نوشته شده توسط : admin

اگر به دنبال ایده های جالب برای بازسازی اتاق خواب دختران نوجوانان هستید به این فکر کنید که این افراد چه چیز هایی را دوست دارند و به چه چیز هایی نیاز دارند. برای دختران نوجوانان یک اتاق تنها برای خوابیدن و استراحت کردن نیست، اتاق خواب برای آن ها مکانی است برای فرار از دنیای بیرون و فکر کردن راجع به نقشه ها و خواسته هایشان. از نکات مهم دیگر راجع به تغییر بازسازی اتاق خواب برای دختران نوجوانان این است که بگذارید راجع به طراحی اتاق خودشان تصمیم بگیرند، با این روش شما به آن ها عزت نفس داده اید تا در مراحل بالاتر زندگی شان تمام تصمیم ها را خودشان بگیرند و شما تنها یک راهنما برای آن ها باشید. در دوره ی نوجوانی بسیاری از دختران اسباب بازی های خود را از اتاق خارج می کنند و به لباس ها و لوازم زینتی خود بیشتر اهمیت می دهند پس در هنگام بازسازی اتاق خواب برای آن ها باید به کمد هایی برای لباس ها، کتاب ها، لوازم آرایشی و زینتی آن ها بیشتر اهمیت دهید. میزی برای کتاب خواندن ک ترجیحا رو به پنجره باشد می تواند انگیزه ی آن ها را برای مطالعه بیشتر کند. استفاده از استیکر ها و شخصیت های محبوب آن ها می تواند بسیار مورد توجه شان قرار گیرد. نوجوانان در آن سن و سال بیشتر علاقه مندند تا شب ها را بیدار بمانند و کتاب بخوانند یا با دوستان خود صحبت کنند به همین علت وجود چراغ خواب در اتاق آن ها جزو واجبات است.

 

رنگبندی در بازسازی اتاق خواب

دختران نوجوان به طور معمول به رنگ های آبی و صورتی بیشتر اهمیت می دهند. در بازسازی اتاق خواب رنگبندی یکی از مهمترین عواملی است که باید با توجه به سن و سال و جنسیت افرادی که قرار است در آن محل زندگی کنند انتخاب و به اجرا در آورده شود. برای نوجوانان نباید از رنگ هایی که باعث افسردگی و همچنین خشونت در آن ها می شود استفاده کرد به طور مثال در علم روانشناسی استفاده از رنگ های فسفری برای نوجوانان کمتر توصیه می شود.

 

اتاق دختران نوجوان بیش تر از آنکه اتاقی برای خواب باشد در آن قرار ملاقات های دخترانه تدارک دیده می شود، علاقه زیاد دختران نوجوان به صحبت کردن راجع به اموری که نسبت به آن کنجکاو بوده اند و حالا بهتر می توانند راجع به آن ها صحبت کنند بسیار لذت بخش است. به همین منظور در بازسازی اتاق خواب برای آن ها باید از مبل ها یا صندلی هایی برای دست کم سه نفر تدارک دید تا این ملاقات ها در فضای دخترانه و در چارچوب خود انجام شود.برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی اتاق خواب بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی اتاق خواب دخترانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مدت ها است که استفاده بیش از اندازه منابع طبیعی زمین را با مشکلات بسیار زیادی روبه رو کرده است. سبک green home (خانه سبز) می تواند یک شعار باشد برای تغییر روش های زندگی مان و استفاده درست و به صرفه از منابع طبیعی که می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تمام کره زمین بگذارد. روش های این سبک در بازسازی به چه صورت است؟ برای اطلاعات بیشتر راجع به بازسازی خانه به سبگ گرین هوم بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

 

در قدم اول باید دنبال متریال هایی بگردید که قابل بازیافت باشند، به طور مثال چوب یکی از متریال های قابل بازیافت است، شاید از نظر شما استفاده از چوب ممکن است آسیب بیشتری به کره زمین و جنگل ها وارد کند اما باید گفت خرید مصالح چوبی از یک سری اورگان های مطمئن که به ازای قطع هر درخت به جای آن یک نهال می کارند و باعث توسعه هر چه بیشتر درخت کاری در سطح کره زمین می شوند باید استفاده کرد. اورگان هایی با مجوز FSC دارای این صلاحیت هستند و شما می توانید برای خرید مصالح چوبی خود به آن ها مراجعه کنید.

 

گرمایش از کف یکی از مواردی که در استفاده بیش از اندازه ازسوخت های فسیلی همچون گاز کمک بسیار زیادی می کند. در بازسازی خانه شما می توانید با سیستم گرمایش از کف محیط خود را با کمترین استفاده از منابع سوختی گرم کنید و حتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در این سیستم به جای استفاده از لوله های گازی  از لوله های آبی استفاده می کنند.

 

پنل های خورشیدی مدت زمان زیادی است که توجه طراحان و معماران بازسازی خانه را به خود جلب کرده است. این پنل ها انرژی خورشیدی را جذب می کنند و باعث تامین منابع برقی می شوند. شاید در آینده ای نزدیک استفاده از این نوع پنل ها برای همه خانه ها جزو واجبات باشد.

 

عایق بندی در ساختمان به نوعی به مواردی گفته می شود  که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند، درب و پنجر های دوجداره، عایق بندی دیوار ها و سقف همگی جزو نیاز های یک ساختمان است و باعث نجات کره زمین می شود.

 

گرین هوم تنها یک سبک در بازسازی خانه نیست یک سبک و نماد از زندگی اصلاح شده ای است که هر انسانی در هر کجای زمین باید آن را رعایت کند تا بتوانیم بیش از این به منابع طبیعی آسیبی وارد نکنیم. با وجود گسترش شهر ک های صنعتی، کارخانه ها، تولید بیش از اندازه آشغال هایی که قابل بازیافت نیستند، قطع بی رویه درختان و … همگی باعث رشد خشکسالی و گرم شدن بیش از اندازه کره زمین شده است، تنها راه چاره استفاده درست از منابع و استفاده از راه کار های محیط زیستی است که امیدواریم با رعایت کردن آن به این مهم دست پیدا کنیم و بتوانیم تاثیری مثبت بر رفع این مشکلات داشته باشیم.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

سبک گرین هوم در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با نظرسنجی ای که ما از پیمانکاران، طراحان و دیگر افراد حرفه ای بازسازی ساختمان کرده ایم به یک نتیجه کلی راجع به ترفند های بازسازی حمام رسیدیم که می خواهیم در این مقاله برای شما به اشتراک بزاریم. بازسازی حمام را هیچوقت دست کم نگیرید و قبل از آغاز تخریب کف و در آوردن کاشی ها یا وان باید به این موضوع فکر کنید که با توجه به تعداد افراد خانواده و میانگین سنی شان باید از چه نوع مصالحی و با چه رنگی استفاده کنید، به طور مثال اگر افراد سال خورده یا معلول در خانواده وجود دارد بهتر از میله ی دستگیره در کنار وان یا دوش استفاده کنید و یا سکویی برای نشستن افراد برای تعویض لباسشان تعبیه کنید.

 

کاشی ها در بازسازی حمام

برای اینکه دیواره های حمام دچار پوسیدگی نشوند باید تمام سطوح قبل از کاشی کاری عایق بندی شوند، این عایق بندی تا حدود ۴۰ سانتی متر از سطح زمین باید اجرا شود. برای کف حمام باید از کاشی های مات با بافت برجسته استفاده شود تا سطح کف دچار لغزندگی نشود.

 

الزامات در بازسازی حمام

۱) محل قرار گیری توالت در بازسازی حمام باید به چه صورت باشد؟ یکی از الزمات آن قرار گیری سینک دستشویی در فاصله حداقل ۴۰ سانتی متری آن باید قرار گیرد.

 

۲) بهتر است در حمام به جای برق ۱۵ آمپر از برق ۲۰ آمپری استفاده کنید تا در هنگامی که می خواهید از وسایلی همچون سشوار یا ماشین ریش تراش استفاده کنید مشکلی برای برق خانه تان به وجود نیاید.

 

۳) استفاده از کاشی هایی با رنگ سبز یا آبی که باعث آرامش بیشتری می شود در بازسازی حمام می تواند بهترین گزینه باشد.

 

۴) اگر بخشی از دیوار های حمامتان دچار پوسیدگی شده، بهتر است در هنگام بازسازی تمام لوله کشی های این بخش را تعویض کنید تا این آسیب باعث به وجود آمدن مشکلات زیاد در بخش های دیگر ساختمان نشود.

 

شما برای بازسازی حمام تان ایده های مختلفی را می توانید از طریق جستجو در اینترنت با مشورت با تیم های بازسازی ساختمان که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند و یا با مراجعه به مغازه ها یا فروشگاه هایی که وسایل مورد نیاز بازسازی حمام شمارا می فروشند در ذهنتان به یک جمعبندی کلی برسید و بدانید از بازسازی خانه خود چه چیزی را دقیقا می خواهید اما نکته مهم اینجاست که شما بازسازی حمام را نه تنها برای داشتن راحتی بیشتر بلکه برای تغییر ظاهر حمام تان با سلیقه شخصی که دارید باید در نظر بگیرید که این نیاز به یک تیم حرفه ای بازسازی ساختمان دارد تا راه کار های مناسب را به شما ارائه دهد.برای اطلاعات بیشتر راجع به بازسازی حمام خانه تان بهتر است با تماس با تیم مشاوران کارویس اطلاعات لازم را دریافت کنید تا بتوانید با خیال راحت عملیات بازسازی خانه تان را آغاز کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

قبل از بازسازی حمام این متن را بخوانید



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با پیشرفت تکنولوژی و بازسازی خانه و هوشمند سازی آن تجهیزات داخل ساختمان نیز به حالت هوشمند تبدیل شد و با یک کلیک می توانید در کمترین زمان و بدون اتلاف هیچ انرژی ای به نتیجه دلخواهتان برسید. شیشه هوشمند در بازسازی خانه می تواند بسیار پر کاربرد باشد و در یک سری هزینه ها صرفه جویی کند. شیشه هوشمند در بازسازی خانه شیشه هایی هستند که شما می توانید در دو حالت مات یا شفاف از آن ها استفاده کنید در واقع ماده ی پوشش شیشه در دو حالت مات یا شفاف از آن ها استفاده کنید. شیشه ای که با اعمال ولتاژ برق شفاف می شود و در صورت عدم تأمین برق در حالت مات باقی می ماند. در بازسازی خانه استفاده از این نوع شیشه هوشمند با این ساختار می تواند دو خاصیت مختلفی که از شیشه هوشمند انتظار می رود را به طور یک جا به شما ارائه دهد که اولی انتقال  نور و دومی محافظت از حریم خصوصی شما است و این امر فقط با یک اعمال ولتاژ ساده صورت می گیرد. بعد از بازسازی خانه و اعمال این پنجره ها شما هر وقت که می خواهید می توانید میزان شفافیت شیشه هوشمند را با یک دکمه تغییر دهید.

 

یکی دیگر از  خصوصیات این شیشه هوشمند در بازسازی خانه این است که شما می توانید شیشه هوشمند موجود خودتان را به هر شکلی که هست چه به صورت مسطح و چه به صورت منحنی هوشمند سازی کنید. به این شکل که ماده ای که از مواد کریستالی مایع تشکیل شده را بر روی شیشه هوشمند خود می چسبانید و دیگر نیازی به تعویض شیشه های قدیمی نیست اما به این نکته باید حتما توجه داشته باشید که تولید و نصب این نوع شیشه هوشمند به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و می تواند گفت که نصب این نوع شیشه هوشمند کار هر کسی نیست.در حالی که شما ولتاژ برق را خاموش نکنید لایه کریستال مایع نور را عبور نمی دهد و هنگامی که میدان الکتریکی یا همان ولتاژ برق را اعمال کنید بلور های مایع در شیشه هوشمند هدایت می شوند و انتقال نور مجددا صورت می گیرد.

 

در بازسازی خانه شیشه هوشمند با اعمال ولتاژ و یا با استفاده از یک ماشه مکانیکی هر زمان که اراده بکنیم شفافیت شیشه را می توانیم عوض کنیم و از حالت شفاف به مات و برعکس تغییر دهیم و این امر ویژگی شیشه هوشمند است. با اعمال ولتاژ اعمال شده بر روی شیشه هوشمند ،طول موج خاصی مسدود می شود و اجازه می دهد تا اندازه خاصی از نور عبور کند و این امر باعث شفاف یا کدر شدن شیشه هوشمند می شود.

 

این شیشه هوشمند تا نود و نه درصد از ورود امواج (اشعه یا نور فرابنفش) به داخل محیط جلوگیری می کند و این امر باعث محو شدن بسیاری از مشکلات ناشی از برخورد با این اشعه می شود. بسیاری از این شیشه ها ویژگی های کم مصرف الکترونیکی را نیز به شما ارائه می دهد. شما هر وقت اراده کنید می توانید حالت این شیشه هوشمند را به راحتی عوض کنید و در هر زمان که بخواهید می توانید  از حالت شفاف در بیاورید و هر وقت که بخواهید مثلا در میانه روز که آفتاب نفوذ بیشتری دارد برای کمتر کردن شدت نور به حالت کدر شیشه را در بیاورید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

شیشه هوشمند در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید شما هم به فکر بازسازی ساختمان خود باشد اما گمان می برید خانه شما ابعاد مناسبی ندارد و تعویض محل زندگی شاید بهترین راه کار برای ایجاد تغییر باشد اما باید گفت با قیمتی بسیار مناسب شما می توانید بازسازی خانه را به اجرا در بیاورید و بدون دردسر های جابه جایی محل زندگی خود را آنگونه که می پسندید بازسازی کنید و در آن احساس آرامش داشته باشید. در بازسازی خانه به سبک های نوین می شود از وسایلی استفاده کرد که خانه را دلباز تر نشان می دهد و می تواند با جاسازی مناسب از حالت شلوغی خانه کم کند. خانه های ۱۰۰ متری به طور معمول دارای دو اتاق خواب هستند اما اندازه حال و پذیرایی آن ها به نسبت خانه های زیر ۱۰۰ متر بزرگتر است اما برای افرادی که نیاز به اتاق خواب بیشتر دارند و یا وسایلشان را در اتاق خواب نمی توانند جاسازی کنند چه باید کرد؟ برای بازسازی خانه های ۱۰۰ متری بهتر است از کمد هایی در بخش پذیرایی استفاده کرد که رخت خواب مهمان در آن قرار بگیرد تا در کمد های اتاق خواب ها فضا برای قرار گرفتن وسایل شخصی بیشتر باشد. در بازسازی خانه های ۱۰۰ متری بهتر دیوار های غیر باربر و ستون های غیر پایه برداشته شوند تا فضا بهتر نمایش داده شود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی خانه بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید.

 

ضمانت در کار بازسازی خانه

برای اینکه بدانید  بازسازی خانه را به چه کسی بسپارید بهتر است از تمام تعهدات و نوع قرار داد و ضمانت آن شرکت، کاملا آگاه باشید تا بتوانید بهترین راه کار را برای بازسازی خانه خود پیدا کنید. شرکت های متفاوتی هستند که خدمات بازسازی خانه را به شما ارائه می دهند اما شما هستید که قبل از شروع کار باید از تمام مراحل بازسازی خانه اطلاع داشته باشید که برای این کار پیشنهاد ما این است که با یک مشاور خوب تماس بگیرید اما اگر وقت تماس گرفتن ندارید ما برای شما نکات مهم راجع به اینکه شما بهترین انتخاب را انجام دهید می گوییم ، از مهمترین نکات این است که شرکتی که با آن شروع به کار می کنید باید ضمانت به شما بدهد که بعد از کار بازسازی خانه اگر خرابی در بخش های مختلف ساختمانتان ایجاد شد باید طبق ضمانتی که بین شرکت و کارفرما انجام می گیرد دوباره کار بازسازی خانه انجام میگیرد، نوع ضمانت در شرکت های مختلف می تواند تغییر کند.  باید به این نکته توجه کنید که ضمانت یکی از مهمترین نکاتی است که در مرحله قرار داد بایستی به آن اشاره کرد و حتما در متن قرارداد نوشته و امضا شود. شرکت کارویس این ضمانت را به شما می دهد که تا ۳ ماه بعد از بازسازی خانه اگر کارفرما از کار ناراضی بود باید مراحل بازسازی خانه اجرا شود زیرا رضایت مشتری یکی از اهداف مهم شرکت کارویس است ، ضمانت تعهدی است که در قرارداد های ما درج و به آن عمل می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی خانه ۱۰۰ متری در تهران



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قبل از آغاز به کار بازسازی ساختمان، افراد ساکن در آن خانه برای شروع یک تغییر تلاش می کنند از قبل مصالح ساختمانی خود را انتخاب کنند و بعد بازسازی خانه را آغاز کنند. با پیدا کردن چند عکس در شبکه های مجازی و یا جستجو در گوگل می توان بهترین نمونه های مصالح ساختمانی در بازسازی خانه را دید و حتی از قیمت آن ها اطلاع پیدا کرد و یا در فرشگاه هایی که مصالح ساختمانی را به فروش می رسانند می توان ایده های جالبی را برای بازسازی خانه پیدا کرد.  کفپوش در بازسازی خانه از اولین مواردی است که می توان با آن بازسازی خانه را آغاز کرد. کفپوش ها انواع مختلفی دارند که می توانند سلایق مختلف را جذب کنند که در ادامه به اختصار برای شما خواهیم گفت:

 

کفپوش پی وی سی: این نوع کفپوش نوعی پلاستیک فرآوری شده و فشرده است که چسبندگی بالایی نیز دارد از دیگر قابلیت های این کفپوش ضد آب بودن و نصب آسان آن در بازسازی خانه است.

 

کفپوش لمینت در بازسازی خانه:کفپوش لمینت ترکیبی از چوب فشرده و نوعی پلاستیک است که به تازگی طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است و به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن فروش این نوع کفپوش نسبت به دیگر کفپوش ها بیشتر است.

 

کفپوش اپوکسی:این نوع کفپوش بیشتر در موارد صنعتی به کار می رود و ترکیبی از رزین و مواد سخت کننده است و از قابلیت های آن می توان به شستشوی آن اشاره کرد.

 

کفپوش سه بعدی: کفپوش های سه بعدی در بازسازی خانه به خصوص بخش اتاق خواب می تواند احساس متفاوتی را برای اهالی ایجاد کند.

 

مزایا و معایب کفپوش لمینت

باید گفت تجربیات شرکت کارویس در زمینه بازسازی خانه در بخش کفپوش ها ثابت کرده است استفاده از کفپوش لمینت می تواند از نظر هزینه و نیزاز نظر مقاومت بسیار خوب عمل کند اما باید گفت استفاده از کفپوش های با کیفیت امری ضروری است، تا بعد از مدت یک سال کفپوش دارای برآمدگی نشود و پوسیدگی نشود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی خانه بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید تیم مشاوران کارویس شامل افراد متخصص و آموزش دیده ای است که آمادگی پاسخگویی به سؤالات تخصصی شما در مورد بازسازی خانه است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

کفپوش لمینت در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی خانه , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این مقاله از بخش بازسازی ساختمان کارویس نگاهی داریم به یکی دیگر از تجربیات تیم بازسازی برای یک فرد معلول و بازسازی خانه و اتاق خواب آن.همانطور که می دانید راه رفتن یکی از نعمت های بسیار بزرگی که خدا به ما هدیه داده است اما آیا می دانیم که افراد معلوم در خانه خود دچار چه نوع مشکلاتی هستند؟ باید گفت یک فرد معلول در بخش های مختلف خانه خود دچار چالش های فراوانی است که با یک بازسازی حرفه ای می تواند از پس این چالش ها بر بیاید و زندگی راحتر و بهتری را تجربه کند. بازسازی اتاق خواب برای یک فرد معلول باید فکر شده باشد و تمام نیاز های آن فرد در آن طرح لحاظ شده باشد. فردی که در راه رفتن دچار مشکل است باید به هنگام خوابیدن دستگیره ای را در کنار تخت خواب خود داشته باشد تا بتواند خودش را با آن جابه جا کند  برای این کار بهتر است از تخت های چوبی که در چهار طرف آن دسته وجود دارد استفاده شود. از نکاتی که باید در بازسازی اتاق خواب یک فرد معلول در آن رعایت کرد این است که باید به طور حتم در اتاق خواب حمام و دستشویی وجود داشته باشد تا فرد راحتر به انجام امور خود بپردازد. از نکات دیگر می توان به نوع بازسازی و طراح داخلی حمام اشاره کرد که باید در آن نشیمن گاهی برای نشستن فرد و میله های نگه دارنده برای نشستن و برخواستن وجود داشته باشد و ترجیحا در بازسازی از سرامیک های با بافت ضخیم تر استفاده شود تا سطح حمام لیز و سرنده نباشد. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی خانه بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید.

 

۳ نکته مهم راجع به بازسازی اتاق خواب

در بازسازی اتاق خواب یک خانه باید نکات ریز و درشت زیادی را رعایت کرد تا طرح کلی و نوع  بازسازی اتاق خواب به صورت اصولی به اجرا در بیاید. ۱)پنجره ها در اتاق خواب باید نور وروشنایی زیادی را به داخل هدایت کند به همین دلیل استفاده از پنجره هایی با ابعاد بزرگ می تواند حس و حال بهتری را به اتاق خواب بدهد. ۲) در اتاق خواب های که با سبک های نوین بازسازی می شوند در صورت وجود فضای کافی بهتر است از سرویس مستر در آن استفاده شود. ۳) با توجه به اینکه اتاق خواب باید دارای یک آرامش و نظم خاص باشد بهتر فضا غیر از تخت خواب ها و  سرویس تخت خواب از وسایل دیگیری استفاده نشود.بازسازی خانه باید توسط مهندسین معمار خلاق و با تجربه اجرا شود تا بعد از اجرای بازسازی از نتیجه کار رضایت کامل ایجاد شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی اتاق خواب برای یک فرد معلول



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی خانه , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی خانه به سبک ایرانی به چه نوع سبکی از بازسازی گفته می شود؟ مدت هاست با توجه به سبک های گوناگونی که در معماری و بازسازی خانه به وجود آمده سبک ایرانی که مطابق سلیقه و فرهنگ ایرانی ها است به فراموشی سپرده شده است. سبک معماری و بازسازی خانه ایرانی دارای خصوصیات بسیار آرام بخش و لطیفی است که با روحیه و اخلاقیات ایرانی ها بسیار سازگار است.بازسازی خانه به سبک ایرانی دارای ویژگی هایی است که به اختصار برای شما از آن ها خواهیم گفت: ۱) استفاده از کاشی هایی با هندسه های زیبا و پیچیده در بازسازی دیوار های داخلی یا خارجی. ۲) رنگ آبی در معماری و بازسازی خانه های ایرانی بسیار ارزشمند است و نشانه اصل فراوجودی و روح القدسی است که باعث آرامش در فضای داخلی خانه می شود. ۳) در معماری و بازسازی خانه به سبک ایرانی وجود حوض و به طور کلی آب نشانه برکت و پاکی است که باید در خانه وجود داشته باشد که البته با توجه به اینکه در آپارتمان های کوچک وجود حوض می تواند فضای بسیار زیادی را اشغال کند استفاده از حوض تقریبا منقضی شده است. ۴)استفاده از پنجره های طاق دار که نور و روشنایی را به داخل منزل هدایت کند یکی دیگر از خصوصیات بازسازی خانه به سبک ایرانی است. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

تاریخچه بازسازی خانه ایرانی از آغاز تا به حال

بازسازی خانه به شیوه معماری اسلامی در زمان صفویان با شکوه و جلال بیشتری توسط مسلمانان گسترش یافت و باعث شد که بازسازی خانه های ایرانی به شیوه معماری اسلامی در کشور های دیگر هم گسترش یابد و مورد استقبال تمام مردم دنیا قرار گیرد. باید گفت بازسازی خانه سبک ها و روش های مختلفی دارد که بسته به علاقه و خصوصیات اخلاقی یک فرد می تواند متفاوت باشد مثلا در بازسازی خانه به شیوه معماری اسلامی یک سری اصول دارد که باید حتما در آن رعایت شود مثل:۱) مردم واری  ۲)پرهیز از بیهودگی ۳) درون گرایی ۴)استفاده از مصالح بومی در بازسازی خانه ایرانی است، که باید به طور حتم رعایت شود تا بتواند آن شکوه و جلال ساختمان را با شیوه معماری اسلامی را به خوبی جلوه گر کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بازسازی خانه به شیوه معماری اسلامی آیا در زمان حال هم ممکن است اجرایی شود و یا ممکن است با شیوه های معماری نوین ترکیب شود و حالتی مؤخر به بازسازی خانه ببخشد؟ این اتفاق می تواند به زیبایی هر چه تمام تر رخ دهد اما باید گفت کشور های عربی بیشتر از آن استفاده کرده اند تا کشوری همچون ایران و این به این دلیل است که بازسازی خانه در ایران بیشتر با الهام گرفتن از سبک های رومی و اروپایی انجام می شود که این با فرهنگ و نوع سلیقه اصیل ما ایرانی ها کمی متفاوت است و باعث دور ماندن ما از از ریشه های خود شده است، از جمله ساختمان هایی که بازسازی را با ترکیب سبک های نوین و الهام گرفتن از معماری اسلامی توانسته اند به اجرا در آورند: برج العرب در دوبی ،قصر مونتازا در مصر، مسجد جامع شیخ زاهد در امارات است که توانسته اند با استفاده از شیوه معماری اسلامی حرکتی نو در بازسازی ساختمان و معماری انجام دهند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی خانه به سبک ایرانی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید در تصور بسیاری از افراد که می خواهند کار بازسازی خانه خود را به اجرا در بیاورند و متراژ خانه شان زیر ۵۰ متر است آشپزخانه جزیره یک فرض محال باشد اما باید گفت در یکی از تجربیات شرکت کارویس در بازسازی ساختمان ۵۰ متری در تهران نصب آشپز خانه جزیره تنواست جلوه زیبا و حتی دلباز تری به کل خانه ببخشد.  در بازساز خانه های ۵۰ متری باید نکات بسیار زیادی را رعایت کرد تا این فضای کوچک را به فضای باز تر و راحت تری تبدیل کرد.دربازسازی آشپزخانه جزیره مانند آشپزخانه اوپن و ساده باید مثلث طلایی رعایت شود ، اما مثلث طلایی چیست؟ در این مثلث باید فاصله ی گاز، سینک ظرف شویی و یخچال در یک محدوده خاص و دردسترس  قرار گیرد. میز آشپزخانه اوپن می تواند به عنوان میز ناهار خوری استفاده شود و یا گاز یا سینک ظرف شویی بر روی آن قرار گیرد که این به نسبت نیاز ها و خواسته های اهالی خانه هنگام بازسازی اجرا می شود. در میز آشپزخانه جزیره می توان کمد هایی را تعبیه کرد که در جاگیری وسایل می تواند تاثیر گزار باشد. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی خانه با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی خانه خود بگیرید.

 

۵ اصل مهم در بازسازی خانه های کوچک

برای بازسازی ساختمان هایی با متراژ کم چه باید کرد؟ باید گفت در کلان شهر هایی مثل تهران که قیمت خانه  گران است برای زوج های جوانی که تازه ازدواج می کنند پیدا کردن ساختمان های بزرگ بسیار سخت است و رفتن به ساختمان های کوچک که بازسازی نشده اند و اندازه های بسیار کوچکی دارند برای زوجین معقول تر به نظر می رسد اما در این ساختمان های کوچک به خصوص اگر بازسازی نشده باشند  فضا تنگ و خفه به نظر می رسد که این در روحیه افراد ساکن در آن خانه تأثیر نامطلوبی دارد. اما ما در این مقاله از بازسازی ساختمان برای شما از روش های بازسازی ای می گوییم که راه حل مناسبی برای این زوجین است. برای اینکه در همان ساختمان کوچک بتوانید با حال خوب زندگی کنید باید با روش های زیر خانه خود را بازسازی کنید: ۱) برداشتن دیوار های غیر باربر در بازسازی. ۲) استفاده از رنگ های روشن بر دیوار خانه . ۳)ایجاد پنجره هایی با ابعاد بزرگ در بازسازی. ۴) استفاده ازمبلمان با ابعاد کوچک. ۵) ایجاد آشپزخانه جزیره در بازسازی برای جابه جایی راحتر و استفاده از آن به عنوان میز ناهارخوری. در مورد سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها، بسیار کوچک و تنگ و خفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید، زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن متد های جدید و ایده های نوین بازسازی برای این نوع ساختمان ها، تمام این کمبود ها رفع و عمل نوسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

آشپزخانه جزیره در بازسازی خانه ۵۰ متری



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرکت کارویس در زمینه خدمات ساختمانی و به خصوص بازسازی خانه دارای تجربیات زیادی است و این به دلیل نیم قرن سابقه کاری است که این شرکت در حوزه خدمات ساختمانی و بازسازی خانه ارائه داده است. تجربیات بازسازی خانه شرکت کارویس به دو حوزه صنعتی و شهری تقسیم می شود، در حوزه شهری که خود شامل دو بخش اورگان های دولتی و اورگان های غیر دولتی است که در بخش اورگان های غیر دولتی سابقه بازسازی کافی شاپ،منازل مسکونی ،برج های بیش از یازده طبقه را داشته و با تیم مهندسین معمار خود که از دانشگاه های معتبر فارق التحصیل شده اند آمادگی ارائه تمامی خدمات ساختمانی در بخش های بازسازی خانه،دکوراسیون داخلی ساختمان را دارد و از صفر تا صد همراه شما است تا با توجه به سلیقه شخصی شما و در نظر گرفتن نیاز های تمام اعضای خانواده بازسازی را به اجرا در آورد و رضایت تمام کمال شمارا جذب کند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

تعداد نفرات کارگران و مدت زمان بازسازی خانه

در هر پروژه بر حسب متراژ و میزان عملیاتی که باید به اجرا در آورده شود مدت زمان بازسازی خانه متغیر خواهد بود اما مثلا در مراکز فروش که بیشتر از یک ماه نمی تواند تعطیل باشند و اگر مدت زمان بازسازی بیشتر شود می تواند یک ضرر مال به آن مجموعه  بزند طوری برنامه ریزی می شود که بر آن اساس تعداد کارگران و کارشناسان را بر حسب در خواست کارفرما زیاد  می شوند،که در مدت کوتاه تری بازسازی ساختمان این نوع مجموعه ها اجرا شود. باید این نکته را در نظر داشت که  بازسازی ساختمان هایی با متراژ بالا مثل برج  ها و مجموعه های بزرگ خرید و فروش از یکماه تا ۴ الی ۵ ماه به طول می انجامد اما این می تواند برحسب نیاز و در خواست کارفرما متغیر باشد و به همین نسبت میزان هزینه های آن هم دستخوش تغییر خواهد شد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تجربیات شرکت کارویس در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی خانه , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سبک های پایه در بازسازی خانه شامل دو نوع سبک است۱)سبک مدرن ۲)سبک سنتی که هر کدام دارای زیر شاخه های زیادی هستند. بازسازی خانه در هر دوره و با توجه به نیاز ها و پیشرفت روز افزون تکنولوژی مدام در حال تحول است، در بخش سبک های مدرن در بازسازی خانه زیر شاخه ها بدین صورت هستند: سبک پست مدرن، سبک فوتوریسم، سبک پارامتریک، سبک کیهانی (غیر خطی) و… در بخش سبک های سنتی در بازسازی ساختمان زیر شاخه ها بدین صورت هستند: گوتیک،کلاسیک، مصر باستان، ژاپنی، پهلوی، اسلامی و… که همه این ها در زمان های خود معماری و بازسازی خانه را دچار تغییر و تحولات فراوانی کرده و تاثیر زیادی بر نوع نقش ساختمان های آن دوره ی زمانی گذاشته اند.

 

سبک شخصیت پردازی

شاید یکی از نکاتی که طراح باید بداند این است که در بازسازی به سبک شخصیت پردازی اول باید به صورت روانشناسانه آن کارتون و یا فیلم را به دقت نگاه کرد و تمام نکات را یادداشت برداری کرد تا بتوان با دید درست تری به طرحی برای بازسازی خانه رسید. برای بازسازی خانه باید طی یک جلسه با مهندسین معمار و مهندسین اجرایی تمام نقطه نظر هایی که می خواهید برای ساختمانتان اعمال شود را لحاظ کنید و اینکه از چه سبک ها و رنگ هایی در نظر دارید که در ساختمانتان به کار برده شود. این جلسه قبل از بازسازی خانه بسیار مهم است و اگر شرکت معماری ای که با آن شروع به کار کرده اید این پیشنهاد را ندادند باید شما برای این جلسه پافشاری کنید زیرا ممکن است در پایان کار بازسازی شما از نتیجه راضی نباشید و نوع بازسازی خانه با سلیقه شما اصطلاحا جور نباشد.

 

 سبک سورئال یا فرا واقعی در بازسازی خانه

برای افراد خاص پسند همیشه راه هایی هست تا با بازسازی خانه بتوانند محل زندگی خودشان را به آن سبکی که می خواهند بازسازی کنند. بسیاری از افراد هستند که که با سبک های هنر آشنایی ندارند اما دلشان می خواهند محیطی که در آن زندگی می کنند به گونه ای بازسازی شود تا با بقیه ساختمان ها متفاوت باشد و بتواند یک جلوه خاص را به وجود آورد، بیایید از سبک فرا واقع گرایی آغاز کنیم سبکی که در همه ابعاد هنری از نقاشی تا معماری و بازسازی خانه نفوذ کرد و توانست در مدت کوتاهی باعث حیرت مردم شود،سبک فرا واقع گرایی یا سورئالیسم سبکی که از خواب های ما نشأت می گیرد جایی که هیچ دلیلی برا هیچ کاری وجود ندارد و همه چیز به صورت پیچیده ای به هم می آمیزد. شاید در معماری و بازسازی خانه به وجود آوردن یک رؤیا و بازسازی آن کار بسیار سختی باشد اما شدنی است همان طور که فرانک گری توانست با این سبک حیرت بسیاری از افراد را بر انگیزد. سبک سورئال از جمله سبک هایی است که شاید تعداد کمی از افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کند اما دیدن این سبک چه در معماری و بازسازی و چه در نقاشی همیشه باعث شگفتی مردم شده به طوری که برای دیدن آن ها همیشه هیجان زده هستند. سبک سورئال در معماری و بازسازی خانه می تواند از نقاشی های قرن ۲۰ میلادی الهام بگیرد زیرا در این دوره این سبک پیشرفت بسیار زیادی کرد و با خلاقیت افرادی مثل سالوادور دالی و رنه مارگاریت به اوج خود رسید. رنگ های این سبک در بازسازی  خانه می توانند ترکیبی از رنگ های گرم باشد تا نگاه را بیشتر به سمت خودش بگرداند و جلب توجه بیشتری کند.

 

سبک فول لاکچری در بازسازی خانه

بازسازی خانه با توجه به سلایق و نیاز های اشخاصی که در آن ساختمان زندگی می کنند به اجرا در می آید،مثلا زمانی که افراد ساکن در یک ساختمان بخواهند بازسازی را طوری به اجرا در بیاورند که ساختمانشان اشرافی گونه به نظر بیاید تیم بازسازی باید از سبک بازسازی فول لاکچری استفاده کنند. اما بازسازی فول لاکچری چیست؟ باید گفت در بازسازی فول لاکچری یک  سری الگو های ثابت وجود دارد که در این بخش از مقالات بازسازی کارویس به آن می پردازیم. در بازسازی فول لاکچری باید از هر وسیله ای با رنگ طلایی یا سفید استفاده کرد.از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده کردن از نقاشی های دوره رنسانس در سقف و یا بخشی از ساختمان است.مبلمان کلاسیک،لوستر های بلوری،آینه های بزرگ و قدی،مجسمه هایی برنزی و یا نقره ای در بازسازی و دکوراسیون داخلی یک ساختمان فول لاکچری باید وجود داشته باشد. کف ساختمان هایی که بازسازی فول لاکچری دارند بهتر است سنگ مرمر باشد تا زیبایی ساختمان بیشتر به چشم بیاید. در سرویس بهداشتی و حمام باید از شیرآلات به روز و مدرن با رنگ های طلایی، استیل براق و سفید استفاده کرد.ایجاد اتاق کار یا اتاق سینما در صورت وجود اتاق اضافی نیز می تواند در بازسازی این نوع ساختمان ها به چشم بیاید. پرده هایی با رنگ مخمل قرمز و یا سفید با نقش های طلایی کلاسیک می تواند در جلوه فول لاکچری و بازسازی مجلل فضای داخلی یک ساختمان متأثر باشد. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی فول لاکچری یک ساختمان کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی خانه خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

سبک های جالب در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی حمام،در ذهن بسیاری از مردم بطور کلی یک تعمیرات اجباری و هزینه بر است به طور مثال اکثر ما فکر می کنیم تا زمانی که شیر آلات حمام ما سالم هستند یا تا وقتی که لوله های ما آب یا نم نمی دهند حمام ما نیاز به بازسازی ندارد  و این معمولا به خاطر طرز فکری است که نسبت به کار بازسازی خانه داریم .اما برای داشتن یک حمام زیبا تیم های بازسازی ای هستند که این کار به ظاهر بی ارزش و زمان بر را با نهایت مهارت و دقت و بدون آسیب رساندن به الباقی مکان های ساختمان اجرا می کنند.در واقع بازسازی حمام عالی و بدون نقص را نمی توان از روی ظاهر  قضاوت کرد. زیرا همانطور که می دانیم سلیقه ی افراد با هم متفاوت است و زیبایی ظاهری از نظر هر کس با توجه به سلیقه آن شخص معنی می شود. بازسازی حمام همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در چشم اکثر انسان ها کمی ترسناک به نظر می آید اما تیم بازسازی ساختمان کارویس با یک برنامه ریزی دقیق و یک پلان عالی با توجه به متراژ ساختمان شما و از همه مهمتر بازسازی حمام با توجه به سلیقه شما از صفر تا صد در کنار شما است و بازسازی حمام خانه شمارا با بروز ترین روش ها به اجرا در خواهد آورد و به شما این اطمینان را می دهد که در پایان کار از نتیجه رضایت کامل را داشته باشید.

 

شما برای بازسازی حمام تان ایده های مختلفی را می توانید از طریق جستجو در اینترنت با مشورت با تیم های بازسازی ساختمان که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند و یا با مراجعه به مغازه ها یا فروشگاه هایی که وسایل مورد نیاز بازسازی حمام شمارا می فروشند در ذهنتان به یک جمعبندی کلی برسید و بدانید از بازسازی خانه خود چه چیزی را دقیقا می خواهید اما نکته مهم اینجاست که شما بازسازی حمام را نه تنها برای داشتن راحتی بیشتر بلکه برای تغییر ظاهر حمام تان با سلیقه شخصی که دارید باید در نظر بگیرید که این نیاز به یک تیم حرفه ای بازسازی ساختمان دارد تا راه کار های مناسب را به شما ارائه دهد.

 

در بازسازی حمام شما همانقدر که طراحی مهم است خواسته ی شما نیز اهمیت دارد. مثلا استفاده کردن از کابین دوش یا وان؟ قرار دادن سرویس بهداشتی فرنگی در حمام یا برداشتن آن؟از چه نوع کاشی برای کف و دیوار استفاده شود؟ باید گفت یک معمار که کار بازسازی ساختمان شما را به اجرا در می آورد باید با در نظر گرفتن خواسته ها و سلایق تمام افراد ساکن در خانه طرحی را به اجرا در بیاورد که بعد از اتمام بازسازی حمام رضایت تمام اهالی خانه جلب شود. نکته ای که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید این است بازسازی حمام باید به گونه ای باشد که زیبا جلوه کند و نیز از نظر کاربردی نقص های قبل از بازسازی آن برطرف شده باشد و بتواند احساس راحتی و آرامش را برای تمام اهالی فراهم آورد.

 

قدم اول برای شروع کار بازسازی حمام این است که شما تصمیم قطعی و شفافتان را راجع به میزان هزینه ای که می خواهید بکنید و نوع طرحی در نظر دارید بگیرید.این که شما چه نوع رنگبندی ای دوست دارید بسیار اهمیت دارد،مثلا می خواهید از رنگ های پاستل یا مات یا رنگ های روشن استفاده کنید. اینکه هزینه ها و سلایق شما بدین گونه است که بخواهید از جکوزی استفاده کنید و یا وان معمولی و شیک می تواند خواسته شما را راضی کند.در دنیای معماری و بازسازی حتی بخش بازسازی حمام سبک های متنوعی وجود دارد که به صورت کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند یکی سبک مدرن و دیگری سنتی و در چند سال اخیر سبکی به وجود آمده که آن را تلفیقی می گویند که ترکیبی است از دو یا چند نوع سبک دیگر که با شناخت هر کدام از این سبک ها می توانید بهترین سبک را برای بازسازی حمام خانه خود استفاده کنید.بسیاری از افراد می خواهند بدانند چه رنگی می تواند برای بازسازی حمام مناسب باشد؟ پاسخ که بیشتر خواهید شنید این است که بدون شک رنگ های سرد همچون سفید خواهد بود و دلیل اصلی این امر هماهنگی رنگ سفید با تمام رنگ ها است مثلا وقتی در رنگ سفید از سایه های آبی یا سبز روشن استفاده می شود می تواند احساس آرامش بیشتری را به کل فضا ببخشد.

 

اگرچه ایده ها و سبک های بازسازی حمام  با توجه به سلایق شخصی هر فرد متفاوت است اما سبک ها و ایده های کلیشه ای زیادی وجود دارد که اکثر افراد آن ها را دوست دارند که ما برای شما چند نمونه از سبک های بازسازی حمام را خواهیم گفت:

 

 

بازسازی حمام با سبک تلفیقی: این سبک برای کسانی است می خواهند طرح سنتی و مدرنیته را با هم داشته باشند و می خواهند طرح کلی از هیچ الگوی از پیش تعیین شده ای به وجود نیاید. در این سبک خلاقیت هنرمند و معمار بازسازی بسیار اهمیت دارد تا بتواند بنا به خواسته کارفرما بازسازی حمام را به اجرا در بیاورد.

 

بازسازی حمام با سبک مینیمال: در این سبک سادگی پر اهمیت ترین موضوع است. همه عناصر باید به گونه ای ساده انتخاب و در کنار یکدیگر قرار گیرند.  در این سبک رنگ ها باید سفید و خنثی باشند.

 

 

بازسازی حمام با سبک مدرن:  حمام های مدرن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی هستند.با این وجود هرگز از روند دنیای امروزی و پیشرفت تکنولوژی عقب نیفتاده اند.

 

بازسازی حمام با سبک سنت هر کشور:  این سبک همانطور که از اسمش نیز پیدا است به عنوان سبک سنتی کشوری که در آن زندگی می کنید شناخته می شود.در این سبک معمولا از رنگ بندی هایی با تناژ گرم استفاده می شود و استفاده از گل های رنگارنگ شیوه مختص به این سبک در بازسازی حمام است. معمولا در این مدل از بازسازی حمام استفاده از بامبو، گل های رنگی با رنگ غالب بژ حائز اهمیت است و وقتی در این محیط قرار بگیرید حس تازگی همانند بودن در دل طبیعت یک روستا به شما دست می دهد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی حمام



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این بخش از مقالات بازسازی ساختمان کارویس نگاهی داریم به ۶ نمونه از بازسازی حمام و راه کار هایی که می تواند بازسازی خانه مارا بهتر از قبل کند. آیا تا به حال به کابینت های حمام و محصولات تزئینی که در حمام به کار می رود دقت کرده اید؟ در اینجا ۶ نمونه جالب از بازسازی حمام و نوع وسایلی که می تواند برای بازسازی حمام کاربردی تر باشد به شما نشان خواهیم داد که مطمئنا بعد از دیدن این عکس ها عاشقشان می شوید.مثلا در این مدل از بازسازی حمام که با کاشی های مرمر مشکی پوشیده شده و از کابینت هایی با رنگ متضاد استفاده شده و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.شاید از نظر بسیاری از افراد که مکان کمتری در بخش حمام خود دارند اینطور به نظر بیاید که استفاده از کابینت در بازسازی حمام می تواند بخش زیادی را بگیرد و حمام را کوچکتر جلوه دهد اما باید گفت معماران بازسازی ساختمان به این نتیجه رسیده اند استفاده از رنگ های روشن و یا متضاد همچون نمونه زیر می تواند فضا را باز تر جلوه دهد و مکان های بیشتری را برای قرار دادن وسایل به وجود آورد.

 

در این نمونه با توجه به در نظر گرفتن جزئیات برای بازسازی حمام،می بینیم که تزئینات با دقت و ظرافت به بهترین شکل در کنار هم قرار گرفته اند . مثلا کابینت زیر روشویی به صورتی طراحی شده است که کاربردی باشد و نیز فضاهای که احتیاج داریم را در اختیارمان قرار دهد و زیبایی و ظرافت خود را حفظ کند.

 

این نمونه از بازسازی حمام که می بینید جزو بازسازی هایی که فضا را بازتر و جا دار تر جلوه می دهد.معمولا در این نوع طرح از رنگ های روشن استفاده می شود و درکنار رنگ های روشن از وسایل تزئینی با رنگ های زنده استفاده می شود،مثلا در این نوع بازسازی حمام با استفاده از وسایل جانبی و تزئینی با رنگ قرمز توانسته فضای چشم نواز تری را به وجود بیاورد.همچنین از این مدل آینه ها می توان به عنوان جای وسایل نیز استفاده کرد و چون به صورت مخفی هستند کمک می کنند که حمام مرتب تر جلوه کند.این مدل بازسازی بیانگر این است که از مدل کابینت حمام گرفته تا نوع نورپردازی و استفاده از گلدان های تزئینی تا چیدمان راف های استفاده شده نمونه ای از بازسازی حمام است که دارای بازسازی بسیار خاص است که بدون شک می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر ذهن شما و مهمان هایتان داشته باشد و این نوع طراحی و بازسازی احساس خوبی را به تمام اهالی هدیه دهد.

 

بازسازی حمام هم مگه میتونه انقدر زیبا باشه؟ این مدل از بازسازی حمام دقیقا از همان نوع از بازسازی است که بعد از دیدن آن این سوال را از خودتان کرده اید.این مدل از بازسازی حمام با استفاده از وال هنگ ست کردن رنگ های روشویی با سرویس جزو نموه هایی است که به خوبی با در نظر گرفتن و دقت کردن به تمام جزئیات توانسته حمامی با کیفیت بالا و شیک و چشمگیر به وجود بیاورد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

۶ نمونه جالب بازسازی حمام



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بعد از گذراندن یک روز طولانی و پر مشغله به یک اتاق خواب آرامشبخش و راحت و امن نیاز خواهیم داشت برای استراحت و تجدید قوا برای شروع یک روز جدید ، بنابراین بازسازی اتاق خواب یکی از راه های دلنشین کردن آن است . بازسازی اتاق خواب شامل المانها یی چون رنگ دیوارها و تزیینات داخلی و کفپوشها و … میشود در ادامه بازازی انواع اتاق خواب را بررسی خواهیم کرد

 

بازسازی اتاق خواب کوچک 

درسته که فضای کوچک اتاق خواب برای ما محدودیت ایجاد میکند اما با به کار گیری ایده های هوشمندانه در بازسازی اتاق خواب های کوچک می توان هر محیطی را کاربردی تر کرد. در بازسازی اتاق خواب های کوچک استفاده از رنگ های روشن و شفاف مثل سفید مایل به خاکستری یا کرم فضای اتاق رو دلباز تر میکند. بهتر است در بازسازی اتاق خواب های کوچک بعد از استفاده از رنگهای روشن برای دیوار ها  به منظور جلوگیری از یکنواخت شدن فضای اتاق ازکفپوش هایی با طرح ساده و مدرن استفاده کنید. نکته دیگری که در بازسازی اتاق خواب کوچک باید به آن توجه کرد  این است که سقف اتاق را کاملا سفید کنید تا  سقف بلند تر به نظر بیاد . اگر امکان باز سازی پنجره های اتاق خواب وجود داشته باشد بابزرگتر کردن پنجره های اتاق فضا بزرگتر به نظر میاد البته اگر امکان بازسازی پنجره ها نباشد پرده ها را بلند تر از ارتفاع اصلی پنجره ها انتخاب کنید و چوب پرده ها رو در نقطه ای نزدیک به سقف انتخاب کنید

 

بازسازی اتاق خواب مدرن 

بازسازی اتاق خواب مدرن باعث جذاب تر شدن و هرچه زیباتر جلوه دادن اتاق خواب  شما خواهد شد .  بازسازی اتاق خواب مدرن با طراحی و تزیین خلوت و ساده ، طراحی سقف و نورپردازی کف صورت می گیرد و نکته ای که در بازسازی اتاق خواب یا کل منزل باید به آن توجه کرد این است که هرچه طیف رنگی دیوارها به سمت رنگهای تیره بره فضا شیک تر شده و هرچه طیف رنگی به سمت رنگهای روشن بره فضا دلباز تر می شود . در بازسازی اتاق خواب مدرن شکل ظاهری تخت خواب و همچنین محل قرارگیری آن استفاده از المان های تزیینی و کاغذ دیواری های طرح دار نیز در مدرن شدن فضای اتاق موثرند

 

بازسازی اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر بزرگترین اتاق خواب خانه است که مجهز به سرویس بهداشتی و حمامی مجزا است. با بازسازی اتاق خواب مستر این امکان را به اتاق خود می دهیم که به فضایی مناسب برای گذراندن اوقاتی لذت بخش تبدیل شود. وبتوانیم زمان بیشتری را در اتق خواب خود سپری کنیم در بازسازی اتاق خواب مستر باید فضایی را نیز  برای مطالعه اختصاص دهیم

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد

 

بازسازی انواع اتاق خواب خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آشپزخانه قلب تپنده خانه است، خانم های خانه دار بیشتر وقتشونو در آشپزخانه میگذرانند بنابرین دکوراسیون آن باید مدرن باشدو با دیگر قسمتهای خانه هماهنگی داشته باشد.شاید شما هم قصد بازسازی آشپزخانه خود را داشته باشید، بازسازی آشپزخانه شامل عوض کردن رنگ وکاشی دیوارها ، تغییر سرامیک یا کفپوش ،کناف تزیینات سقف و … است . بازسازی انواع  آشپزخانه کوچک و مدرن را در اینجا بررسی میکنیم

 

بازسازی آشپزخانه های کوچک

به طور کلی آشپزخانه های کوچکتر از۶ متر مربع را آشپزخانه کوچک میدانند.زمانی که یک فضای کوچک را بازسازی میکنید به امکانات خاصی نیاز ندارید در نتیجه از نظر مالی به صرفه تر است. برای اینکه فضای بیشتری از آشپزخانه را در اختیار داشته باشیم از طرح های مخصوص بازسازی آشپزخانه های کوچک استفاده میکنیم

 

تک دیواره : یک دیوار پیشخوان ، کابینت و لوازم

راهرو : دو دیوار پیشخوان ،کابینت ، لوازم و یک جزیره در وسط

طرح L :دو خط کابینت های  بالا در زاویه  ۹۰ درجه نسبت به هم

 این طرح ها را در آشپزخانه های کوچک استفاده نکنید: U شکل،L شکل با جزیره،L شکل دوبل

U شکل :سه خط کابینت ، پیشخوان و لوازم در سه سمت فضای چهار دیواره

L شکل با جزیره : مانند توضیح بالا L شکل به همراه یک جزیره

L شکل دوبل : طرح L شکل کوچک تر که در طرح L شکل بزرگ تر آمیخته شده است

 

نکاتی که در بازسازی آشپزخانه های کوچک باید رعایت شود استفاده از رنگهای روشن است که بازتاب نور ایجاد شده فضا را بزرگتر جلوه میدهد همچنین یکدست بودن رنگ دیوار ،سقف و کف پوش به جای چند رنگ بودنشان و متضاد بودن رنگ کابینت ها فضای آشپزخانه را جذاب تر میکند.

 

بازسازی آشپزخانه های مدرن

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید به نکاتی چون رنگهای شاد ونورپردازی مناسب محیط توجه کرد امروز آشپزخانه ها دارای امکانات فوق العاده مدرنی هستند و در عین پیچیدگی کار و برای افراد راحت کردن

دکوراسیون مدرن امروز تحت تاثیر چند پارامتر مهم است : سادگی در انتخاب وسایل و چیدمان و استفاده از رنگهای روشن و خنثی به خصوص رنگ سفید

پیشنهاداتی برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن :  تزیین پنجره ها ، استفاده از ارتفاع و فضای پرت ، استفاده از شیشیه های طرح دار ، صفحه رو کابینتی جدید

روشهای کم هزینه برای بازسازی آشپزخانه قدیمی به مدرن : نصب لوستر های جدید ، رنگ ، بخشهای فلزی قدیمی خونتونو تغییر دهید ،  عوض کردن ظاهر کابینت

 

بهترین ایده ها برای تبدیل آشپزخانه های قدیمی به مدرن :

 پیشخوان :در صورت کهنه شدن  سطوح کابینت ها و پیشخوان آشپزخانه به جای تعویض کامل کابینت پیشخوان را عوض کنید.

کف آشپزخانه : در صورت کهنه و قدیمی شدن کف آشپزخانه به جای کندن کف و در آوردن کابینت ها میتوان از کاشی های طرح دار موجود در بازارکه به صورت چسبی نصب می شوند استفاده کرد.

 

 کف : میتوان با ساخت قفسه های باریک و بلند یا پهن و کوتاه و نصب در فضاهای پرت  آشپزخانه بالاترین کارایی رو از فضای آشپزخانه دریافت کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع آشپزخانه در تهران



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر ظاهر زندگیمون واسمون یکنواخت شده خونمون به باز سازی نیاز داره .  بازسازی خانه های قدیمی روشی است که به جذابیت هرچه بیشتر محیط زندگیمون اضافه میکنه البته بازسازی خانه های قدیمی ریشه در آداب و رسوم ما داره مثل خانه تکونی که هر ساله در انتهای سال انجام میدیم . در ایرانم خانه های قدیمی  گاهی خسته کننده میشه و جذابیت روزهای اولشو از دست میده بازسازی خانه های قدیمی میتونه خیلی جزئی یا خیلی جدی و ضروری باشه.

 

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

 

زندگی شهری و آپارتمان نشینی ، مجال لذت از حضور در خانه های ویلایی را از ما گرفته به همین دلیل برخی از افراد با خرید خانه ویلایی قدیمی ، تازه یا بازسازی شده در اطراف تهران تعطیلات و آخر هفته رو اونجاسپری میکنند اگر خانه ویلایی قدیمی باشد نیاز به بازسازی دارد اگرتاسیسات آن قدیمی باشد باید قبل از نقل مکان و اسباب کشی تعمییر شود اینطوری با بازسازی خانه های ویلایی قدیمی را میتوان مکانی دنج برای تعطیلات خود ساخت.

 

بازسازی خانه های کوچک قدیمی

 

گاهی برای افزایش کارایی خانه های کوچک قدیمی وافزایش فضای قابل استفاده  باید یه بازسازی خانه های کوچک قدیمی روی آورد ، گاهی اوقات طراحی داخلی خانه جوری است که  فضای داخلی از اونچیزی که واقعا هست کوچکتر به نظر میرسد در این جور موقع ها ما میتونیم با بازسازی خانه های کوچک قدیمی باعث جذابیت هرچه بیشترشون بشیم و از دلگیریشون کم کنیم .

 

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی

 

از گذشته تا به امروز بازسازی خانه های قدیمی تو ایران رواج داشته چرا که در گذشته از مصالح غیر مرغوب مثل کاه گل و خشت استفاده میشد و به خاطر غیر استاندار بودن طراحی ساختمان ها و با گذشت زمان هرچه به عمر خانه افزوده میشد  نیاز به باز سازی خانه های قدیمی حس میشد ، امروزه بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به دلیل حوادث ناگواری مثل زلزله اهمیت پیدا کرده است به همین دلیل بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی در دستور کار دولت قرار گرفته ، باشد که با بازسازی خانه های قدیمی و امکان استفاده مجدد از خانه های دلباز قدیمی و حیاط و باغچه باصفاشون طراوت و تازگی به زندگی شهری ببخشه.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیتو بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع خانه قدیمی ایرانی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی،بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این مقاله از بازسازی ساختمان کارویس برای شما از از نوع ساخت و تأثیر دیوار های باربر، بر کل ساختمان می گوییم، در بازسازی ساختمان هایی که می خواهند تغییر کلی و جزئی در بازسازی بخش دیوار ها ی خود بدهند باید نکات زیادی را رعایت کرد زیرا دیوار ها در بازسازی ساختمان باید طبق یک اصول معماری انجام شود.بسیاری از کارفرمایان برای دلباز شدن ساختمان از مهندس معمار می خواهند که دیوار هایی را بردارند اما باید این نکته را متذکر شد که ممکن است بعد از برداشتن این دیوار ها در حین بازسازی ساختمان دچار ترک یا فروریختگی بشود که این در مدت ۶ الی ۸ ماه بعد از بازسازی ساختمان خودش را نشان می دهد. دیوار های باربر وزن و سنگینی بخش مهمی از ساختمان را تحمل می کنند و اگر در حین بازسازی بخشی از آن ها برداشته و یا آسیب ببیند می تواند مشکلات زیان بار بسیاری را بعد از بازسازی ساختمان برای اهالی آن ساختمان به وجود آورد. با توجه به اینکه دیوار ها در ساختمان به دو بخش باربر و غیر باربر تقسیم می شوند در حین بازسازی ساختمان برداشتن دیوار های غیر باربر آن هم به صورت اصولی هیچ گونه آسیبی به ساختمان وارد نمی کند. به جز دیوار های باربر ستون هایی نیز وجود دارند که نباید به آن ها آسیبی رسانده شود،ستون ها در بخش داخلی ساختمان همانند دیوار ها در بازسازی نباید بدون فکر برداشته شوند. برای اینکه از تمام روش ها و مراحل در معماری و بازسازی ساختمان مطلع شوید می توانید با تیم مشاوران کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

ایده های کاربردی در بازسازی ساختمان

 

شاید مهمترین روش برای جلب رضایت کارفرما در بازسازی ساختمان این باشد که از فضاهای دست نخورده خانه بتوان استفاد درست و کاربردی کرد زیرا دغدغه اکثر صاحبان خانه وسائلی است که خاطره انگیزند اما جایی برای آن ها نیست را در مکانی قرار دهند که جای وسائل اصلی را نگیرد و به اصطلاح توی دست و پا نباشند. برای این کار که احتیاج به ذهن خلاق یک معمار دارد باید با تشخیص درست فضای بدون کاربرد را با یک طرح نو و  با بازسازی ساختمان درست به جایی پر استفاده تبدیل کند. به طور مثال در بازسازی ساختمان استفاده از فضای زیر پله به عنوان کتابخانه و یا انباری که پتو و رخت خواب مهمان در آن قرار گیرد و یا استفاده از مبلمان و تخت خواب های تاشو که قابلیت خمیدگی دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند و یا استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسائل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسایل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است که این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،دیوار باربر را جدی بگیرید



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باید گفت در کار نوسازی و بازسازی ساختمان بسته به اینکه بازسازی را به صورت کلی انجام می دهید یا به صورت جزئی هزینه ها متفاوت خواهد بود. مثلا برای آپارتمان ها نقلی و کوچک ۷۰ متری  که مخصوص زوج های جوان است نوع طراحی و بازسازی ساختمان و همینطور هزینه های بازسازی متفاوت است.برای این نوع ساختمان ها به دلیل کمبود جا برای اهالی آن ساختمان نخستین قدم برداشتن دیوار های غیر باربر در هنگام بازسازی ساختمان است که می تواند تأثیر مثبتی در القای فضای بازتر داشته باشد و فضای دلنشین تری را به وجود آورد، قدم بعدی در بازسازی ایجاد فضای دلباز تر در آشپزخانه و استفاده درست از مکان های منفی برای ایجاد کمد است زیرا بیشترین مکانی که برای بانوی خانواده از اهمیت برخوردار است آشپزخانه است و بازسازی این قسمت از حساسیت بالاتری برخوردار است زیرا دغدغه او قرار دادن تمام وسائل آشپزی در کمد ها است. باید توجه داشت که در بازسازی آپارتمان های کوچک ۷۰ متری که معمولا دارای یک اتاق هستند قرار دادن مکانی برای مهمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به دلیلی کمبود جا مکانی که مهمان بتواند وسائل خود را قرار دهد ناممکن است مگر اینکه یک معمار بازسازی از قبل تدابیری برای این کار بیاندیشد. در مورد سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها بسیار کوچک ، تنگ وخفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن متد های جدید و ایده های نوین معمار بازسازی این نوع ساختمان ها تمام این کمبود ها رفع و عمل بازسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود.باید این نکته را متذکر شد که عمل بازسازی در ساختمان های کوچک ۷۰ متری باید بسیار خلاقانه باشد تا بتوان حس راحتی را به تمام اعضای آن خانواده هدیه داد که البته این کار آسانی نیست و احتیاج به یک تیم قوی اجرایی و مهندسین با تجربه و خلاق دارد و باید گفت بازسازی این ساختمان وقت و زمان بیشتری را نسبت به الباقی ساختمان های با متراژ بزرگ تر می برد و شرکت کارویس به شما این نوید را می دهد که با بروز ترین روش ها بازسازی و نوسازی ساختمان هایی با متراژ کوچک را اجرا می کند تا حال خوب و احساس راحتی و رضایت را برای شما به ارمغان بیاورد.باید گفت بازسازی یک ساختمان ۷۰ متری در می تواند بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان حداقل هزینه داشته باشد.

 

نکات مهم در بازسازی یک ساختمان ۷۰ متری

 

باید گفت در بازسازی و نوسازی یک ساختمان ۷۰ متری بسته به نوع مصالحی که استفاده می کنید هزینه ها متغیر خواهد بود.مصالح ساختمانی در ۴ دسته وجود دارند که به توصیه مهندسین بازسازی ساختمان کارویس بهتر است از دسته اول و یا دوم انتخاب شود تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی اهالی ساختمان دچار مشکل نشوند.هر چقدر از مصالح با کیفیت در بازسازی ساختمان استفاده شود ارزش ساختمان بیشتر شده و بر قیمت آن تأثیر بسیار زیادی دارد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

هزینه ی بازسازی یک آپارتمان ۷۰ متری



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان با توجه به سلایق و نیاز های اشخاصی که در آن ساختمان زندگی می کنند به اجرا در می آید،مثلا زمانی که افراد ساکن در یک ساختمان بخواهند بازسازی را طوری به اجرا در بیاورند که ساختمانشان اشرافی گونه به نظر بیاید تیم بازسازی باید از شیوه بازسازی فول لاکچری استفاده کنند. اما بازسازی فول لاکچری چیست؟ باید گفت در بازسازی فول لاکچری یک  سری الگو های ثابت وجود دارد که در این بخش از مقالات بازسازی کارویس به آن می پردازیم. در بازسازی فول لاکچری باید از هر وسیله ای با رنگ طلایی یا سفید استفاده کرد.از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده کردن از نقاشی های دوره رنسانس در سقف و یا بخشی از ساختمان است.مبلمان کلاسیک،لوستر های بلوری،آینه های بزرگ و قدی،مجسمه هایی برنزی و یا نقره ای در بازسازی و دکوراسیون داخلی یک ساختمان فول لاکچری باید وجود داشته باشد. کف ساختمان هایی که بازسازی فول لاکچری دارند بهتر است سنگ مرمر باشد تا زیبایی ساختمان بیشتر به چشم بیاید. در سرویس بهداشتی و حمام باید از شیرآلات به روز و مدرن با رنگ های طلایی، استیل براق و سفید استفاده کرد.ایجاد اتاق کار یا اتاق سینما در صورت وجود اتاق اضافی نیز می تواند در بازسازی این نوع ساختمان ها به چشم بیاید. پرده هایی با رنگ مخمل قرمز و یا سفید با نقش های طلایی کلاسیک می تواند در جلوه فول لاکچری و بازسازی مجلل فضای داخلی یک ساختمان متأثر باشد. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی فول لاکچری یک ساختمان کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

کیفیت در خدمات بازسازی ساختمان

 

با توجه به اینکه این روز ها مردم اکثرا از خدمات آنلاین برای ثبت سفارشات خود اقدام می کنند ارائه خدمات در مدت زمان کم و سهولت در فرم ثبت سفارش سایت بسیار مهم است، از دیگر موارد می توان به وظیفه شناسی تیم اعزام شده برای بازسازی ساختمان است که باید با رعایت دقیق زمان به موقع سر ساختمان حاضر باشند و به موقع نیز کار را به کارفرما تحویل دهند. برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید. تیم متخصص کارویس با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خدمات ساختمانی و بازسازی ساختمان چه در زمینه مشاوره و چه در زمینه ی اجرایی با شما همراه است تا بتوانید به ساختمان خود یک طراحی زیبا و مدرن بدهید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی فول لاکچری یک ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دیوار و سقف کناف در بازسازی و نوسازی ساختمان در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا با طرح های بسیار متنوع خود زیبایی بی نظیری را به ساختمان می دهد. بازسازی و نوسازی ساختمان در چند سال اخیر دچار تحولات بسیار زیادی شده است و با طرح های متنوعی که در انواع مختلف سازه ها در بازسازی و نحوه ی اجرای آن ها وجود دارد می تواند نیاز ها و خاستگاه اکثر افراد جامعه را برطرف کند. اما دیوار و سقف کناف چیست؟ و چگونه در بازسازی ساختمان به اجرا در آورده می شود. در اکثر ساختمان های نوساز که در چند سال اخیر بازسازی و ساخته شده اند این نوع دیوار و یا سقف به کار رفته شده است و به طور حتم شما نیز این نوع دیوار و یا سقف های کناف دار را دیده اید. دیوار و سقف کناف در بازسازی به نوعی از پروفیل فلزی گفته می شود و حالت ارتجاعی دارد و به شکل های مختلفی تبدیل می شود و با فلزی که چارچوب آن را تشکیل داده به راحتی قابل تغییر است.این نوع دیوار در بازسازی محبوبیت بسیار زیادی دار و با توجه راحتی نصب آن و زیبایی که به نمای داخلی ساختمان می دهد بسیار پر کاربرد است. این نوع پوشش باعث ایجاد فاصله میان دیوار و مصالح می شود و برای قرار دادن عایق های صدا و حرارت بسیار اهمیت دارد. این فاصله که میان پروفیل و دیوار کناف دار ایجاد می شود می تواند برای قرار دادن لامپ های تزئینی مناسب باشد. . برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی دیوار و سقف کناف با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.

 

هزینه دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی

 

برای بازسازی هر متر مربع دیوار و یا سقف کناف کاری شده نسبت به میزان کیفیت آن قیمت ها متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه نوع مصالح خوب و با کیفیت ارزش بیشتری دارد و می تواند برای مدت طولانی هیچ گونه آسیبی را به ساختمان وارد نکند و تیم بازسازی ساختمان کارویس استفاده از این نوع کناف های با کیفیت را بیشتر توصیه می کند. بازه قیمتی برا بازسازی دیوار و سقف کناف کاری شده حدودا از متری ۵۰٫۰۰۰ تومان تا متری ۱۵۰٫۰۰۰ تومان است که این حدود قیمت برای تهیه و اجرا این نوع پوشش است. بایداین نکته را متذکر شد که استفاده از لامپ های تزئینی و یا کاربردی کردن دیوار کناف کاری شده می تواند هزینه های نهایی بازسازی این بخش را بیشتر کند و البته زیبایی آن را نیز بیشتر کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و شمارا از صفر تا صد بازسازی ساختمانتان همراهی کند.

 

دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باید گفت در بازسازی قلب ساختمان یا همان آشپزخانه باید از یک سری روش ها استفاده کرد تا در این بخش از ساختمان احساس راحتی بیشتر و انرژی بهتری داشت. بازسازی ساختمان برای بخش آشپزخانه باید به صورت خیلی اصولی و با قواعد از پیش تعیین شده معماری صورت پذیرد. اولین روش از بازسازی ساختمان برای بخش آشپزخانه باید با در نظر گرفتن سطح کف، یک حالت شیب دار به آن داد تا در هنگام شستشو آب به راحتی به بخش فاضلاب ساختمان هدایت شود. بازسازی آشپزخانه شامل بخش هایی همچون کف،سقف،کابینت و غیره می شود. دومین روش بازسازی آشپزخانه برای دسترسی هر چه بهتر کسی است که در آشپزخانه مشغول به کار است باید بازسازی را به صورتی به اجرا در آورده شود که قانون مثلث طلایی رعایت شود.اما این مثلث دقیقا چیست و در بازسازی چه کاری را انجام می دهد؟ باید گفت این مثلث محدوده ای را مشخص می کند که دسترسی کامل و جامع به تمام بخش های آشپزخانه را می دهد،بخش هایی همچون  سینک ظرف شویی،اجاق گاز،یخچال در هر رأس این مثلث قرار دارند.روش سوم از بازسازی آشپزخانه شامل اجرای آشپزخانه اوپن و آشپزخانه جزیره است که به طور مثال در آشپزخانه جزیره هیچ دیواری محدود کننده ای در آشپزخانه نباید وجود داشته باشد.و برای بازسازی آشپزخانه اوپن نیز باید بخشی از دیوار را و نه به طور کامل برداشته شود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

نکات مهم راجع به بازسازی آشپزخانه

 

در بازسازی آشپزخانه یک مهندس معمار باید نکات بسیار زیادی را در نظر داشته باشد. نکات مهم بخش بازسازی آشپزخانه شامل آسیب نرساندن به تأسیسات داخلی آشپزخانه همچون برق کشی،لوله کشی فاضلاب است. قدم بعدی در بازسازی ایجاد فضای دلبازتر در آشپزخانه و استفاده درست از مکان های منفی برای ایجاد کمد است زیرا بیشترین مکانی که برای بانوی خانواده از اهمیت برخوردار است بازسازی آشپزخانه است و دغدغه او نیز قرار دادن تمام وسائل آشپزی در کمد ها است.نکته دیگر اینکه از رنگ هایی همچون نارنجی باید در آشپزخانه استفاده شود که اشتها را زیاد تر می کند. استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسائل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسائل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است که این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد. تعبیه یک پنجره در بازسازی آشپزخانه می تواند تأثیر بسیار زیادی بر تهویه هوا در آشپزخانه داشته باشد. در بازسازی به خصوص در بخش آشپزخانه باید از کمد هایی با تعداد زیاد اما کم حجم استفاده کرد تا فضای آشپزخانه تنگ و محدود نشود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

۳ روش بازسازی آشپزخانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در معماری و بازسازی ساختمان طبق قرار داد هایی که بر پایه به وجود آمدن حس راحتی هر چه بیشتر و بهتر برای اهالی یک ساختمان است یک سری اسامی الصاق شده است.مثلا در بازسازی برای دیواری که تلویزیون قرار می گیرد باید از قبل تدابیری اندیشیده شود، زیرا این دیوار باید در راستای دید مکانی همچون آشپزخانه باشد. از دیگر مواردی که در بازسازی دیوار تلویزیون باید رعایت شود این است که نور مستقیم پنجره نباید به آن بخورد.اگر در بازسازی، فضای هال و پذیرایی کم است باید دیوار تلویزیون در فاصله ای قرار گیرد که چشم بیننده را اذیت نکند.در سبک های نوین معماری و بازسازی ساختمان در دیوار قسمتی را از قبل تعبیه می کنند که به اصطلاح آن را جعبه یا قرار گاه تلویزیون می گویند،این قسمت به گونه ای طراحی و بازسازی می شود که دیگر نیاز به میز تلویزیون وجود ندارد و در خود دیوار فضاهای منفی ای را برای تلویزیون و یا حتی قفسه هایی برای قرار دادن وسائل تزئینی به وجود می آورند. در بازسازی و نوسازی ساختمان باید همه جوانب ساختمان را به نسبت متراژ و ابعاد کلی سنجید و با یک طرح خلاقانه و با دانش و علم کافی معماری یک ساختمان را بازسازی کرد. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی دیوار تلویزیون با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید. در بازسازی دیوار تلویزیون باید یک سری اصول را رعایت کرد تا در پایان اجرا کارفرما از نتیجه راضی باشد و بتواند در آن ساختمان برای مدت طولانی با حال خوب زندگی کند. بازسازی ساختمان برای ساختمان های با ابعاد کوچک و یا بزرگ باید با روش های اصولی به اجرا در آورده شود. در روش اصولی بازسازی دیوار تلویزیون یک سری قوانین وجود دارد که بر اساس اندازه گیری های دقیق و پیشرفته که بزرگان علوم ریاضی و معماری تثبیت شده است.

 

رنگ پشت دیوار تلویزیون در بازسازی

 

رنگ دیوار پشت تلویزیون باید به گونه ای باشد که چشم بیننده را اذیت نکند. در بازسازی این بخش از ساختمان استفاده از رنگ های گرم می تواند احساس بهتری را به اهالی آن ساختمان هدیه بدهد.در بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده از کاغذ دیواری می تواند زیبایی ساختمان را دوبرابر کند.استفاده از کاغذ دیواری در پشت دیوار تلویزیون می تواند بسیار مورد توجه افراد ساکن در آن ساختمان قرار گیرد. اما این نکته را باید متذکر شد که استفاده از کاغذ دیواری های که طرح های سه بعدی دارند نمی تواند ایده مناسبی برای پشت دیوار تلویزیون باشد. یک معمار که قرار است کار بازسازی را به اجرا در آورد باید از قبل با روحیات تمام افراد ساکن در آن ساختمان گفتگو کند و سلایق آن ها را بشناسد تا در بتواند مناسب ترین طرح را برای بازسازی دیوار تلویزیون ارائه دهد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

دیوار تلویزیون در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی یک حمام می تواند نقاط قوت و ضعف زیادی داشته باشد اما در قدم اول شما باید بدانید که می خواهید برای این بخش از ساختمان خود چقدر هزینه کنید و می خواهید در بازسازی این بخش از ساختمان چه مصالحی را به کار ببرید و آیا در طرح حمام خود ایده هایی دارید که بتواند به معمار طراح کمک کند؟ همه این سؤال ها را از خود بپرسید و بعد بازسازی حمام ساختمان خود را آغاز کنید. برای پیدا اینکه بهترین ایده را برای بازسازی حمام خود پیدا کنید ما برای شما از چند نمونه طرح های به اجرا در آورده شده توسط مهندسین معمار مطرح در سراسر دنیا می گوییم تا شما بتوانید به ذهنی خلاق تر بازسازی حمام خود را آغاز کنید.

 

شاید قبل از آغاز بازسازی بخشی از ساختمان مثل حمام، دیدن یک تصویر بتواند به شما خیلی کمک کند شاید هم خودتان با جمع کردن کاتالوگ های مجلات و روزنامه ها توانسته اید چند ایده جالب برای خود پیدا کنید اما باید این نکته را بدانید که در بازسازی استحکام اصل و پایه است و همیشه این نکته را باید در نظر بگیرید که آیا این ایده با توجه به مکان و شرایطی که در ساختمان شما وجود دارد امکان پذیر است یا خیر،زیرا در بازسازی بخشی مثل حمام نکات ریزو درشتی هستند که باید به آن ها توجه کرد.دیواره ی حمام باید به گونه ای باشد که مانع نفوذ آب شود و استحکام آن باید طوری باشد که از ترک و پوسیدگی جلوگیری کند. این ها نکات بسیار مهم در بازسازی هستند که یک معمار با در نظر گرفتن همه ی اینها طرح و یا ایده شما را نهایی و به اجرا در می آورد. سبک ها در بازسازی به دو بخش اصلی سنتی و نوین تقسیم می شود که البته سبک ترکیبی نیز به تازگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی حمام و نوسازی ساختمان با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.

 

خرید مصالح در بازسازی حمام

خرید مصالح اگر توسط تیم بازسازی صورت بگیرد بنا به نظر مستقیم کارفرما باید باشد زیرا اگر به نظر کارفما نباشد می تواند ضرر های زیاد مالی و مشکلات فراوانی را به وجود بیاورد. مثلا برای خرید کاشی یا سنگ برای دیوار می توان به کارفما این اطلاع را داد که با میزان بودجه ای که در اختیار دارد چه نوع مصالحی با چه ویژگی هایی مناسب تر است. در بازسازی حمام بهتر است از کاشی یا سنگ های رنگ روشن و سرد استفاده کرد رنگ هایی با ته مایه آبی،سفید،سبز تا در آن فضا حس آرامش بیشتری به وجود بیاید.

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چند نمونه جالب از بازسازی حمام



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بازسازی ساختمان باید یک سری اصول را رعایت کرد تا در پایان اجرا کارفرما از نتیجه راضی باشد و بتواند در آن ساختمان برای مدت طولانی با حال خوب زندگی کند. بازسازی ساختمان برای ساختمان های با ابعاد کوچک و یا بزرگ باید با روش های اصولی به اجرا در آورده شود. در روش اصولی بازسازی یک سری قوانین وجود دارد که بر اساس اندازه گیری های دقیق و پیشرفته که بزرگان علوم ریاضی و معماری تثبیت شده است. یک ساختمان شامل چند بخش است؟ همه ساختمان ها در اجرای بازسازی باید بدانند که ساختمان شامل چند بخش می شود و این بخش ها در بازسازی باید دارای حداقل و حداکثر چه اندازه هایی باید باشد. همه این اندازه ها در کتاب نویفرت نوشته شده است که در آن از تمام بخش های مختلف بازسازی ساختمان توضیحاتی داده شده است. برای نمای داخلی ساختمان بسته به تعداد افراد ساکن در آن ساختمان و نوع نیاز های آن ها باید بازسازی را به اجرا در آورد. در یک ساختمان با کوچکترین ابعاد باید برای مکان هایی همچون آشپزخانه،سرویس بهداشتی و حمام باید با اندازه های مناسب مکانی تعبیه کرد، در بازسازی ساختمان بسیار کوچک ممکن است اتاقی در نظر گرفته نشود و در عوض از تخت مخفی برای بهتر شدن فضا استفاده شود. در بازسازی برای ساختمان های با ابعاد بزرگتر با توجه به نیاز افراد ساکن در آن ساختمان بهتر است هر اتاق حمام یا دستشویی جداگانه داشته باشد،به این اتاق ها مستر رووم می گویند. برای بازسازی ساختمان های با ابعاد بزرگ وجود یک اتاق کار یا اتاقی برای مطالعه می تواند یک مکان آرام برای اعضای خانواده مهیا کند تا در آرامش به کار های غیر خانوادگی خود بپردازند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

اصول بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

 

برای بازسازی ساختمان باید در قدم اول میزان استحکام آن را سنجید زیرا اصل اول در بازسازی استحکام ساختمان است، حتی اگر ظاهر ساختمان به زیبا ترین شکل ممکن درست شده باشد اما استحکامی نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد. قبل از هر اقدامی محل هایی از خانه تان که نیاز به بازسازی زیر بنایی دارد را شناسایی کنید و نسبت به تعمیر و بازسازی آن ها اقدام کنید. این موارد می تواند دیوار فرسوده، لوله کشی های پوسیده، چارچوب های خراب و یا مواردی پایه ای نظیر این ها باشد. از دیگر مواردی که می تواند در صورت رعایت نکردن به ساختمان آسیب وارد کند برداشتن غیر اصولی دیوار ها است که می تواند باعث ایجاد ترک ها و شکاف در ساختمان بشود.

 

اصول و قواعد در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همیشه نگرانی ها و باور های غلطی از بابت خرابی نمای داخلی و خارجی قبل از شروع کار بازسازی ساختمان در بین کارفرمایان وجود دارد ،اما علت این نگرانی چیست و چرا عمل بازسازی ساختمان از بابت همین باور های غلط به تعویق می افتد؟ باید گفت بازسازی ساختمان باعث از بین رفتن نقاط کم استفاده و به وجود آمدن نقاط پر کاربرد می شود در بازسازی می توانید با میل شخصی خودتان مکان مورد علاقه تان را بسازید و در مکانی که وقت بیشتری را می گذرانید احساس دلپذیر تری داشته باشید. در بخش هایی از ساختمان مانند لوله های آب و فاضلاب و سیم کشی های برق که در بافت داخلی دیوار به کار رفته است و امکان خرابی یا پوسیدگی در آن وجود دارد اگر به موقع عملیات بازسازی به اجرا در نیاید می تواند افراد ساکن در آن ساختمان را دچار مشکلات فراوان و خطرات جبران ناپذیر کند. در شهر های شلوغ و مکان های پر رفت و آمد آلودگی صوتی می تواند یکی از مشکلات بزرگی باشد که برای رفع آن باید از پنجره های دو جداره و به کار بردن مصالح خاص در دیوار ها استفاده کرد، بازسازی برای ساختمان های چند طبقه و یا آپارتمانها و برج های باید تنها از بازسازی نمای داخلی ،دیوار های غیر باربر باشد اما برای ساختمان های یک یا دو طبقه می شود با تخلیه بخش های مختلف آن می توان ساختمان را از نو ساخت و شکلی جدید به آن بخشید. برای اینکه بتوانید بهترین روش بازسازی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

عایق  بندی در بازسازی ساختمان به چه صورت است؟

 

باید گفت در بازسازی ساختمان از راه حل های زیادی وجود دارد تا ساختمان را عایق صدا کرد که یکی از این روش های نوین استفاده از پنل آکوستیک در بازسازی ساختمان است و روش دیگر استفاده از کفپوش های عایق صداست که به راحتی می تواند برای ساختمان های آپارتمانی که صدای طبقات پایینی آزارشان می دهد استفاده شود. روش دوم عایق بندی در بازسازی ساختمان عایق شدن ساختمان در مقابل حرارت است که باید گفت این مورد بیشتر در ساختمان هایی که در مناطق جنوبی کشورمان زندگی می کنند می تواند استفاده شود از انواع عایق های حرارتی می توان به عایق های انباشتنی: که با استفاده از پشم شیشه و پشم سنگ و در ملات هایی تشکیل شده از مواد پلی استالین که می تواند ساختمان را از حرارت و گرما محافظت کند در بخش عایق حرارتی در بازسازی ساختمان می توان از یک سری مصالح همچون تخته چوب پنبه فشرده، پرلیت،شیشه اسفنجی است که در ساختمان می توان استفاده کرد تا ساختمان را از حرارت محافظت کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

باور های غلط در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بازسازی برای ساختمان هایی که می خواهند در بخش پشت بام خود یک باغ زیبا و سبز ایجاد کنند باید یک سری نکات را رعایت کنند که تا در آن محیط احساس بهتری داشته باشند. در بخش بازسازی برای آپارتمان های چند طبقه باید این نکته را در نظر گرفت که در قسمت پشتباشمان سیستم آب رسانی پر قدرت وجود دارد یا نه، در بازسازی بخش پشت بام باید در قدم اول دیوار ها را تا حدود یک متر یا یک متر و نیم بالا برد تا در زمینه حفاظت برای افراد خردسال و دیگر افراد تمام پیشگیری ها انجام شود. باید گفت با ایجاد روف گاردن در بازسازی به ارزش ساختمان شما افزوده می شود، هرچقدر شما در این بخش از ساختمان با ایده های تازه یک فضای زیبا ایجاد کنید می توانید با مبلغ بالاتری ساختمان خود را برای فروش بگذارید. از وسائل تزیینی که در بازسازی روف گاردن استفاده می شود شامل: درختچه، درختان گلدار،سنگ های تزیینی،موزاییک کاری و یا سنگ کاری در مسیر رفت و آمد،نور پردازی خاص،آبنمای مصنوعی و یا حوض کوچک،نرده چوبی و.. است. برای ایجاد روف گاردن در بازسازی باید در نظر داشت که آبیاری به سقف ساختمان آسیبی وارد نکند،شاید بهتر باشد قبل از آغاز عملیات بازسازی پشت بام را قیر اندود کرد تا از نشتی سقف جلوگیری شود. برای اطلاع از هزینه های روف گاردن ، باغچه در پشت بام ، آلاچیق های بزرگ و کوچک روش های بازسازی ساختمان بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.

 

نکات مهم روف گاردن در بازسازی

باید گفت خاکی که برای درخت های پشت بام به کار می رود باید قابلیت جذب آب بسیار بالایی داشته باشد، خاک در روف گاردن باید دارای مواد غذایی باشد که با گذشت زمان علاوه بر بهبود دانه بندی بتواند نیاز گیاهان را به مواد غذایی مرتفع نماید. در بازسازی این بخش از ساختمان باید تمام این نکات را رعایت کرد و انجام این امور را به دست افراد حرفه ای و متخصص بازسازی سپرد. تقسیم وزن در بازسازی روف گاردن بسیار مهم است، باید تمام درختان و یا آلاچیق و دیگر موارد به صورت کاملا مساوی در پشت بام پخش شوند تا وزن در یک نقطه از ساختمان باعث بروز ترک و یا مشکلات دیگر نشود.

 

هزینه های کلی بازسازی  یک ساختمان شامل چند بخش می شود؟

 

۱) هزینه های مربوط به بازسازی نمای خارجی: مثل تعویض درب و پنجره، تغییر کلی متریال نما، بازسازی حیاط خانه ،تبدیل پشت بام معمولی به  roofgardenو قرار دادن فضای مناسب برای تفریحات اهالی آن ساختمان ۲) هزینه های مربوط به بازسازی نمای داخلی: مثل تعویض درب و پنجره های داخلی، تخریب و برداشتن دیوار های غیر باربر، تعویض ویا تغییر در متریال نما و یا قرار دادن کاغذ دیواری به جای رنگ کردن،قرار دادن کمد هایی که در مکان درست به کار می روند،تبدیل آشپزخانه ساده و معمولی به آشپزخانه اوپن و یا جزیره، تغییر کاربردی یک اتاق به اتاق کار یا خانه بازی کودک و… ۳) هزینه های مربوط به بازسازی تأسیسات داخلی ساختمان: مثل تعویض سیم های برق و یا تعویض لوله کشی های آب و فاضلاب در امر نوسازی ساختمان. باید گفت هر کدام از این هزینه های بازسازی به در خواست کارفرما اجرا می شود و هزینه های تقریبی آن هم برآورد و به او گزارش داده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

روف گاردن در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار بازسازی ساختمان ساختمان یکی از عوامل مهم نوع ارائه خدمات توسط شرکتی است که بازسازی ساختمان را به صورت حرفه ای به اجرا در می آورد و در این مورد باید گفت شرکت کارویس با نیم قرن سابقه در زمینه خدمات ساختمانی با تشکیل تیم حرفه ای از افراد متخصص و کارشناسان تحصیل کرده در حوزه ی خدمات ساختمانی، در کمترین زمان تیم بازسازی ساختمان خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کند و همچنین کارشناس مربوطه را نیز می فرستد تا ساختمان شما را بازدید و آنالیز کند تا بتواند درست ترین تصمیم را از بابت روش بازسازی ساختمان شما بگیرد. با توجه به اینکه شرکت خدمات ساختمانی کارویس در حال حاضر تنها شعبه های خود را در شهر تهران دارد اما پس از درخواست های فراوان از شهرستان ها به صورت محدود خدمات خود را به شهرستان ها هم ارسال می کند که باید گفت ارسال خدمات بازسازی ساختمان برای شهرستان ها رایگان نیست و هزینه های رفت و آمد و حتی اقامت از کارفرما گرفته می شود. خدمات ساختمانی به صورت آنلاین و غیر آنلاین می تواند در دسترس قرار گیرد که شرکت خدمت ساختمانی کارویس در حوزه بازسازی ساختمان با ارائه ۲ روش کار را برای شما راحتر کرده است۱) خدمات آنلاین بازسازی ساختمان: بدین صورت که شما با وارد شدن به سایت فرم ثبت سفارش را پر می کنید و عکس ساختمان خود را ارسال می کنید و توضیحات خود را درج می نمایید و بعد از آن بلافاصله از طرف شرکت برای شما پیامی ارسال می شود که در آن درخواست شما ثبت شده و بعد از آن کارشناس بازسازی با شما تماس حاصل کرده و برای ارسال تیم بازسازی به ساختمان شما هماهنگی های لازمه را انجام می دهد.۲)تماس با شماره ۵ رقمی شرکت کارویس: در این مورد شما با تماس با تیم کارویس مستقیما با کارشناس صحبت می کنید و از او مشورت های لازمه و حتی حدود قیمت را می پرسید و بعد از آن کارشناس برای اعضام تیم بازسازی به ساختمان شما هماهنگی های لازمه را انجام می دهد.

 

کیفیت سرویس دهی در خدمات بازسازی ساختمان

 

با توجه به اینکه این روز ها مردم اکثرا از خدمات آنلاین برای ثبت سفارشات خود اقدام می کنند ارائه خدمات در مدت زمان کم و سهولت در فرم ثبت سفارش سایت بسیار مهم است، از دیگر موارد می توان به وظیفه شناسی تیم اعزام شده برای بازسازی ساختمان است که باید با رعایت دقیق زمان به موقع سر ساختمان حاضر باشند و به موقع نیز کار را به کارفرما تحویل دهند. برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان در تهران با بازدید رایگان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باید گفت به وجود آوردن سقفی مزین و شیک در بازسازی بسیار اهمیت دارد این عمل در گذشته بیشتر با گچ بری های خاصی که مخصوص ایرانی ها بود به اجرا در آورده می شد اما در بازسازی به شیوه های نوین از سقف های کشسان استفاده می کنند که حالتی دو بعدی دارند. سقف های کشسان در بازسازی بیشتر برای استخر ها و سالن های ورزشی و تفریحی کاربرد دارد و کمتر پیش می آید که در سقف پذیرایی و یا اتاق ها از سقف کشسان استفاده شود. سقف کشسان یا همان آسمان مجازی این روز ها در بازسازی طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا می تواند با زیبایی خیره کننده خود نگاه افراد را جلب کند. سقف کشسان به گونه ای طراحی شده است که می تواند انواع لامپ ها و نور های مختلف را در آن قرار داد که این تنها با یک بازسازی درست به اجرا در آورده می شود. در سقف کشسان از نوع پارچه ای خاص نیز استفاده می کنند که به اصطلاح در بازسازی به آن آسمان مجازی نیز می گویند. در این سقف می توان از رزین نیز استفاده کرد زیرا رزین در بازسازی بیشتر به عنوان انجام امور تزیینی به کار می رود و در آن نیز می توان رنگ و یا اجسام بسیار زیبا قرار داد برای زیبایی هرچه بیشتر سقف. در بعضی از این سقف های کشسان می توان از مواد و مصالح گچی و رنگ های تزیینی نیز استفاده کرد. برای اطلاع از هزینه های سقف های کاذب و آسمان مجازی و روش های بازسازی ساختمان بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.

 

تکنیک های کلیدی در بازسازی ساختمان

 

بخش بازسازی و نوسازی ساختمان یکی از بخش های پر طرفدار در بخش خدمات ساختمانی است که شاید تقریبا همه افراد جامعه با آن آشنایی داشته باشند، باید گفت عمل بازسازی ساختمان یکی از کارهای بسیار تخصصی است که حتما باید با افراد که تحصیلات معماری را گزرانده اند و افرادی که تجربه بسیار زیادی در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان دارند به اجرا در آورده شود. بازسازی ساختمان نکات و رموز بسیار زیادی دارد که ما در این مقاله سعی می کنیم به صورت مختصر به آن ها اشاره کنیم ۱) برداشتن دیوار های غیر باربر: در این مورد باید سر ستون ها را در بخش داخلی ساختمان شناسایی کرد و به صورت اصولی دیوار را تخریب کرد به طوری که به فونداسیون ساختمان آسیبی وارد نکند.۲) تعمیرات و قرار دادن لوله کشی و تاسیسات ساختمانی: باید در این مورد بسیار دقت داشت زیرا در اکثر منازلی که بازسازی را انجام می دهند با آسیب به بخش لوله کشی باعث به آوردن خسارات مالی و یا حتی جانی می شوند. ۳) کف حمام و دستشویی و آشپزخانه که باید به گونه ای طراحی شود که آب به سمت لوله فاضلاب به راحتی هدایت شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

سقف کشسان در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید خیلی از افراد به خاطر داشته باشند که زمان مادر بزرگ های ما بازسازی ساختمان به شکل های امروزی رواج نداشت و کم پیش می آمد خانه ها بازسازی بشوند. شاید به خاطر داشته باشید که آشپزخانه ها مثل یک اتاق بود که هیچ راهی به بیرون نداشتند به جز درب و پنجره هایی که در دیوار ها کار میشد،اما چیزی نگذشت که با الهام گرفتن از سبک های اروپایی بازسازی ساختمان بخشی از دیوار برداشته شد تا در حین آشپزی میزبان و مهمان در تعامل با یکدیگر باشند و بیشتر ارتباط بگیرند و از طرفی نیز فضای دلباز تری برای آشپزی به وجود آمد. در چند سال اخیر همه ی ساختمان ها دارای آشپزخانه اپن هستند و دیگر کسی حاضر نیست فضای آشپزخانه را با دیوار ها محدود کند و این یکی از دلایلی است که بازسازی ساختمان هاست. مدت کمی است که آشپزخانه جزیره ای توجه های زیادی را به خودش جلب کرده و در بازسازی بیشتر کارفرمایان می خواهند آشپزخانه های جزیره در ساختمانشان داشته باشند که باید گفت مزیت های بسیار بیشتری نسبت به آشپزخانه های اپن دارد اما چرا؟ در بازسازی اگر بخواهند آشپزخانه به صورت جزیره در بیاورند باید در نظر بگیرند که کارفرما در این منطقه که حالت میز مانند دارد می خواهد سینک ظرف شویی قرار بدهند در بخش تحتانی میز جزیره قسمتی برای ورود آب از سینک به فاضلاب قرار بدهند. باید گفت در ساختمان هایی که می خواهند عمل بازسازی را به اجرا در آورند بسته به متراژ کلی ساختمان باید در نظر بگیرند که قرار دادن میز جزیره به چه فضایی احتیاج دارد و میزان کاربردش به چه صورت باشد، مثلا برای ساختمان هایی با متراژ زیادتر میز های بزرگتر استفاده می شود که این میز جزیره به عنوان ناهارخوری می تواند به کار گرفته شود و یا گاز روی آن تعبیه شود برای پخت و پز کار را برای اهالی خانه راحتر کند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

طول عمر و قدمت ساختمان و تأثیر آن بر مدت زمان بازسازی

 

باید گفت برای ساختمان هایی که قدمت زیادی دارند عملیات تخریب و بازسازی باید با احتیاط و ظرافت فراوانی انجام شود تا آسیب جدی ای به تأسیسات ساختمانی وارد نشود زیرا اگر آسیبی به این بخش وارد شود باید کل لوله کشی ها و سیم های برق به طور کلی تعویض شوند، زیرا با یک آسیب کوچک به یک بخش به دلیل کهنه گی و فرسودگی، تمامی لوله کشی ممکن است دچار مشکلات جدی شوند و اهالی آن ساختمان را با مشکلات و خطرات فراوانی همراه کند، توصیه شرکت کارویس این است که اگر تصمیم به بازسازی ساختمان این خانه های قدیمی دارید، قبل از آغاز تمام کارها، این نکات ضروری به کارفرما تذکر داده شود تا بنا به درخواست او از همان شروع کار هزینه ای جداگانه برای تعویض لوله ها و سیم های برق پوسیده ساختمان اختصاص داده شود که همین امر موجب می شود مدت زمان معمول در فرایند بازسازی ساختمان زیاد تر شود اما در عوض عمل بازسازی به صحیح ترین روش، اجرا و از مشکلات احتمالی جلوگیری می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تفاوت آشپزخان اُپن و جزیره در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
برای بازسازی ساختمان هایی با متراژ کم چه باید کرد؟ باید گفت در کلان شهر هایی مثل تهران که قیمت ساختمان ها گران است برای زوج های جوانی که تازه ازدواج می کنند پیدا کردن ساختمان های بازسازی نشده و بزرگ بسیار سخت است و رفتن به ساختمان های کوچک که بازسازی نشده اند و اندازه های بسیار کوچکی دارند برای زوجین سخت است به خصوص خانوم و یا آقایی که می خواهد وقت بیشتری در خانه سپری کند. اما ما در این مقاله از بازسازی ساختمان برای شما از روش های بازسازی ای می گوییم که راه حل مناسبی برای این زوجین است. برای اینکه در همان ساختمان کوچک بتوانید با حال خوب زندگی کنید باید از روش های زیر استفاده کنید:
 
۱)برداشتن دیوار های غیر باربر در بازسازی
 
۲)استفاده از رنگ های روشن و سرد بر دیوار ها در بازسازی
 
۳)ایجاد پنجره هایی با ابعاد بزرگ در بازسازی
 
۴)استفاده ازمبلمان با ابعاد کوچک در بازسازی
 
۵)ایجاد آشپزخانه جزیره در بازسازی برای جابه جایی راحتر و استفاده از آن به عنوان میز ناهارخوری
در مورد سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها، بسیار کوچک و تنگ و خفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید، زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن متد های جدید و ایده های نوین بازسازی برای این نوع ساختمان ها، تمام این کمبود ها رفع و عمل نوسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود.برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی و نوسازی ساختمان با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.
 
هزینه های بازسازی چگونه افزایش می یابد؟
باید گفت متریال های گران قیمت برای بازسازی ساختمان در بازار بسیار زیاد است که کیفیت های مناسبی نیز دارند اما به کار بردن از این متریال ها لزومی ندارد مگر اینکه بودجه در نظر گرفته شده کارفرما برای استفاده از این متریال ها مناسب باشد در غیر این صورت باید از متریال های با قیمت مناسب استفاده کرد که مقاومت خوبی دارند و هم از کیفیت مرغوبی برخوردارند.از دیگر موارد که هزینه های بازسازی را زیاد تر می کند میزان تخریب در حین نوسازی ساختمان است که هزینه ها را می تواند تغییر دهد. دستمزد کارگران بازسازی که معمولا به روش روزمزد است هم در هزینه ها بسیار تأثیر گذار است،معمولا در اکثر ساختمان ها بسته به میزان کار از ۲ تا ۱۰ کارگر استفاده می شود که این میزان در هر ساختمان متغیر خواهد بود. تعمیرات بخش هایی مثل لوله کشی و سیم کشی برق می تواند هزینه های بازسازی ساختمان را افزایش دهد، که در این مورد باید گفت اگر لوله کشی یا سیم کشی دچار مشکل باشند باید تعمیر و یا تعویض شوند  و در غیر این صورت هیچ احتیاجی به تعمیرات ندارند.
 
شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.
 


:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بخش بازسازی ساختمان برای به وجود آوردن یک تراس متوسط و یا بزرگ باید یک سری قوانین را رعایت کرد تا به ساختمان آسیبی وارد نشود مثلا اگر در بازسازی ساختمان چند طبقه بخواهند از فضای محیط داخلی کم کنند و به فضای تراس اضافه کنند باید به این نکته توجه کنند که در کنار این بخش از دیوار که می خواهند بردارند دیوار های بار بر و یا ستون وجود داشته باشد زیرا در غیر این صورت اجرا بازسازی غیر ممکن خواهد بود. باید گفت در شرایطی که اکثر ساختمان ها دارای متراژ کم و اندازه های کوچک هستند نیاز به وجود یک تراس احساس می شود که با بازسازی اصولی می توان با ایجاد یک فضای دلنشین در ساختمان از فضاهای مرده بیشتر استفاده کرد و انرژی مثبتی را به کل ساختمان بخشید. برای ساختمان هایی که دارای تراس هستند و اما می خواهند عرض یا طول آن را بیشتر کنند بخش از فضای داخلی را به قسمت تراس اضافه کنند تا تراس بار بیشتری را متهمل نشود و خدایی ناکرده خسارات جانی و مالی به وجود نیاید. معمولا بعد از بازسازی به ارزش ساختمان شما افزوده می شود مخصوصا اگر این بازسازی به صورت حرفه ای و توسط یک تیم حرفه ای و تحصیل کرده به اجرا در آورده شود.  از دیگر موارد که تیم های بازسازی ساختمان را به تیم های حرفه ای تبدیل می کند استفاده از دستگاه های ایمن برای امر بازسازی است که باید حتما قبل از شروع کردن کار از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کرد زیرا این دستگاه های بازسازی ساختمان باید هر ماه یک بار سرویس و چک شوند تا خطری برای کارگران و کارشناسان ایجاد نشود، باید به این نکته توجه داشت که ایمنی در هر کاری و به خصوص امر بازسازی ساختمان باید به صورت خیلی حرفه ای اجرا شود تا خساراتی را در پی نداشته باشد. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

هزینه ایجاد یک تراس بزرگ و زیبا در بازسازی ساختمان

هزینه ایجاد یک فضای بزرگ و زیبا در بازسازی با توجه به میزان مصالح مصرفی و روز هایی که کارگران و مهندسین در آن ساختمان مشغول به کار هستند محاسبه و برآورد می شود و با توجه به اینکه در ساخت تراس باید از میله ها و سرپیچ های فولادی و قوی استفاده کرد تا از محکم بودن تراس اطمینان حاصل کرد هزینه ها کمی بیشتر می شود. در بازسازی ساختمان باید از تمام قواعد و اصول پایه حتی به وجود افزایش هزینه های کلی پیروی کرد زیرا این عمل ها دوام کار را بیشتر می کند و بازسازی را درست تر پیش می برد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تراس بزرگ و زیبا در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای بازسازی ساختمان روش های زیادی به کار برده می شود که به دو دسته روش های نوین بازسازی و روش های سنتی در بازسازی تقسیم می شود، در روش های نوین بازسازی ساختمان معماران سعی بر این داشته اند که در هنگام طراحی اصول معماری سنتی را رعایت کنند اما در بازسازی به با روشی نو این سنت را بشکنند و شکلی تازه به وجود بیاورند. باید گفت در بازسازی ساختمان با روش های مدرن باید معمار مهارت کافی برای اجرای این عمل را داشته باشد تا خدایی ناکرده در هنگام اجرا و یا بعد از بازسازی به ساختمان خساراتی وارد نشود. اما مزایا و معایب روش های نوین بازسازی ساختمان چیست؟روش های نوین بازسازی ساختمان باعث می شود که در وقت و هزینه صرفه جویی بسیار زیادی بشود زیرا در این روش از بازسازی بخش بسیار زیادی از ساختمان به صورت پیش ساخته آماده و بازسازی شده است و بعد از انجام عملیات گود برداری و بتن ریزی دیوار های پیش ساخته نصب می شوند و بعد سقف آماده می شود و در بازه زمانی کوتاه یک ساختمان بازسازی و آماده تحویل می شود. بدین صورت است که حدود ۶۰ درصد از اجزای ساختمان در کارگاه آماده می شود و به ساختمان متصل می شود.  برای اینکه بتوانید بهترین روش و درست ترین مراحل در بازسازی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران بازسازی شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات بازسازی خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

روش های نوین بازسازی ساختمان

روش های نوین بازسازی ساختمان شامل:

 

روش تیلت آپ: این روش که بعد از جنگ جهانی دوم بود که ابداع شد و باعث سرعت بخشیدن به بازسازی و نوسازی ساختمان ها شد زیرا در آن دوران که سرعت در بازسازی ساختمان های خراب شده بسیار حائز اهمیت بود مخصوصا برای بازسازی ساختمان های بزرگ و اورگان های ویژه که تأثیر بسیار زیادی در پیش برد کار های جامعه جنگ زده غرب بود. در این روش از بازسازی دیوار های بتنی بزرگی در کارگاه ها قالب گیری و ساخته می شود و توسط ماشین های سنگین به محل آورده و نصب می شود البته این روش از بازسازی معایب خودش را نیز به همراه دارد و بعضا باعث به وجود آمدن شکاف بین دیوار ها می شود.

روش متال استود و وود استود: در این روش از بازسازی ساختمان اسکلت ساختمان را با مصالح فلز و یا چوب در کارگاه ها می سازند و بعد با ماشین های سنگین آن را در محل مورد نظر قرار می دهند و بدین صورت برای بازسازی و نوسازی ساختمان وقت و انرژی کمتری صرف می شود و سرعت اجرا را بالا می برد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

روش های نوین بازسازی ساختمان ،مزایا و معایب



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر مقالات بازسازی ساختمان کارویس را مطالعه نکرده اید یا وقت مطالعه آن ها را ندارید ما به صورت اجمالی برای شما ازمراحل و روش های بازسازی ساختمان خواهیم گفت، باید گفت در کار بازسازی ساختمان بسیاری از افراد بر این باورند که برای تغییر بهتر است ساختمانشان را تعویض کنند و به فکر فروش ساختمانی که سال ها در آن زندگی کرده اند میوفتند که باید گفت این عملی است زمان بر و می تواند ضرر های مالی بسیار برای شما داشته باشد اما با یک بازسازی حرفه ای شما می توانید ساختمان خود را به آن صورت که می خواهید بسازید و در آن به زندگی خود ادامه دهید حتی هزینه هایتان نیز به نصبت تعویض ساختمان بسیار کمتر خواهد شد. برای اینکه بتوانید بهترین روش و درست ترین مراحل در بازسازی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران بازسازی شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

مراحل پایه در بازسازی ساختمان

از مراحل بازسازی ساختمان می توان به ۱) انتخاب تیم حرفه ای و درجه یک اشاره کرد که اولین قدم برای انجام بازسازی ساختمان است ۲) بررسی نقشه اصلی ساختمان که ممکن است خیلی از ساختمان ها این نقشه را نداشته باشند که در این صورت مهندس معمار قبل از آغاز بازسازی ساختمان با وجود تمام نکات ساختمانی، نقشه ساختمان را به تصویر می کشد و از روی همان نقشه اطلاعات را به کارشناسان اجرایی ساختمان می دهد ۳) شروع عملیات تخریب که باید حتما توسط مهندس بازسازی اجرا شود تا آسیبی به لوله کشی ها و سیم های برق و بخش های دیوار باربر اصلی وارد نکند ۴) ملاقات با کارفرما در حین ساخت و ساز یکی دیگر از واجبات اجرای بازسازی است تا کارفرما نظرات خود را راجع به نوع اجرایی طرح بتواند بیان کند تا در پایان بازسازی هم از نتیجه کلی راضی باشد ۵) چیدمان وسایل خانه بعد از بازسازی که بنا به در خواست کارفرما اجرا می شود.

 

هزینه ها در بازسازی ساختمان به چه صورت محاسبه می شود؟

در بازسازی ساختمان بسته به اینکه فضا داخلی یا خارجی است و چه جزییاتی  و از چه متریال هایی قرار است استفاده شود هزینه ها تغییر می کند. در بازسازی ساختمان مهندس طراح باید برحسب خواسته های اعضای خانواده و نوع سلیقه آن ها  یک طرح سه بعدی را تهیه کند و قبل از اجرا به صاحبخانه نشان دهد و رضایت آن ها را جلب شود و سپس کار بازسازی ساختمان را با تیم اجرایی آغاز کند. قابل ذکر است در همان طرح می توان بخشی از متریالی که قرار است استفاده شود مورد بررسی قرار گیرد و قیمت نسبی کل طراحی و اجرا به صاحبخانه ابلاغ می شود. در این بین هزینه کارگران و باربری انواع مصالح تخریب شده و مصالحی که قرار است استفاده شوند جداست و در حین اجرا این هزینه های بازسازی ساختمان مشخص می شود ولی از ابتدا باید تمام این هارا برای صاحبخانه توضیح داد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

نگاهی به مراحل و روش های بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای افراد خاص پسند همیشه راه هایی هست تا با بازسازی ساختمان بتوانند محل زندگی خودشان را به آن سبکی که می خواهند بازسازی و نوسازی کنند. بسیاری از افراد هستند که که با سبک های هنر آشنایی ندارند اما دلشان می خواهند محیطی که در آن زندگی می کنند به گونه ای بازسازی شود تا با بقیه ساختمان ها متفاوت باشد و بتواند یک جلوه خاص را به وجود آورد، بیایید از سبک فرا واقع گرایی آغاز کنیم سبکی که در همه ابعاد هنری از نقاشی تا معماری و بازسازی نفوذ کرد و توانست در مدت کوتاهی باعث حیرت مردم شود،سبک فرا واقع گرایی یا سورئالیسم سبکی که از خواب های ما نشأت می گیرد جایی که هیچ دلیلی برا هیچ کاری وجود ندارد و همه چیز به صورت پیچیده ای به هم می آمیزد. شاید در معماری و بازسازی به وجود آوردن یک رؤیا و بازسازی آن کار بسیار سختی باشد اما شدنی است همان طور که فرانک گری توانست با این سبک حیرت بسیاری از افراد را بر انگیزد. سبک سورئال از جمله سبک هایی است که شاید تعداد کمی از افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کند اما دیدن این سبک چه در معماری و بازسازی و چه در نقاشی همیشه باعث شگفتی مردم شده به طوری که برای دیدن آن ها همیشه هیجان زده هستند. سبک سورئال در معماری و بازسازی داخلی ساختمان می تواند از نقاشی های قرن ۲۰ میلادی الهام بگیرد زیرا در این دوره این سبک پیشرفت بسیار زیادی کرد و با خلاقیت افرادی مثل سالوادور دالی و رنه مارگاریت به اوج خود رسید. رنگ های این سبک در بازسازی می توانند ترکیبی از رنگ های گرم باشد تا نگاه را بیشتر به سمت خودش بگرداند و جلب توجه بیشتری کند. شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها بازسازی را به اجرا در خواهد آورد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

لزومات بازسازی ساختمان به سبک سورئال

سبک های معماری جدید توانسته قواعد معماری و بازسازی سنتی را در هم بشکند و نگاهی نو را به وجود آورد حتی با این وجود که در آوردن این سبک ها در دکوراسیون داخلی و بازسازی کلی اصلا کار آسانی نیست و اگر توست یک فرد متخصص و با دانش کافی انجام نشود می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی در بخش بازسازی و نوسازی  شود.  مهمترین نکته ای که قبل از بازسازی ساختمان باید به آن توجه داشت این است که تمام اصول مربوط به آن سبک را باید بشناسد و بعد وارد مرحله اجرایی شوند مثلا برای بازسازی یک اتاق که قرار است از نقاشی های سورئال  الهام بگیرد اول باید دید که اگر کارفما بعد از مدتی از این سبک خسته و دلزده شد می تواند تغییرات لازم را بدهد یا باید از اول بازسازی را تکرار کند. باید گفت نوع چیدمان و دکوراسیون باید طوری پرداخته شود که اگر بعد از مدتی کارفرما نیاز به تغییر داشت خودش بتواند این کار را به اجرا در آورد و دوباره کاری پیش نیاید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و با یک بازسازی درست زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

سبک سورئال در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان یکی از مواردی است که تأثیر مستقیم بر میزان نشاط روانی افراد ساکن ساختمان دارد و تنها دلیل آن می تواند این باشد که با بازسازی ساختمان محیط دچار تحول بسیار زیادی می شود. اما چرا محیط همیشه نیاز به تغییر دارد و با یک بازسازی خلاقانه می تواند از نظر ارزشی بر کل ساختمان تأثیر بگذارد؟ در دهه های اخیر با توجه به گران شدن خانه ها اکثر مردم روی آورده اند به بازسازی تا همان ساختمان قدیمی خود را با یک بازسازی درست و حرفه ای مدرن تر کنند و فضا و فرم را تغییر دهند. برای این کار خیلی از افراد کار نوسازی ساختمان خود را به افرادی که به صورت تجربی کار بازسازی ساختمان را اجرا می کنند و این می تواند برای آن ها ضرر های بسیار زیادی را در پی داشته باشد زیرا در این بخش از خدمات ساختمانی علاوه بر تجربه باید افرادی که کار بازسازی را به اجرا در می آورند و طرح های داخلی یا خارجی را می کشند دارای علم کافی از معماری،روانشناسی،نقشه کشی و.. باشند تا بتوانند با دانش دست به کار بازسازی بزنند.از ملزومات کار بازسازی ساختمان این است که قبل از اینکه مهندسین معمار وارد مرحله طراحی سه بعدی شوند جلسه ای با کارفما برگزار شود و از او راجع به میزان هزینه هایی که ساختمان با آن روبه رو می شود و از لزومات و یا نیاز های او سؤال شود تا بعد از انجام بازسازی نارضایتی از بابت طرح کلی ساختمان و یا موارد همچون رنگ،مصالح و.. به وجود نیاید. برای اینکه بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود پیدا کنید بهتر است با تیم مشاوران گروه کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید درست ترین تصمیم را از بابت بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

گوناگونی طراحی معماری در ایران

ایران، از معدود کشورهای جهان است که در طول تاریخ توانسته است با ویژگـیهـای فرهنگی و جغرافیایی خود معماری و بازسازی متنوعی ایجاد کند .این تنوع حتی در تقسیم بندی های جغراقیایی یـک منطقه و نوع بازسازی آن ها وجود دارد که البته می تواند بر نقش کلی شهر ها هم خوب باشد و هم بد. مثلا در بازسازی و معماری شهر ماسال و یا کندوان نوع خاصی از بازسازی را می بینیم که این شهر ها را به یک منطقه توریستی تبدیل کرده است اما در شهر های بزرگی مثل تهران که به صورت بی رویه تمام ساختمان ها بدون در نظر گرفتن اصول معماری و بازسازی ساخته شده اند ظاهری بسیار زشت و ناآراسته به کل شهر بخشیده است.کلینیک ساختمانی کارویس با هدف حال خوب بخشیدن به تمام ساختمان ها در نظر دارد که تیم حرفه ای خود بازسازی ساختمان ها را به روشی درست به اجرا در آورد تا شهر از این حال بد خارج شودروحیه ای دوباره بگیرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

جادوی محیط در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هوشمند سازی خانه از جمله کارهایی است که این روز ها در بخش بازسازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اکثر کارفرمایان که در خواست بازسازی ساختمان دارند راجع به این سیستم بسیار کنجکاوند و می خواهند بدانند دقیقا هوشمند سازی خانه به چه صورت است و چه ضرر ها و فوایدی دارد؟ باید گفت در بازسازی ساختمان های جدید اگر کارفما بخواهد خانه خودش را هوشمند کند تا از راه دور نیز بتواند آن را کنترل کند هزینه های زیادی را باید بپردازد و در کنار این هزینه می تواند خانه مدرن و هوشمند خود را داشته باشد که ارزشش دو برابر قبل شده است. سیستم هوشمند سازی داخلی می تواند در بخش های مختلف ساختمان نصب شود که باید گفت این تنها با یک تیم حرفه ای بازسازی باید به اجرا در بیاید تا ساختمان را دچار نقص های فنی نکند، از جمله این بخش ها می توان به هوشمند سازیو کنترل سیستم های انتقال هوا، انتقال دما و حرارت، کنترل درب های ساختمان،کنترل درب کمد ها،سیستم روشنایی و غیره که در بخش بازسازی می تواند به صورت تخصصی بر روی همه این موارد کار کرد. سیستم کنترل انرژی یا همان ای ام اس که بر روی ساختمان توسط تیم بازسازی به کار برده می شود باعث کاهش هزینه های شما در بخش های مختلف می شود. از موارد دیگری که می تواند در بخش بازسازی ساختمان برای سیستم کنترل از راه دور یا همان هوشمند سازی مؤثر باشد کنترل درب و پنجره و یا لوازم برقی خطر ساز مانند اوتو و دیگر وسائل خانه است که می تواند تحت کنترل کارفما باشد و از همه نظر خیال اورا راحت کند. برای این ساختمان یک سری اپلیکیشن هایی وجود دارد که می تواند تمام این موار را به شما نشان دهد مثلا اگر درب خانه شما باز باشد به شما اخطاری داده می شود تا با همان سیستم درب را ببندید و این گونه از خطرات بسیار زیادی جلوگیری می شود. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

نکات هوشمند سازی خانه در بازسازی

از نکاتی که که می تواند بسیار مهم باشد و معمولا کسی در بخش بازسازی به آن اشاره ای نمی کند این است که اگر سیستم هوشمند سازی را کسی هک کند آیا می تواند به تمام اطلاعات ساختمان شما وارد شود و شما را دچار مشکل کند؟ باید گفت این یک امر بدیهی است زیرا در تمام سیستم های سری اگر کسی اطلاعت کافی داشته باشد می تواند ساختمان شما را دچار دردسر کند ، اما تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بعد از بازسازی ساختمان خود به هیچکس نگویید که ساختمان شما دارای  سیستم هوشمند سازی شده است زیرا هوشمند سازی هیچ نشانه و علامتی ندارد و اگر کسی نداند که شما این سیستم را در خانه به کار برده اید  سؤاستفاده ای نیز از شما و خانه تان انجام نمی دهد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

هوشمند سازی خانه در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بازسازی ساختمان به شیوه معماری فرانک گری معمار مشهور کانادایی آمریکایی که در بخش بازسازی و نوسازی ساختمان بسیار شهرت دارد و شیوه های نوین او باعث شد تا تمام تابو و روش های سنتی معماری در هم آمیزد و فصل جدیدی از بازسازی ساختمان به نمایش در بیاید. فرانک گری از پشگامان عرصه معماری فولدینگ است که به معنای در هم فرو رفتن یا در هم تنیده شدن که در اکثر بازسازی هایش مشهود است. فرانک گری با در نظر گرفتن روحیات یک جامعه ی پیشرفته و مدرن، تمام اصول معماری از جمله نظم،تقارن،تناسب را زیر پا بگذارد و با بازسازی درست نیازهای یک جامعه مدرن را برطرف کند و باعث شگفتی شود. مصالحی که غالباً در کارهای او مشاهده می‌شود صفحات فلزی زنجیرها و کابل‌ها و فولاد و به‌کارگیری پانلهای مشبک است.فرم بازسازی به شکل تیز گوشه‌دار، صفحات متداخل، سطوح مواج و منحنی را می‌توان از عناصر ثابت کارگری دانست بناهای تندیس وار، فرمهای منحنی، پلکان‌های خارجی، بازسازی با استفاده از مصالح نمای فلزی، پنجره‌های بی‌قاعده و مرکزگریز از نشانه‌های کارهای او می‌توان برشمرد. باید گفت شیوه معماری فرانک گری تا سال ها مورد انتقاد معماران مشهور دنیا بود زیرا آن ها این روش بازسازی را بیشتر به مجسمه سازی تشبیه می کردنند تا معماری و بازسازی ساختمان، اما تأثیری که فرانک گری بر معماران جوان دهه های بعد از خودش گذاشت بسیار زیاد بود و همین امر در بازسازی ساختمان های چند سال اخیر در تمام شهر ها و کشورها دنیا بسیار مشهود است. معماری بی نظیر او باعث شده تا افراد زیادی برای دیدن ساختمان هایی که او بازسازی کرده بروند و این بنا ها را از نزدیک ببینند. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

مشکلات بازسازی ساختمان به شیوه معماری فرانک گری

حال فرض کنید که شما ساختمانی دارید که می خواهید به سبک معماری فرانک گری آن را بازسازی و یا نوسازی کنید آیا این عمل شدنی است؟ در معماری و بازسازی ساختمان های به سبک فرانک گری شاید با به وجود آمدن فرم های جدید و ناب جلوه ای متفاوت به ساختمان شما دهد اما آیا می شود در آن خانه احساس راحتی نیز کرد. با توجه به مصاحبه و اخبار هایی که راجع به نوع معماری و بازسازی فرانک گری وجود دارد حتی او با توجه به مهارت بالایی که در این زمینه دارد ساختمان هایش کمی از لحاظ فرم داخلی دچار ضعف هایی است که نمی توان منکر آن شد. اما الهام گرفتن از این معمار بزرگ قرن ۲۱ می تواند بسیار خوب باشد و استفاده از نوع دید او به معماری و بازسازی برای ساختمان ها می تواند گامی نو در این بخش باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان به شیوه فرانک گری



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بازسازی ساختمان راه های زیادی وجود دارد که بتوان فضای داخل ساختمان را به محیطی زیبا و کاربردی تغییر داد اما در چه صورت می توان با روش های درست بازسازی ساختمان های کوچک را از حالت خفگی رها کرد؟ برای این نوع ساختمان های کوچک نخستین قدم در بازسازی، برداشتن دیوار های غیر باربر در ساختمان است که می تواند تأثیر مثبتی در القای فضای بازتر داشته باشد و فضای دلنشین تری را در بازسازی به وجود آورد، قدم بعدی در بازسازی ایجاد فضای دلبازتر در آشپزخانه و استفاده درست از مکان های منفی برای ایجاد کمد است زیرا بیشترین مکانی که برای بانوی خانواده از اهمیت برخوردار است بازسازی آشپزخانه است و دغدغه او نیز قرار دادن تمام وسایل آشپزی در کمد ها است. باید توجه داشت که در بازسازی آپارتمان های کوچک که معمولا دارای یک اتاق هستند قرار دادن مکانی برای مهمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به دلیلی کمبود جا مکانی که مهمان بتواند وسایل خود را قرار دهد ناممکن است مگر اینکه یک معمار بازسازی از قبل تدابیری برای این کار بیاندیشد. در مورد بازسازی سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها، بسیار کوچک و تنگ و خفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید، زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن ایده های نوین بازسازی برای این نوع ساختمان ها، تمام این کمبود ها رفع و عمل بازسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود. باید این نکته را متذکر شد که عمل بازسازی در ساختمان های کوچک  باید بسیار خلاقانه باشد تا بتوان حس راحتی را به تمام اعضای آن خانواده هدیه دادکه البته این کار آسانی نیست و احتیاج به یک تیم قوی اجرایی و مهندسین بازسازی با تجربه و خلاق دارد. شاید یکی از نکات مهم در بازسازی ساختمان های کوچک نورپردازی است زیرا با نورپردازی درست و اصولی می توان فضای داخلی را با یک تحول عظیم روبه رو کرد مثلا نور طبیعی همیشه بهترین روش بازسازی برای ساختمان کوچک است مثلا با قرار دادن پنجره های بزرگ می توان نور بیشتری را به داخل ساختمان راه داد و بدین صورت باروش های درست ساختمان را از آن کوچکی و خفگی در آورد.

 

نوع چیدمان در بازسازی ساختمان های کوچک

کسانی که کتاب نویفرت عالم بزرگ معماری و بازسازی را خوانده باشند می دانند که نوع چیدمان وسائل چه میزان تأثیری بر تغییر فضا دارد. برای بازسازی ساختمان های با متراژ کم و کوچک نباید از مبلمان بزرگ استفاده کرد و یا از میزهایی که فضای مثبت منزل را می گیرند و باعث ایجاد حس خفگی می شوند. در بازسازی ساختمان های کوچک استفاده از پرده هایی با رنگ روشن می تواند در جهت القای فضای بازتر بسیار مؤثر باشد. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

راه های کاربردی در بازسازی ساختمان های کوچک



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در انجام پروژه های بازسازی ساختمان تعداد زیادی از کارفرمایان هستند که در خواست می کنند بازسازی ساختمانشان به صورت یکی از شخصیت های کارتونی و یا فیلم های سینمایی به اجرا در آورده شود، به طور مثال بازسازی شخصیت باب اسفنجی که یک شخصیت کاروتونی محبوب است برای کودکان و خیلی از افراد بزرگسال نیز این شخصیت محبوب را دوست دارند. در بازسازی ساختمان به سبک شخصیت پردازی یک طراح باید در قدم اول نیاز های کارفما را در جلسه های حضوری خوب گوش کند و یادداشت برداری کند و سپس بهترین طرح سه بعدی را طراحی کند و به کارفرما نشان دهد که در صورت تأیید مهندسین بخش اجرایی بازسازی ساختمان را آغاز کنند. شاید یکی از نکاتی که طراح باید بداند این است که در بازسازی یه سبک شخصیت پردازی اول باید به صورت روانشناسانه آن کارتون و یا فیلم را به دقت نگاه کرد و تمام نکات را یادداشت برداری کرد تا بتوان با دید درست تری به طرحی برای بازسازی رسید. برای بازسازی ساختمان باید طی یک جلسه با مهندسین معمار و مهندسین اجرایی تمام نقطه نظر هایی که می خواهید برای ساختمانتان اعمال شود را لحاظ کنید و اینکه از چه سبک ها و رنگ هایی در نظر دارید که در ساختمانتان به کار برده شود. این جلسه قبل از بازسازی بسیار مهم است و اگر شرکت معماری ای که با آن شروع به کار کرده اید این پیشنهاد را ندادند باید شما برای این جلسه پافشاری کنید زیرا ممکن است در پایان کار بازسازی شما از نتیجه راضی نباشید و نوع بازسازی ساختمان با سلیقه شما اصطلاحا جور نباشد. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با یک تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

نکات مهم راجع به سبک های بازسازی ساختمان

در بازسازی ساختمان به سبک های مدرن که تقریبا تمام قواعد معماری سنتی را شکسته و با نگاهی تازه معماری را دچار تحولات بسیار زیادی کرده است نکات مهمی را نیز باید رعایت کرد که ما در بازسازی ساختمان باید به آن ها توجه داشته باشیم. سبک شناسی در معماری یکی از سرفصل های مهمی است که معمار باید قبل از آغاز بازسازی به آن ها کاملا مسلط باشد تا بتواند تمام نیاز های کارفرما رابشناسد و بهترین روش را را برای بر طرف کردن آن ارائه دهد. مهمترین نکته ای که قبل از بازسازی ساختمان باید به آن توجه داشت این است که تمام اصول مربوط به آن سبک را باید بشناسد و بعد وارد مرحله اجرایی شوند مثلا برای بازسازی یک اتاق که قرار است از شخصیت های یک فیلم الهام بگیرد اول باید دید که اگر کارفما بعد از مدتی از این شخصیت خسته و دلزده شد می تواند تغییرات لازم را بدهد یا باید از اول بازسازی را تکرار کند. باید گفت نوع چیدمان و دکوراسیون باید طوری پرداخته شود که اگر بعد از مدتی کارفرما نیاز به تغییر داشت خودش بتواند این کار را به اجرا در آورد و دوباره کاری پیش نیاید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

سبک شخصیت پردازی در بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود در بخش بازسازی ساختمان این است که، نوع پرداخت هزینه ها به کارشناسان، معماران و کارگران  بازسازی  به چه صورت است؟ باید گفت نوع کار کسانی که عمل بازسازی ساختمان را اجرا می کنند بسیار متفاوت است زیرا آن ها علاوه بر تجربه های پیش نیاز برای این کار دوره های حرفه ای این کار را گذرانده باشد و مدرک این رشته را داشته باشند، به همین دلیل است حقوق این افراد نسب به بقیه کسانی که کار ساختمانی می کنند مثل تعمیر کاران ساختمان و یا رنگ کاران، بیشتر است. در اکثر شرکت ها کارشناسان بازسازی ساختمان باید حتما بیمه شوند و حقوق آن ها نیز باید به صورت روز مزد پرداخت شود اما در شرکت های بزرگ و حرفه ای مثل شرکت کارویس دستمزد و حقوق افراد در بخش بازسازی ساختمان گاها به صورت روز مزد اما در اکثر موارد به صورت ماهیانه پرداخت می شود و این به دلیل است که با توجه به اینکه تقریبا هر روز بر سر پروژه های بازسازی ساختمان هستند و هیچ عضوی بیکار نمی ماند برای نظم بخشیدن به امر پرداخت هزینه ها به صورت ماهیانه حقوق داده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران بازسازی ساختمان شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تسویه حساب به موقع کارفرما چه تأثیری بر ارائه خدمات بازسازی ساختمان دارد

باید گفت در اکثر شرکت های خدمات ساختمانی به این صورت است که قبل از آغاز به کار بازسازی ساختمان نصف هزینه ها کل باید پرداخت شود اما شرکت کارویس  به این دلیل که هدفش رضایت قلبی مشتری در پایان کار است، بیش از ۸۰ درصد از هزینه بازسازی ساختمان بعد از اتمام کار پرداخت می شود. اما متأسفانه یک سری از کارفرمایان با بدقولی و پرداخت نکردن هزینه پس از اتمام کار بازسازی ساختمان یک جور سؤ استفاده از این کار می کنند و ضربه بزرگی به چرخه ارائه خدمات ساختمانی می زنند که نه تنها مدیر عامل شرکت را دچار بحران می کنند بلکه به کارگرانی که زحمات زیادی می کشند و کار خود را با دقت و تلاش زیاد انجام داده اند ضربه می خورد. اما در مواردی که کارفرما رضایت از کار ندارد و به این دلیل است که هزینه ها را پرداخت نکرده است تیم بازسازی ساختمان موظف است که دوباره عمل ترمیم بازسازی ساختمان را انجام دهد تا رضایت کارفرما را جلب و بعد از آن هزینه ها پرداخت شود برای اطلاعت بیشتر راجع روش ها و مراحل بازسازی ساختمان به سایت کارویس مراجعه کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

نحوه پرداخت هزینه کارشناسان بازسازی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد