نوشته شده توسط : admin

سیمان سفید ترکیبی از آهک و رس است ، برای نماشویی این نوع نما باید از روش های خاصی استفاده کرد تا به سطح سیمان آسیبی وارد نشود.نمای سیمانی دارای مقاومت بالاتری است نسبت به نماهای کامپوزیتی و شیشه ای و برای نماشویی ساختمان این جنس از نما از روش های سخت نیز استفاده می شود. برای شستشوی نما با توجه به نوع جنس نمایی که به کار رفته شده است روش نماشویی ساختمان متفاوت خواهد بود. سیمان در دو نوع سیاه و سفید در بر روی نمای ساختمان به کار می رود.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید با روش سخت به اجرا در می آید. همه نماهای ساختمانی با دو روش نماشویی می شوند یکی روش سخت است که با دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست و با مواد شوینده پر قدرت به اجرا در می آید و برای نماهای سیمانی،سنگی،آجری و بتنی به کار می رود دیگری روش ساده در نماشویی ساختمان با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت به اجرا در می آید و برای نماهای شیشه ای،کامپوزیتی، اچ پی ال،ترموود به کار می رود.باید این نکته را متذکر شد که اگر جنس سیمان استفاده شده از نوع مرغوبی نباشد از مواد شوینده ای همچون سیلیس در نماشویی این نوع نمای نباید استفاده ای شود زیرا ممکن است آسیب های بسیار جدی به سطح نما بزند.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.هزینه پوشش و عایق کاری بعد از نماشویی ساختمان برای هر متر مربع از ۲۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان می تواند باشد.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

 

قیمت نماشویی ساختمان برای نماهای سیمان بسته به ابعاد و اندازه های کلی نمای ساختمان و میزان آلودگی های موجود بر روی نما می تواند متغیر باشد. اگر میزان آلودگی ها بر سطح نما زیاد باشد باید از مواد شوینده پر قدرت همچون سیلیس و دیسکلر برای از بین بردن تمام آلودگی های موجود بر روی نما استفاده شود که این خود هزینه های نماشویی را کمی بالاتر می برد. به صورت تقریبی برای هر متر مربع از نمای ساختمان از ۵ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان می تواند باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ بادبر یا قیچی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این بخش از مقالات بازسازی ساختمان کارویس نگاهی داریم به ۶ نمونه از بازسازی حمام و راه کار هایی که می تواند بازسازی خانه مارا بهتر از قبل کند. آیا تا به حال به کابینت های حمام و محصولات تزئینی که در حمام به کار می رود دقت کرده اید؟ در اینجا ۶ نمونه جالب از بازسازی حمام و نوع وسایلی که می تواند برای بازسازی حمام کاربردی تر باشد به شما نشان خواهیم داد که مطمئنا بعد از دیدن این عکس ها عاشقشان می شوید.مثلا در این مدل از بازسازی حمام که با کاشی های مرمر مشکی پوشیده شده و از کابینت هایی با رنگ متضاد استفاده شده و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.شاید از نظر بسیاری از افراد که مکان کمتری در بخش حمام خود دارند اینطور به نظر بیاید که استفاده از کابینت در بازسازی حمام می تواند بخش زیادی را بگیرد و حمام را کوچکتر جلوه دهد اما باید گفت معماران بازسازی ساختمان به این نتیجه رسیده اند استفاده از رنگ های روشن و یا متضاد همچون نمونه زیر می تواند فضا را باز تر جلوه دهد و مکان های بیشتری را برای قرار دادن وسایل به وجود آورد.

 

در این نمونه با توجه به در نظر گرفتن جزئیات برای بازسازی حمام،می بینیم که تزئینات با دقت و ظرافت به بهترین شکل در کنار هم قرار گرفته اند . مثلا کابینت زیر روشویی به صورتی طراحی شده است که کاربردی باشد و نیز فضاهای که احتیاج داریم را در اختیارمان قرار دهد و زیبایی و ظرافت خود را حفظ کند.

 

این نمونه از بازسازی حمام که می بینید جزو بازسازی هایی که فضا را بازتر و جا دار تر جلوه می دهد.معمولا در این نوع طرح از رنگ های روشن استفاده می شود و درکنار رنگ های روشن از وسایل تزئینی با رنگ های زنده استفاده می شود،مثلا در این نوع بازسازی حمام با استفاده از وسایل جانبی و تزئینی با رنگ قرمز توانسته فضای چشم نواز تری را به وجود بیاورد.همچنین از این مدل آینه ها می توان به عنوان جای وسایل نیز استفاده کرد و چون به صورت مخفی هستند کمک می کنند که حمام مرتب تر جلوه کند.این مدل بازسازی بیانگر این است که از مدل کابینت حمام گرفته تا نوع نورپردازی و استفاده از گلدان های تزئینی تا چیدمان راف های استفاده شده نمونه ای از بازسازی حمام است که دارای بازسازی بسیار خاص است که بدون شک می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر ذهن شما و مهمان هایتان داشته باشد و این نوع طراحی و بازسازی احساس خوبی را به تمام اهالی هدیه دهد.

 

بازسازی حمام هم مگه میتونه انقدر زیبا باشه؟ این مدل از بازسازی حمام دقیقا از همان نوع از بازسازی است که بعد از دیدن آن این سوال را از خودتان کرده اید.این مدل از بازسازی حمام با استفاده از وال هنگ ست کردن رنگ های روشویی با سرویس جزو نموه هایی است که به خوبی با در نظر گرفتن و دقت کردن به تمام جزئیات توانسته حمامی با کیفیت بالا و شیک و چشمگیر به وجود بیاورد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

۶ نمونه جالب بازسازی حمام



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بعد از گذراندن یک روز طولانی و پر مشغله به یک اتاق خواب آرامشبخش و راحت و امن نیاز خواهیم داشت برای استراحت و تجدید قوا برای شروع یک روز جدید ، بنابراین بازسازی اتاق خواب یکی از راه های دلنشین کردن آن است . بازسازی اتاق خواب شامل المانها یی چون رنگ دیوارها و تزیینات داخلی و کفپوشها و … میشود در ادامه بازازی انواع اتاق خواب را بررسی خواهیم کرد

 

بازسازی اتاق خواب کوچک 

درسته که فضای کوچک اتاق خواب برای ما محدودیت ایجاد میکند اما با به کار گیری ایده های هوشمندانه در بازسازی اتاق خواب های کوچک می توان هر محیطی را کاربردی تر کرد. در بازسازی اتاق خواب های کوچک استفاده از رنگ های روشن و شفاف مثل سفید مایل به خاکستری یا کرم فضای اتاق رو دلباز تر میکند. بهتر است در بازسازی اتاق خواب های کوچک بعد از استفاده از رنگهای روشن برای دیوار ها  به منظور جلوگیری از یکنواخت شدن فضای اتاق ازکفپوش هایی با طرح ساده و مدرن استفاده کنید. نکته دیگری که در بازسازی اتاق خواب کوچک باید به آن توجه کرد  این است که سقف اتاق را کاملا سفید کنید تا  سقف بلند تر به نظر بیاد . اگر امکان باز سازی پنجره های اتاق خواب وجود داشته باشد بابزرگتر کردن پنجره های اتاق فضا بزرگتر به نظر میاد البته اگر امکان بازسازی پنجره ها نباشد پرده ها را بلند تر از ارتفاع اصلی پنجره ها انتخاب کنید و چوب پرده ها رو در نقطه ای نزدیک به سقف انتخاب کنید

 

بازسازی اتاق خواب مدرن 

بازسازی اتاق خواب مدرن باعث جذاب تر شدن و هرچه زیباتر جلوه دادن اتاق خواب  شما خواهد شد .  بازسازی اتاق خواب مدرن با طراحی و تزیین خلوت و ساده ، طراحی سقف و نورپردازی کف صورت می گیرد و نکته ای که در بازسازی اتاق خواب یا کل منزل باید به آن توجه کرد این است که هرچه طیف رنگی دیوارها به سمت رنگهای تیره بره فضا شیک تر شده و هرچه طیف رنگی به سمت رنگهای روشن بره فضا دلباز تر می شود . در بازسازی اتاق خواب مدرن شکل ظاهری تخت خواب و همچنین محل قرارگیری آن استفاده از المان های تزیینی و کاغذ دیواری های طرح دار نیز در مدرن شدن فضای اتاق موثرند

 

بازسازی اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر بزرگترین اتاق خواب خانه است که مجهز به سرویس بهداشتی و حمامی مجزا است. با بازسازی اتاق خواب مستر این امکان را به اتاق خود می دهیم که به فضایی مناسب برای گذراندن اوقاتی لذت بخش تبدیل شود. وبتوانیم زمان بیشتری را در اتق خواب خود سپری کنیم در بازسازی اتاق خواب مستر باید فضایی را نیز  برای مطالعه اختصاص دهیم

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد

 

بازسازی انواع اتاق خواب خانه



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نمای کامپوزیتی جزو معدود نماهایی است که در هنگام نماشویی باید با دقت و ظرافت بسیار زیادی این کار را به اجرا در آورد زیرا نماشویی برای نمای کامپوزیتی اگر با دقت به اجرا درآورده نشود می تواند آسیب های بسیار جدی به نما بزند و نما را از بین ببرد. در ساختمان هایی که نمایشان از کامپوزیت است باید از مواد شوینده کم قدرت استفاده کرد تا با نماشویی این نما از بین نرود. اکثر ساختمان هایی که در ۱۰ سال اخیر ساخته شده اند از جنس نمای کامپوزیت هستند،نمای کامپوزیت جزو نماهایی که نسبت به الباقی نماها به راحتی نصب می شود و در رنگ ها و نوع های مختلفی نیز وجود دارد.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیتی با توجه به ظرافتی که دارد و ممکن است به راحتی آسیب ببیند باید با روش ساده یا همان تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت نماشویی شود. مواد شوینده ای که برای نمای کامپوزیتی استفاده می شود ریکا،مواد شوینده چند منظوره است که شاید در نگاه اول کارفرما را شوکه کند اما باید گفت اگر در نماشویی از مواد شوینده با قدرت زیاد تر استفاده شود می تواند در مدت زمان سه ماه نما را سوراخ و سیاه کند.

 

هزینه نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیت

 

نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی باید به روش دستی و توسط افراد متخصص به اجرا در آورده شود که نسبت به نماشویی ساختمان با دستگاه امری بسیار زمان بر است.هزینه نماشویی نمای کامپوزیتی نسبت به نماهای دیگر بیشتر است زیرا نماشویی برای نمای کامپوزیتی باید حرفه ای تر و با دقت زیاد تری نسبت به الباقی نماها نماشویی شود. هزینه نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی می تواند از هر متر مربع ۷٫۰۰۰ تا ۱۲٫۰۰۰ هزار تومان متغیر باشد.

 

چند وقت یکبار باید نماشویی برای نمای کامپوزیتی به اجرا در آورده شود؟

 

همانطور که در کل شهر می بینید در خیلی از ساختمان های جدید از کامپوزیت به عنوان پوشش نهایی نمای ساختمان استفاده شده و آلودگی های شهری و فصلی نمای ساختمان را دچار آلودگی های سطحی و غیر سطحی کرده است. اما چرا؟نماشویی ساختمان باید در هر فصل انجام گیرد زیرا در هر فصل ما شاهد تغییرات جوی هستیم که هر کدام از آن ها باعث ایجاد آلودگی بر روی نمای کامپوزیتی می شود و همین امر ضرورت نماشویی ساختمان را ایجاد میکند. نماشویی ساختمان هم میتواند چهره شهر را زیبا تر کند هم باعث میشود افرادی که در آن ساختمان زندگی می کنند احساس بهتری داشته باشند. از طرفی این فرآیند استحکام و دوام نمای ساختمان شما را دوچندان می کند زیرا در صورت عدم نماشویی ساختمان ، آلودگی های موجود بر روی سطح کامپوزیت رسوب کرده و باعث از بین رفتن آن خواهد شد. نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی به نسبت بقیه نما ها کمی مشکل تر است زیرا این نوع نماها جرم و آلودگی بیشتری را به خود میگیرد و از این رو باعث زودتر کثیف شدن نمای ساختمان می شود، از این رو معمولا نماهای کامپوزیتی وقت و زمان بیشتری برای نماشویی ساختمان می طلبد تا به زیبایی ظاهری و تمیزی فوق العاده ای برسد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای آجری را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیت



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آشپزخانه قلب تپنده خانه است، خانم های خانه دار بیشتر وقتشونو در آشپزخانه میگذرانند بنابرین دکوراسیون آن باید مدرن باشدو با دیگر قسمتهای خانه هماهنگی داشته باشد.شاید شما هم قصد بازسازی آشپزخانه خود را داشته باشید، بازسازی آشپزخانه شامل عوض کردن رنگ وکاشی دیوارها ، تغییر سرامیک یا کفپوش ،کناف تزیینات سقف و … است . بازسازی انواع  آشپزخانه کوچک و مدرن را در اینجا بررسی میکنیم

 

بازسازی آشپزخانه های کوچک

به طور کلی آشپزخانه های کوچکتر از۶ متر مربع را آشپزخانه کوچک میدانند.زمانی که یک فضای کوچک را بازسازی میکنید به امکانات خاصی نیاز ندارید در نتیجه از نظر مالی به صرفه تر است. برای اینکه فضای بیشتری از آشپزخانه را در اختیار داشته باشیم از طرح های مخصوص بازسازی آشپزخانه های کوچک استفاده میکنیم

 

تک دیواره : یک دیوار پیشخوان ، کابینت و لوازم

راهرو : دو دیوار پیشخوان ،کابینت ، لوازم و یک جزیره در وسط

طرح L :دو خط کابینت های  بالا در زاویه  ۹۰ درجه نسبت به هم

 این طرح ها را در آشپزخانه های کوچک استفاده نکنید: U شکل،L شکل با جزیره،L شکل دوبل

U شکل :سه خط کابینت ، پیشخوان و لوازم در سه سمت فضای چهار دیواره

L شکل با جزیره : مانند توضیح بالا L شکل به همراه یک جزیره

L شکل دوبل : طرح L شکل کوچک تر که در طرح L شکل بزرگ تر آمیخته شده است

 

نکاتی که در بازسازی آشپزخانه های کوچک باید رعایت شود استفاده از رنگهای روشن است که بازتاب نور ایجاد شده فضا را بزرگتر جلوه میدهد همچنین یکدست بودن رنگ دیوار ،سقف و کف پوش به جای چند رنگ بودنشان و متضاد بودن رنگ کابینت ها فضای آشپزخانه را جذاب تر میکند.

 

بازسازی آشپزخانه های مدرن

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید به نکاتی چون رنگهای شاد ونورپردازی مناسب محیط توجه کرد امروز آشپزخانه ها دارای امکانات فوق العاده مدرنی هستند و در عین پیچیدگی کار و برای افراد راحت کردن

دکوراسیون مدرن امروز تحت تاثیر چند پارامتر مهم است : سادگی در انتخاب وسایل و چیدمان و استفاده از رنگهای روشن و خنثی به خصوص رنگ سفید

پیشنهاداتی برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن :  تزیین پنجره ها ، استفاده از ارتفاع و فضای پرت ، استفاده از شیشیه های طرح دار ، صفحه رو کابینتی جدید

روشهای کم هزینه برای بازسازی آشپزخانه قدیمی به مدرن : نصب لوستر های جدید ، رنگ ، بخشهای فلزی قدیمی خونتونو تغییر دهید ،  عوض کردن ظاهر کابینت

 

بهترین ایده ها برای تبدیل آشپزخانه های قدیمی به مدرن :

 پیشخوان :در صورت کهنه شدن  سطوح کابینت ها و پیشخوان آشپزخانه به جای تعویض کامل کابینت پیشخوان را عوض کنید.

کف آشپزخانه : در صورت کهنه و قدیمی شدن کف آشپزخانه به جای کندن کف و در آوردن کابینت ها میتوان از کاشی های طرح دار موجود در بازارکه به صورت چسبی نصب می شوند استفاده کرد.

 

 کف : میتوان با ساخت قفسه های باریک و بلند یا پهن و کوتاه و نصب در فضاهای پرت  آشپزخانه بالاترین کارایی رو از فضای آشپزخانه دریافت کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع آشپزخانه در تهران



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر ظاهر زندگیمون واسمون یکنواخت شده خونمون به باز سازی نیاز داره .  بازسازی خانه های قدیمی روشی است که به جذابیت هرچه بیشتر محیط زندگیمون اضافه میکنه البته بازسازی خانه های قدیمی ریشه در آداب و رسوم ما داره مثل خانه تکونی که هر ساله در انتهای سال انجام میدیم . در ایرانم خانه های قدیمی  گاهی خسته کننده میشه و جذابیت روزهای اولشو از دست میده بازسازی خانه های قدیمی میتونه خیلی جزئی یا خیلی جدی و ضروری باشه.

 

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

 

زندگی شهری و آپارتمان نشینی ، مجال لذت از حضور در خانه های ویلایی را از ما گرفته به همین دلیل برخی از افراد با خرید خانه ویلایی قدیمی ، تازه یا بازسازی شده در اطراف تهران تعطیلات و آخر هفته رو اونجاسپری میکنند اگر خانه ویلایی قدیمی باشد نیاز به بازسازی دارد اگرتاسیسات آن قدیمی باشد باید قبل از نقل مکان و اسباب کشی تعمییر شود اینطوری با بازسازی خانه های ویلایی قدیمی را میتوان مکانی دنج برای تعطیلات خود ساخت.

 

بازسازی خانه های کوچک قدیمی

 

گاهی برای افزایش کارایی خانه های کوچک قدیمی وافزایش فضای قابل استفاده  باید یه بازسازی خانه های کوچک قدیمی روی آورد ، گاهی اوقات طراحی داخلی خانه جوری است که  فضای داخلی از اونچیزی که واقعا هست کوچکتر به نظر میرسد در این جور موقع ها ما میتونیم با بازسازی خانه های کوچک قدیمی باعث جذابیت هرچه بیشترشون بشیم و از دلگیریشون کم کنیم .

 

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی

 

از گذشته تا به امروز بازسازی خانه های قدیمی تو ایران رواج داشته چرا که در گذشته از مصالح غیر مرغوب مثل کاه گل و خشت استفاده میشد و به خاطر غیر استاندار بودن طراحی ساختمان ها و با گذشت زمان هرچه به عمر خانه افزوده میشد  نیاز به باز سازی خانه های قدیمی حس میشد ، امروزه بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به دلیل حوادث ناگواری مثل زلزله اهمیت پیدا کرده است به همین دلیل بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی در دستور کار دولت قرار گرفته ، باشد که با بازسازی خانه های قدیمی و امکان استفاده مجدد از خانه های دلباز قدیمی و حیاط و باغچه باصفاشون طراوت و تازگی به زندگی شهری ببخشه.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیتو بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع خانه قدیمی ایرانی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی،بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با توجه به اینکه آجر از زمان های قدیم در صنعت ساختمانی بسیار پر کاربرد بوده نماشویی این نوع جنس از نما بسیار حائز اهمیت است. نمای آجری نسوز چند سالی است که کاربرد های زیادی پیدا کرده است. نماشویی این نوع از آجر کار راحتری است زیرا مقابل رطوبت و نماشویی هیچ گونه آسیبی نمی بیند.در نماهای آجری که از نوع نسوز نیستند ممکن است نما دچار سفیدک و شوره بشود اما در نمای آجری نسوز نما هیچ گونه سفیدکی بر خود نمی بیند.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای آجر نسوز

برای نماشویی نمای آجر نسوز از روش های سخت استفاده می شود. روش های سخت در نماشویی ساختمان شامل نماشویی با دستگاه های همچون واتر جت و واتر سند بلاست است که با پاشش فشار قوی آب به ساختمان به همراه مواد شوینده پر قدرت سطح نما را از هر گونه آلودگی پاک می کند.باید گفت در این

 

روش باید کارشناس نماشویی تخصص بسیار بالایی داشته باشد تا خدایی ناکرده بخش از آجر نما لب پر نشود و جلوه زشتی پیدا نکند. توصیه کلینیک ساختمانی کارویس به شما این است که از افرادی که دارای مدارک بین المللی کار در ارتفاع هستند برای نماشویی ساختمان خود استفاده کنید.

 

هزینه ی نماشویی ساختمان با نمای آجری

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای آجری با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای آجر نسوز از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

پوشش و عایق بندی بعد از نماشویی آجر نسوز

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند. رزین و نانو طیف قیمت های بسیار زیادی دارند اما به طور حدودی از متری ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان می تواند به اجرا در بیایند.

 

لزومات کار نماشویی ساختمان با نمای آجری

 

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای آجری را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای آجر نسوز



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این مقاله از بازسازی ساختمان کارویس برای شما از از نوع ساخت و تأثیر دیوار های باربر، بر کل ساختمان می گوییم، در بازسازی ساختمان هایی که می خواهند تغییر کلی و جزئی در بازسازی بخش دیوار ها ی خود بدهند باید نکات زیادی را رعایت کرد زیرا دیوار ها در بازسازی ساختمان باید طبق یک اصول معماری انجام شود.بسیاری از کارفرمایان برای دلباز شدن ساختمان از مهندس معمار می خواهند که دیوار هایی را بردارند اما باید این نکته را متذکر شد که ممکن است بعد از برداشتن این دیوار ها در حین بازسازی ساختمان دچار ترک یا فروریختگی بشود که این در مدت ۶ الی ۸ ماه بعد از بازسازی ساختمان خودش را نشان می دهد. دیوار های باربر وزن و سنگینی بخش مهمی از ساختمان را تحمل می کنند و اگر در حین بازسازی بخشی از آن ها برداشته و یا آسیب ببیند می تواند مشکلات زیان بار بسیاری را بعد از بازسازی ساختمان برای اهالی آن ساختمان به وجود آورد. با توجه به اینکه دیوار ها در ساختمان به دو بخش باربر و غیر باربر تقسیم می شوند در حین بازسازی ساختمان برداشتن دیوار های غیر باربر آن هم به صورت اصولی هیچ گونه آسیبی به ساختمان وارد نمی کند. به جز دیوار های باربر ستون هایی نیز وجود دارند که نباید به آن ها آسیبی رسانده شود،ستون ها در بخش داخلی ساختمان همانند دیوار ها در بازسازی نباید بدون فکر برداشته شوند. برای اینکه از تمام روش ها و مراحل در معماری و بازسازی ساختمان مطلع شوید می توانید با تیم مشاوران کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

ایده های کاربردی در بازسازی ساختمان

 

شاید مهمترین روش برای جلب رضایت کارفرما در بازسازی ساختمان این باشد که از فضاهای دست نخورده خانه بتوان استفاد درست و کاربردی کرد زیرا دغدغه اکثر صاحبان خانه وسائلی است که خاطره انگیزند اما جایی برای آن ها نیست را در مکانی قرار دهند که جای وسائل اصلی را نگیرد و به اصطلاح توی دست و پا نباشند. برای این کار که احتیاج به ذهن خلاق یک معمار دارد باید با تشخیص درست فضای بدون کاربرد را با یک طرح نو و  با بازسازی ساختمان درست به جایی پر استفاده تبدیل کند. به طور مثال در بازسازی ساختمان استفاده از فضای زیر پله به عنوان کتابخانه و یا انباری که پتو و رخت خواب مهمان در آن قرار گیرد و یا استفاده از مبلمان و تخت خواب های تاشو که قابلیت خمیدگی دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند و یا استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسائل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسایل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است که این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،دیوار باربر را جدی بگیرید



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان,نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
با توجه به میزان مقاومت و زیبایی نمای سنگی و تنوعی که دارد اکثر نماهای ساختمانی از جنس سنگ هستند. اما برای نماشویی ساختمان هایی از جنس سنگ تیشه ای چه باید کرد؟ در نماشویی ساختمان بسته به اینکه جنس سنگ چیست و از چه نوعی است با روش ها و دستگاه های متفاوتی عمل نماشویی به اجرا در می آید. سنگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند،سنگ های طبیعی و مصنوعی. یکی از سنگ های مصنوعی سنگ تیشه ای است که در نمای ساختمان های زیادی به کار می رود.
 
روش های نماشویی نمای سنگ تیشه ای
نمای سنگ تیشه ای با روش واتر جت و واتر سند بلاست به همراه مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر نماشویی می شود. این نوع نما بعد از نماشویی تا یک سال پاکیزه می ماند. سنگ تیشه ای دارای مقاومت بسیار زیادی هستند اما اگر بخش هایی از سنگ دچار شکستگی و یا ترک شد بهتر است با تعویض سنگ و یا پیچ رولپلاک که توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در می آید ساختمان ترمیم شود و به زیبایی اولیه خود برسد.
 
پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سنگ تیشه ای
پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.
 
قیمت نماشویی ساختمان با نمای تیشه ای
قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگی با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای سنگ تیشه ای از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.
 
نکات کار نماشویی ساختمان با نمای سنگ تیشه ای
دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.
 
شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی با طناب تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ تیشه ای را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.
 


:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی,نماشویی ساختمان,شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دغدغه بسیاری از افرادی که می خواهند خط کشی پارکینگ را به اجرا در بیاورند این است که هزینه نهایی آن چگونه محاسبه می شود؟ باید گفت در مراحل اجرا و قبل از اجرا یعنی اندازه گیری و تعیین بخش هایی از ساختمان برای خط کشی پارکینگ فرد متخصص باید با توجه به میزان رنگ مصرفی و اندازه متر مربع قیمت را به کارفرما ارجاع دهند. باید گفت میزان دستمزد فردی که کار خط کشی پارکینگ را به اجرا در می آورد ثابت است اما هزینه رنگ و دستگاه های مخصوص خط کشی پارکینگ می تواند متغیر باشد. مثلا برای زمانی که تعداد خط کشی پارکینگ یک ساختمان کم باشد و از روش های دستی خط کشی پارکینگ استفاده شود و این می تواند هزینه های نهایی خط کشی پارکینگ را کمتر کند. رنگ هایی که در خط کشی پارکینگ مصرف می شوند در نوع ها و دسته های مختلف وجود دارند که با توجه به نوع کیفیت هر کدام هزینه ها می تواند کم یا زیاد می شود. رنگی که برای این نوع خط کشی های پارکینگ استفاده می شود رنگ آکرلیک سفید است که حالت چسبندگی قوی و قدرت جذب بالایی دارد و زیر نور آفتاب از بین نمی رود. هزینه دستمزد کارشناس خط کشی پارکینگ برای هر متر مربع با عرض ۱۰ سانتی متر حدودا ۲۰ هزار تومان است. اگر برای پارکینگ خود می خواهید از تابلو ورود و خروج یا آینه های محدب و خط راهنما استفاده کنید بر هزینه نهایی خط کشی پارکینگ تأثیر گزار خواهد بود.  برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

روش ها و دستگاه های خط کشی پارکینگ

 

خط کشی پارکینگ در خیابان ها و پارکینگ های طبقاتی به اجرا در می آید و باعث سهولت در عبور و مرور خودرو ها می شود. اما خط کشی پارکینگ با چه روش هایی به اجرا در می آید؟ خط کشی پارکینگ باید با رنگ های به خصوص و روش های تخصصی به اجرا در آورده شود تا کف پارکینگ دچار کثیفی نشود. رنگ هایی که در خط کشی پارکینگ استفاده می شود پلی اوتان،اپوکسی و ترموپلاستیک هستند که قیمت نهایی خط کشی پارکینگ بستگی به قیمت روز این نوع رنگ ها دارد. استفاده از رنگ های سفید، زرد و قرمز در خط کشی بسیار کاربرد دارد. خط کشی پارکینگ به روش دستی و غیر دستی (همراه با دستگاه) به اجرا در آورده می شود. روش دستی در خط کشی پارکینگ با شابلن،پیستوله و برای کار های کوچک به اجرا در می آید که در این روش تخصص کارشناس بسیار اهمیت دارد تا با دقت بسیار زیاد کار خط کشی پارکینگ را به اجرا در آورد.روش دیگر در خط کشی پارکینگ استفاده از دستگاه های مخصوص خط کشی است که به صورت روزانه اجاره گرفته می شود و بیشتر برای کار های بزرگ و پارکینگ های طبقاتی و یا مکان های پر عبور و مرور همچون پارک ها و مراکز درمانی و غیره استفاده می شود. باید این نکته را در نظر داشت که برای خط کشی پارکینگ درب منازل و خیابان ها به اجازه شهرداری نیاز است تا خدایی نکرده در آینده مشکلی برای اهالی آن ساختمان به وجود نیاید.برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ خود را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ خودرو به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

هزینه ی خط کشی پارکینگ



:: موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,
:: برچسب‌ها: خط کشی پارکینگ , خط کشی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()