نوشته شده توسط : admin

برای اینکه قیمت نماشویی ساختمان خود را به صورت حدودی بتوانید تخریب بزنید بهتر است در قدم اول جنس نمای خود را بشناسید و کمی اطلاعات راجع به قیمت نماشویی آن کسب کنید که باید گفت تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس با ارائه خدمات رایگان مشاوره در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده است تا تمام سؤالات شمارا در زمینه قیمت نماشویی ساختمان و نوع ارائه خدمات آن پاسخ و بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش ها و همینطور قیمت نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما متفاوت است و بهتر است که شما از این روش ها قبل از آغاز نماشویی ساختمان خود اطلاع داشته باشید، روش های نماشویی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که شامل۱) روش سخت ۲)روش ساده

 

۱)روش سخت و تأثیر آن بر قیمت نماشویی ساختمان: در این روش از دستگاه های قوی مانند واتر جت و واتر سند بلاست استفاده می شود که همین بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر بسیار زیادی دارد و تنها برای نماهایی از جنس سیمان،سنگ،آجر،بتن به کار می رود.

 

۲)روش ساده و تأثیر آن بر قیمت نماشویی ساختمان:در این روش فرد کارشناس باید با روش دستی و با تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت نما را شستشو کند که در این روش زمانی که از کارشناس نماشویی گرفته می شود می تواند بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر بسیار زیادی بگذارد و تنها برای نماهایی با جنس کامپوزیت،شیشه،چوب(ترموود) و اچ پی ال به کار می رود.

 

قیمت نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما چگونه است؟

 

باید گفت اولین موضوع در برآورد قیمت نماشویی ساختمان، میزان جرم و آلودگی نما و متراژ نما است، بعد از آن جنس نما و میزان زمانی که از کارشناسان نماشویی می گیرد. برای نماهایی که به روش سخت شستشو می شوند قیمت نماشویی ساختمان بر حسب میزان مواد شوینده مصرفی و افراد متخصص محاسبه می شود و برای نما هایی که به روش ساده شستشو می شوند قیمت نماشویی ساختمان بر حسب زمان شستشوی نما محاسبه می شود. قیمت نماشویی ساختمان از متری ۵٫۰۰۰ تا متری ۱۰٫۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود.برای متراژ های بالا تر از ۵۰۰ متر مربع کلینیک ساختمانی کارویس تعرفه هایی قرار داده که بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر زیادی دارد و می تواند هزینه نهایی را کمتر کند.

 

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت نماشویی ساختمان

 

برای نماشویی ساختمان روش های اجرایی متفاوتی وجود دارد که از جمله این ها می توان به نماشویی با طناب اشاره کرد که نیاز به تخصص و گذراندن دوره ها بسیار حرفه ای دارد و بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار است و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود. روش دیگر استفاده از داربست است که یک روش سنتی در نماشویی ساختمان هست و وقت و زمان زیادی می برد و خطراتی را هم به همراه دارد قیمت نماشویی با این روش بسیار بیشتر از روش های دیگر است. برای هر کدام از این روش های اجرایی قیمت نماشویی ساختمان متفاوت است. از دیگر عواملی که بر قیمت نماشویی ساختمان تاثیر دارد تعمیر(پیچ و رولپلاک) یا رنگ کردن بعد از اجرای نماشویی است که این مبنی بر در خواست کارفرما اجرا می گردد و قیمت نماشویی آن جداگانه محاسبه می شود.لازم به ذکر است که برآورد نهایی و دقیق قیمت نماشویی ساختمان در همان زمان و قبل از شروع به کار انجام می شود و بنا به درخواست کارفرما و نظر کارشناسان متخصص روش مناسب انتخاب و اجرا می گردد.

 

تعرفه هایی که بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار اند

 

برای نماشویی ساختمان شاید چیزی که ذهن کارفرما را درگیر می کند اول نوع نماشویی و دوم قیمت نماشویی ساختمان است. اینجاست که تماس با یک مشاوره کاردرست در زمینه نماشویی ساختمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد .از جمله عواملی که بر قیمت نماشویی ساختمان  دخیل است متراژ ساختمان است چیزی که حائز اهمیت است این است که ساختمان های بزرگ مثل برج ها هم احتیاج به تخصص زیادی دارد هم از نظر تیم کارشناسی که مرحله اجرایی را انجام می دهد وهم از نظر استفاده از مواد شوینده که به طبع مواد زیادی را می برد  این ها بسیار بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار است و دوم اینکه بر حسب میزان کثیفی و جرمی که ساختمان دارد قیمت نماشویی ساختمان تغییر می کند مثلا در ساختمانی که متراژ بالایی دارد اما کار نماشویی ساختمان خود را به موقع انجام داده و در هر فصل یا حداقل دو بار در سال این کار را کرده است قیمت نماشویی ساختمان متفاوت تر است از ساختمانی که از آخرین باری که کار نماشویی ساختمان کرده چند سالی می گذرد.کلینیک ساختمانی کارویس برای ساختمان های که کار فرهنگی یا هنری می کنند و ساختمان هایی که به انجام امور خیریه مشغولند تعرفه هایی قرار داده که بر قیمت نماشویی ساختمان این نوع بنا ها بسیار تأثیر گذار است و با بهترین کیفیت اما کمترین قیمت نماشویی ساختمان این نوع بناها را اجرا می کند.

 

عایق کاری نما و تأثیر آن بر قیمت نماشویی ساختمان

 

بسیاری از کارفرمایان می خواهند نمایشان تا مدت طولانی نیاز به نماشویی پیدا نکند که برای این کار باید از موادی همچون رزین و نانو استفاده شود که این دو ماده قیمت نماشویی ساختمان را بالاتر می برد اما ساختمان شما تا زمان حداقل ۵ سال نیاز به نماشویی پیدا نمی کند.قیمت این دو ماده بسته میزان کیفیتشان متغیر خواهد بود اما قیمت نماشویی ساختمان با بعد عایق کاری با این مواد می تواند از متری ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان متغیر باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین  قیمت نماشویی ساختمان  و بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

قیمت نماشویی ساختمان



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی,نماشویی ساختمان,شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بیشتر نماهای ساختمانی از جنس سنگ هستند و این به دلیل مقاومت بیشتری است که سنگ نسبت به الباقی نماها دارد،در نماشویی ساختمان بسته به اینکه جنس سنگ چیست و از چه نوعی است با روش ها و دستگاه های متفاوتی عمل نماشویی به اجرا در می آید. سنگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند،سنگ های طبیعی و مصنوعی. یکی از سنگ های مصنوعی سنگ بادبر یا قیچی است که با توجه به زیبایی که در نما به وجود می آورد در نمای ساختمان های زیادی به کار می رود.

 

روش های نماشویی نمای سنگ بادبر یا قیچی

نمای سنگ بادبر یا قیچی با روش واتر جت و واتر سند بلاست به همراه مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر نماشویی می شود. این نوع نما بعد از نماشویی تا یک سال پاکیزه می ماند. اگر بخش هایی از سنگ دچار شکستگی و یا ترک شد بهتر است با تعویض سنگ و یا پیچ رولپلاک که توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در می آید ساختمان ترمیم شود و به زیبایی اولیه خود برسد.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سنگ بادبر یا قیچی

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگ بادبر یا قیچی

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگی با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای سنگ بادبر یا قیچی از متری ۶ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

لزومات کار نماشویی ساختمان با نمای سنگی

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی با طناب تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ بادبر یا قیچی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی نمای سنگ بادبر یا قیچی



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باید گفت در کار نوسازی و بازسازی ساختمان بسته به اینکه بازسازی را به صورت کلی انجام می دهید یا به صورت جزئی هزینه ها متفاوت خواهد بود. مثلا برای آپارتمان ها نقلی و کوچک ۷۰ متری  که مخصوص زوج های جوان است نوع طراحی و بازسازی ساختمان و همینطور هزینه های بازسازی متفاوت است.برای این نوع ساختمان ها به دلیل کمبود جا برای اهالی آن ساختمان نخستین قدم برداشتن دیوار های غیر باربر در هنگام بازسازی ساختمان است که می تواند تأثیر مثبتی در القای فضای بازتر داشته باشد و فضای دلنشین تری را به وجود آورد، قدم بعدی در بازسازی ایجاد فضای دلباز تر در آشپزخانه و استفاده درست از مکان های منفی برای ایجاد کمد است زیرا بیشترین مکانی که برای بانوی خانواده از اهمیت برخوردار است آشپزخانه است و بازسازی این قسمت از حساسیت بالاتری برخوردار است زیرا دغدغه او قرار دادن تمام وسائل آشپزی در کمد ها است. باید توجه داشت که در بازسازی آپارتمان های کوچک ۷۰ متری که معمولا دارای یک اتاق هستند قرار دادن مکانی برای مهمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به دلیلی کمبود جا مکانی که مهمان بتواند وسائل خود را قرار دهد ناممکن است مگر اینکه یک معمار بازسازی از قبل تدابیری برای این کار بیاندیشد. در مورد سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها بسیار کوچک ، تنگ وخفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن متد های جدید و ایده های نوین معمار بازسازی این نوع ساختمان ها تمام این کمبود ها رفع و عمل بازسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود.باید این نکته را متذکر شد که عمل بازسازی در ساختمان های کوچک ۷۰ متری باید بسیار خلاقانه باشد تا بتوان حس راحتی را به تمام اعضای آن خانواده هدیه داد که البته این کار آسانی نیست و احتیاج به یک تیم قوی اجرایی و مهندسین با تجربه و خلاق دارد و باید گفت بازسازی این ساختمان وقت و زمان بیشتری را نسبت به الباقی ساختمان های با متراژ بزرگ تر می برد و شرکت کارویس به شما این نوید را می دهد که با بروز ترین روش ها بازسازی و نوسازی ساختمان هایی با متراژ کوچک را اجرا می کند تا حال خوب و احساس راحتی و رضایت را برای شما به ارمغان بیاورد.باید گفت بازسازی یک ساختمان ۷۰ متری در می تواند بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان حداقل هزینه داشته باشد.

 

نکات مهم در بازسازی یک ساختمان ۷۰ متری

 

باید گفت در بازسازی و نوسازی یک ساختمان ۷۰ متری بسته به نوع مصالحی که استفاده می کنید هزینه ها متغیر خواهد بود.مصالح ساختمانی در ۴ دسته وجود دارند که به توصیه مهندسین بازسازی ساختمان کارویس بهتر است از دسته اول و یا دوم انتخاب شود تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی اهالی ساختمان دچار مشکل نشوند.هر چقدر از مصالح با کیفیت در بازسازی ساختمان استفاده شود ارزش ساختمان بیشتر شده و بر قیمت آن تأثیر بسیار زیادی دارد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

هزینه ی بازسازی یک آپارتمان ۷۰ متری



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خط کشی پارکینگ در خیابان ها و پارکینگ های طبقاتی به اجرا در می آید و باعث سهولت در عبور و مرور خودرو ها می شود. اما خط کشی پارکینگ با چه روش هایی به اجرا در می آید؟ خط کشی پارکینگ باید با رنگ های به خصوص و روش های تخصصی به اجرا در آورده شود تا کف پارکینگ دچار کثیفی نشود. رنگ هایی که در خط کشی پارکینگ استفاده می شود پلی اوتان،اپوکسی و ترموپلاستیک هستند که قیمت نهایی خط کشی پارکینگ بستگی به قیمت روز این نوع رنگ ها دارد. استفاده از رنگ های سفید، زرد و قرمز در خط کشی بسیار کاربرد دارد. خط کشی پارکینگ به روش دستی و غیر دستی (همراه با دستگاه) به اجرا در آورده می شود. روش دستی در خط کشی پارکینگ با شابلن،پیستوله و برای کار های کوچک به اجرا در می آید که در این روش تخصص کارشناس بسیار اهمیت دارد تا با دقت بسیار زیاد کار خط کشی پارکینگ را به اجرا در آورد.روش دیگر در خط کشی پارکینگ استفاده از دستگاه های مخصوص خط کشی است که به صورت روزانه اجاره گرفته می شود و بیشتر برای کار های بزرگ و پارکینگ های طبقاتی و یا مکان های پر عبور و مرور همچون پارک ها و مراکز درمانی و غیره استفاده می شود. باید این نکته را در نظر داشت که برای خط کشی پارکینگ درب منازل و خیابان ها به اجازه شهرداری نیاز است تا خدایی نکرده در آینده مشکلی برای اهالی آن ساختمان به وجود نیاید.برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

هزینه خط کشی پارکینگ

 

هزینه ی خط کشی پارکینگ بسته به قیمت روز رنگ های این دستگاه و اندازه کلی کار محسبه می شود. اما دستمزد کارشناس خط کشی پارکینگ برای هر متر مربع با عرض ۱۰ سانتی متر حدودا ۲۰ هزار تومان است. اگر برای پارکینگ خود می خواهید از تابلو ورود و خروج یا آینه های محدب و خط راهنما استفاده کنید بر هزینه نهایی خط کشی پارکینگ تأثیر گزار خواهد بود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ  را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

روش های خط کشی پارکینگ



:: موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازسازی ساختمان با توجه به سلایق و نیاز های اشخاصی که در آن ساختمان زندگی می کنند به اجرا در می آید،مثلا زمانی که افراد ساکن در یک ساختمان بخواهند بازسازی را طوری به اجرا در بیاورند که ساختمانشان اشرافی گونه به نظر بیاید تیم بازسازی باید از شیوه بازسازی فول لاکچری استفاده کنند. اما بازسازی فول لاکچری چیست؟ باید گفت در بازسازی فول لاکچری یک  سری الگو های ثابت وجود دارد که در این بخش از مقالات بازسازی کارویس به آن می پردازیم. در بازسازی فول لاکچری باید از هر وسیله ای با رنگ طلایی یا سفید استفاده کرد.از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده کردن از نقاشی های دوره رنسانس در سقف و یا بخشی از ساختمان است.مبلمان کلاسیک،لوستر های بلوری،آینه های بزرگ و قدی،مجسمه هایی برنزی و یا نقره ای در بازسازی و دکوراسیون داخلی یک ساختمان فول لاکچری باید وجود داشته باشد. کف ساختمان هایی که بازسازی فول لاکچری دارند بهتر است سنگ مرمر باشد تا زیبایی ساختمان بیشتر به چشم بیاید. در سرویس بهداشتی و حمام باید از شیرآلات به روز و مدرن با رنگ های طلایی، استیل براق و سفید استفاده کرد.ایجاد اتاق کار یا اتاق سینما در صورت وجود اتاق اضافی نیز می تواند در بازسازی این نوع ساختمان ها به چشم بیاید. پرده هایی با رنگ مخمل قرمز و یا سفید با نقش های طلایی کلاسیک می تواند در جلوه فول لاکچری و بازسازی مجلل فضای داخلی یک ساختمان متأثر باشد. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی فول لاکچری یک ساختمان کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

کیفیت در خدمات بازسازی ساختمان

 

با توجه به اینکه این روز ها مردم اکثرا از خدمات آنلاین برای ثبت سفارشات خود اقدام می کنند ارائه خدمات در مدت زمان کم و سهولت در فرم ثبت سفارش سایت بسیار مهم است، از دیگر موارد می توان به وظیفه شناسی تیم اعزام شده برای بازسازی ساختمان است که باید با رعایت دقیق زمان به موقع سر ساختمان حاضر باشند و به موقع نیز کار را به کارفرما تحویل دهند. برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید. تیم متخصص کارویس با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خدمات ساختمانی و بازسازی ساختمان چه در زمینه مشاوره و چه در زمینه ی اجرایی با شما همراه است تا بتوانید به ساختمان خود یک طراحی زیبا و مدرن بدهید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی فول لاکچری یک ساختمان



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سنگ گرانیت از جمله سنگ هایی که با وجود مقاوت بسیار بالایی که دارد در اکثر نماها به کار می رود.نماشویی این نوع نما می تواند با دستگاه های قوی نماشویی ساختمان از جمله واتر جت و واتر سند بلاست به اجرا در آورده شود. در کار نماشویی ساختمان روشی به نام اسید شویی که از اسید های قوی برای از بین بردن آلودگی های نما است که تنها برای نماهایی از جنس سنگ گرانیت کاربرد دارد و اگر برای نماهای دیگر به کار رود باعث از بین رفتن و تخریب نما می شود. نماشویی ساختمان برای هر نوع نما با روش های متنوعی به اجرا در می آید.سنگ گرانیت زیر فشار آب دستگاه های نماشویی همچون واتر سند بلاست خش بر نمی دارد و زیر حرارت بالا از بین نمی رود. نماشویی ساختمان برای سنگ گرانیت باید در هر فصل و یا حداکثر به صورت سالیانه انجام شود تا آلودگی ها به سطح نما نفوذ نکند و ارزش نما کم نشود. برای نماهای سنگی که کمتر از ۵ سال است که ساخته شده است بهتر است فقط از روش واتر جت استفاده شود و از مواد شوینده استفاده ای نشود اما برای ساختمان هایی که بیش از ۱۰ سال است که ساخته شده اند بهتر است از مواد شوینده قوی همچون سیلیس و دیسکلر استفاده شود تا نمای ساختمان بعد از نماشویی به زیبایی و درخشندگی اولیه برسد. برای اینکه بتوانید بهترین روش برای نماشویی ساختمان خود پیدا کنید بهتر است با تیم مشاوران بخش نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمائید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید با خیال راحت عملیات نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید.

 

 نماشویی ساختمان با سنگ طبیعی یا سنگ مصنوعی

 

در نماشویی ساختمان مهمترین نکته در نظر گرفتن جنس مصالح ساختمانی و بهترین عملکرد مبنی بر آن است.  نکته مهم در نماشویی ساختمان با سنگ طبیعی این است که زودتر از سنگ مصنوعی کپک و شوره می زند و به دلیل عدم چسبندگی ممکن است سنگ از سطح ساختمان جدا شود از جمله سنگ های طبیعی می توان به سنگ گرانیت, سنگ مرمر و سنگ تراورتن اشاره کرد. در نماشویی ساختمان با سنگ مصنوعی به دلیل نفوذ ناپذیر بودن آب به سنگ مصنوعی،کار نماشویی راحت تر می باشد و عمر طولانی تری هم نسب به سنگ طبیعی خواهد داشت از جمله سنگ های مصنوعی، سنگ آنتیک است که ناخالصی دارد و  از ترکیبات دیگری چون سیمان و افزودنی های پلیمری دیگر در آن استفاده شده است.سنگ گرانیت که جزو سنگ های مقاوم و طبیعی است در رنگ های سیاه،صورتی و قرمز طرح دار،قهوه ای و یا سفید و باید گفت بعد از نماشویی ساختمان هیچ گونه آسیبی به رنگ نما نمی زند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان،کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی سنگ گرانیت



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی,نماشویی ساختمان,شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با توجه به اینکه محیط کار یکی از محیط هایی است که افراد بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنند نیاز به بازسازی آن در هر ۵ سال یک بار احساس می شود. زیرا افراد نیاز به تحول و بازسازی در محیط خود دارند تا بتوانند به بهترین عملکرد خود را در محیط کار برسند. بازسازی یک دفتر اداری شاید به نظر بسیاری از افراد نسبت به بازسازی منازل کاری آسان تر باشد اما باید گفت این کاملا اشتباه است، زیرا در دفاتر اداری رعایت کردن تمام نکات ریز، بسیار مهم و حیاتی است. برای بسیاری از مدیران روحیه و داشتن محیط کار پر انرژی یک آرزو است که برای تحقق آن باید بازسازی محیط خود را به معماران و طراحان تحصیل کرده و کاربلد بسپارند. اما این نکات ریز چه هستند؟ باید گفت در محیط های اداری استفاده از رنگ های تیره همچون قهوه ای،سیاه و خاکستری می تواند در مدت کوتاهی آسیب های روحی و ذهنی از جمله احساس خستگی زود هنگام به افراد مشغول کار برساند.  در بازسازی محیط های کاری باید دارای نظم و قانون باشد تا به لحاظ ذهنی افراد روحیه بهتری داشته باشند. استفاده از رنگ های روشن و سرد مانند سفید، سبز،آبی در بازسازی می تواند برای انرژی افرادی که در آن محیط کار می کنند می تواند بسیار مؤثر باشد. در بازسازی و معماری مدرنیته برای بازسازی دفاتر اداری یک مکان برای استراحت کارکنان قرار می دهند تا افراد بتواند در آن محیط برای نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه به کار های شخصی خود بپردازند و تمرکز خود برای ادامه ی کار بالاتر ببرند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

اصول و قواعد بازسازی یک دفتر اداری

 

در دفاتر اداری باید یک سری اصول و قواعد را در نظر داشت که در بازسازی و معماری نوین تثبیت شده هستند. مثلا قرار دادن اتاق استعمال سیگار در بازسازی هر دفتر اداری یکی از عوامل ضروری است تا افراد برای استعمال سیگار مجبور نباشند محل کار را ترک کنند و مدت طولانی تری به بطالت بگذرانند.از دیگر مکان هایی که در بازسازی یک دفتر اداری باید به صورت خیلی اصولی به آن پرداخت سرویس بهداشتی است که اگر مکان بزرگ و با افراد بیش از ۲۰ نفر باشد بهتر است مهندس طراح در بازسازی بخش زنانه و مردانه برای این مکان قرار دهد تا مشکلی برای کارکنان به وجود نیاید. از دیگر مکان های مهم برای بازسازی دفاتر اداری بخش آشپزخانه است که بهتر است با قرار دادن سیستم تهویه مناسب از آمدن بوی غذا به بخش های دیگر جلوگیری شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی یک دفتر اداری



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با توجه به میزان تردد و توقف ماشین ها در دهه های اخیر که تعدادشان به صورت قابل ملاحظه ای بالا رفته نیاز به خط کشی پارکینگ در سطح شهر یکی از معضلاتی است که شهرداری های شهر های مختلف با آن درگیرند.خط کشی پارکینگ در خیابان ها باعث می شود تا نظم شهری بیشتری شود و برای تردد ماشین ها و حتی عابرین پیاده مشکلاتی به وجود نیاید.باید گفت یکی از مواردی که خط کشی های پارکینگ خیابان ها را جزو لزومات کرده است این مورد است که هرج و مرج در سطح شهر به حداقل ممکن برسد. در مناطقی همچون پارک ها،ساختمان های دولتی و دانشگاه ها که توقف ماشین ها زیاد تر است خط کشی پارکینگ بسیار اهمیت دارد. برای خط کشی پارکینگ در سطح خیابان ها از ماشین های و دستگاه هایی استفاده می شود که در مدت کوتاه تری و مناسب با جنس سیمان خط کشی پارکینگ را به اجرا در آورد.رنگی که برای این نوع خط کشی های پارکینگ استفاده می شود رنگ آلکید است که حالت چسبندگی قوی و قدرت جذب بالایی دارد و زیر نور آفتاب از بین نمی رود.خط کشی پارکینگ در سه نوع مورب عمودی و موازی به اجرا در آورده می شود. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت موازی: این نوع خط کشی پارکینگ در خیابان ها و مکان های عمومی به کار می رود که در این نوع خط کشی پارکینگ خودرو راننده فضای کمتری برای پارک و انتخاب مسیر حرکتی خود دارد. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت عمودی:این خط کشی برای پارکینگ های طبقاتی بیشتر کاربرد دارد و فضای بهتر و بیشتری را به راننده می دهد تا راننده در هنگام ورود و خروج راحت باشد. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت مورب: این نوع خط کشی پارکینگ بیشتر برای پارک ها و مراکز تفریحی کاربرد دارد و با ایجاد نظم هنگام ورود و خروج خطر های کمتری را به برای افرادی که در آن مکان هستند به وجود می آورد، خطوط مورب با زاویه ۴۵ تا ۶۰ متری دیوار هستند.

 

رنگ های خط کشی پارکینگ خیابان ها

 

استفاده از رنگ های سرد همچون سفید از مرسوم ترین خط کشی های پارکینگ است اما شاید شما نیز دیده باشید که در بعضی از پارکینگ ها از خطوط زرد نیز استفاده می شود به خصوص در پارکینگ های طبقاتی.استفاده از رنگ زرد در خط کشی بیشتر هشدار دهنده است و برای مکان هایی که نور زیادی ندارند استفاده می شود. برای رنگ کردن خط کشی پارکینگ به صورت معمول از ماشین های خط کشی استفاده می شود که درصد خطای کمتری دارند. فاصله منظم در خط کشی پارکینگ ها با هم بسیار اهمیت دارد و باید از قبل مشخص شده باشد و با متراژ دقیق اندازه گیری شده باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ خود را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ خودرو به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

خط کشی پارکینگ خیابان ها



:: موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,
:: برچسب‌ها: خط کشی پارکینگ , خط کشی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دیوار و سقف کناف در بازسازی و نوسازی ساختمان در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا با طرح های بسیار متنوع خود زیبایی بی نظیری را به ساختمان می دهد. بازسازی و نوسازی ساختمان در چند سال اخیر دچار تحولات بسیار زیادی شده است و با طرح های متنوعی که در انواع مختلف سازه ها در بازسازی و نحوه ی اجرای آن ها وجود دارد می تواند نیاز ها و خاستگاه اکثر افراد جامعه را برطرف کند. اما دیوار و سقف کناف چیست؟ و چگونه در بازسازی ساختمان به اجرا در آورده می شود. در اکثر ساختمان های نوساز که در چند سال اخیر بازسازی و ساخته شده اند این نوع دیوار و یا سقف به کار رفته شده است و به طور حتم شما نیز این نوع دیوار و یا سقف های کناف دار را دیده اید. دیوار و سقف کناف در بازسازی به نوعی از پروفیل فلزی گفته می شود و حالت ارتجاعی دارد و به شکل های مختلفی تبدیل می شود و با فلزی که چارچوب آن را تشکیل داده به راحتی قابل تغییر است.این نوع دیوار در بازسازی محبوبیت بسیار زیادی دار و با توجه راحتی نصب آن و زیبایی که به نمای داخلی ساختمان می دهد بسیار پر کاربرد است. این نوع پوشش باعث ایجاد فاصله میان دیوار و مصالح می شود و برای قرار دادن عایق های صدا و حرارت بسیار اهمیت دارد. این فاصله که میان پروفیل و دیوار کناف دار ایجاد می شود می تواند برای قرار دادن لامپ های تزئینی مناسب باشد. . برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی دیوار و سقف کناف با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.

 

هزینه دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی

 

برای بازسازی هر متر مربع دیوار و یا سقف کناف کاری شده نسبت به میزان کیفیت آن قیمت ها متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه نوع مصالح خوب و با کیفیت ارزش بیشتری دارد و می تواند برای مدت طولانی هیچ گونه آسیبی را به ساختمان وارد نکند و تیم بازسازی ساختمان کارویس استفاده از این نوع کناف های با کیفیت را بیشتر توصیه می کند. بازه قیمتی برا بازسازی دیوار و سقف کناف کاری شده حدودا از متری ۵۰٫۰۰۰ تومان تا متری ۱۵۰٫۰۰۰ تومان است که این حدود قیمت برای تهیه و اجرا این نوع پوشش است. بایداین نکته را متذکر شد که استفاده از لامپ های تزئینی و یا کاربردی کردن دیوار کناف کاری شده می تواند هزینه های نهایی بازسازی این بخش را بیشتر کند و البته زیبایی آن را نیز بیشتر کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و شمارا از صفر تا صد بازسازی ساختمانتان همراهی کند.

 

دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی



:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نماشویی در مناطق مختلف تهران توسط شرکت های معتبر خدمات ساختمانی در حال اجرا است و با توجه به اینکه کلان شهری مانند تهران که میزان دود و آلودگی به سطح ساختمان های آن نفوذ می کند و نیاز به نماشویی برای آن ها بسیار زیاد است، باید در مناطق مختلف تهران شعبه های مختلفی از شرکت های نماشویی ساختمان وجود داشته باشد، تا در کمترین زمان و به بهترین کیفیت کار نماشویی ساختمان برای این نوع ساختمان ها به اجرا در آورده شود. نماشویی در جنوب تهران نیز با توجه به میزان آلودگی هایی که در تمام سطح شهر وجود دارد بالاخص به دلیل رفت و آمد های موتور هایی که میزان آلودگی را زیاد می کند نیاز به نماشویی نیز بیشتر به نظر می آید. نماشویی ساختمان برای ساختمان هایی که در جنوب تهران هستند باید به صورت دوره های ۳ ماه یا حداکثر ۶ ماه به اجرا در بیاید،زیرا نماشویی ساختمان اگر در دور های طولانی مدت به اجرا در بیاید می تواند بسیار زیان بار باشد زیرا با توجه به آلودگی هایی که در فصل های مختلف در شهر تهران وجود دارد آسیب های بسیار جدی ای به سطح ساختمان می زند و نما را از بین می برد.نماشویی راه کاری مؤثر و ارزان است تا نمای ساختمان در کمترین زمان ممکن به زیبایی اولیه خود بازگردد، نماشویی ساختمان نه تنها می تواند بر ارزش ساختمان شما تأثیر بسزایی بگذارد بلکه می تواند بر روحیه تمام اهالی آن ساختمان مؤثر باشد. برای اینکه بتوانید بهترین روش برای نماشویی ساختمان خود پیدا کنید بهتر است با تیم مشاوران بخش نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمائید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید با خیال راحت عملیات نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید.

 

تیم های نماشویی در جنوب تهران

 

شاید افرادی که در مناطق جنوب تهران سکونت دارند این تصور را داشته باشند که برای ارسال تیم های نماشویی به ساختمان های آن مناطق امری زمان بر و پر هزینه باشد اما باید گفت تیم های حرفه ای نماشویی که دارای برند وشرکت های معتبر هستند در مناطق مختلف تهران شعبه دارند تا تیم های خود را در کمترین زمان و به صورت رایگان برای نماشویی ساختمان شما ارسال کنند.تیم نماشویی ساختمان کارویس با نیم قرن تجربه در زمینه خدمات ساختمانی به خصوص بخش نماشویی ساختمان با قرار دادن شعبه های مختلف در سطح شهر تهران به شما این تضمین را می دهد که در کمترین زمان تیم خود را به ساختمان شما ارسال کند و کارشناسان نماشویی با آنالیز ساختمان شما و اعلام قیمت نهایی کار نماشویی را آغاز می کند. باید این نکته را  متذکر شد که قبل از آغاز کار نماشویی تیم کارویس قرار داد رسمی به کارفرمرا ارائه می دهد تا کارفرما با اطمینان خاطر کامل عملیات نماشویی ساختمان را به دست تیم متخصص کارویس بسپارد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان،کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی در جنوب تهران



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()