مواد شوینده در نماشویی ساختمان چیست
نوشته شده توسط : admin

برای کار نماشویی ساختمان حساسیت هایی راجع به نوع استفاده از مواد شوینده وجود دارد که به آن ها اشاره خوهیم کرد. برای اینکه نماشویی ساختمان به بهترین شکل انجام شود و نمای زیباتری داشته باشیم باید از شر تمام لکه های چربی و سیاهی آن راحت شویم. در نماشویی ساختمان برای بازیابی زیبایی اولیه فقد بکار بردن آب کافی نیست و باید حتما از مواد شوینده قوی استفاده کردکه البته این را باید در نظر گرفت که برای برخی نماها با توجه به مقاوت و نوع جنس آنها باید از مواد شوینده که کمی ضعیف تر هستند  استفاده شود. مثل شیشه و کامپوزیت که برای آن ها از روش های متفاوتی در نماشویی ساختمان استفاده می شود. مواد شوینده به دو دسته ی اسیدی و قلیایی تقسیم می شوند. بیشترین موادی که در کار نماشویی ساختمان استفاده می شوند (دیسکیلر) و (سیلیس) است, شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مواد چه هستند و آیا موقع نماشویی اگر فردی در اطراف خانه باشد برای او ضرر دارد یا نه, سیلیس انواع مختلفی دارد اما نوع کاربردی آن در نماشویی ساختمان  از جنس سنگ های ماسه ایست و در اندازه های میکرونی آن را در کارخانه پودر می کنند. گفتیم که در مواد شوینده  نماشویی ساختمان های شیشه ای و کامپوزیتی از موادی که نه زیاد قلیایی و نه زیاد اسیدی هستند به کار برده می شود و بیشترین روش نماشویی آن ها روش دستی است با ابر و تی و مواد شوینده ضعیفی که در شستشو های روزانه هر خانه  استفاده می شود و اگر از مواد شوینده پر قدرت استفاده شود می تواند بسیار زیان بار باشد و در مدت طولانی باعث خوردگی و از بین رفتن نمای ساختمان می شود, برای اینکه این نکات مهم را راجع به نماشویی ساختمان خود به کار ببرید از راه کار های شما  این است که از گروه متخصص و با تجربه ای استفاده  کنید و یا با مشاوران گروه کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان ازکارشناسان ما کمک بگیرید.

 

مواد شوینده جدید در نماشویی ساختمان

با پیشرفت تکنولوژی و آوردن متد های جدید در کار نماشویی ساختمان استفاده از مواد نانو در نماشویی کار را راحتر کرده است.  این مواد باعث سهولت در کار نماشویی ساختمان و از بین بردن کامل تمام آلودگی های سطحی و غیر سطحی می شوند و جرم وآلودگی را به طور کل از بین می برند و مانع از نفود دوباره آلودگی برای مدت طولانی تری می شود. و نکته مهم در  نماشویی ساختمان با نانو این است که نیازمند تخصصص بالاست و به دلیل هزینه زیاد  نانو باید از تلف کردن آن حین نماشویی جلوگیری شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان  و به کار بردن بهترین مواد شوینده کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

مواد شوینده در نماشویی ساختمان چیست





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: