نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان برای خانواده هایی که دارای فرزندان کوچک هستند نکات بسیار زیادی دارد زیرا با وجود فرزند سالاری که در کشورمان زیاد شده نظرات و ایده های همین افراد کوچک خانه، برای بازسازی بسیار حائز اهمیت است. برای والدینی که دوست دارند فرزندشان در خانه سرگرم باشد و مدام بهانه بیرون رفتن را نگیرد، تغییر فضای داخلی یک اتاق به یک خانه بازی برای کودکشان می تواند یک ایده بی نظیر و کاربردی باشد. این امر در بازسازی ساختمان باید یک طرح خلاقانه ای داشته باشد تا بعدها افراد را دچار کمبود جا نکند. اتاق بازی کودک بایستی دارای تمام وسائلی باشد که کودک برای آن ها اشتیاق فراوان دارد مثل قرار دادن یک سرسره و یا یک خانه کوچک اسباب بازی و یا استخر توپ که همه این ها می تواند یک کودک ۴ تا ۱۰ ساله را در خانه سرگرم و خیال والدین را راحت کند، برای بازسازی یک اتاق به خانه بازی کودک باید ساختمان دارای حداقل سه اتاق خواب باشد بهتر است مکان خواب کودک و مکان بازی اش را از هم جدا کرد تا کودک بتواند ذوق بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. برای اینکه کودک در فضای ایجاد شده واقعا خوشحال و سرگرم باشد و از همه مهمتر هیچ آسیبی را هم به خود نزد باید چند نکته را در بازسازی ساختمان رعایت کرد از جمله ۱) رنگ و شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودک در این خانه بازی وجود داشته باشد ۲) کف این خانه بازی از تاتمی های نرم پوشیده شود تا اگر کودک در حین بازی به زمین افتاد آسیبی به او وارد نشود ۳) درب این خانه بازی از شیشه های محکم باشد تا در حین بازی والدین کودکشان را از دور نیز بتوانند نظاره کنند ۴) با قرار دادن یک میز و صندلی و یک قفسه کتاب، کودک را به مسئله خواندن و نوشتن علاقه مند کرد. در بخش بازسازی خانه بازی کودک باید از خیلی از نکات ریز دیگر هم پیروی کرد که بنا به در خواست کارفرما اجرایی می شود و هزینه های آن نیز به صورت جداگانه برآورد می شود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

اگر خانه کوچک بود قرار دادن قسمتی برای بازی کودک با چه روش بازسازی انجام می شود ؟

در خانه هایی که متراژ پایین دارند و صاحبان خانه می خواهند با یک طرح درست و خلاقانه مکانی  برای کودک خود قرار دهند تا کودکشان در خانه سرگرم باشد و بهانه بیرون رفتن را نگیرد از یک سری ایده های نو می توان استفاده کرد که چند مورد آن را در این مقاله برای شما می گوییم، مثلا قرار دادن تخت تاشو در اتاق خواب کودک تا فضا برای اسباب بازی های مورد علاقه کودک فراهم شود و یا قرار دادن انباری و یا زیر پله برای فراهم کردن یک مکان مخصوص به کودک که بتواند در یک مکان به خصوص خودش را سرگرم کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تبدیل یک اتاق به خانه بازی کودک در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در حوزه بازسازی ساختمان شرکت های زیادی فعالیت می کنند که تبلیغات جذابی هم برای خود براه انداخته اند اما چه شرکت هایی خدمات صحیح و کامل بازسازی ساختمان را می توانند ارائه دهند؟ می توان گفت در این بازار شلوغ و پر آب و تاب تعداد کمی از شرکت ها و گروه های بازسازی ساختمان هستند که این کار را به درستی و با خلاقیت انجام می دهند زیرا  در اکثر گروه های بازسازی بجای استفاده از مهندسین خلاق از کسانی که به صورت تجربی کار بازسازی ساختمان را فراگرفته اند استفاده می شود که ممکن است این تجربه سطح کیفیت کار آن ها را بالا ببرد اما آن میزان از خلاقیتی ک یک معمار دارد و اصولی که برای بازسازی ساختمان به کار می برد را فردی که تحصیلاتی راجع به آن ندارد نمی تواند درک کند، انتخاب تیم حرفه ای درامر بازسازی ساختمان جزو اولین قدم ها برای این کار است که بایستی خیلی دقیق برداشته شود تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود. در قدم بعدی برای بازسازی ساختمان باید طی یک جلسه با مهندسین معمار و مهندسین اجرایی تمام نقطه نظر هایی که می خواهید برای ساختمانتان اعمال شود را لحاظ کنید و اینکه از چه سبک هاو رنگ هایی در نظر دارید که در ساختمانتان به کار برده شود. این جلسه بسیار مهم است و اگر شرکت معماری ای که با آن شروع به کار کرده اید این پیشنهاد را ندادند باید شما برای این جلسه پافشاری کنید زیرا ممکن است در پایان کار شما از نتیجه راضی نباشید و نوع بازسازی ساختمان با سلیقه شما اصطلاحا جور نباشد. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با یک تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

مراحل بازسازی ساختمان و روش های اجرایی آن

از مراحل بازسازی ساختمان می توان به ۱) انتخاب تیم حرفه ای و درجه یک اشاره کرد که اولین قدم برای انجام بازسازی ساختمان است ۲) بررسی نقشه اصلی ساختمان که ممکن است خیلی از ساختمان ها این نقشه را نداشته باشند که در این صورت مهندس معمار قبل از آغاز بازسازی ساختمان با وجود تمام نکات ساختمانی، نقشه ساختمان را به تصویر می کشد و از روی همان نقشه اطلاعات را به کارشناسان اجرایی ساختمان می دهد ۳) شروع عملیات تخریب که باید حتما توسط مهندس ناظر اجرا شود تا آسیبی به لوله کشی ها و سیم های برق و بخش های دیوار باربر اصلی وارد نکند ۴) ملاقات با کارفرما در حین ساخت و ساز یکی دیگر از واجبات اجراست تا کارفرما نظرات خود را راجع به نوع اجرایی طرح بتواند بیان کند تا در پایان هم از نتیجه کلی راضی باشد ۵) چیدمان وسایل خانه بعد از بازسازی که بنا به در خواست کارفرما اجرا می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شم ارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چقدر از خدمات بازسازی ساختمان اطلاع دارید؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان و بازسازی محلی که در آن وقت بیشتری را می گذرانید میتواند تأثیرات مثبت زیادی بر روان شما داشته باشد اما چرا بازسازی ساختمان در روحیه تمام اهالی آن ساختمان أثر میگذارد؟ انسان ها از زمانی که مجبور شدند برای زندگی و کسب در آمد در یک مکان مشخص اوقات خود را بگذرانند دچار یک نوع دلزدگی شده اند اما برای رفع این دلزدگی باید با بازسازی ساختمان چه به صورت جزیی و چه به صورت کلی از این آسیب ها جلوگیری کنند تا از این نوع از افسردگی و دلزدگی که به مرور خودش را نشان می دهد رهایی یابند. هرچند انسان ها خیلی زود به محیط اطرافشان عادت می کنند و آسیب های آن را بر روان خود احساس نمی کنند اما با بازسازی ساختمان می توانند تغییرات مثبت را بر روان خود احساس کنند و زندگی را برای خودشان زیباتر کنند. همیشه یک سری باورها وترس های غلط وجود دارند که مانع درخواست بازسازی ساختمان می شود مثل: اگر طرح جدید بعد از بازسازی ساختمان را نپسندیدیم چه و یا اگر در حین بازسازی ساختمان آسیبی به دیوار ها و یا لوله کشی ساختمان وارد شد چکار کنیم، باید بدانید که تیم های متخصص بازسازی ساختمان با در نظر گرفتن تمام موارد و خطرات احتمالی شروع به کار بازسازی می کنند و قبل از اینکه وارد مرحله اجرایی شوند طرح ۳d ساختمان را تهیه می کنند و به کارفرما ارائه می دهند و اگر مورد قبول قرار گرفت وارد مرحله اجرایی می شوند  اما اگر طرح پذیرفته نشد تیم مهندسین معمار باید طرح دیگری را برای آن ساختمان اراته دهند تا مورد قبول کارفرما قرار گیرد. برای اینکه بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود پیدا کنید بهتر است با تیم مشاوران گروه کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید درست ترین تصمیم را از بابت بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

جلسه با کارفرما قبل از شروع بازسازی ساختمان

از ملزومات کار بازسازی ساختمان این است که قبل از اینکه مهندسین معمار وارد مرحله طراحی ۳d شوند باید یک جلسه با تمام اعضای آن ساختمان بگذارند و با شخصیت و روحیه آن افراد آشنا شوند تا تیم مهندسین معمار بر اساس شخصیت، نوع شغل، سن، علاقه مندی های شخصی این افراد طرح را آماده کنند و به آن ها ارائه دهند. می توان گفت که این مرحله از بازسازی ساختمان امری بسیار حساس است و باید تمام سؤالات مطرح شده کاملا روانشناسانه و ساده باشد تا افراد را اذیت نکند و کار با دقت بسیار زیاد و به درستی انجام گیرد تا در انتها رضایت تمام کمال تمام اهالی را در پی داشته باشد. مهندسین معمار باید از هوش بالا و درک روانشناسانه ای برخوردار باشند تا بتوانند بر حسب سلیقه و علاقه ی اهالی آن ساختمان طرح سه بعدی را آماده و رضایت کارفرما را جلب کنند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،جانی دوباره به محیط



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شود که برای هر کدام باید نکات خاصی را مدنظر داشت و روش های منحصر به خود را بکار برد و اما بازسازی ساختمان به چه معناست؟ هر گاه احتیاج به تغییر در مورد محیط زندگی را احساس کردید چه در نما و چه در داخل ساختمان باید با یک تیم متخصص بازسازی ساختمان تماس بگیرید و آن ها بر حسب موقعیت و نوع سلیقه شما باید کار بازسازی را شروع کنند. گاهی این تغییر در ساختمان یک کار اجباری است مثلا وقتی بخشی از ساختمان به علت کهنگی، فرسودگی و یا یک بلای طبیعی دچار آسیب شده باشد در این صورت باید بازسازی ساختمان را آغاز کرد.  اما گاهی این تغییر به صورت کاملا اختیاری است، مثلا  فضای داخلی یا خارجی ساختمان صاحب خانه را دچار خستگی و دلزگی می کند و اینجاست که باید با انتخاب کردن تیم متخصص و خوب، کار بازسازی ساختمان خود را آغاز کند. از عواملی که کار بازسازی ساختمان را ایجاب می کند تغییر ماهیت ساختمان است مثلا از حالت مسکونی خارج و به حالت تجاری تبدیل می شود و در این صورت باید بازسازی ساختمان چه داخلی و چه خارجی انجام گیرد و بسته به نوع کاری که در آن محل قرار است انجام بگیرد بازسازی ساختمان اجرا شود.  در ساختمان های ویلایی و آپارتمانی نوع بازسازی ساختمان متفاوت است مثلا در ساختمان های آپارتمانی خواسته یکی از صاحب خانه ها برای بازسازی کافی نیست و احتیاج به تصمیم جمعی بین کل اعضای ساختمان دارد و همین کار بازسازی ساختمان را کمی سخت می کند. چیزی که در ساختمان های ویلایی راحتتر انجام می گیرد. برای اینکه کار بازسازی ساختمان را بهتر انجام دهید می توانید با شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و از مهندسین و متخصصان ما مشاوره  رایگان و کامل بگیرید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

بازسازی ساختمان چقدر می تواند هزینه بر باشد

در بازسازی ساختمان بسته به اینکه فضا داخلی یا خارجی است و چه جزییاتی  و از چه متریال هایی قرار است استفاده شود هزینه ها تغییر می کند. در بازسازی ساختمان مهندس طراح باید برحسب خواسته های اعضای خانواده و نوع سلیقه آن ها  یک طرح سه بعدی را تهیه کند و قبل از اجرا به صاحبخانه نشان دهد و رضایت آن ها را جلب شود و سپس کار بازسازی ساختمان را با تیم اجرایی آغاز کند. قابل ذکر است در همان طرح می توان بخشی از متریالی که قرار است استفاده شود مورد بررسی قرار گیرد و قیمت نسبی کل طراحی و اجرا به صاحبخانه ابلاغ می شود. در این بین هزینه کارگران و باربری انواع مصالح تخریب شده و مصالحی که قرار است استفاده شوند جداست و در حین اجرا این هزینه های بازسازی ساختمان مشخص می شود ولی از ابتدا باید تمام این هارا برای صاحبخانه توضیح داد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چرا بازسازی ساختمان ؟



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید هنوز هم خیلی از افراد هستند که وقتی کلمه نماشویی ساختمان را به کار می بریم برایشان واضح نیست که نماشویی ساختمان دقیقا به چه کاری می گویند و نوع پیشرفته نماشویی ساختمان چیست و با چه روش های نوینی به اجرا در می آید و چه تاثیری بر ساختمان می گذارد، باید گفت این باعث ناراحتی است که ما تکنولوژی های روز دنیا را هنوز هم به خوبی نمی شناسیم، نماشویی ساختمان یکی از مواردی است که هنوز هم بعد از گذشت سالیان درازی که از اختراعش به وسیله دستگاه های پیشرفته می گذرد هنوز در ایران تبلیغات درستی راجع به آن نشده است و افراد با دید منفی به آن نگاه می کنند، این در حالی است که عمل نماشویی ساختمان باعث زیبا تر شدن محیط شهری و پاک کردن تمام آلودگی هایی است که تاثیر مستقیم بر روان ما می گذارد می شود. هنوز هم خیلی از افراد بر این باورند که با پرداخت هزینه های گزاف و با تعویض نما و یا رنگ کردن نمای ساختمانشان می توانند ساختمان را زیباتر کنند، اما این موضوع را نمی دانند که با عمل نماشویی ساختمان با هزینه های کمتری می توانند این کار را انجام دهند و جانی دوباره را به محیط اطراف خود هدیه دهند. در سطح شهر با یک نگاه سطحی نیز متوجه می شوید که خیلی از ساختمان ها نمایشان دچار آلودگی های بسیار عمیق و یا حتی جرم و کپک شده است اما عمل نماشویی ساختمان را انجام نمی دهند و بر این بارند که با رنگ کردن و یا تعویض نما می شود آن زیبایی اولیه را به ساختمان بخشید که این خود جزو باورهای غلطی است که در مورد نماشویی ساختمان وجود دارد. برای اینکه بتوانید بهترین روش  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان چه تاثیری بر روان می گذراد

 

همانطور که قبلا در مقالات نماشویی ساختمان شرکت خدمات ساختمانی کارویس برای شما گفته بودیم، نماشویی ساختمان  تاثیرات بسیار محسوسی بر روان می گذارد و شاید  مهمترین آن ها این است که با بر طرف شدن آلودگی ها و سیاهی هایی که بر روی ساختمان است می توان تاثیر بسیار مثبت روانی را نه تنها بر اهالی آن منطقه بلکه بر کل شهر دید. شرکت کارویس با قرار دادن تعرفه هایی برای نماشویی ساختمان تمامی خیابان به طور کلی که این خود نیاز به همت جمعی آن اهالی دارد با یک سوم قیمت کار نماشویی ساختمان تمامی خیابان را انجام می دهد تا به هدف خود یعنی حال خوب بخشیدن به تمام اهالی شهر برسد و این احساس خوب و مثب روانی را به آن ها هدیه کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

زیباتر کردن محیط با نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بخش نماشویی ساختمان که یکی از خدمات کمتر شناخته شده ساختمانی است، در بین کارفرمایانی که می خواهند نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورند یک حساسیت کلی وجود دارد آن هم این است که نکند بعد از اتمام کار نماشویی ساختمان نمایشان از بین برود، باید گفت این حساسیت و نوع ریشه آن بر می گردد به اینکه همیشه مواد شوینده قوی باعث از بین رفتن سطح ماده می شود که این کاملا درست است اما در بخش نماشویی ساختمان با استفاده از مواد شوینده همچون سیلیس و دیسکیلر که جزو مواد شوینده بی خطر هستند هیچ گونه آسیبی به نما وارد نمی شود و بلکه باعث دوام بیشتر سطح نما می شود، به همین دلیل است که شرکت کارویس در تلاش برای از بین بردن این گونه حساسیت هایی است که باعث می شود ضرر مالی شما کمتر و کیفیت زندگی شما بهتر شود و حال خوبی را به شما و تمام هم محلی هایتان هدیه دهد. در امر نماشویی ساختمان تعداد کمی از افراد هستند که آشنایی کامل دارند با نوع اجرای این کار و این به دلیل آن است که تبلیغ درستی راجع به نماشویی ساختمان با روش های نوین همچون کار با راپل(طناب)  و ماشین های بالابر و یا حتی ربات هایی که عمل نماشویی ساختمان را حتی بدون دخالت دست به اجرا در می آورند نشده است که این تصویری روشن از نماشویی ساختمان را به کارفرمایان نمی دهد، همین امر باعث می شود که کسانی می خواهند عمل نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورند همیشه در شک و تردید هستند که نکند این کار باعث از بین بردن و یا آسیب نما شود و از مزایا و فواید این عمل اطلاع درستی ندارند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تعمیرات بعد از نماشویی ساختمان

پس از کار نماشویی ساختمان اگر آسیبی به سطح نما وارد شد باید به در خواست کارفرما یک تعمیرکلی انجام شود، پیشنهاد شرکت کارویس این است بعد از اتمام کار اگر ساختمان شما به علت پوسیدگی و فرسودگی نیاز به تعمیر داشت بلا فاصله بعد از نماشویی ساختمان تعمیرات و رنگ کاری اجرا شود که در این صورت است که می توانید از زیبایی ساختمان خود لذت ببرید. وقتی یک ساختمان در ابتدا نماشویی و سپس تعمیر می شود دچار تغییرات بسیار محسوسی می شود که حتی می تواند بر قیمت و ارزش خانه شما تاثیر زیادی داشته باشد در ضمن این فرآیند تاثیرات بسیار مثبت روانی بر اهالی آن خانه و حتی آن منطقه می تواند داشته باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی ساختمان هایی که رنگ شده اند را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان چه آسیبی به نما می زند؟



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود در بخش نماشویی ساختمان این است که، نوع پرداخت هزینه ها به کارشناسان و کارگران نماشویی ساختمان به چه صورت است؟ باید گفت نوع کار کسانی که عمل شستشو و نماشویی ساختمان را اجرا می کنند بسیار متفاوت است زیرا آن ها علاوه بر تجربه های پیش نیاز برای این کار دوره های حرفه ای کار در ارتفاع را باید بگذرانند و مدرک این رشته را داشته باشند، به همین دلیل است حقوق این افراد نسب به بقیه کسانی که کار ساختمانی می کنند مثل تعمیر کاران ساختمان و یا رنگ کاران، بیشتر است. در اکثر شرکت ها کارشناسان نماشویی ساختمان باید حتما بیمه شوند و حقوق آن ها نیز باید به صورت روز مزد پرداخت شود اما در شرکت های بزرگ و حرفه ای مثل شرکت کارویس دستمزد و حقوق افراد گاها به صورت روز مزد اما در اکثر موارد به صورت ماهیانه پرداخت می شود و این به دلیل است که با توجه به اینکه تقریبا هر روز بر سر پروژه های نماشویی ساختمان هستند و هیچ عضوی بیکار نمی ماند برای نظم بخشیدن به امر پرداخت هزینه ها به صورت ماهیانه حقوق داده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تسویه حساب به موقع کارفرما چه تأثیری بر ارائه خدمات نماشویی ساختمان دارد

 

باید گفت در اکثر شرکت های خدمات ساختمانی به این صورت است که قبل از آغاز به کار نماشویی ساختمان نصف هزینه ها کل باید پرداخت شود اما شرکت کارویس  به این دلیل که هدفش رضایت قلبی مشتری در پایان کار است، بیش از ۸۰ درصد از هزینه نماشویی ساختمان بعد از اتمام کار پرداخت می شود. اما متأسفانه یک سری از کارفرمایان با بدقولی و پرداخت نکردن هزینه پس از اتمام کار نماشویی ساختمان یک جور سؤ استفاده از این کار می کنند و ضربه بزرگی به چرخه ارائه خدمات ساختمای می زنند که نه تنها مدیر عامل شرکت را دچار بحران می کنند بلکه به کارگرانی که زحمات زیادی می کشند و کار خود را با دقت و تلاش زیاد انجام داده اند ضربه می خورد. اما در مواردی که کارفرما رضایت از کار ندارد و به این دلیل است که هزینه ها را پرداخت نکرده است تیم نماشویی ساختمان موظف است که دوباره عمل ترمیم نماشویی ساختمان را انجام دهد تا رضایت کارفرما را جلب و بعد از آن هزینه ها پرداخت شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نحوه پرداخت هزینه کارشناسان نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نماشویی ساختمان از آن دست خدمات ساختمانی است که حساسیت بالایی دارد و باید حتما توسط کارشناسانی که دوره های حرفه ای نماشویی ساختمان را گذرانده اند اجرا شود و این به دلیل این است که نماشویی ساختمان در ارتفاع انجام می شود و خطرات زیادی دارد که می تواند با جان یک انسان بازی کند. معمولا افرادی که سراغ این شغل می آیند نباید ترس از ارتفاع داشته باشد تا بتوانند در ارتفاعات زیاد عمل نماشویی ساختمان را اجرا کنند و در حداقل زمان این کار را انجام دهند تا بتوانند رضایت کارفرما را جلب کنند، اما کارفرما چگونه می تواند به این تیم اعتماد کند و نماشویی ساختمان خود را به آن ها بسپارد؟ باید گفت در اکثر شرکت های معتبر در ایران و جهان قبل از شروع کار باید مدارک irata خود را به کارفرما نشان دهند و نکته مهم تر اینکه کارفرما باید از بیمه بودن کارشناسان و کارگرانی که قرار است عمل نماشویی ساختمان را اجرا کنند اطمینان حاصل کند زیرا نداشتن بیمه برای کارگران و کارشناسان و احتمال خطرات زیادی که برای آن ها به وجود می آورد که می تواند به کارفرما خسارات جبران ناپذیری بزند، از دیگر نکات مهم در امر نماشویی ساختمان نوع قرار داد تنظیم شده توسط آن شرکتی است که این خدمات ساختمانی را ارائه می دهد، در این نوع قرار داد ها باید میزان مواد شوینده مصرفی، نوع بیمه کارگران، تعداد روز های و مقدار زمانی که عمل نماشویی توسط کارشناسان و کارگران به طول می انجامد، نوع دستگاه نماشویی ساختمان، و مبلغ کل درج شود و بعد توسط کارفرما امضا شود تا خدایی ناکرده کارفرما در پایان کار ناراضی نباشد و هیچ اتفاق تلخی هم به وجود نیاید. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

نوع گارانتی و ضمانت در شرکت های نماشویی ساختمان :

در اکثر شرکت های معتبر بابت تمام خدماتی ارائه می شود باید ضمانت داده شود تا اگر به کارفرما خسارتی وارد شد و یا کارفرما از کار راضی نبود به صورت رایگان آن خدمات را آن شرکت متقبل شود، شرکت کارویس با سال ها تجربه در امر خدمات ساختمانی و با ضمانت ۳ ماه در امر نماشویی ساختمان به تمام مشتریان خود این اطمینان خاطر را می دهد که اگر تا مدت سه ماه بعد از انجام عمل نماشویی،  ساختمنشان دچار آلودگی و جرم شد  تیم نماشویی ساختمان خود را برای انجام عمل شستشو و ترمیم دوباره ارسال می کند تا رضایت کلی شما را جلب کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نکات مهم نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر مقالات نماشویی ساختمان کارویس را مطالعه نکرده اید یا وقت مطالعه آن ها را ندارید ما به صورت اجمالی برای شما از تمام نکات مهم و تازه نماشویی ساختمان خواهیم گفت، باید گفت در کار نماشویی ساختمان اکثر افراد بر این باورند زمانی که نمای ساختمانشان دچار هر نوع کثیفی و خرابی شد بهتر است کل نما را تعویض و یا رنگ کنند، که این باور بسیار نادرستی است. شاید این مطلع نبود و یا نداشتن هیچ تبلیغ درست رسانه ای برای نماشویی ساختمان این باور نادرست را در بین مردم قرار داده است، نماشویی ساختمان روشی است که در کمترین زمان و با هزینه بسیار مناسب همان چهره ی زیبای اولیه را نمای ساختمان شما برمیگرداند و حال خوبی را به اهالی ساختمان شما هدیه می کند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

روش ها و دستگاه های نماشویی ساختمان

در کار نماشویی ساختمان بسته به نوع متریال نمای ساختمان شما روش ها و دستگاه های متفاوتی به کار برده می شود که بهتر است قبل از آغاز نماشویی ساختمانتان از آن ها باخبر باشد. ۱) نماشویی با واتر جت : واتر جت یک دستگاه پاشش فشار آب قوی است که برای نما های سنگ،سرامیک،آجر،بتن،سیمان،ترومود به کار برده می می شود ۲) نماشویی تی و ابر : برای نماهایی که نماشویی آن ها از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با ظرافت شستشو بشوند مثل نماهای :شیشه ای، کامپوزیتی ،اچ بی ال، ترموود ۳) نماشویی با سند بلاست: این دستگاه پاشش آب با فشار قوی همراه مواد شوینده است که به آن روش خشن در نماشویی گفته می شود و برای نماهایی با جنس: سنگ،آجر،بتن مورد استفاده قرار می گیرد ۴)اسیدشویی: برای نماشویی ساختمان هایی که جرم و آلودگی زیادی دارند مثلا برای ساختمان هایی که هنگام ساخت  مقداری از مصالح به نما  پاشیده شده و یا در هنگام قیر اندود کردن ساختمان کمی از قیر به نما خورده شده باشد با روش اسید شویی بر طرف خواهد شد که اکثرا برای نماهایی با جنس: سنگ(علی الخصوص گرانیت)، سرامیک و آجر به کاربرده می شود ۵) روش نماشویی ترکیبی: برای نما هایی که متریال های ترکیبی دارند مثل چوب و آجر و یا بتن و سرامیک و…

 

هزینه ها در نماشویی ساختمان

باید گفت هزینه ها در نماشویی ساختمان بر حسب متراژ و جنس بنا و نوع آلودگی های موجود بر روی نما محاسبه می شود و می تواند بازه قیمتی متغیری داشته باشد که بعد از مشاهده عکس نمای ساختمان  و یا بازدید حضوری کارشناسان نماشویی ساختمان به کارفرما گزارش داده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نگاهی تازه به نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در کار نماشویی ساختمان معمولا افراد این تصور را دارند که با شستشوی نمای ساختمانشان بخشی از نما ممکن است دچار آسیب شود اما باید گفت چنینی موردی ممکن نیست مگر اینکه ساختمان شما مدت زیادی  عمل نماشویی و ترمیم را انجام نداده باشد که در این صورت ممکن است در هنگام نماشویی ساختمان بخشی از نما دچار آسیب های کم و یا حتی زیاد شود که این خبر خوبی برای اهالی آن ساختمان نیست زیرا وقتی نما دچار پوسیدگی و خرابی می شود هزینه های تعمیرات بعد از نماشویی هم به ساختمان وارد می شود. اما این تکنیک‌های کلیدی که به ساختمان شما کمترین آسیب را می‌رسانند کدامند؟ بیایید با سیستم‌های پاکسازیJOC ، TORC و سیستم‌های پاکسازی بادی SODA آغاز کنیم. این‌ها روش‌های نماشویی کم‌فشار شامل آب و ساینده‌های ملایم هستند. این‌ها مواد شیمیایی‌ای که آسیبی متوجه سنگ و آجر و ملات کند را ندارند و  برای متصدیان و محیط زیست بی‌خطر هستند. ساینده‌ها مواد معدنی مرغوبی مانند شیشه، کلسیوم کربنات، سدیم بی‌کربنات و حتی می‌توانند پوست گردو  باشند !استفاده از این سیستم های نماشویی ساخمان هنوز مثل استفاده از دستگاه های واتر و واتر سند بلاست رایج نشده است اما اگر در مواردی نیاز به این دستگاه ها احساس شود تیم نماشویی موظف است این دستگاه ها را تهیه و برای شستشوی نمای ساختمان شما به کار ببرد که البته ممکن کمی هزینه های شما را افزایش دهد زیرا اجاره این دستگاه ها سخت و هزینه بر است. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران نماشویی ساختمان شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان هایی که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند:

معمولا در ساختمان هایی که پشت بامشان را قیر اندود می کنند پیش می آید که کمی از این ماده به سطح نمای ساختمان برسد و نمایشان را زشت و آلوده کند و همانطور هم که می دانید پاک کردن قیر کار آسانی نیست و به راحتی زدوده نمی شود. برای نماشویی یا نماشویی ساختمان ای که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند، روشی با بخار آب بسیار داغ به نام DOFF – محفظه بخار آب بسیار‌ داغ کم‌فشار استفاده می‌شود. فشار روی سطحی که باید تمیز شود کم خواهد بود تا به نما آسیبی وارد نشود. چون جت به جای آب از بخار آب استفاده می‌کند، حجم آب استفاده شده کم است و نما زود خشک می‌شود. روش پاکسازی محفظه داغ DOFF  برای پاک کردن خزه و جلبک عالی است زیرا استفاده از مواد شیمیایی سبب می‌شود هاگ سایر گیاهان مجاور هم از بین برود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تکنیک های کلیدی در نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()