویی ساختمان روشی است که در کمترین زمان و با هزینه بسیار مناسب همان چهره ی زیبای اولیه را نمای ساختمان شما برمیگرداند و حال خوبی را به اهالی ساختمان شما هدیه می کند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

روش ها و دستگاه های نماشویی ساختمان

در کار نماشویی ساختمان بسته به نوع متریال نمای ساختمان شما روش ها و دستگاه های متفاوتی به کار برده می شود که بهتر است قبل از آغاز نماشویی ساختمانتان از آن ها باخبر باشد. ۱) نماشویی با واتر جت : واتر جت یک دستگاه پاشش فشار آب قوی است که برای نما های سنگ،سرامیک،آجر،بتن،سیمان،ترومود به کار برده می می شود ۲) نماشویی تی و ابر : برای نماهایی که نماشویی آن ها از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با ظرافت شستشو بشوند مثل نماهای :شیشه ای، کامپوزیتی ،اچ بی ال، ترموود ۳) نماشویی با سند بلاست: این دستگاه پاشش آب با فشار قوی همراه مواد شوینده است که به آن روش خشن در نماشویی گفته می شود و برای نماهایی با جنس: سنگ،آجر،بتن مورد استفاده قرار می گیرد ۴)اسیدشویی: برای نماشویی ساختمان هایی که جرم و آلودگی زیادی دارند مثلا برای ساختمان هایی که هنگام ساخت  مقداری از مصالح به نما  پاشیده شده و یا در هنگام قیر اندود کردن ساختمان کمی از قیر به نما خورده شده باشد با روش اسید شویی بر طرف خواهد شد که اکثرا برای نماهایی با جنس: سنگ(علی الخصوص گرانیت)، سرامیک و آجر به کاربرده می شود ۵) روش نماشویی ترکیبی: برای نما هایی که متریال های ترکیبی دارند مثل چوب و آجر و یا بتن و سرامیک و…

 

هزینه ها در نماشویی ساختمان

باید گفت هزینه ها در نماشویی ساختمان بر حسب متراژ و جنس بنا و نوع آلودگی های موجود بر روی نما محاسبه می شود و می تواند بازه قیمتی متغیری داشته باشد که بعد از مشاهده عکس نمای ساختمان  و یا بازدید حضوری کارشناسان نماشویی ساختمان به کارفرما گزارش داده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نگاهی تازه به نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نماشویی ساختمان از آن دست خدمات ساختمانی است که حساسیت بالایی دارد و باید حتما توسط کارشناسانی که دوره های حرفه ای نماشویی ساختمان را گذرانده اند اجرا شود و این به دلیل این است که نماشویی ساختمان در ارتفاع انجام می شود و خطرات زیادی دارد که می تواند با جان یک انسان بازی کند. معمولا افرادی که سراغ این شغل می آیند نباید ترس از ارتفاع داشته باشد تا بتوانند در ارتفاعات زیاد عمل نماشویی ساختمان را اجرا کنند و در حداقل زمان این کار را انجام دهند تا بتوانند رضایت کارفرما را جلب کنند، اما کارفرما چگونه می تواند به این تیم اعتماد کند و نماشویی ساختمان خود را به آن ها بسپارد؟ باید گفت در اکثر شرکت های معتبر در ایران و جهان قبل از شروع کار باید مدارک irata خود را به کارفرما نشان دهند و نکته مهم تر اینکه کارفرما باید از بیمه بودن کارشناسان و کارگرانی که قرار است عمل نماشویی ساختمان را اجرا کنند اطمینان حاصل کند زیرا نداشتن بیمه برای کارگران و کارشناسان و احتمال خطرات زیادی که برای آن ها به وجود می آورد که می تواند به کارفرما خسارات جبران ناپذیری بزند، از دیگر نکات مهم در امر نماشویی ساختمان نوع قرار داد تنظیم شده توسط آن شرکتی است که این خدمات ساختمانی را ارائه می دهد، در این نوع قرار داد ها باید میزان مواد شوینده مصرفی، نوع بیمه کارگران، تعداد روز های و مقدار زمانی که عمل نماشویی توسط کارشناسان و کارگران به طول می انجامد، نوع دستگاه نماشویی ساختمان، و مبلغ کل درج شود و بعد توسط کارفرما امضا شود تا خدایی ناکرده کارفرما در پایان کار ناراضی نباشد و هیچ اتفاق تلخی هم به وجود نیاید. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

نوع گارانتی و ضمانت در شرکت های نماشویی ساختمان :

در اکثر شرکت های معتبر بابت تمام خدماتی ارائه می شود باید ضمانت داده شود تا اگر به کارفرما خسارتی وارد شد و یا کارفرما از کار راضی نبود به صورت رایگان آن خدمات را آن شرکت متقبل شود، شرکت کارویس با سال ها تجربه در امر خدمات ساختمانی و با ضمانت ۳ ماه در امر نماشویی ساختمان به تمام مشتریان خود این اطمینان خاطر را می دهد که اگر تا مدت سه ماه بعد از انجام عمل نماشویی،  ساختمنشان دچار آلودگی و جرم شد  تیم نماشویی ساختمان خود را برای انجام عمل شستشو و ترمیم دوباره ارسال می کند تا رضایت کلی شما را جلب کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نکات مهم نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار نماشویی ساختمان معمولا افراد این تصور را دارند که با شستشوی نمای ساختمانشان بخشی از نما ممکن است دچار آسیب شود اما باید گفت چنینی موردی ممکن نیست مگر اینکه ساختمان شما مدت زیادی  عمل نماشویی و ترمیم را انجام نداده باشد که در این صورت ممکن است در هنگام نماشویی ساختمان بخشی از نما دچار آسیب های کم و یا حتی زیاد شود که این خبر خوبی برای اهالی آن ساختمان نیست زیرا وقتی نما دچار پوسیدگی و خرابی می شود هزینه های تعمیرات بعد از نماشویی هم به ساختمان وارد می شود. اما این تکنیک‌های کلیدی که به ساختمان شما کمترین آسیب را می‌رسانند کدامند؟ بیایید با سیستم‌های پاکسازیJOC ، TORC و سیستم‌های پاکسازی بادی SODA آغاز کنیم. این‌ها روش‌های نماشویی کم‌فشار شامل آب و ساینده‌های ملایم هستند. این‌ها مواد شیمیایی‌ای که آسیبی متوجه سنگ و آجر و ملات کند را ندارند و  برای متصدیان و محیط زیست بی‌خطر هستند. ساینده‌ها مواد معدنی مرغوبی مانند شیشه، کلسیوم کربنات، سدیم بی‌کربنات و حتی می‌توانند پوست گردو  باشند !استفاده از این سیستم های نماشویی ساخمان هنوز مثل استفاده از دستگاه های واتر و واتر سند بلاست رایج نشده است اما اگر در مواردی نیاز به این دستگاه ها احساس شود تیم نماشویی موظف است این دستگاه ها را تهیه و برای شستشوی نمای ساختمان شما به کار ببرد که البته ممکن کمی هزینه های شما را افزایش دهد زیرا اجاره این دستگاه ها سخت و هزینه بر است. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران نماشویی ساختمان شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان هایی که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند:

معمولا در ساختمان هایی که پشت بامشان را قیر اندود می کنند پیش می آید که کمی از این ماده به سطح نمای ساختمان برسد و نمایشان را زشت و آلوده کند و همانطور هم که می دانید پاک کردن قیر کار آسانی نیست و به راحتی زدوده نمی شود. برای نماشویی یا نماشویی ساختمان ای که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند، روشی با بخار آب بسیار داغ به نام DOFF – محفظه بخار آب بسیار‌ داغ کم‌فشار استفاده می‌شود. فشار روی سطحی که باید تمیز شود کم خواهد بود تا به نما آسیبی وارد نشود. چون جت به جای آب از بخار آب استفاده می‌کند، حجم آب استفاده شده کم است و نما زود خشک می‌شود. روش پاکسازی محفظه داغ DOFF  برای پاک کردن خزه و جلبک عالی است زیرا استفاده از مواد شیمیایی سبب می‌شود هاگ سایر گیاهان مجاور هم از بین برود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تکنیک های کلیدی در نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه کار شستشوی نمای خود را آغاز کنید بهتر است در قدم اول جنس نمای خود را بشناسید و کمی اطلاعات راجع به آن کسب کنید که باید گفت تیم مشاوران شستشوی نما شرکت کارویس با ارائه خدمات رایگان مشاوره در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده است تا تمام سؤالات شمارا پاسخ و بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش های شستشوی نما برای هر جنس از نما متفاوت است و بهتر است که شما از این روش ها قبل از آغاز نماشویی ساختمان خود اطلاع داشته باشید، روش های نماشویی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که شامل ۱) روش سخت ۲) روش ساده، با توجه به تنوع در متریال هایی که این روز ها برای هر نمای ساختمان به کار می رود روش های شستشوی نما هم متنوع است، مثلا اگر نمای شما از جنس شیشه است بهتر است نماشویی برای شما با ظرافت زیادی انجام گیرد که به این روش روش ساده می گویند، معمولا روش شستشوی این نما با تی و ابر های بسیار لطیف و مواد شوینده کم قدرت است تا در حین شستشوی نما، آسیبی به سطح نما وارد نشود. برای ساختمان هایی که نوع متریال آن ها از سنگ است نماشویی ساختمان به روش سخت و با دستگاه های پر قدرت مثل واتر جت و واتر سند بلاست انجام می شود که معمولا فرد کارشناس شستشو یا با راپل و یا با ماشین های بالابر تمام ساختمان را تمیز می کند. برای نما های مثل کامپوزیت که جدیدا از این متریال برای نما بیشتر استفاده می شود باید از روش های ساده و از مواد شوینده کم قدرت و خاص بهره گرفت زیرا ظرافت این نوع نما بسیار زیاد است و اگر شستشوی نما درست انجام نگیرد ممکن است بعد از گذشت یک سال نما را دچار پوسیدگی کند. برای نما های دیگر مثل آجر و بتن و غیره بسته به نوع آلودگی ها و جرم ها، نوع نماشویی متفاوت خواهد بود که معمولا با روش پاشش آب با فشار قوی یا همان واترجت استفاده می شود.

 

قیمت شستشوی نما برای هر جنس از نما چگونه است؟

باید گفت اولین موضوع در برآورد قیمت، میزان جرم و آلودگی نما و متراژ نما است، بعد از آن جنس نما است و میزان زمانی که از کارشناسان شستشوی نما می گیرد. برای نماهایی که به روش سخت شستشو می شوند قیمت ها بر حسب میزان مواد شوینده مصرفی و افراد متخصص محاسبه می شود و برای نماهایی که به روش ساده نماشویی می شوند قیمت ها بر حسب زمان شسستشوی نما محاسبه می شود. قیمت های نماشویی ساختمان از متری ۲.۰۰۰ تا متری ۹.۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار شستشوی نما را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

شستشوی نما با چه قیمتی و چه روشی



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نماشویی برای این نوع بنا بسیار متفاوت است زیرا هر کدام از این کاشی ها مثل یک پازلی است که اگر قسمتی از آن دچار مشکل شود تمام نظم و قاعده این بنا به هم می ریزد و کل نما را از آن زیبایی اولیه در می آورد. نماشویی ساختمان برای این نوع بنا ها باید با دقت بسیار زیادی اجرا شود و ترجیحا نباید به روش های سخت مثل نماشویی با فشار آب قوی یا همان واتر جت و یا نماشویی با دستگاهی مثل واتر سند بلاست انجام شود، بهتر است با روش های ساده مثل روش های دستی و نماشویی با تی و ابر اجرا شود تا نمای این بنای ارزشمند دچار هیچ آسیبی نشود. به دلیل اینکه نماشویی این نوع بناها باید در مدت زمان کمتری اجرا شود زیرا مساجد و تکیه ها رفت و آمد زیادتری نسبت به الباقی ساختمان ها دارند که بایستی با استفاده از یک تیم متخصص و استفاده از تعداد زیادتر افراد کارشناس مدت زمان نماشویی این بناها را کمتر کرد. نکته دیگر برای نماشویی این نوع از بناها این است که باید از مواد شوینده با قدرت بسیار کم استفاده کرد زیرا با ظرافتی که این کاشی ها دارند این مواد زود رنگ پریده می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند و به همین دلیل است که باید در شستشوی این نوع بنا ها دقت بسیار زیادی داشت. برای اینکه این بناها دیرتر دچار آلودگی و جرم شود و یا دچار رنگ پریدگی شوند بهتر است بعد از نماشویی این نوع بناها از عایق بندی با رزین استفاده شود تا این مساجد کاشی کاری شده زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

مراحل تعمیراتی که بعد از نماشویی ساختمان برای مساجد انجام می شود  شامل این موارد است:

۱)احیای رنگ های کاشی ها بعد از نماشویی ۲)تعویض کاشی های شکسته بعد از نماشویی ۳)استفاده از چسب های قوی برای نسب کاشی های جدید  ۴)عایق بندی با رزین بعد از نماشویی

 

چه نوع رزینی برای کاشی های با این ظرافت مناسب است:

رزین می تواند تا حدود ۵ سال این بناها را از هر نوع آلودگی حفاظت کند اما چه نوع رزینی می تواند عمر این بناها را بشتر کند؟ رزین یک ماده چسب مانند است که کاربرد های فراوانی در صنعت دارد و نمونه های مختلفی از آن نیز وجود دارد که مورد مصرفی آن در کار نماشویی ساختمان رزین اپوکسی و یا رزین پلی اوتان است که برای کاشی ها از رزین پلی اورتان بیشتر استفاده می شود تا به رنگ این نوع بنا ها آسیبی نزند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی مساجد کاشی کاری شده



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()