دستگاه های پیشرفته در نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

با پیشرفت روزانه تکنولوژی، دستگاه های نماشویی ساختمان هم مدام در حال تغییر و تحول هستند که در سهولت انجام کار نماشویی ساختمان نیز بسیار تاثیر گذار می باشند. اما این دستگاه ها چه نوع دستگاه هایی هستند و برای چه نوع نماهایی استفاده می شوند ؟  برای نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای نوع دستگاه ها بسیار متفاوت هستند. یکی از این دستگاه های جذاب، ربات نماشویی ساختمان است که به تازگی توسط مخترعین ساخته شده که نیاز به نیروی انسانی را کم و در وقت و انرژی نیز صرفه جویی می کند در این زمینه دستگاه های دیگری هم هستند مثلINDOOR که برای نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای به کار می رود که ارتفاع کمی دارند. از دیگر دستگاه هایی که برای نماهای دیگر هم به کار می رود می توان به WATERJET اشاره کرد که از جمله دستگاه های کارآمد در نماشویی ساختمان است  که دارای فیلتراسیون بسیار قوی است که املاح آب را می گیرد و به آب خالص تبدیل می کند و آن را با مواد شوینده ترکیب و با  فشار قوی  به ساختمان پاشش می کند و  باعث رفع آلودگی ها و جرم از ساختمان می شود.

 

 

نماشویی ساختمان با روش نوین دسترسی با طناب یا Rope Access

در کار نماشویی ساختمان با راپل یا دسترسی باطناب که از لوازم کوهنوردی یا کار در ارتفاع استفاده می شود بایستی از لوازم استاندارد بهره برد. بعنوان مثال استفاده از طناب های بسیار محکم و کششی که مقاومت بالایی دارند و قادر هستند وزن های سنگین را هم تحمل کنند بسیار حائز اهمیت می باشد. از دیگر لوازم کار به روش دسترسی با طناب ، کارابین ، هارنس ، ID ، STOP ، تسمه ، یومار و شانت  هستند که باید قبل از کار حتما چک شوند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.­

 

میزان آب و برق مصرفی در کار نماشویی ساختمان

از جمله مواردی که اکثر شرکت ها کمتر به آن اشاره می کنند میزان آب و برقی است که در کار نماشویی ساختمان مصرف می شود. برای کار شتسشوی ساختمان های سنگی و آجری و چوبی از روش های سخت مثل  دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست استفاده می شود که هر کدام از این ها نیاز به آب و برق دارند. این مسئله ممکن است کمی کارفرما را اذیت کند زیرا علاوه بر هزینه ای که بابت نماشویی ساختمان به شرکت می پردازد باید هزینه آب و برق مصرف شده را هم پرداخت کند. شرکت کارویس با به کار بردن از نیروی متخصص و دستگاه های پیشرفته در زمان استفاده از این دستگاه ها صرفه جویی می کند و باعث کاهش هزینه های شما می شود. برای نما های شیشه ای و کامپوزیتی به دلیل حساسیت در شستشوی این نوع نماها از دستگاه های خشن نماشویی ساختمان استفاده نمی شود و باید به روش دستی به وسیله ابر و تی ، نماشویی ساختمان انجام شود که در این صورت هزینه های مصرف آب و برق کاهش پیدا می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

دستگاه های پیشرفته در نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: