نوشته شده توسط : admin

کارویس با افتخار اعلام میدارد که از بین تمام شرکت های فعال در حوزه نماشویی ساختمان توانسته پروژه های بزرگی را در سرتاسر کشور به خوبی به اتمام برساند و اولویت و رهبری خود در این صنف را حفظ کند. در همین راستا با توجه به گسترش روزافزون تعداد پروژه هایی که به طور همزمان انجام میگیرد، همواره به دنبال جذب و آموزش نیرو بوده و هست.

چگونه بهترین روش را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنیم؟
برای نماشویی ساختمان های چندین طبقه و برج ها، کارشناسان متخصص روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند که امکان دارد از تمامی تجهیزات مرتبط با کار در اتفاع استفاده شود. تشخیص اینکه نماشویی ساختمان شما باید با جرثقیل انجام شود یا نیاز به افراد متخصص در کار در ارتفاع به روش دسترسی با طناب دارد، برای صاحبان ساختمانها عملا کاری بسیار دشوار است. از طرفی حتی در صورت تشخیص روش درست اجرای نماشویی ، این فرآیند احتیاج به تخصص فوق العاده بالایی دارد. همچنین پیدا کردن شرکت هایی که جرثقیل را برای کارهای تکی به شما اجاره دهند و یا نفراتی که به صورت پیمانکاری این کار را با طناب انجام بدهند کاری بسیار سخت و وقت گیر است و مسئولیت بالایی را می طلبد. در کنار تمامی موارد اشاره شده برای افرادی که نماشویی ساختمان در ارتفاع بالا را انجام می دهند حتما باید بیمه مناسب پرداخت شود تا عواقب خطراتی که در هنگام کار نماشویی امکان دارد بوجود آید را متوجه صاحبان ساختمان نکند. همه اینها عملا احتیاج به یک مدیریت بسیار قوی و داشتن همه تجهیزات روز دارد که مجموعه کارویس افتخار دارد که به راحتی پیچیده ترین پروژه های نماشویی ساختمان را مدیریت کند که رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت.

 
ضمانت ها در کار نماشویی ساختمان به چه صورتی می باشد؟
همانطور که می دانید ضمانت و گارانتی از موضوعات بسیار مهم در انجام کلیه امور خدماتی محسوب می شود. شرکت کارویس با توجه به اعتمادی که به کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت دارد، تمامی خدمات نماشویی ساختمان خود را به مدت ۳ ماه پس از اجرای کار به لحاظ کیفیت اجرا ضمانت می کند. بدین منظور در یکی از بندهای قراردادی که بین طرفین برای اجرای خدمات نماشویی ساختمان منعقد می شود به این مورد اشاره کرده و در صورت وجود کوچکترین مشکل به لحاظ کیفیت اجرای فرآیند، این شرکت خود را موظف میداند تا سه ماه پس از اجرای کار، در کوتاه ترین زمان ممکن نواقص را برطرف کند. بند دیگری که در قراردادهای نماشویی ساختمان کارویس وجود دارد، به موضوع حوادث احتمالی نماشویی و بیمه مربوط به پرسنل شرکت می باشد که تمامی مسئولیت بیمه کارکنان و حوادث احتمالی را متوجه شرکت کرده و کارفرما در قبال هر گونه حادثه در انجام کار نماشویی ساختمان هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
 


:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تمیز کردن قسمت بیرونی بنا یا به نوعی نماشویی ساختمان نیاز به تخصص فراوان دارد. نماهای بیرونی مانند نمای سنگی، سنگ مرمر، کامپوزیتی، انواع پوشش ها و رنگ ها هرکدام برای شستشو و نظافت نیاز به مواد مختلفی دارند که این مواد می توانند شیمیایی یا ارگانیک باشند که بر روی سطوح مختلف باید به صورت جداگانه ارزیابی شوند. محصولات شیمیایی مورد استفاده بایستی از میان محصولاتی که گواهینامه تائیدیه موسسه استاندارد ایران را اخذ کرده اند، انتخاب شوند. زیرا اگر مواد یا روشی نادرست را برای نماشویی ساختمان یا تمیز کردن نمای بیرونی انتخاب کنید، احتمال آسیب دیدگی برای سطوح نمای شما بسیار بالا خواهد بود

 

نماشویی ساختمان هر چند وقت یک بار انجام می گیرد؟

با توجه به تحقیقات انجام شده و تجربه ما، نماشویی ساختمان فرآیندی است که بایستی ۲ بار در سال انجام بگیرد تا نمای ساختمان شما در بهترین فرم خود بماند. زیرا نما باید در مقابل آسیب ها و خوردگی ها تحت مراقبت قرار داشته باشند. نماشویی ساختمان توسط یک تیم مجرب و حرفه ای این اطمینان را می دهد که نمای ساختمان شما در برابر تمام شرایط آب و هوایی در مقاوم ترین حالت خود قرار بگیرد و علاوه بر حفظ زیبایی بصری مربوط به نمای سازه، از نمای شما در برابر آسیب های احتمالی نیز محافظت بعمل آید.

 

آیا نماشویی ساختمان کاری پر خطر و پر ریسک می باشد؟

علاوه بر مباحث مطرح شده در مورد تخصص مرتبط با نوع نماشویی ساختمان ، به دلیل پر خطر بودن این فرآیند، سیاست های کاری و تخصص های مطروحه در مورد مباحث امنیتی کارکنان بسیار حائز اهمیت است و افرادی که این کار را انجام می دهند، حتما بایستی دوره های مربوط به کار در ارتفاع را گذرانده باشند تا امنیت خاطر کامل را بوجود آورند. استفاده از تکنیک های اجرایی درست نماشویی ساختمان یا کار در ارتفاع منجر به نتایج فوق العاده در مدت زمان کم خواهد شد. اما مانند هر شغل دیگری امکان وقوع حوادث در این حوزه نیز وجود دارد برای این موضوع نیز حتما بایستی چاره ای اندیشیده شود. در همین راستا بیمه افراد شاغل در حوزه نماشویی ساختمان بسیار مهم است.
گروه تخصصی کارویس با تجربه کاری و پرسنل آموزش دیده این اطمینان را به شما می دهد که کار شما را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد. ضمنا تمامی پرسنل شرکت تحت بیمه مسئولیت مدنی قرار دارند و در یکی از بندهای قراردادی که بین طرفین پروژه برای نماشویی ساختمان به امضاء می رسد به این موضوع اشاره شده است که کارفرما هیچ گونه مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی نخواهد داشت. همین حالا با مجموعه کارویس تماس بگیرید و نمای ساختمان خود را با قیمتی مناسب و با بهترین روش نماشویی، زیبا و شیک نمایید.
 


:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرکت زیبا نگار مدیسا با برند تجاری کارویس، به نوعی مجموعه شرکت ساختمانی می باشد که به صورت تخصصی در حوزه شستشوی نمای ساختمان یا همان نماشویی ساختمان در شهر تهران و همچنین اکثر شهرهای ایران فعالیت قابل توجهی دارد. شما می توانید از طریق همین وب سایت کارها و تجربیات ما را در حوزه نماشویی ساختمان دنبال کنید. کارویس با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای دخیل در حوزه نماشویی ساختمان ، با به کارگیری روشی استاندارد نمای ساختمان یا سازه شما را احیاء می کند.

 

نماشویی ساختمان با چه قیمتی و به چه روشی انجام میگیرد؟

اصولا برای تعیین قیمت نماشویی ساختمان ، جنس نمای خارجی، متراژ بنا، تجهیزات مورد نیاز و منطقه ای که بنا در آن واقع شده است مورد ارزایی قرار می گیرد. در بعضی از شرایط برای نماشویی ساختمان امکان دارد احتیاج به جرثقیل نیز احساس شود که در این شرایط حتما بایستی فضا و مکان به خوبی بررسی شود تا امکان به کارگیری جرثقیل فراهم باشد. زیرا در اکثر ساختمان ها این فضا برای حرکت جرثقیل فراهم نمی باشد که در این شرایط است که نماشویی با تکنیک دسترسی با طناب یا Rope Access راه حلی مناسب می باشد. چون در این حالت بدون نیاز به تجهیزات سنگین، گرانقیمت و هزینه بر نتایج بسیار مطلوبی را به دنبال دارد.

 

آلودگی موجود بر روی نمای ساختمان

 

گزینه های پیشنهادی ما برای نماشویی ساختمان ، بستگی به آلودگی بنای شما دارد. در حقیقت بستگی به شدت کثیف بودن و نوع آن دارد. به عنوان مثال، ساختمان هایی که مورد بازسازی قرار گرفته اند، ساختمان های نوسازی که تازه به اتمام رسیده اند معمولا گرد و غبار و آلودگی زیادی را به خود جذب کرده اند که برای نماشویی این ساختمان ها نیاز به برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به تمیزی کامل، احساس می شود. این نیاز زمانی بیشتر به چشم می آید که در موقع ساخت و ساز روی شیشه ها و قسمت های دیگر نمای ساختمان مصالحی چسبیده باشد که بایستی این آلوگی ها بدون کوچکترین آسیب از روی نمای بنا تراشیده شده و از بین بروند. در این مورد شما می توانید با کارشناسان ما در بخش نماشویی ساختمان تماس حاصل نمایید و اطلاعات کافی و دقیق را جویا شوید.

گروه تخصصی کارویس با سابقه ای بسیار طولانی و تیمی مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات نماشویی ساختمان و سازه های صنعتی می باشد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات به روز و تاثیرگذار این نوید را به شما می دهد که در زمانی کوتاه، خدماتی با کیفیت فوق العاده مطلوب به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

چقد از خدمات نماشویی ساختمان اطلاع دارید ؟



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 نماشویی ساختمان
با گذشت سالیان، نمای آجری یا سنگ ساختمان شما هوازده و تیره می‌شود. در ابتدا شاید این موضوع خیلی به چشم نیاید، اما کم‌کم این نما کثیف و موجب دلزدگی می‌شود و این زمانی است که باید با یک شرکت نماشویی تماس بگیرید.
اما چرا این کار را خودتان با استفاده از نیروهای خدماتی و وسایل ابتدایی انجام ندهید؟ پاسخ کوتاه به این پرسش آن است که این کار به نیروی متخصص و ابزار تخصصی احتیاج دارد. نماشویی کاری حقیقتا تخصصی‌شده است که برای آن به تسلط به تکنیک‌های گوناگون و داشتن ابزارهای مرتبط نیاز است تا به ساختمان آسیبی نرسد و هزینه‌های گزاف به بار نیاید.

 

چندین روش برای نماشویی ساختمان به طور کامل
همیشه استفاده از یک نوع روش بهترین راهکار برای نماشویی نیست. متخصصان باید از نزدیک به دقت نما را وارسی نمایند تا روش متناسب را در موقعیت پیاده کنند. تفاوت در جهت، نوع تراش سنگ، تزئینات و حتی آثار ‌پاک‌سازی قبلی، همه‌ی این‌ها می‌توانند تعیین‌کننده‌ی روش متناسب نماشویی باشند.

تکنیک‌های کلیدی و رموز نماشویی ساختمان

اما این تکنیک‌های کلیدی که به ساختمان شما کمترین آسیب را می‌رسانند کدامند؟ بیایید با سیستم‌های پاکسازیJOC ، TORC و سیستم‌های پاکسازی بادی SODA آغاز کنیم. این‌ها روش‌های نماشویی کم‌فشار شامل آب و ساینده‌های ملایم هستند. این‌ها مواد شیمیایی‌ای که آسیبی متوجه سنگ و آجر و ملات کند را ندارند و  برای متصدیان و محیط زیست بی‌خطر هستند. ساینده‌ها مواد معدنی مرغوبی مانند شیشه، کلسیوم کربنات، سدیم بی‌کربنات و حتی می‌توانند پوست گردو  باشند!
نازل و توریین ماشین طوری طراحی شده است که با حرکت چرخشی  آرامی آب و هوا و ساینده را بر سطح نما  بفشارد، تا آن را پاکسازی کند. ماشین نازل‌های قابل جابه‌جایی با یکدیگر دارد که می‌توانند برای تنظیم فرآیند نماشویی استفاده شوند. همچنین می‌توان تنظیمات آب و هوا و ساینده را نیز تغییر داد. مزیت اصلی این قابلیت آن است که متصدی‌ای با تجربه می‌تواند سیستم پاک‌سازی بادی SODA را طوری تنظیم کند که با نیازهای  به خصوص هر پروژه‌ای متناسب باشد؛ چه نماشویی جزئی معماری‌ای ظریف، چه نمای سنگی و آجری.

سیستم نماشویی بادی SODA آب کمتری مصرف می‌کند و نتیجه نهایی آن تر و تمیزتر است.  بنابراین این روش ساینده‌ی کمتری نیز مصرف می‌کند و به خصوص برای زمانی که میخواهید از روش‌های نماشویی خشک‌تر استفاده کنید، به کار می‌آید. هر دو روش نماشویی ساختمان و یا شستشوی نمای ساختمان برای پاکسازی نماهای سنگی، آجری، بتنی، تراکوتا یا کاشی‌های سرامیکی  و شیشه و فلزی به کار می‌آیند.
برای نماشویی یا نماشویی ساختمان ای که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند، روشی با بخار آب بسیار داغ به نام DOFF – محفظه بخار آب بسیار‌ داغ کم‌فشار استفاده می‌شود. فشار روی سطحی که باید تمیز شود کم خواهد بود تا به نما آسیبی وارد نشود. چون جت به جای آب از بخار آب استفاده می‌کند، حجم آب استفاده شده کم است و نما زود خشک می‌شود. روش پاکسازی محفظه داغ DOFF  برای پاک کردن خزه و جلبک عالی است زیرا استفاده از مواد شیمیایی سبب می‌شود هاگ سایر گیاهان مجاور هم از بین برود.
روش بسیار کاربردی دیگر برای نماشویی یا شستشوی نمای ظریف- الهام گرفته شده از پزشکی- پاکسازی poultice است. زمانی که ماده‌ی پاک‌کننده poultice خشک می‌شود، با آغاز به کار پمپ مخصوص نماشویی ساختمان ، آلودگی از لایه‌ی مورد نظر پاک می‌شود. این روش خصوصا زمانی مفید است که نمک داخل ظرائف نما نفوذ کرده است. ماده‌ی بسیار رایج برای پاکسازی به روش poultice خاک رس است اما بسیاری مواد دیگر مانند کاغذ و فیبرهای نخی، همچنین طلق و  گچ به وفور استفاده می‌شوند. زمانی که نیاز باشد مواد شیمیایی نیز به ماده پاک‌کننده اضافه می‌شوند؛ مثلا برای شستشوی نما یا نماشویی ساختمان هایی با آلودگی های عمیق یا لکه‌های فلزی، EDTA که ماده‌ای جلادهنده است، اضافه می‌شود.

 

رموز نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ابزار کار، کیفیت کارهای ارائه شده در حوزه نماشویی و خدمات دست خوش تغییر شده و کیفیت اجرای کار به شدت افزایش یافته است. در این بین بسته به نوع آلودگی موجود بر روی نمای ساختمان و شرایط محیطی، روش های نماشویی یا  نماشویی ساختمان به دو دسته کلی تقسیم می شوند که هرکدام ابزارها و تکنیک های خاص خود را دارند. برای مثال شستشوی نمای آجری و سیمانی با شستشوی نمای کامپوزیت بسیار متفاوت است.

به طور کلی نماشویی به دو دسته تقسیم می شود:
نماشویی یا شستشوی نرم برای سازه های ظریف و حساس و آلودگی های سطحی

نماشویی یا شستشوی خشن و پرفشار برای از بین بردن آلودگی ها و جرم های عمیق و قدیمی

 

 روش های مختلف نماشویی ساختمان

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ابزار کار، کیفیت کارهای ارائه شده در حوزه نماشویی و خدمات دست خوش تغییر شده و کیفیت اجرای کار به شدت افزایش یافته است. در این بین بسته به نوع آلودگی موجود بر روی نمای ساختمان و شرایط محیطی، روش های نماشویی یا  نماشویی ساختمان به دو دسته کلی تقسیم می شوند که هرکدام ابزارها و تکنیک های خاص خود را دارند. برای مثال شستشوی نمای آجری و سیمانی با شستشوی نمای کامپوزیت بسیار متفاوت است.
به طور کلی نماشویی به دو دسته تقسیم می شود:

نماشویی یا شستشوی نرم برای سازه های ظریف و حساس و آلودگی های سطحی

نماشویی یا شستشوی خشن و پرفشار برای از بین بردن آلودگی ها و جرم های عمیق و قدیمی

 

ابزار ها و تکنیک های نماشویی ساختمان  
    نماشویی ساختمان  با دستگاه واترجت ( Water Jet ) : واتر جت به دستگاه آب پاش فشار قوی اطلاق می شود که آب شهری را با فشار بسیار بالا به سطح مربوطه پمپاژ می کند این دستگاه ها می توانند فشارهای مختلفی داشته باشند که مرسوم ترین آنها واترجت های سه فاز با فشار خروجی ۲۵۰ بار می باشند. این روش نماشویی برای انواع و اقسام نماها می تواند کاربرد داشته باشد و توانایی خوبی در از بین بردن  هرگونه جرم و آلودگی از سطح مورد نظر را دارند.
 نماشویی ساختمان  با دستگاه واتر سند بلاست ( Sand Blast ) : در این فرآیند نماشویی، دانه های سیلیس ( Sand ) توسط دستگاه واترجت به سطوح مد نظر پرتاب می شود که طی این فرآیند کلیه چربی ها، گرد و غبار، رسوبات و رنگ موجود بر روی سطوح تمیز شده و سطحی بدور از هر گونه لکه و رنگ  خواهیم داشت. واتر سند بلاست جهت پاکسازی و نظافت سطوحی با جرم های سخت و رسوب شده مانند دیوارهای سیمانی،آجری و … که با واتر جت تمیز نمی شوند کاربری دارد. در این روش از سیلیس با دانه بندی های مخصوص به فراخور آلودگی ها و رسوبات موجود بر روی سطح مربوطه استفاده می شود. این نوع از نماشویی  از کامل ترین روش های نماشویی ساختمان می باشد و معمولا احتیاج به تخصص بالایی در اجرای کار را می طلبد. چون در این روش امکان آسیب رساندن به سطح در صورت عدم آشنایی کامل اپراتور با وجود دارد.

نماشویی ساختمان به روش دستی

این روش از نماشویی ساختمان مخصوص نماها و سطوح صیقلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( Frameless ) ، نماهای کرتین وال ( Curtain Wall ) ، کامپوزیت ، شیشه و … که به وسیله شوینده های مخصوص و… به فراخور سطوح مربوطه و با تی مخصوص و دستمال نانو صورت می پذیرد.

کارشناسان کارویس در حوزه نماشویی ساختمان ، ضمن بررسی و آنالیز نمای ساختمان مورد نظر شما، بهترین روش ممکن را انتخاب خواهند کرد و اپراتورهای مجرب و آموزش دیده فرآیند اجرای عملیات نماشویی را به عهده خواهند داشت تا در کوتاه ترین زمان ممکن زیبایی فوق العاده ای به مجموعه و ساختمان شما هدیه دهند.

 

روشهای مختلف  نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا نمای ساختمان و سازه شما احتیاج به نماشویی یا شستشو دارد؟ اگر دارد، به چه روشی؟ آیا می توان نمای ساختمان و سازه ها را با روش نماشویی به حالت روز اول بازگرداند؟ نمای یک ساختمان از طراحی تا اجرا هزینه زیادی را برای صاحبان و سازندگان آن دارد، از این رو اصلا دوست ندارند با وجود هزینه های زیادی که انجام داده اند نمای ساختمان آنها کثیف و زشت به نظر آید. امروزه نماشویی یا همان شستشوی نما، سهم عمده ای در زیبایی بخشی و آراستگی ساختمان دارد. همانطور که می دانید اولین فاکتور قابل توجه در سازه ها و ساختمان ها، نمای بیرونی آن ها می باشد که می تواند ارزش آن را چند برابر کند یا از ارزش های آن بکاهد. از دیدگاه زیبائی شناختی هرچه نمای بیرونی یک سازه یا ساختمان تمیزتر باشد، آن سازه و مجموعه زیباتر، جذاب تر و چشم نوازتر خواهد بود. طی شدن فرآیند ساده و کم هزینه نماشویی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی مجموعه و ساختمان شما داشته باشد.

 

دلایل آلودگی نمای سازه ها و ساختمان ها و نیاز به نماشویی 

مکان و شرایط جغرافیایی و جوی ساختمان ها نقش اساسی در تعیین نوع و میزان نماشویی مورد نیاز، جهت رسیدن به ظاهری بسیار شیک و آراسته دارند. بعنوان مثال در سطح کلانشهر ها و مراکز صنعتی به علت آلودگی بیش از حد هوا و وجود باران های اسیدی و آلوده، به مرور زمان لایه ای از مواد اسیدی و خوردنده روی سطوح جمع شده و باعث کثیف شدن آن می شود. جنس این لایه ها می تواند از اکسید نیتروژن، اکسید سولفور، اسید کربنیک و اسید نیتریک و … باشد که اگر به موقع شسته نشوند علاوه بر زشت شدن نمای ساختمان و سازه ها با نفوذ به لایه های زیرین باعث از بین رفتن تدریجی آنها می شوند. با انجام عملیات نماشویی یا شستشو تمامی این آلودگی ها در مدت زمان بسیار کوتاه رفع خواهد شد.

 

نماشویی ساختمان چقدر میتواند هزینه بر باشد ؟

در قیاس با سایر روش های ترمیم یا جایگزینی نمای ساختمان این روش به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد که در عین کارایی بالا مدت زمان بسیار کمی را برای به انجام رساندن می طلبد. به دلیل قیمت مناسب و زمان انجام پایینی که نماشویی با متدهای جدید دارد، امروزه توجه خاصی به آن می شود. شما می توانید با صرف هزینه ای نازل و مناسب در مدت زمان اندک ظاهری شیک و آراسته به نمای سازه و ساختمان خود هدیه دهید. البته ناگفته نماند که انتخاب روشی مناسب در این حوزه بسیار حائز اهمیت است، چرا که در صورت در اعمال روشی نامناسب، نتیجه ای دلخواه نخواهید گرفت. ما در کنارتان هستیم تا با کارشناسی درست و انتخاب بهترین روش شستشو و نماشویی، شما را به نتیجه دلخواهتان برسانیم. کارشناسان ما از پروژه شما بازدید نموده و ضمن تخمین دقیق قیمت، روش کار را نیز شرح خواهند داد.

 

چرا نماشویی ساختمان ؟



:: برچسب‌ها: نماشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد