نوشته شده توسط : admin

خط کشی پارکینگ  با روش ها و انواع مختلفی به اجرا در می آید.خط کشی پارکینگ خودرو در سه نوع موازی،عمودی،مورب به اجرا در می آید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند و در مکان های به خصوصی اجرا می شوند. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت موازی: این نوع خط کشی پارکینگ در خیابان ها و مکان های عمومی به کار می رود که در این نوع خط کشی پارکینگ خودرو راننده فضای کمتری برای پارک و انتخاب مسیر حرکتی خود دارد. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت عمودی:این خط کشی برای پارکینگ های طبقاتی بیشتر کاربرد دارد و فضای بهتر و بیشتری را به راننده می دهد تا راننده در هنگام ورود و خروج راحت باشد. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت مورب: این نوع خط کشی پارکینگ بیشتر برای پارک ها و مراکز تفریحی کاربرد دارد و با ایجاد نظم هنگام ورود و خروج خطر های کمتری را به برای افرادی که در آن مکان هستند به وجود می آورد، خطوط مورب با زاویه ۴۵ تا ۶۰ متری دیوار هستند.برای اطلاع از تمامی مواردی که برای اجرای امر خط کشی پارکینگ خود به آن احتیاج دارید بهتر است با تیم مشاوران خط کشی پارکینگ کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را در یافت کنید تا بتوانید درست ترین تصمیم را از بابت کار خط کشی پارکینگ خود بگیرید.

 

همانطور که می دانید نبود خط کشی پارکینگ می تواند راه های عبور و مرور در خیابان ها را اشغال کند و در این بین هرج و مرج را در سطح شهر بالا ببرد که این خود می تواند در سطح جامعه مشکلات فراوانی را به وجود بیاورد و موجب آسیب های روانی به افراد شود. اما برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ خط کشی پارکینگ باید در سطح کلان شهر ها با دقت بیشتری به اجرا در آورده شود و طوری که برای هر تعداد خودرو خط کشی پارکینگ به صورت اصولی وجود داشته باشد تا در هنگام پارک کردن خودرو بهم آسیبی وارد نکنند و عبور و مرور راحت تری داشته باشند. اگر بخواهید در بخش های خارجی ساختمان خط کشی پارکینگ را به اجرا در بیاورید باید از سازمان شهرداری منطقه خود اجازه بگیرید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ  را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

انواع خط کشی پارکینگ



:: موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,
:: برچسب‌ها: خط کشی پارکینگ , خط کشی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرکت کارویس در زمینه خدمات ساختمانی و به خصوص بازسازی خانه دارای تجربیات زیادی است و این به دلیل نیم قرن سابقه کاری است که این شرکت در حوزه خدمات ساختمانی و بازسازی خانه ارائه داده است. تجربیات بازسازی خانه شرکت کارویس به دو حوزه صنعتی و شهری تقسیم می شود، در حوزه شهری که خود شامل دو بخش اورگان های دولتی و اورگان های غیر دولتی است که در بخش اورگان های غیر دولتی سابقه بازسازی کافی شاپ،منازل مسکونی ،برج های بیش از یازده طبقه را داشته و با تیم مهندسین معمار خود که از دانشگاه های معتبر فارق التحصیل شده اند آمادگی ارائه تمامی خدمات ساختمانی در بخش های بازسازی خانه،دکوراسیون داخلی ساختمان را دارد و از صفر تا صد همراه شما است تا با توجه به سلیقه شخصی شما و در نظر گرفتن نیاز های تمام اعضای خانواده بازسازی را به اجرا در آورد و رضایت تمام کمال شمارا جذب کند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

تعداد نفرات کارگران و مدت زمان بازسازی خانه

در هر پروژه بر حسب متراژ و میزان عملیاتی که باید به اجرا در آورده شود مدت زمان بازسازی خانه متغیر خواهد بود اما مثلا در مراکز فروش که بیشتر از یک ماه نمی تواند تعطیل باشند و اگر مدت زمان بازسازی بیشتر شود می تواند یک ضرر مال به آن مجموعه  بزند طوری برنامه ریزی می شود که بر آن اساس تعداد کارگران و کارشناسان را بر حسب در خواست کارفرما زیاد  می شوند،که در مدت کوتاه تری بازسازی ساختمان این نوع مجموعه ها اجرا شود. باید این نکته را در نظر داشت که  بازسازی ساختمان هایی با متراژ بالا مثل برج  ها و مجموعه های بزرگ خرید و فروش از یکماه تا ۴ الی ۵ ماه به طول می انجامد اما این می تواند برحسب نیاز و در خواست کارفرما متغیر باشد و به همین نسبت میزان هزینه های آن هم دستخوش تغییر خواهد شد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تجربیات شرکت کارویس در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی خانه , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سنگ تراورتن جزو سنگ های مصنوعی است که از ناخالصی هایی همچون رسوبات غار ها به وجود می آید. اما نماشویی این نوع سنگ به چه صورت؟ دغدغه اصلی کارفرمایان این است که هنگام نماشویی ساختمان این نوع نما دچار آسیب نشود. باید گفت سنگ تراورتن جزو سنگ های مصنوعی مرغوبی است که با توجه به مقاومت بالایی که دارد حتی با فشار آب قوی در حین نماشویی نیز هیچ گونه آسیبی نمی بیند. مواد شوینده برای نماهای سنگی هیچ گونه خطری ایجاد نمی کند و بلکه باعث ماندگاری هر چه بیشتر نمای ساختمان می شود.

 

بهترین روش برای نماشویی سنگ تراورتن

نمای سنگ تراورتن با روش واتر جت و واتر سند بلاست به همراه مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر نماشویی می شود. این نوع نما بعد از نماشویی تا یک سال پاکیزه می ماند. اگر بخش هایی از سنگ دچار شکستگی و یا ترک شد بهتر است با تعویض سنگ و یا پیچ رولپلاک که توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در می آید ساختمان ترمیم شود و به زیبایی اولیه خود برسد.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای تراورتن

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگی با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای سنگ تراورتن از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

نکات و لزومات امر نماشویی ساختمان

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ تراورتن را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی سنگ تراورتن



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سبک های پایه در بازسازی خانه شامل دو نوع سبک است۱)سبک مدرن ۲)سبک سنتی که هر کدام دارای زیر شاخه های زیادی هستند. بازسازی خانه در هر دوره و با توجه به نیاز ها و پیشرفت روز افزون تکنولوژی مدام در حال تحول است، در بخش سبک های مدرن در بازسازی خانه زیر شاخه ها بدین صورت هستند: سبک پست مدرن، سبک فوتوریسم، سبک پارامتریک، سبک کیهانی (غیر خطی) و… در بخش سبک های سنتی در بازسازی ساختمان زیر شاخه ها بدین صورت هستند: گوتیک،کلاسیک، مصر باستان، ژاپنی، پهلوی، اسلامی و… که همه این ها در زمان های خود معماری و بازسازی خانه را دچار تغییر و تحولات فراوانی کرده و تاثیر زیادی بر نوع نقش ساختمان های آن دوره ی زمانی گذاشته اند.

 

سبک شخصیت پردازی

شاید یکی از نکاتی که طراح باید بداند این است که در بازسازی به سبک شخصیت پردازی اول باید به صورت روانشناسانه آن کارتون و یا فیلم را به دقت نگاه کرد و تمام نکات را یادداشت برداری کرد تا بتوان با دید درست تری به طرحی برای بازسازی خانه رسید. برای بازسازی خانه باید طی یک جلسه با مهندسین معمار و مهندسین اجرایی تمام نقطه نظر هایی که می خواهید برای ساختمانتان اعمال شود را لحاظ کنید و اینکه از چه سبک ها و رنگ هایی در نظر دارید که در ساختمانتان به کار برده شود. این جلسه قبل از بازسازی خانه بسیار مهم است و اگر شرکت معماری ای که با آن شروع به کار کرده اید این پیشنهاد را ندادند باید شما برای این جلسه پافشاری کنید زیرا ممکن است در پایان کار بازسازی شما از نتیجه راضی نباشید و نوع بازسازی خانه با سلیقه شما اصطلاحا جور نباشد.

 

 سبک سورئال یا فرا واقعی در بازسازی خانه

برای افراد خاص پسند همیشه راه هایی هست تا با بازسازی خانه بتوانند محل زندگی خودشان را به آن سبکی که می خواهند بازسازی کنند. بسیاری از افراد هستند که که با سبک های هنر آشنایی ندارند اما دلشان می خواهند محیطی که در آن زندگی می کنند به گونه ای بازسازی شود تا با بقیه ساختمان ها متفاوت باشد و بتواند یک جلوه خاص را به وجود آورد، بیایید از سبک فرا واقع گرایی آغاز کنیم سبکی که در همه ابعاد هنری از نقاشی تا معماری و بازسازی خانه نفوذ کرد و توانست در مدت کوتاهی باعث حیرت مردم شود،سبک فرا واقع گرایی یا سورئالیسم سبکی که از خواب های ما نشأت می گیرد جایی که هیچ دلیلی برا هیچ کاری وجود ندارد و همه چیز به صورت پیچیده ای به هم می آمیزد. شاید در معماری و بازسازی خانه به وجود آوردن یک رؤیا و بازسازی آن کار بسیار سختی باشد اما شدنی است همان طور که فرانک گری توانست با این سبک حیرت بسیاری از افراد را بر انگیزد. سبک سورئال از جمله سبک هایی است که شاید تعداد کمی از افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کند اما دیدن این سبک چه در معماری و بازسازی و چه در نقاشی همیشه باعث شگفتی مردم شده به طوری که برای دیدن آن ها همیشه هیجان زده هستند. سبک سورئال در معماری و بازسازی خانه می تواند از نقاشی های قرن ۲۰ میلادی الهام بگیرد زیرا در این دوره این سبک پیشرفت بسیار زیادی کرد و با خلاقیت افرادی مثل سالوادور دالی و رنه مارگاریت به اوج خود رسید. رنگ های این سبک در بازسازی  خانه می توانند ترکیبی از رنگ های گرم باشد تا نگاه را بیشتر به سمت خودش بگرداند و جلب توجه بیشتری کند.

 

سبک فول لاکچری در بازسازی خانه

بازسازی خانه با توجه به سلایق و نیاز های اشخاصی که در آن ساختمان زندگی می کنند به اجرا در می آید،مثلا زمانی که افراد ساکن در یک ساختمان بخواهند بازسازی را طوری به اجرا در بیاورند که ساختمانشان اشرافی گونه به نظر بیاید تیم بازسازی باید از سبک بازسازی فول لاکچری استفاده کنند. اما بازسازی فول لاکچری چیست؟ باید گفت در بازسازی فول لاکچری یک  سری الگو های ثابت وجود دارد که در این بخش از مقالات بازسازی کارویس به آن می پردازیم. در بازسازی فول لاکچری باید از هر وسیله ای با رنگ طلایی یا سفید استفاده کرد.از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده کردن از نقاشی های دوره رنسانس در سقف و یا بخشی از ساختمان است.مبلمان کلاسیک،لوستر های بلوری،آینه های بزرگ و قدی،مجسمه هایی برنزی و یا نقره ای در بازسازی و دکوراسیون داخلی یک ساختمان فول لاکچری باید وجود داشته باشد. کف ساختمان هایی که بازسازی فول لاکچری دارند بهتر است سنگ مرمر باشد تا زیبایی ساختمان بیشتر به چشم بیاید. در سرویس بهداشتی و حمام باید از شیرآلات به روز و مدرن با رنگ های طلایی، استیل براق و سفید استفاده کرد.ایجاد اتاق کار یا اتاق سینما در صورت وجود اتاق اضافی نیز می تواند در بازسازی این نوع ساختمان ها به چشم بیاید. پرده هایی با رنگ مخمل قرمز و یا سفید با نقش های طلایی کلاسیک می تواند در جلوه فول لاکچری و بازسازی مجلل فضای داخلی یک ساختمان متأثر باشد. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی فول لاکچری یک ساختمان کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی خانه خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

سبک های جالب در بازسازی خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باید گفت خط کشی پارکینگ در شهر هایی که تراکم جمعیت زیاد است باید به طور دقیق تری و با اجازه مستقیم شهرداری به اجرا در آورده شود تا خدایی ناکرده مشکلاتی را برای اهالی به وجود نیاورد. در کلان شهری همچون تهران باید خط کشی پارکینگ در نزدیکی پارک ها، دانشگاه ها و تمام اورگان های دولتی به اجرا در آید تا بی نظمی در آن مکان ها باعث ایجاد ترافیک های سنگین و در پی آن آلودگی و کلافگی مردم نشود. خط کشی پارکینگ از آن دست خدمات ساختمانی است که باید تابع قوانین به اجرا در آورده شود در غیر این صورت توسط مراجع قانونی پی گیری می شود و عواقب ناخوشایندی را برای عومل اجرایی و تیم خط کشی پارکینگ در پی خواهد داشت. همانطور که شاید دیده باشید اکثر پارکینگ ها و پارکینگ های طبقاتی پولی هستند که به نسبت امنیتی که برای ماشین ها ایجاد می کنند منطقی به نظر می رسد.

 

هزینه های خط کشی پارکینگ چگونه محاسبه می شود؟

دغدغه بسیاری از افرادی که می خواهند خط کشی پارکینگ را به اجرا در بیاورند این است که هزینه ها به چه صورت محاسبه می شود و آیا هزینه ها برای ایجاد یک فضای مشخص برای ماشین ها به صرفه در می آید یا نه. که در این باره تیم متخصص کارویس به شما این نوید را می دهد که خط کشی پارکینگ شما را با بروز ترین روش ها و با هزینه منطقی و به صرفه اجرا کند و رضایت تمام کمال شما را جلب کند. اما عواملی هزینه های کلی را مشخص می کند شامل:

 

۱)دستمزد کارشناس خط کشی پارکینگ که برای هر متر مربع با عرض ۱۰ سانتی متر حدودا ۲۰ هزار تومان است.

 

۲)هزینه رنگ مصرف شده که به نسبت قیمت روز رنگ تعیین می شود.

 

۳)دستگاه های خط کشی که به صورت روزانه توسط تیم خط کشی پارکینگ اجاره می شود و به نسبت میزان کار مصرفی و متراژ کار محاسبه می شود.

 

تمام این عوامل بر هزینه ی کلی کار تأثیر گزار خواهد بود. اما این نکته را باید متذکر شد که هر شرکتی که خدمات خط کشی پارکینگ را ارئه می دهد تعرفه ها و هزینه های مشخص شده ای را برای خود خواهد داشت.

 

خط کشی پارکینگ برای مدارس و دانشگاه ها

بسیاری از مدارس و دانشگاه ها هستند که در فضای داخل حیاط برای معلمان و اساتید خط کشی پارکینگ را به اجرا در می آورند تا معلمان دغدغه پارک کردن خودرو های خود را نداشته باشند اما بسیاری از مدارس نیز هستند که با وجود فضای کم در داخل حیاط این امکان را ندارند که در حیاط خودرو های خود را پارک کنند و باید در فضای بیرون از مدرسه این کار را به اجرا دربیاورند.در فضای بیرون از مدرسه می توان با اجازه مستقیم از شهرداری مکانی را تعیین کرد برای  جایگاه خودرو های معلمین و اساتید تا این دغدغه را نداشته باشند که ممکن است جای پارک برای آن ها به وجود نیاید. شرکت کارویس برای مدارس و دانشگاه ها تعرفه هایی قرار داده است تا با بهترین روش و در کمترین زمان کار خط کشی پارکینگ این مکان ها به اجرا در بیاید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ  را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

خط کشی پارکینگ در تهران



:: موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,
:: برچسب‌ها: خط کشی پارکینگ , خط کشی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نمای آجر سه سانت در نمای ساختمان هایی که در گذشته ساخته می شدند بیشتر به کار می رفت.نماشویی این نوع نما باید به صورت کاملا تخصصی و با افراد با تجربه به اجرا در بیاید زیرا اگر از مواد شوینده نامرغوب در نماشویی این نوع نما استفاده شود می تواند رنگ نما را از بین ببرد و نما از آن حالت یکدستی بیفتد. بسیاری از افرادی که دارای نمای ساختمانشان از جنس آجر است این تصور را دارند که بعد از نماشویی نما سفیدک و شوره می زند اما باید با روش های نوین نماشویی ساختمان هیچ گونه آسیبی به نما وارد نمی شود.

 

روش های نماشویی آجر سه سانتی

برای نماشویی نمای آجر سه سانتی از روش های سخت استفاده می شود. روش های سخت در نماشویی ساختمان شامل نماشویی با دستگاه های همچون واتر جت و واتر سند بلاست است که با پاشش فشار قوی آب به ساختمان به همراه مواد شوینده پر قدرت همچون سیلیس سطح نما را از هر گونه آلودگی پاک می کند.باید گفت در این روش باید کارشناس نماشویی تخصص بسیار بالایی داشته باشد تا خدایی ناکرده بخشی از آجر نما لب پر نشود و جلوه زشتی پیدا نکند. توصیه کلینیک ساختمانی کارویس به شما این است که از افرادی که دارای مدارک بین المللی کار در ارتفاع هستند برای نماشویی ساختمان خود استفاده کنید.

 

هزینه ها برای ساختمان با نما آجر سه سانتی

قیمت نماشویی ساختمان با نمای آجری با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای آجر سه سانتی از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

پوشش و عایق بندی بعد از نماشویی

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند. رزین و نانو طیف قیمت های بسیار زیادی دارند اما به طور حدودی از متری ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان می تواند به اجرا در بیایند.

 

نکات نماشویی ساختمان

 

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای آجری را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای آجر سه سانتی



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نمای چوبی که اغلب با برند ترموود در نمای ساختمان ها به کار می رود جزو آن دسته از نماها است که باید به روش ساده نماشویی شود البته همانند نماشویی ساختمان با نماهای کامپوزیت و شیشه تنها با روش دستی و با تی و ابر به اجرا در نمی آید. در نماشویی این نوع نما باید دقت بسیار زیادی کرد تا این نوع نما دچار آسیب های سطحی و پوسیدگی نشود. کلینیک ساختمانی کارویس برای کسانی که نمای چوبی دارند و از خراب شدن آن موقع نماشویی ساختمان می ترسند این نوید را می دهد که با  به کار بردن بهترین متد ها روز دنیا نه تنها باعث دفع آلودگی از نمای ساختمان شما می شود بلکه با روش های درست نماشویی ساختمان موجب مقاوم شدن و عدم آسیب پذیری ساختمان می شود.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای چوب

همانطور که گفتیم نماشویی نمای چوب باید با روش های ساده به اجرا در آورده شود. برای نماشویی ساختمان با نمای چوبی باید با استفاده از دستگاه واتر جت اول سطح نما شستشو شود و این نکته را باید متذکر شد که هیچ گونه مواد شوینده ای نباید به سطح نما زده شود زیرا نمای چوبی دارای حساسیت بسیار بالایی است که اگر مواد شوینده به سطح آن برخورد کند می تواند نما را دچار پوسیدگی کند.

 

لزومات امر نماشویی

 

در کار نماشویی ساختمان با نمای چوبی حساسیت های زیادی وجود دارد، یک اینکه نماشویی ساختمان باید در  یک روز آفتابی انجام بگیرد زیرا نمای چوبی باید خیلی سریع خشک شود اما چرا؟ اگر از چوب های با ضخامت پروفیل کمتر در ساختمان استفاده شود ممکن است به پوسته ساختمان کمی آسیب وارد کند و این در مدت طولانی خودش را نشان می دهد اما راه کاری که شرکت کارویس برای شما انجام می دهد این است که پس از نماشویی ساختمان از مواد نگه دارنده روی نمای چوبی استفاده شود، از جمله رزین و روغن جلا ی مخصوص که باعث بهتر و زیبا تر ماندن نمای شما می شود که در این صورت نمای سازه شما تحت تاثیر شرایط جوی و محیطی آسیبی نخواهد دید.

 

هزینه های نماشویی یک ساختمان چوبی

هزینه ی نماشویی ساختمان با نمای چوب می تواند به نسبت ابعاد ارتفاع و عرض ساختمان اندازه گیری شود. نماشویی ساختمان با نمای چوبی می تواند از هر متر مربعی ۵ تا ۱۲ هزار تومان به اجرا در بیاید که این نیز به نسبت متراژ و آلودگی های موجود بر روی سطح نما می تواند اندازه گیری شود.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای چوب

 

برای اینکه برای مدت طولانی بتوانید نمای ساختمانتان را پاکیزه ببینید باید از پوشش های عایق بعد از نماشویی ساختمان استفاده کنید.پوشش های بعد از نماشویی شامل مواد نانو و رزین کاری است که می تواند تا مدت طولانی باعث نفوذ ناپذیر بودن نما در مقابل آلودگی های مختلف بشود. قیمت پوشش بعد از نماشویی ساختمان به صورت تقریبی برای هر متر مربع ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی با چوب را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای چوب



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی حمام،در ذهن بسیاری از مردم بطور کلی یک تعمیرات اجباری و هزینه بر است به طور مثال اکثر ما فکر می کنیم تا زمانی که شیر آلات حمام ما سالم هستند یا تا وقتی که لوله های ما آب یا نم نمی دهند حمام ما نیاز به بازسازی ندارد  و این معمولا به خاطر طرز فکری است که نسبت به کار بازسازی خانه داریم .اما برای داشتن یک حمام زیبا تیم های بازسازی ای هستند که این کار به ظاهر بی ارزش و زمان بر را با نهایت مهارت و دقت و بدون آسیب رساندن به الباقی مکان های ساختمان اجرا می کنند.در واقع بازسازی حمام عالی و بدون نقص را نمی توان از روی ظاهر  قضاوت کرد. زیرا همانطور که می دانیم سلیقه ی افراد با هم متفاوت است و زیبایی ظاهری از نظر هر کس با توجه به سلیقه آن شخص معنی می شود. بازسازی حمام همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در چشم اکثر انسان ها کمی ترسناک به نظر می آید اما تیم بازسازی ساختمان کارویس با یک برنامه ریزی دقیق و یک پلان عالی با توجه به متراژ ساختمان شما و از همه مهمتر بازسازی حمام با توجه به سلیقه شما از صفر تا صد در کنار شما است و بازسازی حمام خانه شمارا با بروز ترین روش ها به اجرا در خواهد آورد و به شما این اطمینان را می دهد که در پایان کار از نتیجه رضایت کامل را داشته باشید.

 

شما برای بازسازی حمام تان ایده های مختلفی را می توانید از طریق جستجو در اینترنت با مشورت با تیم های بازسازی ساختمان که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند و یا با مراجعه به مغازه ها یا فروشگاه هایی که وسایل مورد نیاز بازسازی حمام شمارا می فروشند در ذهنتان به یک جمعبندی کلی برسید و بدانید از بازسازی خانه خود چه چیزی را دقیقا می خواهید اما نکته مهم اینجاست که شما بازسازی حمام را نه تنها برای داشتن راحتی بیشتر بلکه برای تغییر ظاهر حمام تان با سلیقه شخصی که دارید باید در نظر بگیرید که این نیاز به یک تیم حرفه ای بازسازی ساختمان دارد تا راه کار های مناسب را به شما ارائه دهد.

 

در بازسازی حمام شما همانقدر که طراحی مهم است خواسته ی شما نیز اهمیت دارد. مثلا استفاده کردن از کابین دوش یا وان؟ قرار دادن سرویس بهداشتی فرنگی در حمام یا برداشتن آن؟از چه نوع کاشی برای کف و دیوار استفاده شود؟ باید گفت یک معمار که کار بازسازی ساختمان شما را به اجرا در می آورد باید با در نظر گرفتن خواسته ها و سلایق تمام افراد ساکن در خانه طرحی را به اجرا در بیاورد که بعد از اتمام بازسازی حمام رضایت تمام اهالی خانه جلب شود. نکته ای که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید این است بازسازی حمام باید به گونه ای باشد که زیبا جلوه کند و نیز از نظر کاربردی نقص های قبل از بازسازی آن برطرف شده باشد و بتواند احساس راحتی و آرامش را برای تمام اهالی فراهم آورد.

 

قدم اول برای شروع کار بازسازی حمام این است که شما تصمیم قطعی و شفافتان را راجع به میزان هزینه ای که می خواهید بکنید و نوع طرحی در نظر دارید بگیرید.این که شما چه نوع رنگبندی ای دوست دارید بسیار اهمیت دارد،مثلا می خواهید از رنگ های پاستل یا مات یا رنگ های روشن استفاده کنید. اینکه هزینه ها و سلایق شما بدین گونه است که بخواهید از جکوزی استفاده کنید و یا وان معمولی و شیک می تواند خواسته شما را راضی کند.در دنیای معماری و بازسازی حتی بخش بازسازی حمام سبک های متنوعی وجود دارد که به صورت کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند یکی سبک مدرن و دیگری سنتی و در چند سال اخیر سبکی به وجود آمده که آن را تلفیقی می گویند که ترکیبی است از دو یا چند نوع سبک دیگر که با شناخت هر کدام از این سبک ها می توانید بهترین سبک را برای بازسازی حمام خانه خود استفاده کنید.بسیاری از افراد می خواهند بدانند چه رنگی می تواند برای بازسازی حمام مناسب باشد؟ پاسخ که بیشتر خواهید شنید این است که بدون شک رنگ های سرد همچون سفید خواهد بود و دلیل اصلی این امر هماهنگی رنگ سفید با تمام رنگ ها است مثلا وقتی در رنگ سفید از سایه های آبی یا سبز روشن استفاده می شود می تواند احساس آرامش بیشتری را به کل فضا ببخشد.

 

اگرچه ایده ها و سبک های بازسازی حمام  با توجه به سلایق شخصی هر فرد متفاوت است اما سبک ها و ایده های کلیشه ای زیادی وجود دارد که اکثر افراد آن ها را دوست دارند که ما برای شما چند نمونه از سبک های بازسازی حمام را خواهیم گفت:

 

 

بازسازی حمام با سبک تلفیقی: این سبک برای کسانی است می خواهند طرح سنتی و مدرنیته را با هم داشته باشند و می خواهند طرح کلی از هیچ الگوی از پیش تعیین شده ای به وجود نیاید. در این سبک خلاقیت هنرمند و معمار بازسازی بسیار اهمیت دارد تا بتواند بنا به خواسته کارفرما بازسازی حمام را به اجرا در بیاورد.

 

بازسازی حمام با سبک مینیمال: در این سبک سادگی پر اهمیت ترین موضوع است. همه عناصر باید به گونه ای ساده انتخاب و در کنار یکدیگر قرار گیرند.  در این سبک رنگ ها باید سفید و خنثی باشند.

 

 

بازسازی حمام با سبک مدرن:  حمام های مدرن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی هستند.با این وجود هرگز از روند دنیای امروزی و پیشرفت تکنولوژی عقب نیفتاده اند.

 

بازسازی حمام با سبک سنت هر کشور:  این سبک همانطور که از اسمش نیز پیدا است به عنوان سبک سنتی کشوری که در آن زندگی می کنید شناخته می شود.در این سبک معمولا از رنگ بندی هایی با تناژ گرم استفاده می شود و استفاده از گل های رنگارنگ شیوه مختص به این سبک در بازسازی حمام است. معمولا در این مدل از بازسازی حمام استفاده از بامبو، گل های رنگی با رنگ غالب بژ حائز اهمیت است و وقتی در این محیط قرار بگیرید حس تازگی همانند بودن در دل طبیعت یک روستا به شما دست می دهد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی حمام



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با توجه به میزان مقاومت و زیبایی نمای سنگی و تنوعی که دارد اکثر نماهای ساختمانی از جنس سنگ هستند. اما برای نماشویی ساختمان هایی از جنس سنگ مرمر چه باید کرد؟ در نماشویی ساختمان بسته به اینکه جنس سنگ چیست و از چه نوعی است با روش ها و دستگاه های متفاوتی عمل نماشویی به اجرا در می آید. سنگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند،سنگ های طبیعی و مصنوعی. یکی از سنگ های طبیعی سنگ مرمر است و به دلیل جلوه زیبایی که در نمای ساختمان های زیادی به کار می رود.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

نمای سنگ مرمر با روش واتر جت و واتر سند بلاست به همراه مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر نماشویی می شود. این نوع نما بعد از نماشویی تا یک سال پاکیزه می ماند. سنگ مرمر دارای مقاومت بسیار زیادی هستند اما اگر بخش هایی از سنگ دچار شکستگی و یا ترک شد بهتر است با تعویض سنگ و یا پیچ رولپلاک که توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در می آید ساختمان ترمیم شود و به زیبایی اولیه خود برسد.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگی با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ مرمر را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
دغدغه بسیاری از کارفرمایان این است که نمای شیشه ای خود را چگونه می توانند نماشویی کنند که آسیبی به آن وارد نشود، با توجه به اینکه در تمام نماهای ساختمانی از شیشه برای بخش های پنجره یا راهرو استفاده شده است نماشویی با نمای شیشه بسیار حائز اهمیت است. نماشویی ساختمان برای نمای شیشه ای با توجه به ظرافتی که نمای شیشه ای دارد با روش ساده به اجرا در آورده شود.نماشویی نمای شیشه باید با ظرافت و دقت بسیار زیادی به اجرا در آورده شود زیرا نمای شیشه اگر با مواد شوینده پر قدرت شستشو شود آسیب های بسیار زیادی می بیند و خط و خش های بسیار زیادی می بیند.
 
روش های نماشویی ساختمان با نمای شیشه
نماشویی ساختمان برای نمای شیشه ای باید با واتر جت در مرحله اول و بعد تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت به اجرا در آورده شود. مواد شوینده ای که برای نمای شیشه ای استفاده می شود شیشه پاکن،مواد شوینده چند منظوره است، باید گفت اگر در نماشویی ساختمان با نمای شیشه از مواد شوینده با قدرت زیاد تر استفاده شود می تواند بر نما خط و خش ایجاد کند و نما را دچار آسیب کند.
 
ربات نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای
نماشویی ساختمان برای نمای شیشه ای با مشکلات فراوانی چون هزینه بر بودن و خطرات فراوان انسانی روبه رو بوده و به همین دلیل جدیدا مخترعین رباتی را اختراع کردند که کار نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای را راحتر می کند و به هر چه بهتر کردن نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای کمک می کند. این دستگاه مکانیزه به دلیل داشتن فیلتر، املاح آب را می گیرد و لکه ای در سطح شیشه باقی نمی گذارد از همه مهمتر اینکه به کیفیت نمای شیشه ای هیج آسیبی نمی رساند، این ربات ها با گیربکس بسیار دقیق و کنترل هوشمند باعت بهترین عملکرد موقع اجرای نماشویی ساختمان می شوند.
 
هزینه ها در نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای
در این باره باید گفت قیمت نهایی و دقیق  نماشویی ساختمان با نمای شیشه ایی هنگامی بر آورد می شود که میزان آلودگی ها و متراژ بنا توسط متخصصین نماشویی ساختمان بر آورد  شود، از دیگر عوامل که بر قیمت نهایی نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای تاثیر میگذارد میزان ارتفاع بنا، به کار بردن راپل یا داربست و نوع شیشه ای که به کار برده شده در نما است که همگی بر قیمت نماشویی ساختمان تاثیر بسزایی دارد و نکته جالب توجه این است که به دلیل شکنندگی نمای شیشه ای و حساسیت کارکردن با آن نباید با روش های خشن چون نماشویی با دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست انجام بگیرد و ساختمان به صورت کامل باید با دقت و به روش دستی انجام گیرد و به همین دلیل وقت زیادی را می طلبد که همین قیمت کارگرانی که در این پروژه همکاری میکنند را زیادتر میکند و این یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت در نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای میشود.قیمت حدودی نماشویی ساختمان بر هرمتر مربع از نمای شیشه ای حدودا بین ۵ تا ۱۲ هزار تومان می توان برآورد زد. که این بستگی به میزان آلودگی ها و عرض و ارتفاع بنا محاسبه می شود.
 
کار شناسان کارویس با تیم مجرب و آموزش دیده خود در کمترین زمان ممکن نماشویی ساختمان شما را با بهترین روش ها و پیشرفته ترین دستگاه ها انجام خواهد داد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین خواهد کرد و زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه و ساختمان شما هدیه می کند.
 


:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()