بهترین راه کار نماشویی ساختمان برای نمای آجری
نوشته شده توسط : admin

آجر از دیرباز استفاده های فراوانی در معماری و ساختمان سازی داشته و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته همواره مورد توجه بوده است. یکی از کاربردهای اساسی آجرها، استفاده از آنها بعنوان پوشش نهایی نمای ساختمان است. بمانند انواع مختلف سطوح نمای ساختمان این نوع نما نیز طی دوره های مختلف آلودگی های مختلفی را بخود جذب می کند. نماشویی ساختمان با نمای آجری برای از بین بردن آلودگی ها و تمیز کردن نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 نماشویی ساختمان با نمای آجری به دو روش انجام می گیرد


    واترجت ۲۵۰ بار

 

اگر آلودگی های موجود بر سطح آجر، سطحی باشند استفاده از واترجت ۲۵۰ بار کفایت می کند و به طور کلی نماشویی ساختمان با نمای آجری با آلودگی های سطحی خیلی سخت نخواهد بود.

   واترسندبلاست
آجر به سبب تخلل سطحی که دارد، می تواند به مرور زمان آلودگی ها را بخود جذب نماید و این آلودگی ها به مرور زمان به لایه های زیرین آجر نفوذ میکند که به این سادگی ها از بین نخواهد رفت. برای نماشویی ساختمان با نمای آجری با آلودگی های عمیق از روش واتر سندبلاست بهره گرفته می شود. در این روش از نماشویی ساختمان با نمای آجری، مواد مصرفی سیلیسی استفاده می شود که با قدرت واترجت به سطح آجر پرتاب می شود و موجب لایه برداری سطحی از آن می گردد. نتیجه این نوع از نماشویی ساختمان با نمای آجری بسیار چشم نواز می باشد زیرا آلودگی ها به طور کامل از بین خواهند رفت.

 

پیشنهاد ما در کارویس این است که نماشویی ساختمان با نمای آجری طی دوره های زمانی یک تا دو ساله انجام بگیرد تا احتیاج به استفاده از روش های خشنی مانند سندبلاست کمتر حس شود. در این صورت شما همواره نمایی تمیز و بدون آلودگی خواهید داشت با توجه به اینکه هزینه های صرف شده شما نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

 

بهترین راه کار نماشویی ساختمان برای نمای آجری





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: