عایق بندی و آب بندی در نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

شاید برای خیلی از کسانی که کار نماشویی ساختمان خود را انجام می دهند سوال پیش بیاید که تا چه مدت احتیاج به نماشویی ساختمان ندارند ، باید این نکته را بدانید که اگر می خواهید یک ساختمان همیشه تمیز داشته باشید باید کار نماشویی ساختمان را هر ۴ یا ۵ ماه یک بار انجام دهید تا جرم و آلودگی به سطح ساختمان نفوذ نکند و عمل شستشوی نما به درستی انجام گیرد . اما برای اینکه بتوانید نمای ساختمانتان را برای مدت طولانی تری تمیز نگه دارید باید بعد از نماشویی ساختمان از مواد نگه دارنده ای استفاده کنید تا نمای شما برای مدت طولانی تری نسبت به جرم و آلودگی مقاوم بماند. اما این مواد نگه دارنده چه هستند؟ برای نماهای مثل سنگ و بتن و ساختمان های با نمای رنگ شده از RESIN استفاده می شود، رزین یک ماده چسب مانند است که کاربرد های فراوانی در صنعت دارد و نمونه های مختلفی از آن نیز وجود دارد که مورد مصرفی آن در کار نماشویی ساختمان رزین اپوکسی و یا رزین پلی اوتان است که مخصوص نماهای سنگی و بتنی، آجری و رنگ شده است. با استفاده از رزین برای عایق بندی باید اول کار نماشویی ساختمان به صورت کلی انجام گیرد و بعد توسط تیم متخصص عایق بندی با رزین آغاز شود. عایق بندی توسط رزین می تواند نما ساختمان شمارا تا چند سال به صورت کامل محافظت کند و مانع از نفوذ سیاهی و آلودگی به سطح نمای ساختمان شما شود.اما هزینه های عایق بندی به چه صورت است؟ باید قبل از اینکه کار عایق بندی را شروع کنید از قیمت های رزین اطلاع داشه باشید، قیمت های این ماده پر کاربرد در صنعت کمی بالاس و همینطور به تیم متخصصی احتیاج است که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد پس باید بدانید کمی هزینه های شما نیز بالا می رود اما مزایای این کار این است که تا مدت حداقل ۳ الی ۴ سال احتیاج به نماشویی ساختمان ندارید.

 

عایق بندی و آب بندی بعد از نماشویی ساختمان چه تفاوت هایی دارند

همانطور که می دانید نوع متریال استفاده شده در نماهای ساختمان های مختلف با هم متفاوت است و برای برای هر کدام از نوع نماشویی ساختمان با روش های خاص و کاربردی برای آن متریال استفاده می شود و همان طور که در سطر بالا توضیح دادیم اگر بخواهید برای مدت طولانی تری ساختمانتان احتیاج به نماشویی نداشته باشد باید از عایق بندی با رزین استفاده شود اما این نوع عایق بندی تنها در ساختمان های با نمای سنگ و بتن و آجر ونما های رنگ شده استفاده می شود ولی برای نماهای کاپوزیتی و شیشه ای چه باید کرد؟ برای این نوع نماها کار عایق بندی بعد از نماشویی ساختمان انجام نمی شود یعنی عایق کردن این نماها ممکن نیست اما برای اینکه آب لای درز این نوع نماها نفوذ نکند چسب سیلیکون یا همان چسب آکواریوم استفاده می کنند تا این نوع نماها دیر تر خراب شوند و یک نوع به اصطلاح محکم کاری ایست که برای این نوع نماها بعد از نماشویی ساختمان انجام می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

عایق بندی و آب بندی در نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: